Niet onzeker worden hoor! Je hebt een kloppend hartje en over 6 daagjes weer een echo. Ik kan me voorstellen dat als je zwanger bent, je alleen maar (vervelende) zwangerschapskenmerken wilt voelen, maar stel je voor dat je 9 maanden lang misselijk bent.....! Dat komt ook wel eens voor....
NOD - allemaal snel roze a.u.b. 05-03 Kaley -> geen bloed geeft nog steeds moed! 09-03 Ellen -> maak het niet zo spannend...! 15-03 Anna (vroege eisprong gehad, NOD waarschijnlijk al 13/14 maart) 18-03 Diaantje 19-03 Molly 22-03 Miss Daantje 25-03 Smoeltje 27-03 Marieke 03-04 LMM 05-04 Mooiniet AFSPRAKEN 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo + nekplooimeting 13-03 Inez pretecho 17-03 Diana 2e echo 17-03 LMM gesprek met ooievaar inzake paasei 18-03 Inez 20 weken echo 18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag 27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK 31-03 Moby VK 03-04 Diana nekplooimeting 07-04 Lola vruchtwaterpunctie BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 19-10 Diana 29-10 Shiela 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja Anja, je staat er in hoor!
@Natas Wat geweldig dat jullie een meisje krijgen! Ik zag het net nadat ik terug was van wintersport...wat super dat het zo goed gaat met de zwangerschap JOEHOEJOEHEI! Ik lees nog wel eens in dit topic mee, dus mij ontgaat niets van je beebgeschiedenis! @Mooiniet Wat spannend dat jullie de medische molen in zijn gegaan....ik hooooop zo voor jou dat het de goede kant opgaat! Ik duim-duim-duim...voor jullie en ook errug hardvoor ons! Liefs, Koosje
@Shiela: ja ik voel wel dat er in mijn lijf iets gebeurt maar wacht ook met spanning af tot ik iets gezien heb!Het is gek want bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik nooit maar 1 x getwijfeld, zwanger was gewoon zwanger! En nu spookt er steeds vanalles door mijn hoofd! Voel me verder wel goed en gelukkig dan niet misselijk. Gr, Moby
Gek, ik kwam zojuist na het plaatsen van het lijstje het forum niet meer op... @Ellen & Kaley: K*t meiden, dit was niet waar we op hoopten ! Maar vinden jullie het goed dat ik toch nog even doorga met duimen...?
@moby - wat spookt er door je hoofd dan? En waar is dat op gebaseerd? En waarom? Is er nu iets anders ?
@moby ik hoop dat alles goed gaat misschien een andere soort zwangerschap, en in het begin wel je ziet niets soms is het moeilijk te geloven.. toch duim ik nog en voor jou en voor Ellen en kaley.. Liefs Ritje
Oh Ja mijn dochter had een schitterende dag op school was blij en voelde zich er goed beter dus voor een begin lijkt dit al een hele goede start! Ben er enorm blij mee natuurlijk Liefs Ritje
@ Ritje: mooi om te horen dat je dochter zich beter voelt! Weer een zorg minder! @ Moby: alles goed met je meid?
Het gaat wel goed hoor maar de onzekerheid blijft aan me knagen......gaat het wel goed,zit het wel goed? dat soort dingen. Ik baseer het eigenlijk niet ergens op maar vind het toch nog steeds heel eng, ben toch nog bang dat het fout gaat. Zullen de hormonen wel zijn; ben ook heel moe vandaag! Ben van nature weleens een zwartkijker,dus herken het van mezelf. Probeer zoveel mogelijk te genieten maar af en toe heb ik een beetje moeilijke dag! Fijn dat je dat dan even hier kwijt kan! Bedankt! Moby
@moby - nou die onzekerheid heb ik ook wel hoor, maar het is inderdaad gebaseerd op niks en ik denk dat het inderdaad aan de hormonen ligt. Tuurlijk kan het mis gaan maar dat kans dat het goed gaat is veel groter. En jij hebt al 2 kinderen dus tuurlijk kun jij het. Misschien is het ook dat jouw laatste zwangerschap 9 jaar geleden is en ervaar je het nu toch anders allemaal, misschien veel bewuster. Maar meisje, ga er maar gewoon van uit dat het allemaal gewoon lekker goed gaat!
Moby, probeer je niet te gek te praten meid. Lekker wat afleiding zoeken, leuke dingen doen. Dat helpt misschien niet altijd, maar maakt het afwachten in ieder geval aangenamer.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meissie! Hoe gaat het nou met je? Ik heb je wel gemist hoor! Ik zie dat je ge-iui-ed wordt eind van deze maand? Blijf je dan ook hier af en toe posten? Dan kan ik je een beetje volgen en steunen. Ik weet heel zeker dat de andere dames ook blij zullen zijn met jou en je lieve berichtjes! Wat betreft de MMM: ben ik helemaal niet blij mee eigenlijk.... En heel eerlijk gezegd, zie ik het ook nog niet echt als de MMM. Mijn gyn gaat deze maand mijn cyclus volgen om te kijken of alles in orde is. Mocht ik daarna medische ingrepen nodig hebben, dan moet ik nog eens heel goed nadenken en met m'n lief praten, maar als je mij hiervoor hebt gelezen, dan zie je dat mijn beebjeswens toch wel steeds groter wordt! Echt super dat je een berichtje hebt achter gelaten! Knuffel, M.
@ Mooiniet: geloof me, ik spreek uit ervaring. Ik wilde ook absoluut niet de MMM in, maar...als het na een jaar niet lukt en je meldt je bij een gyn, dan rol je er vanzelf in. En voor je het weet, zit je midden in het traject. Ook ga je steeds je grenzen verleggen. Bij mij was het ook steeds: oké, tot hier en niet verder. Inmiddels het hele traject, op IVF/ICSI na, doorlopen. Soms moet de natuur een beetje geholpen worden. Ik hoop alleen dat alle moeite niet voor niets is geweest. En ik hoop voor jou dat je snel spontaan roze wordt
@Shiela:ik denk dat je gelijk hebt, als je ouder bent kijk je heel anders tegen de dingen aan! Ga proberen positief te blijven!thnxs! @Inez: denk dat ik gewoon een moeilijk dagje had en ik ben zeer gevoelig voor hormonen, ook als ik niet zwanger ben.......ga inderdaad wat afleiding zoeken! thnxs!
@ moby - ik heb dat ook wel de ene dag sterker dan de ander. Maar ik vind dat wij dit allemaal verdienen dus het gaat ons ook lukken! \/