Bedankt voor jullie interesse en goede wensen. Wij zijn opgelucht en toch serieus nog in de zorgen. Eigenlijk is wat we te horen hebben gekregen het meest positieve van het negatieve. Mijn moeder heeft dus inderdaad darmkanker, maar ze hebben GELUKKIG geen uitzaaiingen gezien op de foto's en scans. Dat lucht al ontzettend op. Tegelijkertijd weten we dat ze op twee plekken in haar buik geopereerd moet worden. Dat is op zich al heel zwaar, over chemo en stoma's weten we nog niets. Er is ook nog niet echt een goed beeld vd tumor, omdat ze niet door haar darm heen konden om een scopie te doen. Het zal een spannende periode blijven, maar we hebben goede hoop.
ANNNA: Spannende tijd. Maar inderdaad toch heel positief dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden. Sterkte.
Jippie Vozzie gefeliciteerd Anna: wat erg van je moeder. Heel veel sterkte. Kaley: heeft je huisarts niet ook een zw.test gedaan? Vandaag hoorde ik dat mijn collega van 38 borstkanker heeft, zo erg zeg. Zat met tranen achter de computer.
wat verschrikkelijk nin0 Annna, toch een een beetje positief .... Ik hoop dat het net zo goed te behandelen is als mijn tante... die is weer als nieuw! Sanrob, hoe ist bij jou?
ELLENK:Geen verandering; vind het zooooo ontzettend moeilijk om het gesprek te beginnen(ja weet dat het nodig/belangrijk/het beste is). Vd week naar longarts geweest en heeft Robert pseudo-astma en moetie 3-6 mnd pufjes gebruiken de 18e naar een homeopatisch arts; kijken of die wat aan de vermoeidheid en wisselende stemmingen van hem kan doen. Denk dat ik dat maar ff afwacht, maar ga vlgd week een "weekje" mee op de vrachtwagen, dus kan heel goed zijn dat we dan een goed gesprek krijgen onderweg. Het "probleem" alleen dan is dat je niet weg kunt. We zitten dan 24 uur op elkaars lip, letterlijk. Ja zo is er altijd wel wat, waardoor je belangrijke gesprekken uitstelt. OK< waardoor IK het uitstel.
Wordt het niet weer tiijd voor een update? We hebben nieuw roze! HaHa Vozzie, Was jij dat die in Januari nog hormonen wilde slikken om sneller zwanger te raken Nou GEFELICITEERD hoor! Gelukkig was je toch nog niet zo ongeduldig. Natas, Gefeliciteerd! (6 maart was inderdaad een goede dag) Jarig en e allermooiste presentje in je buik! {|= LMM, Jammer, je banner klopt wel Ik vind dat het wel weer tijd wordt voor roze voor je volgende ronde. Ik zal voor je duimen. Volgens mijn temperatuur (op FF)zou ik mijn eisprong heel vroeg gehad moeten hebben. (dag 10) (ik begon ook op dag 10 met ovutesten. Dat zou voor wat betreft het klussen betekenen dat er een kansje is, want bij ons was de Karwei op dag 9 open. (met eigenlijk een hele goede kluspartij (kortingsbonnen uit de folder) geknipt En ze zeggen dat goede sex en betere kans op zwangerschap geeft. Dat moeten we ook allemaal nog meenemen in onze vrijplanning... Ik las dat het regelmatig toch nog wel eens scheef loopt Hopelijk vind SanRob hier ook troost in. Hoewel het praten niet altijd het probleem is, is het op het juiste moment en vaak genoeg naar onze zin klussen niet altijd zoals wij vrouwtjes wensen. SanRob, misschien is het ook wel niet verkeerd om op elkaars lip te zitten. Wij hebben samen tot 20 dagen met zijn 2tjes op een boot gezeten. Op de grote Atlantische Oceaan, zonder ontsnappingsmogelijkheid of andere afleiding. Zeker ik heb geleerd om toch steeds maar bij te draaien. Als de sfeer verziekt is, heb je daar zelf natuurlijk ook een groot deel schuld aan. Maar als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik zelf weinig duidelijkheid zie in mijn temperatuurstatistiekje. We zien het wel als een vroege ongi komt, dan is dat best weer positief nieuws, want dan is mijn cyclus weer kort. En anders is het vrij aannemelijk dat het niet gelukt is.
Dat ik het uistel, komt wrs omdat hij me al eens vreselijk teleurgesteld heeft paar jaar geleden, door het willen van kinderen weer in te trekken.Dat deed ZO ONGELOVELIJK veel pijn en ben bang dat ik weer dat antwoord ga krijgen....
huisarts heeft geen blaasontsteking kunnen vinden test was negatief dus of ik word nog ongie of later een positieve test we wachten af tot woensdag liefs kaley
Anna, ik ben ontzettend blij voor je dat er bij je moeder geen uitzaaiingen zijn gevonden! De weg blijft lang, zwaar en onzeker, maar dit is een heel goed bericht. SanRob, in een vrachtwagencabine bovenop elkaars lip zitten is dan prima..... kun je ook niet vluchten bij een moeilijk gesprek Ah, wat jammer Kaley!
Hey meiden, @ Anna: heel mooi dat het niet is uitgezaaid bij je moeder. Hopelijk slaat de behandeling aan, het zal een zware tijd worden. Wens haar heel veel succes met de zware operatie en wens jullie allen heel veel sterkte de komende tijd. Voor wat betreft de cyclus: hoop gewoon dat je snel roze wordt, dat wordt gewoon tijd én ik vind dat je dat verdient. Zou ook goed nieuws zijn voor je moeder. @ Nin0: ja, op zo'n momenten ga je weer nadenken wat nu echt belangrijk is in het leven. @ Ellen: hou het droog hè meid! Heel veel sterkte dit weekend met wachten. @ SanRob: ik hoop dat jullie onderweg een goed gesprek zullen voeren en er samen uit komen. Veel succes! @ Kaley: jammer van de negatest, maar...het kan nog goed komen. Geen bloed geeft toch moed en is toch goed?! Volhouden tot woensdag hè. @ Mooiniet en Anja: is er bij jullie nog nieuws? Meiden, wens jullie een heel fijn weekend!
Hoi Hoi, Ik heb de testje gekocht van de kruidvat er zaten 2 in de verpakking...dus ik denk dat het andere zijn dan die jullie bedoelen..... Heb wel een test gedaan...maar was neg.... maar heb voor de rest nog nergens last van..dus zit nog steeds op het wachtbankje.... Ik voel me prima.. ben alleen nog steeds zo moeeeeeeeeeee Het is deze ronde anders dan anders.... afwachten maar..... groetjes Anja
Kaley en Anja, het blijft dus nog even afwachten voor jullie. Anna, wat een goed nieuws dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden bij je moeder. De operatie en verdere behandelingen die ze zal krijgen zullen evengoed zwaar zijn. Heel veel sterkte daarmee. NinO, wat erg van je collega. Ellen, voor jou is het ook nog even spannend. Ook namens mij sterkte met wachten. SanRob, ik kan me wel voorstellen dat je het toch best moeilijk vindt om het gesprek aan te gaan, zeker omdat hij je al eerder zo ontzettend teleurgesteld heeft. Wie weet brengt het meerijden in de vrachtwagen wel wat moois met zich mee.
Speciaal voor onze nieuwste zwangere bejaarde een nieuw lijstje! Je staat ROZE!!!!! Ik gok dat je op 11/11 gaat bevallen NOD - allemaal snel roze a.u.b. 05-03 Kaley -> geen bloed geeft nog steeds moed! 07-03 Mooiniet -> roze melden aub! 09-03 Ellen 18-03 Diaantje 20-03 Anna 22-03 Miss Daantje 25-03 Smoeltje 27-03 Marieke 03-04 LMM AFSPRAKEN 10-03 Molly gyn 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo 13-03 Inez pretecho 17-03 Diana 2e echo 17-03 LMM gesprek met ooievaar inzake paasei 18-03 Inez 20 weken echo 27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK 07-04 Lola vruchtwaterpunctie 07-04 Diana nekplooi BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 19-10 Diana 03-11 Moby 11-11 Vozzie
Mogge, Anna, ook zonder uitzaaiiingen maar met chemo wordt het een zware weg. Sterkte met je moeder, I've been there. Zo, ben vroeg, ga naar een hengstenkeuring van mijn knollenras. Temp een graad hoger terwijl ik 5 kwartier eerder heb getemp'd. Begin hoop te krijgen dat er inderdaad een eisprong is geweest. FF geeft een mooi rood kruis (kaartje in album). Fijne dag ladies!
@Anna: Fijn dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden, dat geeft hoop. Het zal evengoed zwaar worden maar hopelijk kunnen jullie je er met succes doorheen slaan, sterkte! @Sanrob: Wat zal jij je rot voelen... ik zou toch echt gauw dat gesprek aangaan om zekerheid te krijgen voor jullie beiden. En dat is misschien helemaal niet verkeerd hoor om dan op elkaars lip te zitten. @Anja38 Dat is jammer, nog maar even afwachten dan. [-o< Ik heb gisteravond mijn eerste echo gehad en we hebben een knipperend beepje gezien! Ook het hartslagje kunnen horen maar om het op het scherm te zien flikkeren vond ik super. Ik werd op 6w2d gezet, terwijl ik volgens mij toch echt 6w4d was gisteren dus dat is nog een beetje vaag... Maar het kan zijn dat mijn laatste menstruatie twee dagen later is begonnen dan ik dacht en dat de eerste twee dagen van flink, donker dik bloed van het knappen van een cyst is geweest. Alle cysten waren verdwenen gisteren. *opluchting* Volgende week vrijdag ga ik weer terug om te zien of het goed is gegroeid.
hallo iedereen hier nog een oudje wij zijn inmiddels anderhalf jaar bezig en twee miskramen het wil maar niet lukken,26 maart de eerste afspraak met de gyn hopen dat hij ons verder kan helpen. ik wil de aankomende moeders van harte feliciteren,het is toch ook een bewijs dat het wel kan lukken
@christie welkom hier en veel suc6 @vlinder, wat goed een kloppend hartje . Ik zou me niet zo veel aantrekken van die metingen (zei mijn gyn en HA ook) is allemaal zo pril, is gewoon afwachten. Maar een goed begin is het halve werk Proberen positief te blijven en weer aftellen naar de volgende echo Fijn en zonnig weekend gewenst groetjes