Anja: gefeliciteerd, een streepje dat is positief VLinder: gefeliciteerd met je echo Miesje: weer een mk, dat is niet niks, toch als je het echt graag wilt dan zou ik niet zo snel opgeven. Ik kreeg van enkele personen uit mijn omgeving commentaar na 2 mk dat ik het maar zo zou moeten laten en dat ik te oud was en helaas ging de 3e keer ook weer mis. Veel verdriet en tranen, maar ik ben zo blij dat ik het toch nog een kans heb gegeven en nu bijna 24 zwanger ben. Heel veel sterkte nu. Ik heb na mijn 3e mk een pippi langkous pop gemaakt voor mijn zoontje om het een beetje te verwerken. Dit heeft best geholpen en pop wordt flink gebruikt en staat nog altijd in de kamer. Kris: heel normaal die gedachten. Jij kan in ieder geval nog heel wat jaren heel veel liefde aan je kinderen geven en volgens mij maakt het niet uit dat je nu wat ouder bent. Hoeveel kids met jonge ouders worden er niet verwaarloosd. Mijn zoontje is bijna 3, ik betrek hem zoveel mogelijk bij alles. Hij staat nummer 1 en straks staan er 2 kleintjes nummer 1. Hoop nog wat roze te zien voor mijn vakantie. Jammer Mooiniet, moet je je naam niet in mooiwel veranderen?
Anja gefeliciteerd hoor meis. Hier net nog niets..... heb net ff gecheckt... Als morgen nog niets is ga ik testen....
su6 morgen ellen ik ga morgenvroeg ook testen ...... word een spannende dag voor ons lijken wel pubers hahaha over 1 nachtje yahhhh kunnen we testen hihihi mijn gevoel zegt raak heel sterk ook ....maar yah een lichaam kan zoveel zeggen he inmiddels weten we dat met zn allen uit ervaring ik hoop dat het zieltje eindelijk heeft klaar gestaan en nu in mijn schoot is gebracht zodat het daar verder kan groeien liefs kaley
@Ellen: je houdt het spannend! @Shiela: hoe is je weekend verlopen? hebben ze iets gemerkt of was je ''leugen'' waterdicht? @Kaley: ook jij houdt ons goed in spanning! succes Moby
Ja gewoon dom. Zit nu hier en denk, had ik vanmorgen maar getest dan was ik ook van alle spanning af geweest! Maar goed dat is nu te laat... zit nu op mijn werk....
hahaha ja sorry maar ik weet dat je niet te vroeg moet testen dus morgen ben ik op 1 dg na week overtijd lijkt mij een mooie tijd om te gaan testen liefs kaley
Anja, ik sluit me bij de anderen aan. Een streep is een streep, dus ... Van harte gefeliciteerd!! Ellen en Kaley, mensen kinderen wat maken jullie het spannend. Duim voor nog een paar streepjes! SanRob, hoop op een goed gesprek voor jullie beiden. Succes deze week meid! Diaantje, ik kan me voorstellen dat je er niet teveel aan probeert te denken. Ik hoop wel van harte dat je vervroegde chocoladetic en heeeel goed voorteken is. Ik blijf voor je duimen meid! En Yes, vandaag 20 weken. Het aftellen kan beginnen. Het lijkt wel of ik de laatste 2 weken iets meer energie heb. Alleen moet ik dan weer zo ontzettend uitkijken dat ik mezelf niet voorbijloop, want dat is dan weer zo makkelijk. Gisteren zijn we nog even naar Burgers in Arnhem geweest met ons meisje. Wat heeft die kleine meid weer ontzettend genoten. Zo leuk om te zien. Alleen jammer dat al dat heen en weer gesjouw in de dierentuin me eigenlijk te zwaar is geworden en dat we daar voorlopig niet meer heen zullen gaan. Wat wel een leuk vooruitzicht is, is dat we de eerste keer dat we weer zullen gaan met ons vieren zullen zijn. Maar voorlopig houden we het wel even bij de kinderboerderij hier in de buurt. Ook daar vindt ze het altijd erg leuk.
De dierentuin Inez... Leuk ik zit daar vaak nog met openmond te kijken dus laat staan een kind. Heerlijk om ze zo te zien genieten...
Ellen & Kaley: Jullie maken het nu wel een beetje té spannend hoor! Ellen, is er geen Appie of zo in de buurt van je werk... ? @Inez: 20 weken alweer, dat schiet lekker op! Ik heb vandaag ook een mijlpaal bereikt, de eerste 12 weken zitten erop...
Hihi, het is van onze dochter dan ook erfelijk belast, want ook voor ze geboren werd gingen we er regelmatig heen. En ook wij kijken nog steeds onze ogen uit. We hebben al jaren een abonnement. We hebben ook vaak de honden meegenomen, (die mogen naar binnen bij Burgers) en zij vonden het daar ook erg leuk en het was ook steeds leuk om te zien hoe de dierentuindieren op ze reageerden. Alleen jammer dat sommige andere bezoekers het niet op prijs kunnen stellen wanneer je met je viervoeter(s) komt.
Goeiemorgen meiden, Het weekendje weg zit er op. En ik heb erg mn best gedaan. Ik ben vorig jaar ook een keer gestopt met roken maar kreeg allemaal lichamelijke klachten, dat verhaal kennen mijn vriendinnen. Ik heb nu gezegd dat ik gestopt ben in overleg met de dokter en met kalmeringstabletten. Ik heb gezegd dat ik die nodig ben omdat het anders niet lukt. En stel dat ik zou stoppen als ik zwanger was dan mag ik uiteraard geen medicatie. Nou, ze hebben het verhaal helemaal aangehoord en het leek hun geloof ik best aannemelijk zoals ik het vertelde. Maar volgens mij geloven ze er hele, hele, helemaal niks van. . Ze keken mij echt aan van "tuurlijk meis vol houden" haha! Ik zal het over een week of 3/4 weten als ik ze het ga vertellen! Dus Moby, ik denk best geloofwaardig maar niet voor mij @Vozzie, het kon ook haast niet anders. Super gefeliciteerd. @mooiweer, dit had ik echt niet verwacht. Had echt een gevoel dat het bij jouw ook goed zat. Ik zie nog 2 meiden die al over tijd zijn en nog niet getest. Heel veel succes! En voor iedereen die ik vergeten ben sorry, heb even snel alle pagina's gelezen die ik gemist heb sinds donderdag maar dat is haast niet te doen.
@yuca, ik leef met je mee meid, vind het allemaal zo erg voor je...veel sterkte @ mooiniet, wat jammer vind het zo erg , was zo blij dat het misschien ook voor jou gelukt was! Dikke knuffel meid Hier wel woensdag echo en nakijken of alles oke is, kijk er naar uit, dochter naar school met toch een glimlach op haar lippen ben er blij voor, gebeld en alles was daar oke.... verliep vlotjes...Pfffff effe gerust na een woelige strijd! Nog woensdag ook naar de politie verslag geven en neerpennen! Dan is het hoop ik door! Verder voel ik me beter en beter, gaat de goede kant op Veel succes meiden en sterkte in de moeilijke periodes Liefs Ritje
@ Anja lees het net ben zo blij voor jou GEFELICITEERT MEID wow nog eentje erbij! Goed zo geniet ervan hoor.... @Diaantje, ja we hebebn een fijn weeeknd ervan gemaakt, geeeindigt met vrienden een etentje gister avond! Het deed ons goed en mijn dochter wel ze klonk opgewekter gisteren al! Op school een foontje gedaan en alles bleek oke te zijn..... Bedankt Liefs Ritje
Ellen en Kaley, ik duim me suf! Anja, volgens mij mogen we je feliciteren hoor! Ritje, fijn dat het weer beter gaat met je dochter. Inez en Lola, van harte met de 20 c.q. 12 weken!