he miesje, het klopt denk wel ivm leeftijd hoor. Bij onze vorige 2 kids was ik zo zwanger, nu voor onze derde heb ik ook al 1 mk weer achter de rug en waren we 17 maanden verder voor ik weer zwanger was. Nu nog blijven he Geef je moed niet op he
@Mooiniet:heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes morgen met testen ! @Ellen: voor jou ook spannend! Hoop voor jullie allebei op ROZE! Moby
Mooiniet, wat spannend! Een dag later is wel een goed teken! Ik duim voor je! Ellen, hoe is het met de kwaaltjes?
Never mind ladies........ ik ben net ongi geworden.......... Wat een domper weer..... Dat betekend dus dat ik vanaf maandag getest word; bloed, eisprong; samenlevingstest etc....... Ga nu ff zielig doen..... sorry!
Als ik even terug lees dan schaam ik me een beetje om wat ik hier wil vertellen over hoe ik me voel.Zoveel vrouwen proberen al jaren om zwanger te worden en ik ben zwanger en voel me nu al enkele dagen down.Daar heb ik normaal nooit last van want ik ben altijd heel positief en laat niet snel mijn hoofd hangen.Misschien zijn het de hormonen ook wel ... ik weet het niet. Het zit zo, ik heb een zoontje van bijna 2 en al heel snel na zijn geboorte wist ik zeker dat ik hem nog een broertje of zusje wilde geven voor later omdat hij normaal gezien zijn ouders vroeg zal verliezen in vergelijking met ouders die 15 jaar jonger zijn.Ik zelf wilde ook zeker een kindje erbij en dus niet alleen om hem later te plezieren.Ik ben nu zwanger en ik voel me nu zo schuldig tegenover hem.Ga ik hem nog zoveel liefde kunnen geven als de baby er is?Ik kan nooit nog zoveel tijd met hem doorbrengen als ik nu doe.Soms heb ik momenten van.... waar ben ik aan begonnen en ik mag niet zo denken want ik ben aan de andere kant heel dankbaar dat ik nog zwanger ben kunnen raken. Het is zo een dubbel gevoel.... het ene moment zo blij om dat nieuwe leven in mijn buik en dan die twijfel weer van dat gaat hier nooit lukken.Mijn zoontje was een moeilijke baby met reflux en koemelkallergie en dan ook nog eens 9 maanden met een wiegendood monitor.Het waren helse maanden waarin ik soms halverwege de dag zelf nog moest eten en me moest aankleden omdat hij de hele tijd huilde en krijste.Als de baby nu ook zo zal zijn dan lukt me dat nooit om mijn zoontje de nodige aandacht te geven.Pppffff klinkt allemaal stom he? Hopelijk ga ik me snel anders voelen zodat ik weer kan genieten van mijn zwangerschap. Sorry aan de dames die al lang proberen als ik ondankbaar overkom. Groetjes Kris
@Miesje veel sterkte meid... @ mooiniet wat spannend en ik duim voor je , ik hoop het echt meisje en bedankt voor de mooie woorden ik dacht er ook net zo over! Het zal ook weer even voor haar aanpassen zijn maar nu de goeie weg op....we zijn er voor haar in ieder geval.... @Krisje, wel zo voelde ik me ook ondankbaar en net zoals jij sommige dagen down en wel niet goed in men vel anderen dan weer beter, ik hoop dat het net voor jou betert na de weken net als hier! Kop op meid, het is niet omdat we met hormonen even een gevecht hebben dat we niet duimen voor de anderen en ondankbaar zijn! Dit hoort er nu eenmaal bij! @Zico, wat naar van je misselijkheid , hoop dat het snel overgaat, ik heb er pilletjes tegen wil je de naam hebben helpen goed hoor? Hier wel het gaat drukke dag gehad, en de zon was er , dan zijn we al blij, buikje word steeds dikker krijg lieve complimenten en het is beter... Ik duim voor de testers, het positieve is op het lijstje dat ik meer en meer naar boven schuif is bemoedigend want dan denk je JA het gaat vooruit haha. Liefs Ritje
@Mooiniet: k*t zeg, op naar de gyn en je mag gerust zielig zijn! @Kris: ik denk dat het veel door de hormonen komt dat je je zo voelt. tussen mijn 2 kinderen zit ook 2 jaar en ik heb me toen ook druk gemaakt of ik wel genoeg tijd zou overhouden voor mijn oudste! Maar vaak krijg je vanzelf een ritme en merk je wel dat het allemaal goed te doen is. ik heb altijd geprobeerd de oudste overal bij te betrekken en dat gaf me een goed gevoel ookal was hij nog klein. In ieder geval succes en ik hoop dat je je gauw een beetje vrolijker voelt! Moby
Mooiniet :sterkte meis ........ Hier nog steeds niks nada te bekennen vanmorgen beetje hoofdpijn ...en ineens last van obstipatie verders voel ik me goed morgen dag 33 dus afwachten morgen 5 dg overtijd denk dat ik disndagmorgen ga testen hopend dat hij wat aangeeft zo niet dan weer afwachten fijne zondag iedereen liefs kaley
@Mooiniet: O, wat ontzettend jammer! Het klonk zó goed wat j gisteren schreef, maar helaas... Ik had jou ook graag een ontsnapping aan de MMM gegund... @Ellen: Hoe is het bij jou...? @Kris: Ondanks het feit dat Jasmijn een heel gemakkelijke baby was, herken ik je gevoelens wel een beetje. Ik ben juist bang voor het omgekeerde: Krijg ik geen 'spijt' wanneer Jasmijn's brusje een heel stuk bewerkelijker is? Had ik niet gewoon blij moeten zijn met wat ik had, in plaats van 'meer' te willen? Idiote vragen, natuurlijk... Maar soms spoken ze door mijn hoofd. En natuurlijk krijg ik geen spijt (daarom schreef ik het ook tussen haakjes...), maar je haalt je nu van alles in je hoofd. Zelfs de nacht voordat ik van Jasmijn zou bevallen vroeg ik me nog af: 'Help, is dit nu wel echt wat ik wil?' Stomme vraag, want we waren al 5 jaar bezig voor een kindje en zou je toch denken dat je dat inmiddels wel weet... Maar een mens zit nu eenmaal een beetje raar in elkaar soms. Bij jou komt het ook allemaal goed hoor...
hallo meiden... @Kris ik kan er niet over meepraten uit ervaring maar ik weet in mijn omgeving dat meer vrouwen daar "last" van hebben net zoals je bij een eerste gaat denken, kan ik het wel, ben ik wel een goede moeder. Volgens mij is dat vrij normaal en wordt de emotie idd versterkt door je hormonen. @Mooiniet.... Wat is dat nu? Dat hadden we niet afgesproken... verdorie meis echt K*T, laat je maar eens lekker verwennen.... Hier nog rustig vandaag is The Day. Heb vanmiddag een feest (50 jarige verjaardag) dus kan ik mijn zinnen verzetten. Ga ook niet testen dan voel ik me ook niet schuldig als ik voor het buffet sta
@Ellen:veel plezier op het feestje en heel veel succes wanneer je wel gaat testen! Ben heel benieuwd!
Hallo allemaal, pffff al een week niet hier geweest. Ben even te moe om alles te lezen. Afgelopen maandag moest ik een nachtje in het ziekenhuis blijven en dinsdagmorgen werd ik onder volledige narcose gecuretteerd. Over een maand krijg ik de uitslag van de biopsie die ze doen op het placentaweefsel. Nu nog eventjes in de ziektewet, tussendoor nog even werken, dan een paar weekjes naar Nederland, want dan gaan we voor de wet trouwen (heel basic, alleen met de getuigen) en dan weer aan de slag in de lucht De gynaecoloog zei dat het beter was dat we drie maandjes wachten. Dat zullen we dan maar doen, om het geluk niet te tarten. Gisteren had ik enorme napijn, maar dat zullen wel de laatste signalen zijn geweest om alles af te stoten. Ik heb helemaal geen bloeding meer, dus dat lijkt me positief. Ik wens iedereen die sterkte en geluk nodig heeft , heel veel van dat alles. Liefs Yuca p.s. Zico, wat mooi dat het zo goed gaat, ik was net zo ver als jij! Keep it op zo, ik hoop dat de misselijkheid niet al te lang meer aanhoudt. Ik had er zelf ook best last van.
Vlinder wat fantastisch Ik ben erg blij voor je. Ik heb wel eens gehoord vd echoscopiste dat een bevrucht eitje soms nog wat langer door de baarmoeder zweeft om een goed plekje te zoeken. Dat kan bij jou ook het geval zijn. Ik denk dat als het geen week of verschil is dat er dan geen probleem zal zijn. Dus put er hoop uit! En geniet van wat je gezien hebt.
Ah verdorie MooiNiet, wat balen! Allerlei onderzoeken in gaan lijkt me geen pretje en het leek mij destijds ook best eng. Maar aan de andere kant kun je misschien wel antwoorden krijgen en gericht geholpen worden. Sterkte en succes meis! Ellen, errug spannend! Ga jij je vermaken aan het buffet, ga ik ondertussen voor je duimen Kris, onzekere periodes horen er denk ik inderdaad bij. Of het nu een 1ste of 2de kindje is, ik denk dat iedere zwangere vrouw meer of minder dit soort gedachten heeft. Laat ze maar komen en weer gaan. Yuca, heel veel sterkte! Zei de gyn ook de reden van het 3 maanden wachten?