35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Shiela: Klopt het dat jij op 29 oktober bent uitgerekend? Geef me anders de juiste datum even door...

2. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @lola: ik heb op 31 maart een afspraak bij de vk!

3. @Moby: Ik heb de lijst aangepast, scheelt weer een nieuwe... ;)

Ik heb trouwens Sasha, Hanneke en Pien al een hele poos niet 'gezien' (dat rijmt... :) )!

4. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: dank je wel!

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Heeft er iemand nog iets van miss daantje gehoord?

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nee, het is inderdaad al weer eventjes stil rondom MissDaantje. Hoop dat alles goed gaat met haar.

En inderdaad Sasha, Hanneke en Pien hebben we ook al een tijdje niet meer gezien.

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Oh dat hoop ik toch ook zo! We hebben namelijk gezegd dat we een natuurlijke beebje willen en geen medische beeb. Natuurlijk wil ik deze beeb net een pietsie meer dan mijn lief (is normaal), maar ik heb nu zo het gevoel dat ik niet stop voor ik een beebje heb! Dat zou nog wel wat discussies kunnen opleveren en daar heb ik dus echt geen zin in! We hebben al genoeg discussies gehad tijdens mijn "inburgering" in Duitsland!

En jij? Betekend dat dan dat je EN een nekplooimeting EN en vruchtwaterpunctie krijgt? Dat zou wel goed zijn; dan heb je een dubbele bevestiging (dat alles goed is natuurlijk!)
    En die beer is je eigen schuld. :confused: Moet je maar geen taartjes uitdelen [-X Maar ik hoop wel dat-ie heel groot en lief is!

Knuffel,
    M.

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ooooww wat ben ik blij voor je! En wat ben ik jaloers! :oops:
    Je zult wel heel rottig slapen vannacht en totaal opgewekt wakker worden om 6 uur ;)

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Lief! Bedankt voor de lijst!

Het is normaal altijd vrijdag (dus de 4e april) ook als ik de cyclus ervoor een dagje later was, maar goed, laat maar op de zaterdag (5e april) staan. :(

10. Niet meer actief

hahaha nee hoor zal heerlijk slapen ben nog niet nerveus
    zonet weer een poging op het toilet gewaagd jeetje wat een ellende ...ben wel luchterig hahah maar de rest komt maar niet

zal wel een hele mooieeee oorzaak hebben denk ik

nu noh 11 uur te gaan hahaha

liefs kaley

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he yuca,
    3maanden wachten? Ik moest maar 1 maandje hoor.
    DE misselijkheid en braken wordt erger, hihihiprecies of het nu pas begonnen is. ;)

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Sorry, bovenstaande dames ken ik niet. Waren ze al zwanger voordat ze zijn "vertrokken"?

Ik zie dat Miss Daantje is overgestapt naar een ander forum: "30 plussers en zwanger worden" Snif :cry: denken jullie dat we te oud zijn voor haar? :cry:

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    En een lekker boekje lezen? Misschien moet je ff wat laxerends eten? Hoe lang ben je niet meer geweest? Misschien moet je wel helemaal niet, is het i.d.d. alleen lucht? Nou ja, meer opties heb ik niet enneh, ik ben wel nerveus, voor jou!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    NOD - allemaal snel roze a.u.b.

05-03 Kaley -> geen bloed geeft nog steeds moed!
    09-03 Ellen -> maak het niet zo spannend...!
    15-03 Anna (vroege eisprong gehad, NOD waarschijnlijk al 13/14 maart)
    18-03 Diaantje
    19-03 Molly
    22-03 Miss Daantje
    25-03 Smoeltje
    27-03 Marieke
    03-04 LMM
    05-04 Mooiniet

AFSPRAKEN

11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    13-03 Lola VK echo + nekplooimeting
    13-03 Inez pretecho
    17-03 Diana 2e echo
    17-03 LMM gesprek met ooievaar inzake paasei
    18-03 Inez 20 weken echo
    18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag
    27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK
    31-03 Moby VK
    03-04 Diana nekplooimeting
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    19-10 Diana
    29-10 Shiela
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    00-11 Anja

Even mijn NOD aangepast, ik hoop in het weekend pas te testen. Uiteindelijk heb ik na mijn ei nog niet zo lang gewacht, omdat ik het nog aan het zoeken was, terwijl het al geweest was. En hoe later ik het weet, hoe korter de tijd tot de eerste mogelijke echodatum

Pien
    Sasha
    HannekeR

Lezen jullie hier nog wel eens mee? Laat het ons dan weten!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mooiniet,
    Fijn dat de eerste uitlagen alvast goed waren.

Ellen [-o< Ik duim voor je, over tijd is toch het beste teken niet!?!
    Ik zie je graag in roze.

Miss Daantje is altijd al meer actief geweest bij de jonge 30+ ers. Maar ze komt ons vast nog wel vertellen hoe het gaat.

Hier doe ik hard mijn best niet op mijn pijnlijke (.)(.) en opgeblazen buik te letten. Vorige maand ben ik door deze tekenen zo voor de gek gehouden. Ik wil proberen echt pas na NOD te testen.

Lola en Inez,
    Gefeliciteerd met jullie mijlpalen! :D :D

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou heb ff snel een ovu testje gedaan... heb ff gecheckt met de ovu testjes van Vlinder. Hij ziet eruit als bij haar dag 24... Mmmm heb wel heel veel gedronken dus test was niet zo geconcentreerd. Maar goed hopen dat dat met een ochtend plasje en een echt zw. test beter is.

De vorige keer had ik ook pas een beetje goede test op dag 35 dus we blijven hopen hier... Nog een paar uur wachten... ik hoop dat ik goed kan slapen... zal wel niet....

17. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @ELLEN: ik heb dat toen ook gedaan en bij mij was 3 dagen voor NOD heel licht streepje!
    Ik hou goede moed en morgen gewoon een testje er tegen aan en dan hopelijk.........ROZE!
    Heel veel succes!
    Moby

18. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @ANNA: voor jou ook spannend zeg,nog even volhouden!
    Ik denk aan je!
    Succes, moby

19. Die 'aaaah-kreet' was positief bedoeld... ;) ! Ik vond het echt hartstikke leuk! En hij is niet heel groot, maar wél heel lief...
    Ik word dus inderdaad dubbel getest, driedubbel als je de proef met de nieuwe vruchtwaterpunctie-methode meetelt... :oops:

Sasha en Hanneke ken ik oorspronkelijk van de septembermama's. Ik liet daar eens vallen dat ik ook hier schrijf en toen kwamen ze gezellig een kijkje nemen hier...

@Ellen: Wat houd je tegen om een 'echte' zwangerschapstest te gebruiken? Je maakt ons lichtelijk nerveus zo... ;)

20. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Juist Lola....ik ben zo benieuwd naar het (roze) resultaat van Ellen. Een zwangerschapstest liegt er niet om dus Ellen......plassen!

Deel Deze Pagina