35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Anna, ik wil ALLES weten over je chocoladedieet :)
    Ik ben erg benieuwd of je het vandaag droog houdt meid, ik hoop het ontzettend voor je. Ik duim!

Benthe, jeetje zeg...... wat zwaar om zoiets te moeten horen, juist van je ex en juist nu. Je kan het iemand wel gunnen maar daarom kan het voor jezelf nog wel heel veel pijn doen. Herkenbaar hoor! Heel veel sterkte.
    En ook sterkte en heel veel succes met de komende afspraken, erg spannend.

Inez, jammer van de 3d beelden maar fijn dat de echo verder leuk was!
    En gelukkig geen nare dromen meer gehad, brrrr dat was met recht een nachtmerrie.

Over moe zijn, helaas heb ik dat ook weer.
    Na de eerste 3 maanden ging het een paar weken prima, nu zak ik weer in elkaar. Zat gistermiddag bij de kapper met een warme handdoek op m'n hoofd en een of ander dure creme die lang in moest werken, viel ik bijna in slaap!

2. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Jeetje Natas, ik dacht dat dat alleen in de eerste 3 maanden voor kwam. Gaat me dit 9 maanden zo blijven? Mmm, das toch wel minder. Maar goed ik klaag verder helemaal niet hoor! Moet daar alleen enorm aan wennen, het zit niet in me.

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Shiela, het is per persoon verschillend hoor, met die energie. Velen hebben er vanaf een weekje of 14 weinig of geen last meer van tot het laatste trimester.

Zelf hou ik er wel rekening mee dat het zo blijft, maar dat komt ook door mijn eigen achtergrond met chronische moeheid. Qua energie voelde ik me overigens na m'n eerste bevalling meteen veel beter.

4. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Vandaag ongie geworden ...jammer maar helaas dus toch een latere eisprong gehad

heb nu ovu testen besteld om te kijken wanneer mn eisprong valt

maar weet nu even niet hoe ik mn cyclus banner moet invullen aangezien ik altijd een cyclus heb van 28 dg en nu ineens 37 dg wat moet ik daar nu invullen

liefs kaley

5. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: ook ik haal er een meisje uit,ben benieuwd!

@Benthe: sterkte meid, hoop dat jullie gauw op de goede weg raken!

@Shiela: ook hier wel wat vermoeidheid maar vooral geen energie hebben om iets te doen!
    Mijn strijk stapelt nu elke dag op!

@Anna: spannend, ik duim voor ROZE!

@Kaley: bij jou al nieuws?

@Diaantje: en bij jou?

6. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaley: wat jammer, ik was net mijn berichtje aan het typen toen jij de jouwe erop zette,sorry!
    Duimen dan maar voor de volgende ronde?
    Moby

7. Niet meer actief

ja is ook jammer maar ach we gaan gewoon vol goede moed door naar april dat zal mijn maand wel worden volgens de pendels hahaha 3 x april zeggen ze dus we zullen zien

alleen nu nog ff checken hoe ik dat nu uitreken of 28 dg of 36 dg

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kaley, jammer meid. Was al benieuwd hoe het met je ging. Ik duim voor je dat de pendels kloppen.

9. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Grappenmaakster hahaha.

ja, ik hoop het ook niet voor je. Gun het echt niemand toe.
    Bij mij is de reden gewoon domme pech, heb nl al een kind uit een vroeger leve...eh relatie. Dus zwanger worden kan ik wel. Maar ja dan besluiten de eileiders er op een gegeven moment mee te kappen en sluiten ze de poorten. ;)

Ik kijk ook heel erg op tegen het prikken en ook ik ben een diehard. Maar ben bang dat ik het niet goed doe of dat het zo'n pijn gaat doen.

Afijn, ik zeg altijd ls je een bevalling kan doorstaan moet dit ook lukken........toch? :confused:

10. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    @ Ellen, van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!

@ Kaley, wat jammer zeg...het zag er zo hoopvol uit...

@ Miss Diaantje, you got pm!

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diana, het gaat vast goedkomen maandag!

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Kaley wat jammer meid, sterkte
    Ritje

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee meiden,

hallo allemaal... Bedankt voor jullie vele felicitaties :) :)

Pff wat moest ik veel lezen zeg!
    Lola wat een mooie foto... ik zou ook zeggen meisje?

Kaley jammer weer zeg! Ik hoop dat het jou beter gaat als mij met de pendels. Ik had er ook 3 voor januari maar helaas.... Naka Nada Niets...
    Maar ik lees best vaak dat er meiden zwanger worden nadat ze de maand ervoor een langere cyclus hebben gehad dus ... wie weet.....

Ik zit hier aan de appel/ypghurt vlaai... (voor mijn gevoel meer verantwoord hahahahaha hoe houd je jezelf voor de gek maar goed) was nog over en heb ik net hier getracteerd.

Diaantje nu is het voor jou ook spannend hoor! Wij duimen !

Nou verder aan iedereen hoi! ;) ik weet het ook niet meer was te veel.....

Mooiniet hoe was je shoppen?
    Kom je ook eens bij mij koken? Ik kan nl. alleen maar goede 1 pansgerechten maken ...

14. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    He wat jammer nou Kaley! Ik had het zo gehoopt!
    Wat betreft je cycles: op de site kan je meerdere maanden invullen en dan krijg je een gemiddelde. Ovulatietesten zijn wel handig, dan weet je in ieder geval wanneer je ei er is en wanneer de Gamma open is.

Anna, is er al "nieuws"?

15. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Hallo dames! Wat een reacties op mijn verhaal van mijn bezoek aan de ha! Ik vond het zelf ook heel raar hoor. Ik had mijn temp lijsten meegenomen en daarop zelf mijn eisprong ingevuld mbv FF. Maar zij zei dat de pieken juist kunnen duiden op een eisprong en dat zei ze ook bij andere pieken op mijn temp lijst (?) Ze had nl een heel verhaal over de weg die het ei dan moet afleggen door de eileiders en dat je daarom na je ei moet gaan klussen. Snap er zelf ook niks van hoor! Maar mijn cyclus was wel regelmatig en dat is ook belangrijk. We hebben iig een doe het zelf setje voor mijn vriend meegenomen en dan kunnen we zijn zaad laten onderzoeken.

16. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Jolanda, ik heb altijd begrepen dat je beter kan zorgen dat "de jongens" al op het ei liggen te wachten zodat als het ei komt ze meteen kunnen aanvallen. De jongens houden het minimaal 48 uur vol, die eieren van ons max. 24 uur....Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en zowel voor als na ei klussen.

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee allemaal,

Wat er gisteren op mijn verjaardag toch weer is gebeurd....
    (moet ff tegen iemand aankletsen hoor :rolleyes: )

Ik had jullie (lang geleden) al eens verteld over die kennis met die dochter van 15 die nu een kind heeft....
    Nu is "oma" ontzettend druk met het kleinkind omdat de moeder natuurlijk nog jaren naar school moet. Dus oma brengt kindje naar opvang, gaat zelf nog een paar uur werken en staat per nacht 2 keer op om het de eerste keer met de moeder en de 2e keer alleen te verschonen en voeden. Dat is al zo vanaf dat het met kerst geboren is.
    Nu zat ze dus bij mij op de verjaardag en kreeg ze om twaalf uur een sms-je van haar dochter waar ze wel niet bleef en dat zij nu dus alles alleen moest doen. (echt een giga brutaal sms-je) daarna belde ze nog. En een half uur later nog een sms-je dat als ze (dochter) de tweede voeding vanacht ook moest doen omdat ze natuurlijk een paar portjes gedronken had. Ze niet naar school ging...
    Je kunt het voorstellen. Crisis bij ons in huis. De smsjes waren zo brutaal en egoïstisch dat kan je je niet voorstellen. Oma heeft het 1 keer gezellig. kan in al die maanden 1 keer 's nachts niet helpen met voeden en dan dit.
    Ik was echt verbaast! Wie vond zich verd*mme wel volwassen genoeg om een kind te krijgen ..... Tja dan moet je de consequenties daarvan aanvaarden...

Pff sorry voor het verhaal ik hoop dat jullie het nog snappen ;)

18. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik ga ook gewoon door zoals ik bezig was dwz met ovu testen want dan weet ik zeker wanneer mijn ei komt en kunnen we gericht klussen zeg maar. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan dat verhaal van mijn ha omdat ik er nog nooit van gehoord had. We gaan eerst voor de spemenanalyse en klussen vrolijk verder!

19. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ellen: belachelijk verhaal zeg;snap ook niet dat de oma zich op deze manier voor het karretje laat spannen! Dat ze helpt oke, maar zo......

20. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Effe een vraagje : ik heb zo'n last van jeuk aan mijn (.)(.) en buik.....
    Komt iemand dit bekend voor en komt dit ook door de hormonen?

Share This Page