@lola: sorry wilde een lief plaatje voor je plaatsen maar het is mislukt! @Ellen: het was een plaatje,maar ik deed kennelijk iets fout! @Anja38: ik heb eerst een ovu-testje gedaan;had de tip van vlinder! En die gaf een piek aan.....daarna een zw-testje van sensi-test en daarop een licht streepje. Dit was 4 dagen voor mijn NOD. Schijnbaar kan een ovu-testje ook HCG aantonen maar hier kan je natuurlijk geen 100% zekerheid aan geven. Ik las toevallig dat vlinder dit had gedaan en heb het toen ook geprobeerd! Succes,moby
@Anja38 ik heb Clearbleu gebruikt, wel heb ik al van iemand vernomen als het waar is weet ik niet dat een jongen sneller aangeeft ik weet het niet ook van anderen dat sommige later aangeven maar deze test gebruikte ik en van de eerste dag overtijd bingo! Dus ik vertrouw hem wel.... de rest weet ik niet meid, veel succes Ritje
Ik heb de huismerk van kruidvat gekocht.. wie heeft hier ervaring mee.... Ik kon er niet op vinden of deze vroeg iets kan vinden... er zit verschil in de testen.... Groetjes Anja
Vanaf juni 2007, zwanger in de 4e ronde. Nu weer de 4e ronde in na MK (ronde meteen na MK tel ik niet mee, had geen idee hoe of wat) dus het is wel weer eens tijd....Ik ga voor een vroeg paasei!
Gewoon doen Anja! Spaaaaannnend. Ik heb even voor je gezocht: http://www.zwangerschapspagina.nl/about40786.html http://www.zwangerschapspagina.nl/about80653.html
Goedemorgen meiden Hier even weer een berichtje van mij ...net al vroeg naar buiten geweest want zag de brandweer in onze straat en ging richting mijn vriendin dus schrok me wezenloos dus snel aangekleed en naar buiten gerend ...gelukkig viel de schade mee was alleen kleine brand in de garage maar je schrikt wel ook vanwege het feit dat ze zwanger is maar goed alles viel mee ...hier nog niks te bekennen heb wel ontzettende rugpijn en was beetje in diaree ...en elke x als ik heb geplast krijg ik buikpijn wat later weer afzakt dus even in de gaten houden anders urine even laten checken .....verders voel ik me goed mn temp was nog steeds 37.0 dus is niet omlaag gegaan ik test maandag pas aangezien ik in dec mn laatste miskraam heb gehad op dag 32 liefs kaley
pffffffffff vandaag heb ik de wcruimte niet gehaald want stond buiten de hond uit te laten. Dus was het braken in de vrije natuur
het is afbreekbaar zeg maar Hier ff snel berichtje .... heb om 10 uur cursus in Utrecht... Alles nog rustig. dagdag
Helaba meisjes, getest en de lady is pink.. roze.... rose...Volgende week vrijdag eerste gynae bezoekje... Duimen dat alles goed gaat. Moeder aan de lijn gehad.... Effe emotional Warme groetjes voor iedereen.
GEFELICITEERDDDDD geniet ervan meis .... ik w8 nog even met testen hopelijk ga ik straks ook in het rozeeeee
ik ga zo eerst mijn urine naar huisarts brengen want steeds na het plassen iets buikpijn dus denk zelf weer een blaas ontsteking en ben steeds wat duizelig al een paar dagen wat dat is weet ik dus niet .... ik ga maandag testen dan zit er 6 dg tussen
Nou, succes met de zenuwen . Voel me wel een beetje...geremd is het juiste woord denk ik. Aan de ene kant heb ik zoiets van jajajajajajajaja maar ben tegelijkertijd heel rustig, afwachtend. Heb niet zoiets van ik schreeuw het nu van de daken. Meer iets van dat ik hoop dat dit zieltje in mijn schoot wil blijven en deel wil uitmaken van ons gezinnetje. Wel grappig, op de schuurkalender deze morgen stond er dag van de heilige felicitas (gefeliciteerd in ´t Spaans) en op de achterkant stond er dat het vandaag vrouwenwerelddag is. Gecombineerd met de ooievaar die ik gezien heb, de dromen van mijn zusje... denk ik dat dit kleintje heel bijzondere gaven heeft... nu al... Belooft...
hahaha geeft niet hoor we snappen de betekenis ik heb vanmiddag om 16.00 u afspraak bij huisarts inverband met duizelingen en evt blaasontsteking denk dat ie bloed gaat prikken en bloeddruk opmeten en wie weet test hahah hoef ik dat zelf niet te doen ook ik laat vanmiddag het weten ok wat ie heeft gedaan