@ Lola: wauw, helemaal geweldig, mooi dat alles er zo goed uitzag. En wat lief dat de echoscopiste ook de tijd heeft genomen om andere dingen te checken. Wat zullen jullie genoten hebben. Nee, ik neem niets speciaals voelen ook niet als graadmeter, maar Moby vroeg hoe ik me voelde en daarop antwoordde ik dat ik niks speciaals voelde
Jemig Lola wat ziet die echo er mooi! Ik ben helemaal jaloers! Ik hoop over een paar weken ook zo iets moois te zien.
ELLEN gefeliciteerd, hoop dat er een mooi eitje voor je rijpt. Lola jij ook gefeliciteerd. Mooi fotootje. Echt een wondertje dat je met 12 weken al zo'n mooi kindje kan zien. Fijn dat alles er goed uit ziet. De haringen waren zo lekker, lust er nog wel een paar.
@Diaantje: met mij gaat het goed hoor! voel eigenlijk niet zo veel! duim voor je! @Lola: wat een mooie echo zeg, en zo duidelijk! Hoop over 3 weken ook op zo'n mooi plaatje!
@Ellen gelukkige verjaardag Meid! Gefeliciteerd... @Lola wat een mooie echo ik kan heb niet juist scannen welk programma gebruik jij? mijn in niet duidelijk.. Echt ferme se is zo mooi.... Liefs Ritje
Ik heb wel een scanner, maar ik heb vanmorgen een foto genomen van de echo-foto. Daarna heb ik met een fotobewerkingsprogramma (geeft niet welke, dat kunnen ze allemaal...) de randjes netjes bijgeknipt! Via onder andere www.photobucket.com kun je de foto dan in je bericht plaatsen...
Hey, kan ik proberen al laat het niet toe te kort een foto te nemen... maar morgen eens kijken.... jouwe ligt mooi op het rugje mijne omgekeerd rugje naar boven en met de handjes in beweging.... was net aan het zwemmen..haha wel ik hoop dat het word wat je denkt is al snel he dat zien! welk geslacht... succes Ritje
Hey, chocolade is niet slap. Dat is ook de reden dat we er met z'n allen niet vanaf kunnen blijven. Zucht..... Maar het spijt me wel vreselijk dat ik dat heb veroorzaakt....
Ooooh MooiNiet, nog een hele berg sjokola! Wow Lola, gefeliciteerd met je mooie echo en goede uitslag nekplooimeting! \/ Bij het groene pijltje zou ik gokken op een jongetje. Maar daarachter steekt weer iets omhoog..... wat is nou wat hè
@Ellen: Ik ben je niet vergeten hoor meid, maar ik was de hele dag op stap. Van harte! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je lekker verwend bent!
@Nino: Ja, vervelend he als je opeens aan iets anders moet wennen. Dat smaakt in het begin helemaal niet lekker, maar dat komt wel hoor, je gaat er wel aan wennen, dat weet ik zeker! En haringen zijn ook heel lekker. Maar ik lees net dat jij gewoon geen maat kan houden... Dat is het! @Diaantje: nog 4 dagen........ @Inez: Oei, dat haat ik ook! Meestal heb ik grappige of rare dromen of ik kan ze me niet meer herinneren, maar zodra ze eng worden dan wil ik niet meer in slaap vallen. Ik hoop maar dat je snel weer iets leukers droomt, dan vergeet je deze ellende wel weer. @Lola: Wauwie! Dat ziet er lief uit. Ben heel blij voor je dat alles in orde is en dat de VK zo lief was om alles "eruit te halen wat erin zat". Super! @Inez: Ik weet zeker dat je humeur beter wordt van een pretecho. Ik ging dus vandaag naar de Designer Outlet in Roermond en let op: voor een paar schoenen en een wit bloesje. Ben terug gekomen met 2 witte bloesjes, 2 t-shirts, 1 trui en een jurk. Geen schoenen. Ben ik nou de enige die niet kan sjoppen? In de supermarkt kan ik het wel.... xxxM
Lola, wat een prachtige echo! Tsja, als je het zo ziet dan denk ik toch ook dat ik hetzelfde zou gokken als jij! Hier wat naderende afspraken aan het front. 25 maart naar de gyn, die heeft wat testen gedaan waaronder auto-immuunziekte en daar krijg ik de uitslag van. Ik hoop dat het een standaard procedure is voor het POF-syndroom, anders zou ik niet weten waarom hij dit heeft laten testen. En 27 maart heb ik een afspraak bij de Geertgen voor een informatief gesprek over eicel-donatie. Ik vind het doodeng, eerlijk gezegd. Bang voor nog meer slecht nieuws, eerlijk gezegd. Lola, als je het lijstje bijwerkt zou je mijn afspraken er dan ook bij willen zetten? Ben een paar dagen geleden ook nog gebeld door mijn ex met de mededeling dat hij papa gaat worden. We hebben nauwelijks meer contact dus waarom hij dat zou zo nodig moest melden... Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat hij happy is, het is bij hen ook niet van een leien dakje gegaan. Twee dagen voordat ze hun eerste IVF-gesprek kregen testte zijn nieuwe vriendin positief. Aangezien ik helaas maar al te goed weet hoe het voelt als je graag kinderen wil en het lukt niet, ben ik uiteraard blij voor hen. En dat meen ik echt! Alleen bekruipt mij dan toch wel een soort zelfmedelijden. Ik wil ook zo ontzettend graag.... Het lijkt wel of de halve wereld om mij heen zwanger is, het voelt zo dubbel. Ik ben blij voor iedereen maar ik voel mezelf toch wel redelijk rot... Ik probeer positief te blijven maar soms valt het niet mee... Heb nu weer een aanval van "wat ben ik toch zielig" dat snappen jullie wel Komt wel weer goed, hoor! Gr. Benthe
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst hihihihi..... Aangenaam Mooiniet, ik lees mee dus ben helemaal op de hoogte ook wat jou betreft ( sneaky he?) Ik ben een inactieve meelezer van 35 ( bijna 36!). Wij gaan na een heel traject aan onderzoeken ( vanaf 2006) (uit)eindelijk voor IVF en het komt nu wel heeeel erg dichtbij. @ Lola , ja absoluut irritant en niet netjes. Zeker in jou geval als je al een gesprek hebt gehad! Ja, baalde eerst wel, maar omdat ik na een maand nog niets had gehoord vermoedde ik het al wel. Wilde alleen de bevestiging krijgen @ Inez, jaja...ik reageer dan wel niet...maar lees wekelijks mee met iedereen. Vind het heel erg leuk om te lezen hoe het jullie allemaal vergaat. En ik hoop inderdaad dat mijn voorspellende gave echt blijkt te zijn. @diaantje, ook spannend voor jullie...ik hoop echt dat deze poging gelukt is. Is jullie zo gegund. En ik las ook over een voorzichtige mogelijkheid voor IVF? Laten we hopen dat dat niet nodig hoeft te zijn.