Goh, dus jullie zijn allemaal "bewust 35+ mama's"... Ben ik de enige hier die bijna 6 jaar op haar eerste kindje heeft moeten wachten? Hi hi... en ik vond deze keer zwanger in ronde 4 al zo supersnel, maar jullie kunnen er dus ook wat van...
Ja, min of meer bewust. Ik heb altijd wel gezegd zo rond mijn 35e kinderen te willen en ben op mijn 34e de ware tegengekomen.
Ik heb al bijna 14 jaar dezelfde 'flapdrol', maar de eerste 6 jaar riepen wij héél hard: 'Wij willen absoluut geen kinderen!' Nu kunnen we ons allebei niet meer voorstellen dat we er toen zo over dachten...
Ik heb er niet echt bewust voor gekozen om 35+ mama te worden, maar ik wilde eerst wat 'spoken' uit het verleden hebben weggewerkt. Vervolgens ben ik na een operatie in nov. 2001 chronisch moe geworden, waarvan ik maar moeizaam herstelde. Toen ik 36+ was, was ik hiervan zover hersteld, dat ik een zwangerschap wel aandurfde en wonder boven wonder was het na 20 jaar pilgebruik in de 2e ronde al raak. En ook nu was het steeds weer snel 'raak' alleen verloor ik het vruchtje ook steeds weer net zo snel als ik zwanger was geraakt.
Eerste keer meteen raak geloof ik, of de tweede keer en na de bevalling hebben we 8 maanden gewacht en daarna duurde het 7 maanden, waarop ook nog 3 mk volgden de volgende 7 maanden en na 6 maanden was het dan toch goed raak. Ben lekker op weg. Wordt wel weer Mien Steunkous want die laat ik volgende week weer aanmeten ivm spataderen.
Bij ons is het in principe in 1x gelukt. Ik heb 4/5 maand lang op internet uitgerekend wanneer het ei zou komen. Na 1 ovulatie test bleek dit absoluut niet te kloppen en na deze ene ovu test ook zwanger.
Nee want zoals ik eerder verteld heb ga ik met mn vriendinnen een weekendje weg. Heb jullie nog gevraagd om goede leugentjes! Dus helaas voor jullie niet vroeg voor mij. Ik werk nog een half uur en dan heb ik weekend!
@Shiela: Heel veel plezier gewenst! Ik ben benieuwd of je vriendinnen in je leugentjes trappen. Zelf ben ik met Ellen eens dat échte vriendinnen dwars door je heen kijken wat dat betreft...
Zit nog op kantoor maar kwam even snel hier kijken hoe het met de (bijna) testers gaat....... balen LMM Verder heb ik slecht bij gelezen, sorry. Wij gaan straks uit eten, dus (waarschijnlijk) tot morgen!
Ik zit verschrikkelijk te balen momenteel! Al de hele dag is mijn humeur niet je dát (wat ik probeer te verbergen voor Jasmijn, maar helaas niet altijd even goed lukt... ) en nu is het nog slechter... Op donderdagavond heb ik mijn vaste avondje uit en ondanks het feit dat ik vreselijk moe ben (ja... de eerste zwangerschapssymptmen komen toch door...) wilde ik tóch gaan. Het zou me goed doen. Maar nu belt mijn man me net met de mededeling dat de achterruit van zijn auto (gelukkig een leasebak...) is ingeslagen en nu moet hij wachten op de politie en een monteur die een nieuwe ruit kan inzetten. Daar gáát mijn avondje... Mijn moeder is helaas ziek en kan dus niet oppassen ! Sorry, moest het even kwijt...
@Lola: das inderdaad balen! Kop op, we hebben zo allemaal wel onze minder goede dagen! Hoop dat je wel een gezellig weekend tegemoet gaat! Moby
Hoi Hoi, Goeden avond.... Pfff... Als je ook ff niet kijkt.... moet je gelijk al een paar pagina's bijlezen.... Jammer..... LMM....succes in de volgende ronde. Hmmm ik wacht nog steeds..... durf niet te testen..... welke test vind vroeg HCG...... groetjes Anja
@Anja 38 veel succes ik heb de eerste dag getest meteen positief kon niet meer wachten! @Lola wat jammer van je dagje uit, das echt jammer voor jou! Ken die dagen dat je je even minder voelt......al is het hier de laatste dagen ietsje beter! @schiela fijn weekend toegewesnt hoor geniet ervan! De pil met de eerste mijn dochter waren na de pil de kanaaltjes vrij dicht met het controleren is dat opengespoten, denk nog wel wat de fout van alles stil te leggen.... Hier iets beter Nieuwe school voor de dochter en afgehandelt met de oude! wel hij begreep het maar nu probeerden ze alles natuurlijk in mijn dochter haar schoenen te schuiven, ook de bedreigingen! Ze is niet een engel, maakt ook fouten, en leert ervan, maar dit is echt een heksenjacht! Ik hoop dat alles gewoon na een tijdje stilvalt en ze een nieuwe start krijgt.. de directeur zei me jammer voor het andere meisje , net of nu blijft ze ermee zitten en kan het niet goedmaken of uitpraten, alleen heb ik verteld dat ik niet de kans neem om mijn dochter een periode lang aan pesterijen ga blootstellen ten koste van het gemoed van dat meisje... Het spijtige is dat de ouders het kind maar een weg laten inlopen en het geen steun heeft thuis....de moeder is zelf een gebruiker! En leert dat leugens nu hun vel moet redden! Spijtig voor dat meisje maar ik denk nu even aan mijn dochter eerst! En neem me dat maar kwalijk.... verder gaat het de oprispingen zijn beter... mijn buikje ronder.... Iedereen succes met het testen hoop op positief! Liefs Ritje