Ellen Ik had je graag in het roze gezien. Maar het kan nog volgens mij. Geen bloed geeft moed ook bij jou! Dus we duimen door! Morgen en overmorgen gaan voor mij spannend worden. Maar vandaag ben ik er niet mee bezig geweest (nou ja, vrijwel niet dan). Mijn moeder wordt over 2 tot 4 weken geopereerd en moet misschien een tijdelijk stoma. Ze gaan wel 2 operaties tegelijkertijd doen, via 1 grote snee, dus dat is best wel heftig. Pas na en tijdens de operatie kunnen ze meer zeggen over de kwaadaardigheid en evt. doorgroeien in de lymfeklieren. In het ZH moest ik ineens denken aan mijn 1e zwangerschap waarbij ik voor deze week uitgerekend zou zijn. (nu was ik vast en zeker veel eerder bevallen dan, want het was een tweeling) Maar wat een reden voor goede moed zou het zijn geweest voor mijn moeder als er nu een kleine (of 2 kleine) spruit was geboren... Gelukkig is ze nu ook nog erg positief. Ik hoop dat dat na de operatie ook nog zo is.
Anna, dat is al snel meid, dat je moeder geopereerd wordt. Dat wordt een heel spannende tijd. Ik kan me goed voorstellen dat je nu even heel sterk moest denken aan je uitgerekende datum en hoe fijn het zou zijn geweest als ze nu al 1 of misschien wel 2 kleinkinderen had gehad. Maar wie weet .... kun je haar voor haar operatie nog wel blij maken met een positieve test. Ik ga er in ieder geval keihard voor duimen voor je.
Mooiniet, dat kan ik me ook best voorstellen. Ik heb ook altijd keihard geroepen dat ik de MMM niet inwilde. Zelfs onderzoeken wilde ik niet, maar na 5x MK wilde ik toch eigenlijk wel graag weten of er een medische oorzaak voor was. Zo niet, dan zouden we het nog verder blijven proberen, zo ja, dan zou het einde oefening zijn voor ons. Dan zouden we ons leven verder gaan inrichten op een gezinnetje van 3 personen. Er bleek geen medische oorzaak en zijn we er nog weer even voor gegaan. En al heel snel bleek ik weer zwanger en ben het gelukkig nog steeds. Ik hoop voor je, dat ook jij niet verder hoeft te gaan dan alleen de onderzoeken en dat jij ook alsnog snel spontaan zwanger raakt.
Nou, ik weet toch nog niet of ik het zal vertellen. Geeft nog meer extra spanning. Voorlopig is zij even het belangrijkste. Nog mooier zou zijn als we een kloppend hartje gezien hebben en de operatie geslaagd is. Maar we hoeven er op dit moment nog geen enkele beslissing over te nemen. Want het kan nog alle kanten op ook kwa gevoel met mij. Ik heb een echt drukkend 'ongigevoe' in mijn buik, dat had ik de laatste zwangerschap ook. Mijn borsten voelen net als vorige maand toen ik niet zwanger bleek. Dus ik reken maar op ongi, dan kan het alleen maar meevallen.
@Anna: sterkte met je moeder,dat wordt een spannende tijd. ik hoop voor jullie met een goede uitslag! En ik duim dat ook jij in het roze komt! succes!
Lieve Koosje, wat leuk je hier even te zien! En dank je wel voor de felies, het gaat allemaal super. Ik zie aan je onderschrift dat je eind deze maand de 1ste IUI krijgt.....oooooh, ik hoop het zó voor je [-o<. Dikke knuf! Kaley, wat jammer van je negatieve test. Ik blijf duimen! Ellen, ik zie dat je naast je nega test je banner op dag 1 hebt gezet. Balen Anna, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu erg moet denken aan je uitgerekende datum en wat er allemaal met je moeder gebeurt. Heel veel sterkte, en ik duim voor je! Zo jongens, verder hou ik het kort want ik ben bekaf. Ik ben net terug van de kantoordag en Raisa uitlaten, Chris kookt en als straks het eten klaar is ga ik daarna alleen nog maar lui bankhangen!
Even snel wat bij gelezen, niet alles..... Ellen: wat ontzettend balen! Als het dan niet zo mag zijn laat de dan inderdaad maar komen want dan weet je waar je aan toe bent en kan je weer verder! Kaley: jij ook veel succes op die eindeloze wachtbank, zelfde verhaal als Ellen.....dit is echt niet leuk! Wat is er met ons aan de hand? Ellen en Kaley paar dagen over tijd, Mooiniet een dag later en ik een dag vroeger en niemand krijgt het de felbegeerde streepjes te zien Anna: heel veel sterkte de komende week en een dikke knuf! Natas: Chris kookt alweer dus het gaat weer wat beter? xxxx
@ Moby: mooi dat je je al beter voelt. @ Anna: heel veel sterkte de komende tijd, zowel voor jou, je moeder en de rest van de familie. Spannende tijden. Hoop dat het met je moeder allemaal meevalt en goed komt en dat jij snel roze mag melden! Duim voor jullie! Zo meiden, ik ga bankhangen, tot morgen maar weer!
Natas, Hij kan dus ook wel stofzuigen en meer van dat alles. Heb je gewoon opeens een huisman in huis.
Mijn internet is zoooooo traaaag, hoop dat ik iets kan posten. Kaley en Ellen: wat is dat nu? ik dacht echt aan roze berichtjes, maar nee, maar wie weet. Over een paar dagen nog maar een testje doen? Anna: Heel veel sterkte voor jou en je moeder. Wat een nare ziekte is het toch. Ik heb gelukkig veel positieve geluiden gehoord m.b.t. darmkanker, dus ik hoop dat alles goed verloopt. Net is mijn nieuwe zwangerschapsjurk heerlijk ondergescheten door mijn zoontje. Dus dat wordt morgen iets anders aan naar het werk. Inmiddels zijn we beide weer helemaal schoon en draait de wasmachine een keertje extra.
@Anna: wat goed dat je moeder zo snel geopereerd wordt. Hoewel 2 operaties tegelijk zwaar is, is het beter dan achter elkaar, want dan moet ze eerst weer aansterken en helen voordat ze de 2e operatie kunnen uitvoeren, dus ik denk toch dat het beter is zo en ze kan het blijkbaar ook aan anders zouden de doktoren er niet aan beginnen. Ook ik duim heel hard voor je dat je over een dag of 3 of 4 toch nog roze kleurt. Jij en je moeder hebben dat nu nodig. Succes en sterkte alvast. Knuf. @Inez: Lief! Hoewel, ik ben nu een jaar bezig; waarvan ik een half jaar echt lekker in mijn vel zit (is ook belangrijk om zwanger te worden). Ik heb nog helemaal geen kinderen en daarom word ik ook een beetje paniekerig. Als ik dan zie hoeveel van jullie ook nog een MK hebben gehad en ik nog helemaal geen (tenminste niet bewust), dan krijg ik echt slapeloze nachten. Ik wil namelijk niet bv nog op mijn 43e zwanger worden (sorry dames van 43!), bij die gedachte voel ik me niet op mijn gemak. Anyway (zucht), ik ben zo iemand die per dag leeft en kan ook niet anders op het moment. Ik moet gewoon afwachten wat de tests zeggen voordat ik echt een beslissing kan nemen.....! Liefs,\M
Tja, het leven is een loempia zijn mijn eerste vriend altijd.... krijgt-ie toch nog gelijk..... Weetje, de streepjes komen ook voor ons echt nog wel, als we daar maar op vertrouwen komt het goed!
O wat heerlijk zo'n lekker nuchter moederschapsberichtje......hahaha gelukkig zitten er zo te horen ook nog mooie kanten aan het moederschap kannie wachteh!
@Ritje: Wat fijn dat de eerste dag op haar nieuwe school je dochter zo is mee gevallen... @Moby: Heel herkenbaar hoor! Ik ben telkens heel opgelucht als ik een goede echo heb gehad, maar ik ben nu al nerveus voor de echo van aanstaande donderdag. Stel je voor dát... @Annna: Ik wens dat jouw moeder de bruiloft van jouw kind(eren) nog mag meemaken... Veel sterkte gewenst voor de komende tijd en ik zal morgen en overmorgen voor je duimen! @Nin0: Leuk hè, die kleintjes? Hebben altijd verrassingen in petto! Hoe oud is jouw zoontje?
Hee lieverds.... Hier alles OK hoor. Morgen jarig hoera hoera hoera Pff heb mijn CV op Monsterboard gezet en wordt nu platgebeld. Dus 1e prio is nu ff mijn zoektocht naar een baan. Wel balen allemaal hoor. Na een cyclus van 27 nu ineens 30. Heb mijn banner nu maar op 29 gezet... dus nieuwe NOD is 9 april kikker in bil....
Pff wat een storm vannacht! Werd er helemaal onrustig van..... nu maar hopen dat de ooievaars zich goed hebben vastgehouden!
goedemorgen meiden Hier nog niks nada dus word voor mij nog even afwachten zit inmiddels op dag 35 ben nu een week overtijd ga zaterdag als ik dan nog niet ongie ben maar weer eens testen liefs kaley
Goeiemorgen allemaal! Heb hier alweer even niet gelezen en weet dus ook niet precies wat er allemaal speelt bij iedereen, wil wel iedereen die nu in afwachting is van de felbegeerde 2 streepjes heel veel succes wensen en ik duim voor jullie allemaal! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Randy en ik zijn gisteren bij het medisch centrum kinderwens geweest voor een startgesprek IVF en een prikinstructie. Was best eventjes emotioneel en heb even een traantje weggepinkt. Ik kan as zaterdag al beginnen met prikken omdat ik dan op cyclusdag 21 zit en ik moet, omdat ik endometriose heb, 1 week langer prikken dan iemand zonder endometriose. Nu zit ik even te denken of ik zaterdag zal beginnen of de volgende cyclus. Doordat ik op dag 21 moet beginnen weet ik natuurlijk niet of ik toch zwanger ben deze maand dus zaten we te denken om de volgende cyclus te beginnen en dan niet te vrijen rond de eisprong zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn. Wat zouden jullie doen? Ik heb een grote kans op een zwangerschap omdat ik al op de natuurlijke manier zwanger ben geweest dus dat klonk wel positief en fijn. Ook al moet je natuurlijk altijd incalculeren dat het fout kan gaan net als bij een 'gewone' zwangerschap. Hopenlijk vinden jullie het nog wel leuk als ik hier kom ook al is niemand hier bezig met IVF. Ik voel me hier thuis en ik vind het gezellig met jullie meisjes! Heel veel liefs van Daantje