35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @kaley:spannend en ..geen bloed geeft moed zegt LMM altijd.
    @Lola:wat een akelig verhaal;het zal maar op je oprit gebeuren....misschien is ze gevallen en inderdaad onderkoeld geraakt,was koud afgelopen nacht!
    @Shiela:de gulden middenweg en dan is het toch niet helemaal een leugentje!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Nin0: zou ook best een schoppende baby bij me willen hebben. En een duur pakje: ach, de kleine mag af en toe best verwend worden, toch ;) . Idd, laat die zomer maar heel snel komen. Kan ik eindelijk cabrio rijden. Is vorig jaar niet veel van terecht gekomen. Terrasje pakken, lekker buiten zitten, bbq-en, heerlijk toch, die zomer...

@ Benthe: hey meissie, welkom terug. Wat moedig van jullie zeg. Het lijkt me niet makkelijk, maar klinkt bij jullie heel goed, omdat jullie samen op 1 lijn zitten. Hou je ons op de hoogte? In ieder geval, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie heel snel roze mogen worden. Gun het jullie van harte!

@ Molly: wat een straf om met dubbel jong in 1x te zitten :) ...

@ Sheila: da's een goeie, een 'combileugentje'. Wens je vast een heel gezellig weekend toe!

@ Kaley: oh wat spannend meid, ik blijf heel hard voor je [-o< :thumup: duimen. :thumup:

@ Lola: eng verhaal hoor. Maar ook zielig voor het vrouwtje, je zal zo maar sterven, dat gun je toch niemand :cry:

@ Mooiniet, LMM en Ellen: ook voor jullie wordt het met de dag spannender. Mijn duimen draaien overuren. :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: Ik kan zo echt niet werken. Hoop dat de lijst heel roze wordt eind deze week. Dat wordt een geboortestroom in november. Hoezo vergrijzing? NOT!

3. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hallo Allemaal ;)

Er komt eindelijk een eind aan het wachten.....

Heb nog geen last van ongi gevoelens...

Ben alleen zoooooooooooooooo moe...... :rolleyes:
    steeds honger...
    pijnlijke borsten....

nog ff en dan er maar een testje tegen aan gooien

groetjes Anja :D

4. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Anja: ik help je duimen!

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Anja: ohhhhh, spannend. :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: , duim, duim, duim, etc.

6. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Wanneer ga je de test doen Anja?

7. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Hello alleamaal, effe bijlezen... Tja, dat verhaal over die demente vrouw... mijn schoonma glijdt er ook langzaam naartoe. Punt is dat het niet evident is er echt iets aan te doen. Bedoel, mijn lieve schoonvader is nog van de oude stempel, die wil er niks over horen. De huisarts krijg je gewoonweg niet te pakken, laatst moest ze geopereerd worden, werd wakker, wist helemaal niks meer en is helemaal in paniek door het ziekenhuis gerend. Niemand had het verpleegkundig personeel op de hoogte gebracht van haar dementie. Nog steeds moet ze behandeld worden maar er staat nergens in haar dossier vermeld dat ze dus beginnende dementie heeft en telkens opnieuw moeten daardoor onderzoeken uitgesteld worden aangezien ze paniek aanvallen krijgt. We gaan nu met z´n allen es duchtig praten maar je mag hun natuurlijk niet het gevoel geven dat je de boel overneemt... Heel moeilijk, vooral op afstand. Binnenkort nemen we vrij om samen naar die huisarts te gaan en wat orde op zaken te stellen... En nu wat positiefs.... nog steeds geen ongietjes.......Vrijdag testdag komt steeds dichterbij.....jajajajajajajaja.....Vannacht over een jongetje gedroomd, 2 druppels water mijn ventje... zaaaaaaalig

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Vozzie, dit kan toch haast niet missen?! :)

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai allemaal!

Gatsie Lola, wat een naar verhaal.

Molly, jammer dat de Praxis dicht was.
    Heb je een klacht ingediend? ;)

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Vozzie: wat een mooie droom :) en nu nog hopen dat die uit mag komen ;) Op naar vrijdag, testdag! Overmorgen al... :thumup: Komt goed :thumup: Ook heel veel succes met je schoonma!

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, en straks schop ik gewoon de deur open ;)

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Molly: you go girl, laat ze maar zien dat met ons bejaarden niet te spotten valt [-X

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Vozzie:wat knap dat je kan wachten met een testje te doen..........kan bijna niet meer stuk volgens mij!
    SUCCES

14. Het kan bijna niet anders of 'we' moeten deze ronde minstens één (en hopenlijk meer...) keer prijs hebben... :)

Ik zal er ook nog even wat extra duimendraaierij tegenaan gooien :D !

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee allemaal.. fijn dat jullie duimen hoor! :) Ik kan wel wat duim gebruiken :) Voel mezelf eigenlijk wel goed. Dat is ook weer fijn had heel veel last de laatste keren van mijn weken na ei.....

Ik heb trouwens vanmorgen gedroomd dat ik een sms kreeg van onze beste vriend dat hij weer papa ging worden en daarna kreeg ik er nog een met en nog een keer.... Slaat nergens op want ze hebben 1 kind en willen er echt absoluut niet nog een. (Zij heeft anorexia en moeder en kind hadden het 10 jaar geleden al bijna niet gehaald) Toch een stomme droom ik was er helemaal ondersteboven van.

Vanmiddag met ex collega's wezen lunchen echt weer eens leuk...

Nou ik ga zo aan de patatjes doei doei..

(verbeeld me wel dat ik weer wat misselijk ben maar komt misschien van mijn broodje tonijn van vanmiddag)

Nou laterrrrrrrrrrrrr

16. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    ALLE BANKZITTERTJES: ook hier draaien de duimen;bij mij heeft het vorige maand ook gewerkt!
    Moby

17. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    veel suc6 dames met wachten en testen...... :D :D

Misschien een keer een positief verhaal van vroeg testen, had ruim 2 dagen voor NOD getest omdat ik me zo misselijk voelde en rommelende darmen had voordat ik paracetamolletjes zou zijn gaan slikken nog een test die ik nog in de kast had liggen gepakt en gelijk posi.
    Dag erna toch nog een gekocht nu digitale ook zwanger. !
    Gyn vond het een goed teken als je zo vroeg al positief test ;) dus voor degene die niet kunnen wachten, why not ;)

allemaal ROZE please!!!!!

groetjes

18. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Lieffies!

@Molly: Dat is nou een domper op je stemming van eerder! Not on speaking terms is niet goed. Communicatie is echt belangrijk en juist als het niet goed gaat. Je kunt je misschien voorstellen dat ik heel veel van deze momenten heb gehad een jaar geleden toen ik van Amsterdam naar het Duitse platteland verhuisde en voelde alsof ik op een kerkhof terecht was gekomen..... Maar heel veel praten heeft ons er doorheen gesleept.
    Oh en nu grof geweld? Schop je wel gericht (zeg maar niet echt in het midden)?

@ Lola: Dat meen je niet! Zoiets gebeurt toch niet in het echt? Dat is een scenario voor Baantjer....
    Waarschijnlijk was ze op zoek gegaan naar iets? Heel merkwaardig!

@Diaantje: [​IMG]
    In Duitsland is de vergrijzing nog erger dus ik doe mijn best!
    Hoe gaat het met jouw zenuwen of sluimeren ze nog wat? Voel je je deze maand anders dan de andere vanwege je mooie eieren?

@Vozzie: Dat moet gewoon raak zijn voor je. Een dagje overtijd kan ik nog wel anders uitleggen maar dit is veeeel te duidelijk. Je bent gewoon ROZE

Ik ben weer eens culinair bezig; ff wat dingen TESTEN (kan het woord niet meer horen.....) op m'n lief. Horen of het lekker is, dat kan ik het ook aan anderen geven (hahahaha, niet fout bedoeld hoor).
    Morgen ben ik in Amsterdam, dus niet online. Niet te veel babbelen hoor, dan moet ik weer zoveel lezen.... ;)

Dikke knuffels!

19. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Als je "eerlijk" gaat vertellen dat jullie ermee bezig zijn loop je wel het risico dat ze je iedere maand gaan vragen of het al raak is.....dus zal je nog een week of wat toneel moeten spelen :)

@Molly: da's echt &*^&%$! Praxis hoort toch deuren te openen als wij daar om vragen?

@Spannend Kaley.....hoop op roze!

@Lola: wat een verhaal en wat zal die arme vrouw geschrokken zijn. Het zal je toch gebeuren dat je zoiets op je oprit aantreft...Zeker een heel gedoe met politie etc?

Hier nog helemaal niets, er doet ook helemaal niets pijn dus vermoed dat er ook niets raak is, anders zou ik het nu toch wel moeten voelen?

20. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Lieve meiden, bedankt voor al jullie reacties! Echt heel lief! Het klopt wel, hoor... Ik ben in weze een positief ingesteld mens, mocht het allemaal niet lukken dan geloof ik er nog steeds in dat ons leven ook leuk is zonder kinderen. Ik kan alleen niet uitstaan dat de beslissing voor ons genomen wordt, we willen ons dus niet zonder pardon een beslissing op laten leggen... ;) Wij gaan er dus helemaal voor!

@ Mollyvg: wat ik via internet geleerd heb is dat kort gezegd in België wel de mogelijkheid van een soort eicellenbank bestaat maar in Nederland niet. In Nederland dien je zelf je donor mee te brengen.

@Shiela: ik voel me niet bijzonder hoor, ik hoop alleen dat wij iets heel bijzonders mee mogen gaan maken! :) En daar wil ik jullie uiteraard heel graag deelgenoot van maken.

@Zico: ik hoop heel erg dat het voor ons allemaal op zijn pootjes terecht gaat komen.

Nu ben ik natuurlijk ook aan het informeren bij de verzekering maar het antwoord is tamelijk ingewikkeld opgesteld. Ik begrijp eruit dat IVF/ICSI poging 1, 2 en 3 volledig vergoed worden maar eicel-donatie niet. Ik hoop toch dat ik moet lezen dat ik poging 1, 2 en 3 vergoed krijg maar dat ikzelf voor de kosten van de donor opdraai. Ik heb geen idee wat ik me bij die kosten moet voorstellen maar ik hoop dat dat haalbaar is. Als wij alles helemaal zelf moeten betalen.... oef, dan wordt het wel heel erg lastig, eerlijk gezegd.

Het lijkt in ieder geval verstandig om ons goed voor te laten lichten, daar gaan we binnenkort een afspraak voor maken.

Wordt vervolgd dus....

Gr. Benthe

Deel Deze Pagina