Daam, proficiat! Dat is een feestje waard \/ \/ Ga er lekker van genieten! Joyce PS Ik wil ook, ik wil ook!
Bedankt allemaal voor de felicitaties Daam, jij ook gefeliciteerd! Miss Daantje, veel succes bij de gyn! Ik word altijd vrolijk van jouw reacties en gun jou ook van harte veel geluk. Nieuwelingen, welkom hier
Welkom nieuwelingen Vandaag m'n uitleg gehad over wat er vanaf volgende week gaat gebeuren. Veel info met de indringende waarschuwing dat ik nu niet zwanger mag worden Dat klinkt heel raar maar deze cycles wordt gebruikt om alles met medicijnen volledig stil te leggen en om dan met een schone lei te beginnen. Ik krijg volgende week prikinstructie en dan begint de 1e i.v.f. poging... spannend Ik hou jullie op de hoogte Groetjes Erna
Oh Erna, wat spannend allemaal meid! Ik ben benieuwd! Dank je Isabel... (ik word er verlegen van) Randy en ik zijn net terug van de gyn: uitslag van allebei is super...joepieeeee! Zijn zaadjes zijn heel goed en ik heb een eisprong gehad en de fsh-waarde is laag (dus ben nog laaaaang niet in de overgang ) mijn hormoontjes zijn prima...nu alleen nog zwanger worden! Waarschijnlijk zitten mijn eileiders niet dicht want ik ben vorig jaar zwanger geweest. We kunnen altijd nog die (vervelende) test doen maar hij wil nu eerst dat we het nog een half jaartje zelf proberen. Ik voel dat het me gaat lukken deze keer, dit keer is het mijn beurt! Ik werd opeens door een heel blij en positief gevoel overvallen in de wachtkamer, terwijl er een hoogzwangere vrouw tegenover me zat...heel apart. Liefs, Daantje
@ Daantje : fijn dat de uitslagen goed waren! @ Ernie : heel veel succes, erg spannend allemaal. @ Luna : ja hoor, ook jij als jonkie mag hier meekletsen
@Daan, wat een goeie berichten voor jullie. Is ook wel fijn dat je dan ook weer wat meer vertrouwen krijgt in het zwanger worden. Gaat zeker lukken meid, ik duim mee voor je Groetjes Erna
Aaahhh wat lief, dank je wel Erna! En dank je wel Natas! Ik duim natúúrlijk ook voor jullie! Liefs, Daantje
@Daantje fijn dat er niets "mis" is ben er ff een paar dagen niet geweest dus ben even het geheel kwijt @ the new komers, welkom @ the zwangeren, yeahhhhh groetjes
Update van mij : ik voel me k*t Ging het gaandeweg ietsje pietsje beter rond m'n verdriet over de MA, sinds eergisteren heb ik een terugval. Zo labiel als de pest, huilen om alles, s'nachts angstaanvallen, you name it. Geen idee waarom dit nou is, kan alleen verzinnen dat ik de energie misschien niet meer op kan brengen.
Lieve Natas, Wat ontzettend rot voor je! Kan het me enigzins voorstellen hoe dat voor je is, wat een verdriet...zo klote en oneerlijk. Als je hiermee blijft zitten zou ik een goede psycholoog zoeken (een goede, doorpakkende frisse ) bij wie je zaken kan doorpraten, heb ik ook wel eens gedaan....lucht zo enorm op! In de tussentijd kun je altijd lekker hier je ei kwijt. Heel veel sterkte meis! Koosje
Thnx Koosje! Ik zag je in een ander topic schrijven over huilerig zijn als ongi eraan komt..... misschien is dat wel gewoon de verklaring (al heb ik daar nooit veel last van gehad).
Heb er ook nooit zoveel last van...maar deze maand.....ik jank wat af Voel me ook meteen niet gezien door manlief en bekende trekjes van hem vergroot ik dan mega uit in negatieve zin...vermoeiend hoor die hormonen, ben ook wel weer blijd at ik ze heb ...dan maar ongi en die troep m'n lijf uit. Stomme is dat nu er nog geen bloed is ik toch stiekum nog wat hoop houd...terwijl alle tekenen de andere kant opwijzen Heb alweer zitten rekenen wanneer de vruchtbare dagen de komende maand zijn, word er moe van....mogelijk de komende maand wel even helemaal niets van die cycluswiskunde....alsof ik dat volhoud Lfs Koosje
hallo allemaal, Wat een bekende verhalen zie ik hier allemaal voorbij komen. Wel ben ik blij om te zien dat er toch nog veel mensen zijn die pas/nog aan kinderen willen beginnen op een latere leeftijd. Ff klein stukje mijn verhaal {|= December 2006 gestopt met de pil, mei 2007 zwanger na 6 wkn mk . Al weer snel zwanger na 6wkn mk op 09-08-07, heb nu nog geen menstruatie gehad. Een notendop. Verder ben ik heel blij voor de mensen die zwanger zijn GEWELDIG en PROFICIAT \/ . Daantje ik ben blij voor je dat alles goed is, dan is die last in ieder geval van je schouders. Natas en Koosje, jullie zijn niet de enige met een te hoge dosis hormonen die door je lijf aan het rennen zijn . Ik jank om alles (wel met ups en downs) en dat is al sinds het stoppen met de pil. Wordt er gek van, vind mezelf soms gewoon een stom wijf . Ook ben ik natuurlijk veels te vaak bezig met het zwanger worden. En dan de wijze woorden PROBEER HET WAT VAN JE AF TE ZETTEN, helaas dat gaat niet er zit geen knop in mijn hoofd die ik kan omzetten, als ik die had zou ik hem graag af en toe even gebruiken. Maar zoals de gynaecoloog zei "vooral doorgaan" . Gr cindy
Dank je wel Diana, Isabel en Cindy! Randy en ik zijn idd heel erg blij en misschien ongemerkt nu ook iets meer ontspannen. Ik heb goede hoop ook al duurt het misschien iets langer. Hoi Cindy, welkom meis, het wordt hier steeds drukker...gezellig! Tja, helaas zijn de miskramen hier ook wat meer aan de orde (hoort toch een beetje bij de leeftijd he?!), heb er zelf een gehad in juni vorig jaar. Maar we houden onze handjes allemaal bijeen hier en hopen er flink op los! [-o< [-o< Liefs, Daantje
@ Isabel : thnx! @ Cindy : jeetje, 2 MK's zo kort op elkaar Ja, die hormonen Nou heb ik nooit zo'n last gehad van (huil)buien voor ongesteld worden of zo. Maar ja, wie weet is dat nu veranderd door de curettage, ik hoor wel vaker dat de menstruaties na MK/MA anders kunnen zijn. Hoop 't niet! Het van ons afzetten?..... levert men daar ook dan een gebruiksaanwijzing bij? Lukt mij dus ook voor geen meter. De MA hangt als een zwarte wolk boven me, het opnieuw zwanger willen worden sijpelt overal doorheen. Ik ga nu waarschijnlijk een dag naar een cursus ademtechniek. Ik moet mezelf echt beter tot rust zien te krijgen. Maar we gaan idd door ja, fijne gyn heb jij
@Natas1, kop op meissie, vergeet niet het is nog "vers".......geestelijk zit zo'n MA best diep, das ook mijn ervaring. Ik had na mijn curretage ook lichamelijke klachten en toen die eindelijk voorbij waren kwam de geestelijke klap Die huilbuien komen me heel bekend voor, dacht ik dat het weer een beetje "goed" ging met me, kreeg plotseling bijv. onder het rijden in de auto een enorme huilbui. Achteraf gezien is het soort rouwverwerking denk ik Bij mij zeker een dik half jaar, en nu zijn ze er niet meer, maar ik denk er wel nog iedere dag aan, eventjes dan, het blijft een enorm gemis Veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken. Mijn "lotgenotes" hebben me er doorheen gesleept hier liefs
Hey lady's Wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken ....ik weet wat voor gevoelens het teweeg kan brengen net 2 de MK achter de rug in aug gelukkig voor mij mn cyclus gelijk weer netjes op regel met 28 dg mn vruchtbare dagen weer gehad en weer volop aan de klus gedaan lichaam kom je weer tot rust maar geestelijk neemt alles even zn tijd in je hartewens is zo groot dus tuurlijk is het geestelijk een klap maar vergeet niet waarom het lichaam het afstoot en ik denk dat het mijn tijd nog niet was ............. ben 43 en geef nog niet de hoop op dat komt later wel als het stemmetje in mn hoofd zegt ok genoeg nu maar eerst gaan we door het lichaam doet nu eenmaal zelf wat het wil hebben we niks over te zeggen de 1 is er klaar voor en de andere niet het is ons allemaal gegund maar wanneer is de vraag zolang je positief blijft geef jezelf en daarboven de kracht en het seintje doorgaan en laat je zien en merken ok kom maar op met al die hormonen en symptonen laat die zaadjes die ruwe zee maar zwemmen zal er toch wel 1 tussen zitten die een diploma heeft en een navigatie systeem hahaha dus meiden kop op veel sterkte en we gaan er met zn allen voor niets is zo donker of het word weer licht liefs kaley
Die nare hormoontjes he Zomaar ineens Ik heb het alleen net voordat ik ongesteld wordt en kan dan ook weinig hebben. Ik hoop dat ik van de i.v.f. niet op 1 of andere achtbaan van hormoontjes terechtkom want daar ben ik al voor gewaarschuwd. Eerst kom je in een soort van overgang en dan worden er weer hormonen ingepompt om veel eitjes te laten groeien Dat wordt waarschijnlijk :x Mijn man moet vandaag naar Nijmegen omdat voor de i.v.f. daar zaad wordt onderzocht en hij had er heeeelemaal geen zin in Kan ik mij voorstellen maar het is voor een goed doel. Dames, sterkte met de hormoontjes Groetjes Erna