35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Heey Meiden :D

Allemaal bedankt voor jullie Felicitatie's ;)

Ik heb mijn Banner aangepast,
    mijn vermoedelijke bevallings datum is 13 november.

Kaley en Ellen...succes morgen met testen :thumup:

groetjes Anja

2. Niet meer actief

goedemorgen meiden

hier was de test negatief maar nog niks nada

dus nog maar even afwachten weer..misschien toch een langere cyclus deze keer ipv 28 nu misschien 34 dg

wacht deze week nog maar even af we zien het wel

bedankt voor het meeleven allemaal hahaha

liefs kaley

3. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    GEFELICITEERD Anja38!! :D

4. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Yuca: Sterkte en geluk ook voor jou. Ik hoop dat de napijn al wat minder is.

@Inez en Lola: Gefeliciteerd met jullie mijlpalen! :whistle:

@Sanrob: Toi toi toi!

@Diana: Beterschap met je griepje en die echo volgende week komt goed! :D Vervelend hè al dat bloedprikken, maar ja hoort erbij. Ik mag van de week ook... :( Fijn dat je een aantal extra echo's krijgt. :D Ik krijg er sowieso ééntje bij iedere afspraak. Dat is in Nederland soms toch wel een beetje magertjes.

@Lola: Wat een lieve collega's heb jij! :D Knap dat jij het zo lang verborgen hebt weten te houden, ik groei nu al tegen de klippen op! :confused: Dit terwijl ik de vorige keer pas bij 16 weken een bescheiden buikje kreeg. :)

@mollyvg: Super dat je ei gesprongen is en je lichaam dus weer werkt!

@Mooiniet: Je gaat lekker voortvarend te werk met de onderzoeken, goed zo! Fijn dat het er bij jou goed uitzag van binnen en dat je geen cysten had. Ik hoop dat het 'kwakje' van je man ook super is deze keer! :whistle:
    Dat er toch maar gauw spontaan een beepje mag komen!
    Ik duim voor jullie. [-o<

@Diaantje1: Ik blijf voor je duimen! En ik had deze keer ook last van choco-tics al ver voor mijn NOD. (dit terwijl ik helemaal niet van choco houd hihi...)

@Anna: Spannend, ik duim ook voor jou! :D Goed dat je er zo positief in blijft staan, dat moet helpen.

@Ellenk: Oeeeiiiiii, duim duim duim! [-o<

@Kaley: Hè jammer.....we blijven hopen!

Over mijzelf, ik ben nog steeds zooooooo moe! Het wordt eentonig. :) Er komt niets uit mijn handen en de laatste dagen lig ik zelfs al om 19.00 te slapen. Ook heb ik veel last van mijn darmen maar dat is een oud probleem van mij. De boel ligt flink overhoop daarbinnen. Maar ik geniet volop, het voelt super deze keer. :D

Toen ik zwanger was van Sophie was ik zooo misselijk, duizelig en had ik veel hoofdpijn, dat was soms niet zo leuk.
    Ik kon toen geen luchtje verdragen en ging al kokhalzen van mijn douchegel. :)

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedmorgen,
    Helaas vet negatieve test (blanco) dus wacht nu op ongi. Hoop dat het vandaag doorbreekt.

6. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ellen: jammer maar gister zei je dat je de vorige keer pas met dag 35 een positief testje had....
    Heel vervelend!
    sterkte!
    @Kaley: jeetje jij wordt wel op de proef gesteld zeg!
    Moby

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ah nee Ellen, K*T..... :(

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja maar toen had op op dag 29 wel een heeeeeeeeeeel vaag lijntje en nu supper blanco...
    Dus wil ik ongi en wel NU! Wel vreemd want had positieve ovu zaterdag de 23e.....

9. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ja das raar, wie weet toch nog afwachten....
    en anders hoop ik dat je ongi gauw komt,als ie dan toch moet komen.....
    blijf toch benieuwd!

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: heb jij veel last van kwaaltjes?
    Ik eigenlijk niet zoveel, alleen pijnlijke borsten en af en toe moe...
    Soms maak ik me daar wel druk om, maar was bij mijn 2 andere zwangerschappen eigenlijk ook niet misselijk!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kaley en Ellen, heh jammer meiden, maar ... geen bloed geeft moed en ik blijf voor jullie duimen.

12. Niet meer actief

yep idd heel erg op de proef gesteld

maar kan natuurlijk dat ik een latere eisprong heb gehad dan zou ik dus nu 1 dg overtijd zijn als ik uitga van langere cyclus van 34 dg dan was gisteren mijn NOD dus zou ik zaterdag positief moeten testen als ik niet ongie ben tot zaterdag

dus ga ik zaterdag nog een x testen en anders volgende week maandag UMCG bellen voor nadere informatie

ellen geen bloed is moed he en is vervelend weet er alles van

su6 liefs kaley

13. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Kaley wacht maar af er zijn er nog dat ik weet dat het iets langer duurde eer de predictor liet zien dat ze zwanger waren en ze waren zwanger afwachten dus....
    Sommige zijn na de eerste dag heel duidelijk anderen iets later....

@Ellen ik duim voor je ,
    ik heb de eerste dag overtijd getest kon niet meer wachten...
    en positief....
    Hopenlijk kom je snel in het roze! :) :)

En de anderen succes!

Morgen echo ben benieuwd,
    alles voelt nu goed aan en hopen dat de uitslag dat ook aangeeft bij
    de echo...
    Mijn vriend is nu al bezig binnen drie maand mag je niet veelmeer doen hoor,
    ben je gek hier nog drie maand rusten dan word ik gek haha

Liefs Ritje

14. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Goedemorgen ladies,

@Kaley en Ellen :rolleyes: :rolleyes: bah bah is niks die onzekerheid, maar wie weet word het wachten beloond ;)

@Ritje suc6 morgen met de echo :D

@Vlinder, tja ik word nu wel heel uitgebreid gecheckt van bloedvolume metingen dat tot hart en slagaders naar de baarmoeder echo's......en bloed prikken geef ik niks om ze prikken maar een end weg :)
    Dus het kan wel in NL als je weet waar je moet zijn :rolleyes:

Het griepje gaat eindelijk de goede kant op hoop dat ik vanmiddag nog wakker ben slaap me wat af :(
    De misselijkheid komt en gaat maar is niet meer zo heftig als in het begin en dan begin ik al weer te twijfelen grrrrr :rolleyes:

groetjes

15. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @moby - de enigste kwaaltjes die ik heb is inderdaad zere borsten en moe, moe, moe. Ik kan savonds om 7 uur al wel gaan slapen. Rond 10 uur hou ik vaak echt niet meer vol. Ik heb dus een beetje weinig energie en dat vind ik wel moeilijk want dat heb ik normaal wel.
    Verder gelukkig niet misselijk of weet ik veel wat. Maar volgens mij hoef je je daar niet druk om te maken. Volgens mij mogen we alleen maar blij zijn.
    Maar ik vind het nog wel steeds heel onwerkelijk. Heb jij dat ook? Zo lang ik niks gezien heb kan ik nog niet echt geloven.

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Morge meiden,

@ Kaley & Ellen: oh wat balen! Maar...geen bloed geeft moed, toch? Ik blijf stiekem voor jullie duimen. Veel succes!

@ Anja: die banner staat je goed, houden zo!

@ Vlinder: dank je voor het duimen en ik hoop dat ik dezelfde reden als jou heb inzake de chocotik. Vanmorgen maar weer eens 2 plakken ingeslagen ;) Ben heel blij voor je dat het dit keer super voelt. :)

@ Ritje: heel veel succes morgen met de echo!

@ Diana: fijn meid dat de griep de goede kant op gaat en dat de misselijkheid niet meer zo heftig is.

17. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hmmm....

Kaley en ellen..... ik blijf voor jullie duimen

en sluit me bij de rest aan....

geen bloed geeft moed

Maar het is zoooo fijn... de steun die je hier krijgt en dat de meiden het hier eerder weten dan de familie...

TH@NX

groetjes Anja

18. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Oh meid, wat is dit spannend zeg! Maar je had toch al weer een normale cyclus na je MK? Of zijn je cycles altijd onregelmatig geweest? Nog een week wachten.... :rolleyes:

19. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ja lieffie, ik pestte natuurlijk ook maar een beetje! Ik weet nog toen mijn broertje een babietje was, hij een beer kreeg die groter was dan hijzelf. Laatst zag ik die beer weer (helemaal afgeleefd) en zooooo klein! Mijn broertje is ondertussen 2 meter 5 cm en 30 jaar oud :confused:

En 3dubbel getest... wauwie zeg!

20. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Lieve lieve lieve Ellen, wat kan het leven toch af en toe gemeen zijn! Ik dacht echt dat het zover was voor je en nog meer hoopte ik het voor je. 3 dagen over tijd is veel!
    Ik hoop voor je dat je ongi snel komt, hoewel dat helemaal niet aardig klinkt :)
    Dan beginnen we weer van voren (*zucht diep*), vol goede moed. :)

Deel Deze Pagina