Christie, welkom hier. Ik hoop dat je je verliezen een plekje hebt kunnen geven. Miesje, jij hebt helemaal gelijk met je twijfels. Het gaat nou eenmaal vaker mis bij moeders boven de 35. En ook het zwanger raken gaat bij lang niet iedereen makkelijk. Mij is door medici gezegd "het is gewoon domme pech en helaas herhaaldelijke pech, maar de aanhouder wint" Het is wel goed om te bedenken hoever je er in wilt gaan zeker wanneer je al een gezinnetje hebt, waarbij misschien iedereen er onder lijdt. Weegt het proberen voor een nieuw kindje dan op tegen zoveel verdriet? Zeker wanneer het verdriet je leven beheerst, dan is het misschien beter om de keus te maken om te genieten van wat je wel hebt. In ons geval is het ons eigen verdriet alleen, ik denk dat we nu langer door willen gaan dan wanneer we al kinderen hadden. Mooiniet voor je ongi, wel goed dat jullie onder controle gaan nu.(ik wil graag positief denken) Liefst de uitslag; er is niets aan de hand en daarna is het snel raak, maar anders wil je daar vast wel wat voor over hebben. Kris, het is een luxeprobleem. Maar voor jou wel een probleem je gevoelens. Ik denk wel dat het het meest negatieve scenario is waar je nu over nadenkt. Waarschijnlijk kan je er gewoon nooit helemaal een goede voorstelling van hebben. Net als dat je je niet kunt voorstellen hoe het is om zwanger te zijn, of hoe het is om je eerste kindje te krijgen. Yuca, Fijn dat het bloeden achter de rug is. Dat is inderdaad een goed teken. Hoe denk je over het 3 maanden wachten? Heb je de gyn naar de redenen gevraagd? Het verbaast me weer dat daar zoveel verschil in zit, met het advies van Nederlandse gyneacologen. Zal wel dubbel zijn om ook weer te gaan werken straks. Je stelt je er toch op in dat je dat niet gaat doen, voor lange tijd. Ik hoop dat je je binnenkort kunt verheugen op jullie bruiloft, hoewel niet uitbundig, toch een bijzondere gelegenheid van de uiting van jullie liefde. (of hebben jullie andere redenen en belangen?) Natas, Alles goed met jou en Chris? Ben je al uit de keuze voor de wagen? Gisteren en vandaag hebben wij mijn schoonvader verhuisd, dan moet ik toch aan je denken. Ik zag je deze keer niet aan het weerwater, niet zuld lekker weer he!
Hahaha Anna, nee ik ben nu niet aan het Weerwater te vinden Met mij gaat alles prima. Met Chris wat minder, het genezen van zijn oog heeft allemaal erg veel tijd nodig. Ja we hebben de kinderwagen gekocht, een rode Mutsaerts, zie mijn album.
Annna, Je hebt inderdaad gelijk wanneer je zegt dat andere gezinsleden er ook onder lijden. Ik ben natuurlijk teveel met mezelf bezig en nu zie ik het ook wel dat onze dochter van 10 er het ook wel moeilijk mee heeft. Ze probeert mama te sparen in alles wat met baby's te maken heeft. Gisteren wilde ze een programma opzetten op tv maar ze zei ik zet dat toch maar niet op hoor mama. Toen ik vroeg waarom ze dat trouwe programma nu ineens niet meer wilde zien toen zei ze me omdat er een kindje in geboren gaat worden. Ik denk dat jij dat nu niet zo graag ziet zei ze me. Ik schrok er wel van. Ze heeft al enkele dagen buikpijn, ik denk dat ze ook last heeft van stress die ze hier de afgelopen weken en maanden al wel heeft gevoeld in huis hoewel we haar er wel van probeerden te sparen. Zo zie je maar dat kinderen toch een heel groot inlevingsvermogen hebben en vaak meer opnemen dan dat je van hen verwacht groeten miesje
Miesje, wat een lief meisje, dat ze zo rekening met je probeert te houden. Maar ook wel weer een beetje 'net niet goed' Ze is nog zo jong, nu al bezig zijn met die 'vrouwelijke' eigenschap van de gevoelens an anderen en vooral niet een ander willen kwetsen. Ik hoop dat ze nog heel lang speels mag blijven. Ik hoop dat het snel wat minder heftig is bij jullie.
Ellen, Ben benieuwd of je nu aan het buffet staat te glunderen of dat je je frustraties aan het wegeten bent! Of misschien wel geen v 2. En kun je het helemaal uit je hoofd krijgen!
Lieve meiden, FF kort; allemaal reuze bedankt voor het meeleven. Het voelde i.d.d. zo dichtbij, maar nee. Ik hou jullie op de hoogte van de onderzoeken. Ben inderdaad benieuwd wat er mis is en daar heb ik wel wat voor over.... Tot later!
Mooiniet, he verdorie. Had het zo anders voor je gehoopt meid. Yuca, daar ben je weer. Tjee, 3 mnd wachten vanwege je curretage. Wat een verschil is er inderdaad met Nederland dan. Al hoor je hier ook wel verschillende dingen. 1 tot 3 maanden wachten heb ik inderdaad wel vaker gehoord. Zico, balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk vind je een middeltje tegen de misselijkheid. Ellen, goed teken meid, geen bloed geeft moed. Spannend hoor, ik blijf voor je duimen. Kris, die twijfels zijn best herkenbaar hoor, ik ben bang dat de hormomen daar ook een handje in helpen in die onzekerheid. Net als Lola met Jasmijn had ik aan Alyssa een heel makkelijke baby en kan ik alleen maar hopen, dat het met haar brusje net zo zal gaan. Evengoed zal het wel wennen zijn voor haar met een baby in huis en ook voor ons. De tijd zal het leren hoe het ons zal vergaan. Miesje, ook herkenbaar hoor. Ik ben wel eens bang geweest of al m'n verdriet om de MK's niet 'schadelijk' voor haar waren en probeerde heel erg m'n verdriet voor haar te verbergen. Mij is toen verteld, dat het helemaal niet erg is, wanneer je zo af en toe eens je verdriet laat blijken, dat het zelfs beter is dan het proberen te verbergen. Je mag rustig aan je meisje zeggen, dat je nu even verdrietig bent vanwege het kindje wat je verloren bent. Het verdriet is ook nog zo vers voor je. Diaantje, hoe is het nu met jou? Kaley, het blijft nog even spannend voor je zie ik. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Oh Inez, Morgen ben je al 20 weken! Het voelt raar dat ik ook al bijna zover had kunnen zijn. Mijn eerste uitgerekende datum was ergens deze week... Ik had zo graag al zwanger willen zijn nu, om het verdriet minder te voelen. Maar ik moet zeggen dat ik er ondanks alles toch wel positief in sta. Ben wel blij met mijn vroege eisprong en de symptomen die ik nu voel. Hoewel ik vorige maand natuurlijk precies dezelfde symptomen had! Dus ik ga me nog niet rijk rekenen! Gelukkig weer lekker werken morgen, dan is de tijd ook snel voorbij.
Geen idee over die drie maanden, die dag was ik ook niet zo helder om het te vragen. Maar als we terug zijn uit Nederland, dan moet ik op controle, zo rond de 16de april, dan kan ik het weer vragen. En dan kunnen ze meteen zien hoe alles er van binnen uitziet. @Anna We zijn al 16 jaar samen, en we trouwen eigenlijk meer om praktische redenen, maar toch ook als een soort bestempeling van jarenlang samenzijn, en ook al houden we het heel klein en eenvoudig, we gaan er wel een leuke dag van maken! En ja het is wel dubbel om weer te moeten gaan werken, maar goed, wat is dat is. Fijne avond iedereen!
Anna, dat rare gevoel van dat je zelf ook al bijna 20 weken had kunnen zijn ken ik helaas maar al te goed. Ik heb inmiddels ook al een paar uitgerekende data achter me en ik had nu ook al veel verder kunnen zijn. Helaas is dat niet zo, maar ik ben blij met hoe ik er nu voor sta. Fijn te horen dat je er ondanks alles toch nog positief instaat. En inderdaad, ook voor jou is het nog maar een paar dagen tot je NOD. Groot gelijk dat je je nog niet rijk wilt rekenen, het kan zo teleurstellend zijn. Ik ken het gevoel. Ik ga voor je duimen meid, het zou voor jullie en je familie in deze moeilijke tijden zo'n mooi lichtpuntje zijn wanneer zich weer nieuw leven zou aandienen ....
Mooiniet, dat was ik nog bijna vergeten. Heel veel succes met alle onderzoeken waar jullie nu voorstaan. Hopelijk blijkt voor jullie dat het net als bij ons 'gewoon' een combi van domme pech en je leeftijd is waardoor het niet gaat zoals je had gehoopt.
@ Anja & Kaley & Ellen: heben jullie al nieuws voor ons? Jullie weten het hè, geen bloed geeft moed! Blijf voor jullie duimen hoor. Hoop op 3x roze! @ Vlinder: gefeliciteerd met je mooie echo! @ Christie: welkom hier oudje! Hoop dat je de 2 MK een plekje hebt kunnen geven en dat je snel roze mag worden. @ Mooiniet: verdomme, wat k*t. Had echt verwacht dat het wel goed zou zitten. Wens je heel veel sterkte en meer succes in de volgende ronde. Uiteraard ook heel veel succes in de MMM. Ik weet wat het is helaas, zit er al meer dan een jaar in. Duim voor je dat jij niet zolang nodig hebt! @ Ritje: rust een beetje wedergekeerd omtrent je dochter? Je klinkt in ieder geval een stuk luchtiger dan afgelopen week. @ Yuca: gelukkig is het bloeden gestopt. Wens je heel veel sterkte en als je dan 3 maanden moet wachten, hoop ik dat je ronde 4 roze bent. Alvast een heel fijne trouwdag! @ Miesje: oh wat een lieve dochter heb je! Dat ze op haar 10-jarige leeftijd al zoveel rekening houdt met jouw gevoelens en heel goed in de gaten heeft dat je het moeilijk hebt op dit moment. Sterkte met haar buikpijn. @ Inez: op zich gaat het wel. De ene dag iets beter dan de andere. Probeer er niet teveel aan te denken, heb nog 1 wachtweek te gaan. Het enige verschil is dat ik een chocoladetik heb, normaal heb ik dit zo'n 2 dagen voor NOD. Vind het wel heel lief dat je ernaar vraagt, dankje! Ik zag dat jij al op de helft bent morgen. Helemaal geweldig! Voel je je verder goed? Lieve meisjes, ik ga zo met het hondje eruit en dan mijn nestje in. Wens jullie nog een fijne avond, een goede nachtrust en duim voor iedereen die morgen gaat testen. XXX Diaantje
`ben dus ff voor 5 dgn weg; hoop alleen maar positieve berichten te lezen als ik terug ben. Dus Kaly en Ellen oa...................... IDEREEN HEEL VEEL STERKTE DIE HET NODIG HEEFT EN DE REST HEEL VEEL GELUK MET DE KWAALTJES, HET KLUSSEN ETC
Hey SanRob, Wens jullie een hele fijne rit. Probeer een goed gesprek te voeren en als jullie terugkomen, hoop ik dat je met goed nieuws komt. Duim voor je dat jullie er samen uitkomen.
Hoi Hoi, Ik heb een test gedaan..... en een licht blauw streepje..... Verder geen bloedingen... Alleen moe en last van de borsten... Ik heb net nog ff pagina's gelezen Sterkte voor diegene waar het niet gelukt is en veel succes in de volgende ronde. Meiden die zwanger zijn .....GEFELICITEERD..... Ik durf mijn banner nog niet aan te passen....... groetjes Anja
@Anja: lijkt me vrij duidelijk maar ik was ook heel voorzichtig toen ik een licht streepje had maar toch GEFELICITEERD! @Sanrob: sterkte met je gesprek;hoop dat jullie eruit komen! @Diaantje: voor jou wordt het ook spannend; ik denk heel veel aan je ! @Yuca: alvast veel plezier en geluk op je trouwdag en hoop dat je snel weer mag proberen en dan vlug ROZE! @Ellen: ook jij succes! Moby
goedemorgen meiden Hier nog niet getest morgenvroeg ga ik testen gisteren weer last van hoofdpijn en nu ook een beetje pfff verders hier nog niks te bekennen alleen kramp van darmen moet nodig naar toilet maar wil niet pff ik laat jullie het morgen zo snel mogelijk weten anja een streep is een streep he feli alvast meis liefs kaley