@Ellen wat een verhaal zeg, wel ik merk ook sommige ouders die te goed zijn en die geen respect krijgen van hun kids, erg hoor! @moby4 wel ja ik heb soms ook jeuk ik denk dat het is dat je buikje uitzet je vel doet groeien en dan denk ik dat de jeuk ervandaan komt, goed smeren dat je geen zwangerschapstriemen krijgt he.... Fijn weekend iedereen..... Ritje
Ik heb er zelf geen last van, maar dit is inderdaad een bekend zwangerschapskwaaltje... @Ellen: Ik heb hier geen woorden voor... Ja, toch wel een paar: Die dochter is een trut en ik heb medelijden met oma!
@Ellen: die meid vond zichzelf met 15 (of nog 14?) wel oud genoeg om te klussen dus nu moet ze ook de gevolgen aanvaarden! Ik vind dat "oma" al genoeg doet voor haar, er zijn zat tienermoedertjes die het echt helemaal zelf moeten uitzoeken.
Moby, ik kreeg van een vriendin de tip om te gaan smeren met babyolie van Zwitsal, helpt ook tegen de striemen!
Ellen, Hellup, over 4 jaar staat die 19 jarige moeder aan de schooldeuren van een kleuterjuf, die dat kind dan moet gaan opvoeden... en de moeder tegelijk... zucht... Kaley, da's (&%$%#)&@!$%^^& Verders, ik ben nog droog, af en toe wel wat vocht gevoeld, maar da's gewoon wit. Dus to be continued.
AAAARGGGGHH! (dat stond altijd in zo'n ballonnetje in de Donald Duck vroeger...) Maar ik ben ook nog nooit bevallen..... *zucht*. Denk je dat je veel hebt gedaan in je leven Ik ben bang dat ik mij de komende tijd echt super schrap moet gaan zetten....
@Ellen: Ik ben het echt helemaal rondom met je eens! Wat denkt dat kind wel niet? Verwend nest is het. Maarreh, vertel eens, jij zit altijd met van die jonge moedertjes om je heen....
Oh Annna wat is dit spannend! Ik ga vanavond maar eens duimen voor je zodat je morgenochtend mooie streepjes krijgt xxx
Gatver Ellen, wat een naar kind! Maar..... laat 'oma' het ook niet een beetje toe? Geeft ze wel genoeg gas terug en laat ze dochterlief af en toe in haar sopje gaar koken? Kaley, wat ontzettend jammer voor je Anna, ik duim!
@Inez: Ben blij voor je dat je geen nare droom meer hebt gehad en dat je beebje zich niet van zijn/haar goede kant wilde laten zien is jammer, maar het is wel een beweeglijk kind! Wordt vast een topsporter ofzo... @Natas: Wat kunnen kappers toch ook "lekker gemeen" zijn he? ( ben er zelf eentje geweest lang geleden). @Kaley: Wat vreselijk :c: voor je! Ik was er heilig van overtuigd dat het raak was voor je @Ellen: goeie verjaardag gehad dus..... heel goed. Shoppen was belachelijk gisteren. Geen woorden voor. Snel vergeten. Waar ongeveer woon je? @Anna: Spannend meid! Je bent al 1 dag over tijd! oeioeioeioeioei! @Diaantje: Ik denk nog steeds aan je! Duimen draaien overuren! En deze is voor alle zwangere dames : Gisteren was de Praxis alweer open..... mijn lief zou vandaag naar China vertrekken voor een week, maar werd gebeld dat het niet doorging! Nu blijft de Praxis open en kunnen we ook onze samenlevingstest doen Overigens, de Praxis heet bij ons OBI en heeft zo een ontzettend foute TV reclame (en ook weinig sexy overigens): http://www.youtube.com/watch?v=bdG1-xuca_U. Oja, vandaag ook nog heel officieel joggingschoenen gekocht. Ik ga er dan toch echt mee beginnen.... samen met m'n lief en eerst heel voorzichtig natuurlijk. Aangezien ik echt een anti-sporter was en een pakje siga's per dag rookte toen mijn lief mij leerde kennen 3,5 jaar geleden, is hij nu echt apetrots op me.
Ik zie er tegenop om te testen. Negatief testen is natuurlijk niet leuk, maar als ik wel positief test weet ik dat ik daarna even bang ben voor bloedverlies, als nu, nu ik nog een ongi kan verwachten. Wanneer ik weer een miskraam krijg, dan weet ik niet of ik het nog wel erbij kan hebben, nu mijn moeder ziek is. Natuurlijk weet ik wel, dat je altijd het risico loopt op een MK wanneer je zwanger raakt, je krijgt nooit garanties en ik weet ook dat er een grote kans is dat het wel goed gaat. Maar die ervaring heb ik tot nu toe nog niet mogen hebben. Dus misschien verkies ik struisvogelpolitiek...
Anna: ook heel begrijpelijk....je kunt toch ook kiezen om niet te testen? Uiteindelijk kom je er wel achter alleen ik denk dat je altijd met een vorm van onzekerheid zit rond je NOD of als je zwanger bent. Die kun je helaas niet vermijden. Toch hoop ik zo ontzettend dat je roze kleurt!
MooiNiet : die kapster was harstikke lief..... alleen mijn oogleden niet, nu vallen ze weer bijna dicht. Dat komt even goed uit, dat je lief nu niet naar China hoeft! Profiteer ervan Anna, ik kan je angst heel goed voorstellen en ook dat je er nu geen klap zoals een miskraam bij zou kunnen hebben. Struisvogelpolitiek kan zo z'n voordelen hebben, al blijft onzekerheid en angst natuurlijk altijd aanwezig. Sterkte!
@Inez Wat leuk hè zo'n acrobaatje te zien tijdens je pretecho. Hoop dat je niet meer van die nare dromen krijgt, deze klonk idd verschrikkelijk. @Ellenk Nog van harte gefeliciteerd! Ben je nog verwend? En wat zielig voor dat kennisje van je, wat een moeilijke situatie voor die mensen. Triest, als je kind een kind krijgt. @Moby Ja, jeuk hoort erbij. Bij mij tenminste wel, ik kan mij nog herinneren dat ik gek werd van de jeuk tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik heb overigens nooit zwangerschapsstriemen gekregen. Jeuk Tijdens de zwangerschap kunnen verschillende soorten jeuk ontstaan. Vaak is er alleen jeuk op de buik, soms is de jeuk op het hele lichaam aanwezig. Deze jeuk kan worden veroorzaakt door een lichte stuwing van de lever onder invloed van hormonen. Hierdoor komen bepaalde galstoffen in het bloed terecht, waardoor de jeuk veroorzaakt wordt. Het gebruik van mentholpoeder kan de jeuk verzachten. Een andere vorm van jeuk wordt veroorzaakt door talrijke pukkeltjes. Deze vorm van uitslag komt meestal in de laatste maanden voor. @Kaley: Wat jammer, hopelijk volgende keer beter. @Anna: Ik kan mij je angst goed voorstellen. Ik hoop natuurlijk wel dat het raak is en dat het deze keer helemaal goed mag gaan. @Mooiniet: Heerlijk dat je lief thuis blijft! Dat moet goed komen deze maand. @Miss Daantje: Ben je er al uit? Ga je morgen beginnen of later? Ik heb vanmiddag weer een echo gehad, beepje was mooi gegroeid. Van 5 mm vorige week naar 1,5 cm nu. Ik werd nu op 7 weken en 3 dagen gezet, dan zou mijn vermoedelijke bevallingsdatum 28 oktober zijn. Hartslagje was 168 BPM.
@Vlinder: fijn dat je echo goed was en bedankt voor je advies; heb overigens mijn andere 2 zwangerschappen ook geen striemen gehad! @Anna: het blijft spannend en ik hoop heel erg dat als je eenmaal gaat testen dat je HEEL ROZE bent! @Lola&Ritje: jullie ook bedankt voor je advies! @LMM:ga maar proberen met baby-olie! Moby
Yep Vlinder...ik ben eruit: het moet snel zondag zijn zodat ik niks meer te kiezen heb... 8-[ Nou ja, ik heb min of meer besloten, samen met Randy natuurlijk en in overleg met mijn lieve mamsje om volgende maand te beginnen...maar ja, over een paar uur is het zaterdag! Super trouwens dat je zo'n superecho had! Anna spannend meis, ik duim hier gewoon tot ik vanzelf in slaap val! [-o< Kaley, wat ontzettend jammer meis! Op naar de nieuwe kans! Diaantje, apa kabar meis? ik duim natuurlijk ook nog steeds ontzettend hard voor jou he?! [-o< Smoeltje wij gaan elkaar flink steunen de aankomende tijd! Zo, ik ga lekker aan het weekend beginnen! Liefs voor allemaal! Daantje
Hoi Hoi, Kaley jammer hoor......succes voor de volgende ronde. Hmmm en lijntjes..... Ik zal er nog wel een paar bij krijgen, ik groei sneller dan dat de huid kan rekken. pfffff en smeren helpt niet meer groetjes Anja