35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Kaley het word spannend... :) :)

Liefs Ritje

2. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Goedemorgen ladies,

@Anja :D :D PROFICIAT :D :D

@Kaley en Ellen, snap er niks van? hou houd je het vol zo lang te wachten :confused:
    kom op dames in roze please

@diaantje duim duim duim ;) ;) knuf

@ 12 en 20 weken dames, weer een nieuwe periode van meer rust hoop ik in ieder geval ;)

Met mijn griepje is het nog steeds niks, het komt en gaat blehhhhh heb er genoeg van :evil:
    En toch nog altijd twijfel als ik weer eens niet zo misselijk ben, zou het nog goed gaan en weer wachten tot volgende week maandag voor de 2 de echo :rolleyes:

Vanmorgen weer een aderlating gehad, een hoop bloed laten prikken (is extra controle voor de zwangerschapsvergiftiging)We worden in ieder geval goed in de gaten gehouden ;) is toch wel een opluchting. Een hoop afspraken met extra 12 16 en 20 weken echo's buiten de "gewone"om. :D

@LMM mijn nekplooi meting is verplaatst naar 3 april ipv 7 april :D dit voor de orde van het lijstje ;)

liefs

3. Ik heb zojuist op mijn werk verteld dat ik weer zwanger ben! Onder het mom van 'Ik ben geslaagd voor mijn opleiding', heb ik gevraagd of iemand wist of er hier een bakker open is op maandag. Maar uiteindelijk ben ik bij Appie beland voor een appeltaart en tompoucen. Iedereen bij elkaar geroepen en toen het grote nieuws in de groep gegooid. Helaas was de 'grote baas' niet aanwezig, die heeft mij namelijk de afgelopen weken herhaaldelijk gevraagd of ik was afgevallen of bijgekomen of 'zoiets', want hij zag wat aan mijn gezicht! Iedereen was erg blij en verrast, de meesten kennen mijn voorgeschiedenis natuurlijk. Het werd dus een beetje lange koffiepauze (bijna een uur... :oops: )

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Diana gaat de mooie kant op,
    wel ik ga zien of men dat ook kan hier de nekplooi,
    in ieder geval de gyn zei me toch meer controle te doen dan een gewone echo om te zien of alles goed was en zat!
    Ik hoop het zal me gerust stellen kan haast niet wachten tot
    woensdagmorgen! :)

Geniet ervan diana!

Ritje

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge!

Anja, gefeliciteerd!
    Lola, 12 weken alweer en Inez 20 weken. Ik geloof dat ik nu 22 weken zou zijn als het goed zou zijn gegaan.
    Vanochtend bij de gyn geweest. Heb een vol uur zitten wachten voordat ik aan de beurt was, direct doorgelopen naar de echokamer en links zit een geel lichaam wat betekent dat ik inderdaad woensdag een eisprong heb gehad. :)
    Nu afwachten of ik pos. test over een dag of 10 of dat ik eindelijk weer eens ongesteld word. Beiden maken me op dit moment eigenlijk niet uit, het lijf doet het weer, dat is het belangrijkst.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Molly, fijn dat je een bevestiging hebt gehad dat je lijf het weer heeft opgepikt!

Wat leuk Lola, het zo vertellen aan je collega's.
    Was de taart lekker? (*zit hier bijna te kwijlen* :))

Diana, dat griepje van jou duurt nu wel erg lang, zou je niet een naar de dokter gaan ermee?

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Inez: dankje, da's lief. Ik ben zo blij voor je dat je nu al op 20 weken zit! Aan de ene kant hoop ik ook dat het "domme pech" is, maar aan de andere kant wil ik ook wel graag antwoorden, want hoewel ik altijd heel erg positief ben, moet ik zeggen dat dat nu wel wat minder aan het worden is (en dat vind ik niet zo fijn.....).

@Yuca: sorry dat ik nog helemaal niet gereageerd heb op wat jou is overkomen. Ik wil je alsnog heel veel sterkte wensen en zeggen hoe afschuwelijk ik het vind van je MK. Ik hoop dat de curretage en komende onderzoeken niet al te vervelend zullen zijn. Verder wens ik je alvast een hele stralende en liefdevolle trouwdag toe. Dat heb je wel verdiend!

@Diaantje: Dankje lieverd! Het was inderdaad heel vreemd deze maand en ik heb ook een hele heftige ongi nu. Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik dat 1x eerder gehad. Maar ik ga me er niet al te druk over maken, ik bespreek het liever met m'n gyn. Die kan hopenlijk ook antwoorden geven. En jij? Nog 1 wachtweek? Aangezien ik niet meer voor mezelf hoef te duimen, zijn ze weer voor jou; allebei....! Een chocolade aanval... hmmmm wat zou dat nou kunnen zijn.... #-o ;)

@Anja: Een streepje is een streepje (ook al is ie klein), dus ik ben bang dat ik je ook heel voorzichtig mag feliciteren.... :D

@Nino: Ik zou mijn naam wel kunnen veranderen, maar dan slaat het niet meer op mij..... Dit was mijn naam toen mijn broertje 3 was (en ikke 12). Hij kon nl. mijn echte naam niet uitspreken. Dus.... ik denk toch maar niet dat ik hem verander..... ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, maar ik ben niet zo bijgelovig.
    Jij bent ook al lekker op weg he? Gaat alles goed met je? Zijn alle zwangerschapskwaaltjes te herkennen? Lief van die Pippi Pop; een talisman....!

Ellen & Kaley: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :)

@Ritje: Dankjewel voor je medeleven. Ik ben heel blij voor je dat het weer wat beter gaat met je dochter en ik hoop dat ze niets meer met die andere meid of haar familie te maken zal hebben. Vanaf nu weer bergopwaarts! En heel veel succes woensdag!

@LMM: Heel veel succes deze maand; hoewel we niet helemaal meer hand in hand kunnen gaan, hou ik je toch stiekum in de gaten hoor! ;)

@Lola: Wat heerlijk dat je zulk nieuws mag brengen aan je collega's toch? Altijd weer een feest om zoiets te doen.... \:D/ :whistle:

@Molly: Fijn dat je lijf weer nsync is met je hoofd; nou ja, bijna in ieder geval. Gefeliciteerd met je EI; super!

Ik ben vanmorgen al voor de eerste test gegaan: Ik heb geen cystes en de uitslag van de urine en bloed testen krijg ik 18 maart (mijn mams verjaardag!) want dan heb ik mijn volgende afspraak. Dan gaat mijn gyn ook kijken of mijn ei hoog genoeg springt (ofzo).
    Mijn lief is vandaag voor de tweede "kwaktest" gegaan (hihihi) en daar krijgen we deze week uitslag van. Zijn zaad is niet super toppie maar ook niet slecht (aldus de eerste test). Dus.... tis afwachten, maar ja, dat doe ik al een jaar, dus een maandje (of 2) kan er ook nog wel bij..... ;)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mooiniet, de eerste tests heb je nu gehad. Da's al een hele stap. En dan volgende week al de eerste uitslagen. Dat is al lekker snel. Ik blijf hopen op een positieve afloop, al kan ik me heel goed voorstellen dat het moeilijk is positief te blijven.

Molly, al had ik je liever nog zwanger gezien met een gezond kindje in je buik ben ik blij voor je dat je cyclus zich aan het herstellen is. En ja, de eerste menstruatie na een MK is er vaak toch wel 1 waar je blij mee bent, omdat dat het bewijs is, dat je lichaam 'het weer doet'.

Lola, wat een leuke manier om het zo aan je collega's te vertellen en wat fijn dat ze zo leuk reageerden.

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Anja: =D> helemaal toppie :whistle: , van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!! \:D/

@ Moby: lief dat je aan me denkt! Ik denk ook aan jou hoor ;)

@ Kaley & Ellen: meld jullie morgen roze s.v.p.! Heel veel succes met testen, duim voor jullie :thumup: [-o< :thumup: Spannende dag morgen!

@ Nin0: hey meid, ik zie dat het bij jou ook al opschiet, al over de helft, toppie!

@ Inez: dank je en ik hoop dat je gelijk krijg v.w.b. de chocotik. Jij van harte :) met de 20-weken mijlpaal!

@ Lola: van harte met je 12-weken mijlpaal! En wat leuk zoals ze bij je op het werk gereageerd hebben.

@ Sheila: leuk dat je een goed weekend hebt gehad en dat de meiden er vooralsnog in zijn getrapt.

@ Ritje: fijn dat de rust is wedergekeerd en dat het alweer iets beter met je dochter gaat.

@ Diana: dank je voor je duimen en de knuf. Hopelijk verdwijnt jouw griep snel! Veel sterkte ermee!

@ Molly: top om te weten dat je lichaam het weer doet, dat moet al een hele opluchting voor je zijn. En dan nu...snel roze!

@ Mooiniet: dank je moppie dat jouw beide duimen het werk gaan doen voor mij. Hoop dat het helpt. Gebruik ik mijn duimen voor jou, voor een goede uitslag van het ziekenhuis van de testen! Heel veel succes daarmee!

Hier weinig nieuws, nog een week wachten :rolleyes:

10. Niet meer actief

wat een ellende zeg niet naar het toilet kunnen moet nodig maar komt niks nada pfffff

maar goed zoals ze zeggen goed teken toch hahaha
    mijn duimen draaien zelf ook volop :thumup:
    hoop dat de test morgen :thumup: positief is

Mijn gevoel zegt sterk JA........................

liefs kaley

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    OH Kaley, ik hoop het zo voor je! Hoop echt dat je gevoel juist is!

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Oja, ik ken dat gevoel! Heel rottig, maar als dat komt omdat je zwanger bent.... dan nemen we dat natuurlijk voor lief!
    Jij bent zwanger, het is veel de duidelijk. Testen is niet meer nodig hoor! ;)

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    DaT DENK IK OOK KALEY!

14. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ja Kaley, het wordt gewoon een positieve test. Ik duim voor je hoor.

en Ellen?

Diaantje voor jou is het helemaal superspannend, ik hoop toch zo op een mooi bevrucht eitje.

Yuka, hoop dat je snel weer klaar bent voor de volgende poging. Leuk dat jullie gaan trouwen. Ook even een goede afleiding.

Bah wat een vies weer is het toch. Moest door de wind fietsen, maar dat is nu echt een soort marathon geworden. Bewolking mag, maar dan wel roze wolken!

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Nin0: ja, dank je, laten we het hopen! Spannend maar ook heel eng! Het is idd rotweer, zou mooi zijn als die roze wolken deze kant op komen, zo rond de volgende week dinsdag ;)

16. Aaaah, zojuist kwamen mijn collega's binnen met een mega-schattige knuffelbeer... :)

@Molly: Wat fijn om de bevestiging te krijgen dat je lijf het weer doet! Nu kunnen jullie verder werken aan jullie toekomstplannen... :D

@Natas: Ja, de appeltaartjes van Appie smaken niet verkeerd... :D

@Mooiniet: Fijn om te lezen dat de eerste uitslagen goed waren, het scheelt toch wel wanneer je baarmoeder mooi schoon is (dat vertelden ze mij destijds tenminste tijdens ons intakegesprek voor IVF...)
    Misschien gebeurt jou wel (ik hoop het...) wat mij gebeurde toen wij voor IVF wilden gaan: zover kwam het toen nét niet... :D

De eerder geplande nekplooimeting gaat op 13 maart trouwens gewoon door. Ik belde vandaag het academisch ziekenhuis met een aantal vragen over de vruchtwaterpunctie en daar adviseerden ze mij de nekplooimeting gewoon te laten doorgaan. Gelukkig had ik nog niet afgebeld...

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Lola: geweldig zo'n lieve collega's die zo met je meeleven en je alvast een cadeautje geven. Wens je vast heel veel succes met de nekplooimeting!

18. Niet meer actief

hahaha kan alleen maar hopen he

nog 15 uur dan weten we het zodra mn vriend morgenvroeg opstaat zal rond 6 uur zijn ga ik gelijk testen

en dan daarna laat ik het jullie weten ok

voel me nog steeds goed btw

liefs kaley

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat een leuke collega's Lola :)
    Spannend Kaley!

Uitgaande van LF van 14 dagen zou mijn NOD
    19 maart zijn (ik denk ik geef het even door voor het lijstje ;) )

20. NOD - allemaal snel roze a.u.b.

05-03 Kaley -> geen bloed geeft nog steeds moed!
    09-03 Ellen -> maak het niet zo spannend...!
    18-03 Diaantje
    19-03 Molly
    20-03 Anna
    22-03 Miss Daantje
    25-03 Smoeltje
    27-03 Marieke
    03-04 LMM
    05-04 Mooiniet

AFSPRAKEN

11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    13-03 Lola VK echo + nekplooimeting
    13-03 Inez pretecho
    17-03 Diana 2e echo
    17-03 LMM gesprek met ooievaar inzake paasei
    18-03 Inez 20 weken echo
    18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag
    27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK
    31-03 Moby VK
    03-04 Diana nekplooimeting
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    19-10 Diana
    29-10 Shiela
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    00-11 Anja

Ik heb het lijstje even aangepast, ik hoop dat ik geen gegevens heb gemist!

@Mooiniet: Ik hoop dat ik voor jou de juiste NOD-datum hebt genoteerd...

@Anja: Laat even weten wat vooralsnog je uitgerekende datum zou zijn...

Deel Deze Pagina