Hanneke wat een mooie uitslag van de nekplooimeting en bloedtest! Goed hoor! Minder fijn vd hernia, maar het is er nog niet helemaal begrijp ik. Ik hoop dat het goed blijft gaan. LMM wat een mooi dieet! Waar haal je dat nou weer vandaan? Natas, Ik doe het chocolade dieet nu al sinds november en ik ben nog afgevallen ook. En zeker op het moment v snoepen voel ik me heerlijk! Ik ben als gezond alternatief overgestapt op chocolade met hazelnoten, die schijnen ook errug gezond te zijn. Lola, wat mooi! Je bent zeker helemaal verliefd! Hoe groot is het kleintje nu? Ik lees dat Ellen jarig is! gefeliciTAART (chocoladetaart?) Benthe, da's heftig zeg! Ik zou ook helemaal van slag zijn. En ook al ging het niet helemaal vanzelf bij hen. Ze staan er op dit moment stukken beter voor dan julllie. Ben ook wel eens een beetje van slag geweest door een ex vriendje te spreken die net vader was geworden. Die had ik al lang niet meer gesproken en als ik hem wel eens sprak, was ik opgelucht om te beseffen dat wanneer ik met hem was geweest, ik tot dat moment ook nog steeds geen kinderen had gehad. (hij wilde nl nooit eerder met zijn nieuwe partner, met mij had ie dat waarschijnlijk oook nooit gewild. Ondertussen had ik toen weer een zoveelste mislukte relatie en wilde ik al wel heel graag kinderen. Het voelde toen alsof ik er nog zo ver vanaf was. Ik hoop dat jullie wens toch nog vervuld kan worden. Diaantje, ik duim ook heel hard voor jou. Er hangt zoveel vanaf voor jullie. Ik gun het jullie deze ronde bijna nog harder dan mijzelf. Wij hebben nog wel een paar kansen voor ons. Vandaag (tot ik thuis kwam) heel weinig tijd gehad om naar het toilet te gaan, dus lekker afgeleid. Tot op dit moment nog geen teken van duiveltjes. Dus ik denk dat ik maar vroeg ga slapen en hoop 'droog' wakker te worden en weer een drukke 'droge' dag te krijgen. Hopelijk durf ik zaterdag te testen, als het dan nog nodig is. Omdat ik zelf niet duidelijk mijn eisprong gemerkt had en de voorgande cylcus wel 31 dagen was, durf ik nergens meer op te vertrouwen. Ellen was ook al zo teleurgesteld Ik heb gisteren zelfs nieuwe inlegkruisjes gekocht en een nieuwe thermometer met 2 cijfers achter de komma. Kortom ik ben klaar voor de volgende ronde.
@Benthe: Ik begrijp helemaal hoe je je voelt lieffie! En dat het nou uitgerekend je ex is die vader wordt? Endat dan ook nog zo expliciet moet melden? Tuurlijk ben je blij maar tis toch niet leuk. Nou, ik ben ook nog niet zwanger en zo zijn er nog wel een paar, maar i.d.d. al mijn exen hebben ondertussen kinderen, en maken nu zelfs grapjes door te vragen of zij "even" een beebje bij me moeten maken..... Ha ha ha (niet grappig dus)! Het is ook begrijpelijk dat je nerveus bent voor het eicel-donatie gesprek en dat is natuurlijk normaal maar ook voor jou draaien de duimen al vanaf dat ik je heb leren kennen en dus moet het gewoon goed gaan. Iedereen krijgt een kans in dit leven dus jij ook!
Oh gelukkig! Dan hoef ik het in ieder geval niet meer allemaal uit te leggen. Enneh, dit is gewoon een sneaky site....! Wanneer ga je starten met IVF-fen?
hahaha...bespaart weer een hoop ge-uitleg! We gaan ( geloof ik) rond de 27ste maart starten, dan hebben we het startgesprek...dus dan krijg ik denk ik alle naalden en hormonentroep mee.
Nou moe? Iedereen is toch lief voor iedereen? Nouja, toch ook weer lief van jou dat je mij een schouderklopje geeft... Hoe gaat het trouwens met je moeder? Jouw cyclus ligt een beetje door de war, he? Dat je je ei niet hebt kunnen vinden en nu nog niet ongi. Ja ik hoop natuurlijk heeeeeeeeeeeeeel hard dat je roze bent!
Ja, want ik ben nogal een verhaal af en toe...... Hihihihi! Ik hoop trouwens echt dat ik niet aan de IVF hoef.... Hoe ga jij dat doen jezelf injecteren? Vind ik echt heel eng (en ik ben best wel een "die hard", zeg maar).
Yep, Jasmijn krijgt een zussie! Anna ongesteld? Wat jammer nou *Gaat nu voor de derde keer proberen bij te lezen*
Hé, wat grappig! Dit kende ik nog niet. Je zou dan een meisje denken. Ik heb even vergeleken met mijn 12 weken echo van Sophie (die staat in mijn album) en dan klopt het.
Dat weet ik niet meer precies Anna. Ik kwam het eens tegen en heb het toen opgeslagen. Het kan nooit kwaad om er een beetje op te letten.... Nog steeds droog bij jou? Lola, wat een pracht echo! Ik heb goed gekeken en ik denk dat je een meisje krijgt maar ik kan er helemaal naast zitten. Een jaar geleden zag ik nog helemaal niets op een echofoto en zei ik altijd maar ja en amen als ik er weer eens eentje te zien kreeg. Benthe: wat vreselijk moeilijk en uitgerekend belt hij dan nu....Sterkte meid! Mooiniet: wil je even stoppen met die lekkere foto's van chocolade. Ik krijg er meteen trek in en heb niets in huis, behalve hagelslag. Ellen: je laat je toch wel goed verwennen vandaag?
@Benthe, tja het is altijd erg om zoiets te horen als je zelf graag zwanger wilt worden, je gunt het anderen maar toch heerst er een beetje verdriet binnenin, ken dat .... nog van bij mijn dochter 3 jaar geprobeert, iedereen zwanger ondertussen behalve jij! Dikke knuffel meisje, vind het echt sneu voor je....hoop dat alles snel positief word voor jou! Hey in Belgie maken ze lekkere chocolade jammie... doe me aub geen zin krijgen vroger bleef ik eraf mijn vriend is er gek van.. nu is het hier vooral ijs lekker ijscreme wow, en heb al een paar avonden zin in augurken haha niets is te gek soms als je zwanger bent! Fijne avond en zalig en nachtrust iedereen Ritje
Nou meid, wat let je? Zet die tuut aan je mond en gieten maar......... Heerlijk! Hahahahaha! Ik vind b.v. geraspte kaas ook altijd lekkerder dan blokjes kaas..... Sorry hoor meiden, maar ik gooi ff een ander onderwerp op tafel. Is ook wel eens goed (hoop ik?)
Hoi Smoeltje, hier nog eentje die gaat beginnen met IVF! Randy en ik zijn dinsdag 11 maart bij het medisch centrum kinderwens geweest en hebben daar een startgesprek en een prikinstruktie gehad. Als het goed is krijg je dan de prikpen mee, allerlei informatie en een recept waarmee je zelf alle 'heerlijke' vloeistoffen, tabletten, spuitjes etc mag ophalen bij de apotheek...joepieeeee! Wij mogen zelf weten wanneer we beginnen dus ik denk jij ook. Alleen moet ik, omdat ik endometriose heb, een weekje extra prikken (dag 21 van mijn cyclus en die is as zaterdag al ). Gelukkig is Randy chirurg...hoef ik mezelf niet te 'beprikken' Het probleem dat ik nu heb is dat ik zelf mag beslissen en nu weet ik niet of ik zaterdag al zal beginnen of een cyclus later... :-k Ik schommel de hele tijd heen en weer tussen mijn besluit(eloosheid) 8-[ Veel succes jij ook meis! [-o< Ellen...nog van harte GEFELICIFLAPSTAAAART!!!!! {|= {|= Liefs, Daantje
Goede morgen allemaal. Ben gelukkig weer opgeknapt qua humeur. Alleen de energie is nog ver te zoeken, maar dat zal ook wel weer goedkomen. Gelukkig geen enge droom gehad vannacht. Was daar eerlijk gezegd best wel een beetje bang voor. Die droom heeft gisteren nog de hele dag doorgewerkt. Maar ja, het is ook niet niks wanneer je droomt dat je dochter van de trap afvalt en dit niet overleeft. Bleeeeh. Niet weer zulke rare dromen aub. De pretecho was erg leuk, alleen bleef het voornamelijk bij 2D beelden, aangezien onze heerlijke beweeglijke en eigenwijze kleine uk zich niet van z'n beste kant wilde zien, waardoor er geen duidelijke aangezichtsplaatjes konden worden gemaakt. Het was wel heel leuk om te zien hoe de kleine eerst met het hoofdje omhoog lag, vervolgens draaide met het hoofdje naar beneden en weer eindigde met het hoofdje omhoog. Een complete koprol dus. En armen en benen hebben we flink voorbij zien komen. Die lagen steeds voor het hoofdje. Jammer, maar over een week of 8 hebben we nog weer een herkansing. Lola, wat een mooie duidelijke echo. Ik zou zelf ook inderdaad denken dat het een meisje is. Ben benieuwd of dit er met de punctie ook uitkomt. Benthe, het is inderdaad niet fijn om te horen dat het bij je ex (uiteindelijk) wel is gelukt. Hoop dat jullie nu ook snel positieve berichten krijgen en dat jullie het volgende traject in kunnen gaan. Anna, het is weer even spannend voor je. Hoop dat je zo weer in het roze mag gaan. Kaley, nog steeds in spannende afwachting?
Goedemorgen ladies, weer een hoop hier geschreven alleen nog geen nieuwe roze ladies.... jarige Ellen alsnog Gefeliciteerd @diaantje, moed houden weer een dag minder @Lola, mooie echo hoor enne meisie als je na die andere 2 echo's kijkt..... Hoop dat ik ook zo'n mooie spiek echo krijg @hormoonprik dames veel suc6 @missdaantje als het prikken geen schade geeft voor een eventuele al bestaande zwangerschap zou ik de spuiten er gelijk in jassen . "Klaagde" ik nog een aantal dagen dat ik niet zo misselijk was, is het met volle hevigheid terug en ben super moe, is niet tegenop te slapen Alles voor het goede doel Eigenlijk is het bijna identiek als mijn 1ste zwangerschap , en (.)(.) waar je een kapitaal voor betaald in de Schumacher kliniek Maar goed zit ook weer tegen maandag aan te hikken, voor de echo brrrr mag gelukkig nu gelijk om 8.30uur en daarna om 10.20 naar gyn... hoop zo dat het hartje nog klopt en alles gegroeit is.... liefs
Goedemorgen meiden, Ik lees over het moe zijn. Ik word erg ook helemaal gek van. Ik kan de hele dag wel slapen. Toen ik, voordat ik zwanger was, iets te lang sliep dan ± 8 uur dan had ik daar de hele dag last van. Nu slaap ik zeker 9 uur per nacht en dan voelt het nog als of het te kort is. Gek word je er van. En de energie is erg ver te zoeken. Dat vind ik nog het vervelendste van het hele verhaal