35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Molly, ik zei nog zo onze Gamma is afgebrand daar kun je niet heen ;) Ik ken het meis, we hebben zo ook al eens een cyclus "verprutst" Laatst hadden we er weer een discussie over.... Ik laat nu niet meer weten wanneer ik vruchtbaar ben. En probeer dan zo zorgvuldig te werk te gaan dat ik niets verraad.... (dat werkt trouwens niet altijd)

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Anja 38
    wat duim ik voor jou!
    Laat maar nsel iets weten hoor :)

Ik had ook altijd die voorkwaaltjes misschien in mijn hoofdje toen was nooit zwanger,
    wel toen ik het loliet en niet aan dacht en toen ik zwanger was had ik geen voorkwaaltjes gehad,
    het hoofd kan gekke dingen doen soms,
    maar ik hoop echt dat het bij jou juist is.....

Liefs
    Rita

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee, ik heb het op de emotionele toer gegooid. Besefte me vanochtend op werk wat ik de laatste 5-7 jaar met hem heb gedaan (hooguit 2 of 3x per jaar zei ik ja). Ik heb hem gewoon tijdenlang afgewezen en hij is hier nog steeds. Dat zegt wel wat, en ik heb aangegeven dat de afwijzing van gisteren hard aankwam maar dat mijn afwijzingen nog veel erger waren, klotepil ook, en ik wist niet dat die de oorzaak was.
    Alles wel weer okee, hoewel "het" wel wat als moeten voelde, daar moet nog aan gewerkt worden, in mijn hoofd denk ik.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, fijn om weer van je te horen en dat jullie nu samen op 1 lijn zitten voor wat betreft eiceldonatie. Goed om van alles alvast uit te zoeken en hopelijk wordt er zoveel mogelijk, liefst alles natuurlijk, door jullie verzekering vergoed.

Ellen, jammer dat deze baan aan je voorbij is gegaan. Succes met je volgende sollicitaties.

Vozzie, wat een mooie droom. Je maakt het wel spannend hoor, maar het klinkt allemaal wel heel positief.

Lola, wat een verhaal zeg. Het zal je gebeuren dat je een lijk op je oprit vindt.

Molly, op naar praxis of gamma zodat tenminste 1 van die mooie eitjes benut kan worden.

En voor de bijna-testers, de duimen blijven draaien!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

@Molly, ik had ook minder behoefte aan sex toen ik nog de pil slikte hoor. Nu juist wel :) :)
    Het kan zeker een bijwerking zijn hoor. (wil niet altijd wat zeggen maar toch ken meer meiden die hetzelfde hebben)

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dat is gebeurd, zodra ik uit mijn werk kwam. ;) Het is Praxis geworden.

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ellen:had ik ook last van toen ik nog aan de pil was

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Na 21 jaar lang de pil slikken kan ik je zeggen dat er op mijn oude dag een wereld voor me open ging ;)

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    VOZZIE/ANNNA/LMM/ELLENK/DIAANTJE/ANJA, eueuehhh verrgeet ik iemand?; in iedergeval duim ik heeeeeeeeeeeeeel hard en lang.

10. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    LOLA: arm,a rm mensje en niet te vergeten de familie; zo aan je einde komen...

11. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    BENTHE: top dat je zo positief bent. Hoop dat jullie gauw kunnen starten met de eiceldonatie en daarna heeeel snel in het roze komen!

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MOLLY: KERELS.......!

13. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hmmmm...

Bedankt voor het duimen....

Ik wil wel testen...
    maar wacht toch liever ff af...
    en niet elke test geeft direct positief aan, ligt een beetje hoe snel hcg word gevonden en hoe gevoelig hij is....

groetjes Anja

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Mooiniet: nee, ik voel me niet echt anders dan andere maanden. De angst en het gevoel dat alles voor niets is geweest, overheersen op dit moment. Af en toe voel ik kleine steekjes in mijn buik die ik niet goed kan thuisbrengen, maar die probeer ik te negeren. Met jou alles oké?

@ Benthe: laat je idd heel goed informeren, zodat je niet later voor verrassingen komt te staan.

@ Molly: veel sterkte meid. Praten doet wonderen!

@ Kaley, LMM, Mooiniet, Ellen, Anja, Vozzie: Testday komt steeds dichterbij. Heel veel sterkte ermee. Mijn duimen draaien overuren. Hoop dat ik niemand vergeten ben.

15. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    JAAA KALEY vergeten,sorry....ook voor jou duim ik

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goeie morgen... .weeer een dag dichterbij....

Alles OK hier?

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Eigenlijk is mijn nod 8 maart maar mijn banner staat op 29 dagen omdat mijn ei meestal op dag 15 is ;) Maar we houden gewoon 9 maart aan of 10 of 11 (ik hoop zo dat ik dat haal en niet al eerder ongi wordt)

18. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Het bloedverlies is gelukkig na 2,5 dag gestopt.

Vanmorgen knalpositieve ovutest (gisteravond nog niet positief) en geen bloedverlies meer: hubbie mag vanavond aan de bak :D ;)

Bedankt voor jullie antwoorden!

Joyce

19. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik kom mij even afmelden van de wachtbank...........vanmorgen rood, dagje eerder dan ik dacht
    :( :( :(

20. Niet meer actief

jammer LMM

anderen su6 met wachten
    hier nog niks nada geen afscheiding/bruin te bekennen ...ook geen ongiepijn of wat er enigzins op lijkt mijn temp was vanmorgen 37.2 maar ik w8 tot volgende week woensdag dan als ik dan nog niet ongie ben is het hcg genoeg gestegen

hou jullie op de hoogte

liefs kaley

Deel Deze Pagina