@Shiela: Klopt het dat jij op 29 oktober bent uitgerekend? Geef me anders de juiste datum even door...
@Moby: Ik heb de lijst aangepast, scheelt weer een nieuwe... Ik heb trouwens Sasha, Hanneke en Pien al een hele poos niet 'gezien' (dat rijmt... )!
Nee, het is inderdaad al weer eventjes stil rondom MissDaantje. Hoop dat alles goed gaat met haar. En inderdaad Sasha, Hanneke en Pien hebben we ook al een tijdje niet meer gezien.
Oh dat hoop ik toch ook zo! We hebben namelijk gezegd dat we een natuurlijke beebje willen en geen medische beeb. Natuurlijk wil ik deze beeb net een pietsie meer dan mijn lief (is normaal), maar ik heb nu zo het gevoel dat ik niet stop voor ik een beebje heb! Dat zou nog wel wat discussies kunnen opleveren en daar heb ik dus echt geen zin in! We hebben al genoeg discussies gehad tijdens mijn "inburgering" in Duitsland! En jij? Betekend dat dan dat je EN een nekplooimeting EN en vruchtwaterpunctie krijgt? Dat zou wel goed zijn; dan heb je een dubbele bevestiging (dat alles goed is natuurlijk!) En die beer is je eigen schuld. Moet je maar geen taartjes uitdelen [-X Maar ik hoop wel dat-ie heel groot en lief is! Knuffel, M.
Ooooww wat ben ik blij voor je! En wat ben ik jaloers! Je zult wel heel rottig slapen vannacht en totaal opgewekt wakker worden om 6 uur
Lief! Bedankt voor de lijst! Het is normaal altijd vrijdag (dus de 4e april) ook als ik de cyclus ervoor een dagje later was, maar goed, laat maar op de zaterdag (5e april) staan.
hahaha nee hoor zal heerlijk slapen ben nog niet nerveus zonet weer een poging op het toilet gewaagd jeetje wat een ellende ...ben wel luchterig hahah maar de rest komt maar niet zal wel een hele mooieeee oorzaak hebben denk ik nu noh 11 uur te gaan hahaha liefs kaley
he yuca, 3maanden wachten? Ik moest maar 1 maandje hoor. DE misselijkheid en braken wordt erger, hihihiprecies of het nu pas begonnen is.
Sorry, bovenstaande dames ken ik niet. Waren ze al zwanger voordat ze zijn "vertrokken"? Ik zie dat Miss Daantje is overgestapt naar een ander forum: "30 plussers en zwanger worden" Snif denken jullie dat we te oud zijn voor haar?
En een lekker boekje lezen? Misschien moet je ff wat laxerends eten? Hoe lang ben je niet meer geweest? Misschien moet je wel helemaal niet, is het i.d.d. alleen lucht? Nou ja, meer opties heb ik niet enneh, ik ben wel nerveus, voor jou!
NOD - allemaal snel roze a.u.b. 05-03 Kaley -> geen bloed geeft nog steeds moed! 09-03 Ellen -> maak het niet zo spannend...! 15-03 Anna (vroege eisprong gehad, NOD waarschijnlijk al 13/14 maart) 18-03 Diaantje 19-03 Molly 22-03 Miss Daantje 25-03 Smoeltje 27-03 Marieke 03-04 LMM 05-04 Mooiniet AFSPRAKEN 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo + nekplooimeting 13-03 Inez pretecho 17-03 Diana 2e echo 17-03 LMM gesprek met ooievaar inzake paasei 18-03 Inez 20 weken echo 18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag 27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK 31-03 Moby VK 03-04 Diana nekplooimeting 07-04 Lola vruchtwaterpunctie BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 19-10 Diana 29-10 Shiela 03-11 Moby 11-11 Vozzie 00-11 Anja Even mijn NOD aangepast, ik hoop in het weekend pas te testen. Uiteindelijk heb ik na mijn ei nog niet zo lang gewacht, omdat ik het nog aan het zoeken was, terwijl het al geweest was. En hoe later ik het weet, hoe korter de tijd tot de eerste mogelijke echodatum Pien Sasha HannekeR Lezen jullie hier nog wel eens mee? Laat het ons dan weten!
Mooiniet, Fijn dat de eerste uitlagen alvast goed waren. Ellen [-o< Ik duim voor je, over tijd is toch het beste teken niet!?! Ik zie je graag in roze. Miss Daantje is altijd al meer actief geweest bij de jonge 30+ ers. Maar ze komt ons vast nog wel vertellen hoe het gaat. Hier doe ik hard mijn best niet op mijn pijnlijke (.)(.) en opgeblazen buik te letten. Vorige maand ben ik door deze tekenen zo voor de gek gehouden. Ik wil proberen echt pas na NOD te testen. Lola en Inez, Gefeliciteerd met jullie mijlpalen!
Nou heb ff snel een ovu testje gedaan... heb ff gecheckt met de ovu testjes van Vlinder. Hij ziet eruit als bij haar dag 24... Mmmm heb wel heel veel gedronken dus test was niet zo geconcentreerd. Maar goed hopen dat dat met een ochtend plasje en een echt zw. test beter is. De vorige keer had ik ook pas een beetje goede test op dag 35 dus we blijven hopen hier... Nog een paar uur wachten... ik hoop dat ik goed kan slapen... zal wel niet....
@ELLEN: ik heb dat toen ook gedaan en bij mij was 3 dagen voor NOD heel licht streepje! Ik hou goede moed en morgen gewoon een testje er tegen aan en dan hopelijk.........ROZE! Heel veel succes! Moby
Die 'aaaah-kreet' was positief bedoeld... ! Ik vond het echt hartstikke leuk! En hij is niet heel groot, maar wél heel lief... Ik word dus inderdaad dubbel getest, driedubbel als je de proef met de nieuwe vruchtwaterpunctie-methode meetelt... Sasha en Hanneke ken ik oorspronkelijk van de septembermama's. Ik liet daar eens vallen dat ik ook hier schrijf en toen kwamen ze gezellig een kijkje nemen hier... @Ellen: Wat houd je tegen om een 'echte' zwangerschapstest te gebruiken? Je maakt ons lichtelijk nerveus zo...
Juist Lola....ik ben zo benieuwd naar het (roze) resultaat van Ellen. Een zwangerschapstest liegt er niet om dus Ellen......plassen!