35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

LMM echt super vet k*t weer! :(
    Dan maar op voor een wandeling met kinderwagen in de vriezende kou! *knuf*

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge

verdorie LMM :(
    Ellen, spannend weer.
    Joyce veel klusplezier vanavond :) Heb gezorgd dat de Praxis koopavond heeft voor jullie, hier bij ons is tie niet meer nodig, temp van 36.6 naar 36.9 :)

3. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    LMM wat jammer zeg, weer op de wachtbank

Kaley, zolang wachten? Wel een goed teken dat je temp. hoog is.

oh wat spannend nou toch.

4. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Oh maar ik ben precies hetzelfde als jij hoor. :) Ik ben een enorme snoepdoos en die kilo's zullen er echt wel weer aanvliegen! De vorige keer ben ik iets van 20 kilo aangekomen maar na de bevallig kwam ik erachter dat ik helaas maar 9 kilo kwijt was... :( Ik heb dus echt hard moeten werken om de rest eraf te krijgen.

@Joycie02 en mollyvg: Zet hem op! DIY plezier en dan hopen dat er raak is geschoten. :whistle:

@Anna: Jouw klusplanning klinkt goed. Die ovutesten zijn toch een beetje stressen, om echt je LH-piek niet te missen (zoals mij dus was overkomen de laatste keer) zou je meerdere keren per etmaal moeten testen. Voor mij was dat in ieder geval niet haalbaar.
    Heel veel succes en sterkte vandaag bij de arts. Ik hoop dat de uitslagen meevallen. [-o<

@Ritje: Sterkte. :( Wat een naar verhaal.

@Lola: Wat een aangrijpend verhaal. Zo triest om zo aan je einde te moeten komen... :cry:

@LastminuteMama: Wat K*T... :(

5. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Aan Mooiniet, Ellenk, diaantje1, Vozzie, Anja38 en Kaley:

THINK PINK!!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo meiden, nou net gebeld, donderdag as weer een gesprek ;) Op mijn verjaardag!

7. Vozzie

Vozzie Lid

Dec 13, 2007
    68
    0
    0
    Hé LMM, BALEN! Op naar de volgende ronde.... succes. Verwen je maar lekker.

8. @LMM: K*T... :( :( :(

@Ellen: Met een beetje geluk wordt dat een mooi verjaardagskado :D !

Vraagje aan jullie allemaal (even voor mijn eigen beeldvorming): Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig met zwanger worden?

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb begrepen dat ze daar momenteel heel goede aanbiedingen hebben, dus dat belooft wat!

Ik kan me trouwens ook vinden in het pilverhaal. Ben ook 20 jaar aan de pil geweest en heb hetzelfde ervaren als jij. Dat dat allemaal door zo'n stom pilletje komt zeg. Ik ga dus echt niet meer aan de pil. Laat wel wat leidinkjes onklaar maken.

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Oei Ellen, spannend, een soll.gesprek op je verjaardag. Wie weet wordt dat wel een heel mooi verjaardagscadeautje.

LMM, wat balen. Ik ga nog harder voor je duimen voor de volgende ronde!

Diaantje, ik kan goed voorstellen dat je alle seintjes een beetje probeert te negeren. Hou je goed meid, de komende 2 weken.

Ritje, jullie zitten nog steeds in een bijzonder vervelende situatie. Wat ontzettend rot dat je dochter ook in haar vrije tijd lastig wordt gevallen. Hopelijk keert de rust snel weer terug voor jullie.

Mooiniet, Ellen, diaantje, Vozzie, Anja en Kaley, ik sluit me helemaal aan bij Vlinder. Think Pink.

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Ellen: ja, weer een dagje dichterbij, hou het droog hè. duim :thumup: , duim [-o< , duim :thumup: Heel veel succes met je sollicitatie alvast.

@ Joycie: fijn dat het gestopt is met bloeden. En nu...klussen geblazen en dan weer snel roze worden. Veel klusplezier vanavond!

@ LMM: nee, :thumbdown: dat was niet de afspraak [-X . :cry: BALEN Meid. Hoop de volgende ronde op meer geluk.

@ Kaley: nog steeds spannend dus. Ik blijf duimen. :thumup: [-o< :thumup: Klinkt in ieder geval veelbelovend.

@ Vlinder: wat lief! Doe mijn best om roze te denken. Dank je voor het duimen. :)

@ Lola: wij zijn in april 2008 precies :confused: 2 jaar bezig :( Dat is dus al volgende maand :pale:

@ Inez: ik doe mijn best! ;)

12. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Bewust? Oktober pas. En toen gelijk raak.

13. Niet meer actief

we wachten rustig af ....

want niets is zo veranderlijk als een vrouwen lichaam pfff hahahaha behalve het weer dan

hoop dat de innesteling goed is gegaan en dat het deze x allemaal goed mag gaan als ik zwanger ben tenminste voel niks nada het enige wat me opviel was ....

Dag 14...eisprong
    Dag 20...afscheiding met sliertje bloed erin
    Dag 21... idd als hier boven

en verders geen afscheiding meer gehad ook niet zoals ik normaal heb 2 dg voor ongie bruine afscheiding waarvan ik altijd weet ok maandverband onder want word ongie en ongie buikpijn natuurlijk

maar heb ik nu ook niet wel onderin bij mn schaambeen zeurderige gevoel en steekjes links en rechts soms en veel plassen en pijn onderrug sinds vandaag

dus is gewoon even afwachten te snel testen heeft echt geen zin weet ik inmiddels uit ervaring want je kunt op het juiste moment getest hebben en dan nog daarna ongie worden

liefs kaley

14. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Toen ik er achter kwam werd ik zo boos. Boos op mezelf dat ik al die jaren niet door had dat het door dat ene pilletje per dag kwam. Boos op de hele wereld dat niemand het me ooit verteld had. Ik dacht dat het gewoon was dat je in een relatie de interesse in intimiteit veriest... :rolleyes:

Maar goed, we zijn flink wat aan het inhalen :D

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Anna: wilde je vandaag heel veel succes wensen met je moeder [-o< ! Ik denk aan je!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kaley spannend knap dat je het zo volhoudt :)

17. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @LMM: wat rot zeg,moeten we extra hard duimen de volgende ronde! succes!
    @Lola: wij zijn bezig vanaf oktober 2007.
    @Anna:sterkte met je moeder!
    @ALLE WACHTENDEN: SUCCESSSSSS!
    Moby

18. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Ellenk: Da's mooi! :D Moet toch goed komen op je verjaardag.

Ik herken mij niet in het pilverhaal, ik heb 18 jaar aan één stuk door een zware pil geslikt en ook na de bevalling van Sophie heb ik weer een half jaar een juist lichte pil geslikt. Maar ik heb nog nooit enig verschil gemerkt na het stoppen, op wat voor manier dan ook. Ik heb ook nooit last gehad van ontpillen. Vreemd hè, hoe ieder vrouwenlichaam toch weer anders in elkaar steekt. :(

@Lola: Tja, wij waren er in februari 2006 nog niet serieus mee bezig. (wij wilden wel héél graag een kindje maar wij hadden eerst onze bruiloft gepland) Maar doordat ik mij had ingelezen en zo overtuigd was geraakt dat het wel eens lang kon gaan duren na je 35e was ik alvast maar begonnen met mijn cyclus bij te gaan houden etc. Ik heb echter nooit de eerste dag van mijn volgende cyclus kunnen noteren want het was gelijk raak...

Deze keer was het in de tweede ronde raak. In mijn beleving duurde het echter veel langer :oops: omdat ik sinds september problemen had met tussentijds bloed/slijmverlies, vermoeidheid etc. Na de diagnose endometriose in januari had ik al helemaal de moed opgegeven ooit nog zwanger te kunnen worden. Ik was zooo verdrietig en geobsedeerd... gets, ik kan mij nu goed inleven in iemand waarbij het niet zo vlot gaat... dat is zo moeilijk. :(

19. Vozzie

Vozzie Lid

Dec 13, 2007
    68
    0
    0
    @lola, oktober, 3x echt voor gegaan, wellicht prijs, test morgen

@molly, die pil wordt ook aan mannelijke gevangenen gegeven zodat ze niet al teveel sexuele driften hebben, idem aan apen in gevangenschap. Vrouwen die teveel testosteron hebben ergo alle dagen met een broek vol goesting rondlopen (lekkere vlaamse uitdrukking :) :) ), krijgen om die reden een zwaardere pil voorgeschreven. Vergeet niet, life begins at 40... ons libido zou dan aan de top moeten zitten, je kan nog wat inhalen... Have fun!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

@Lola, in juni 2007 voor echie en meteen zwanger.
    Nu al weer wat langer bezig helaas.

Share This Page