Even een kort berichtje van mij. Ik heb een aantal weken geleden even meegeschreven. Inmiddels ruim 17 weken zwanger en alles verloopt goed. Nekplooimeting gaf een kans van 1:7000 en dat was dus uitstekend nieuws. Voel me inmiddels ook stukken beter want de vermoeidheid is grotendeels weg. Ik lees hier af en toe mee en leef erg mee met iedereen die graag zwanger wil worden. Ik duim voor iedereen dat dromen mogen uitkomen! Pien
Anna, spannend hoor. Ik kan me wel voorstellen dat je het allemaal extra spannend vindt nu. Toch hoop en duim ik op en voor een mooie positieve test en dat je deze keer na een maandje of 8 een lief kleik ukkie in jullie leven mag begroeten. Hihi, die Natas, in slaap vallen bij de kapper. Nou, 1 troost, je bent niet de enigste hoor. Ik val zelfs bijna in slaap bij het knippen. Mooiniet, wat een mazzeltje zeg, dat je mannetje niet weg hoeft. De Karwei heeft hier vandaag hele mooie aanbiedingen, wie weet de OBI bij jullie vandaag ook wel. Jeuk komt me bekend voor. Lekker insmeren met creme, daar wordt het minder van. Zwitsal ben ik niet zo'n fan van. Zwitsal schijnt, ondanks dat het DE naam heeft voor babyprodukten, vrij heftig spul te hebben, niet goed voor baby's met extra gevoelige huidjes.
Hahaha Inez, jij begrijpt me! Ik was ook heel onbeleefd tegen de kapster..... zei nauwelijks wat terug, en maar gapen en gapen! Pien, wat fijn dat alles zo goed gaat! Vlinder, gefelicteerd met je mooie echo! Anna, hoe staat het er bij jou voor?
Hee hallo, Mooiniet, mooi dat mannetje niet hoeft. Was anders net in de uitverkoop van de Praxis weggeweest... nu kunnen jullie aan de slag Je hebt vast een paasei... De mijne komt er net na.. Aaahh jeuk dat is pas echt vervelend. Ik heb zo'n plekje op mijn arm daar heb ik wel zalf voor maar dat is met hormonen dus die wil ik zo min mogelijk gebruiken. Maar als je dat toch de hele tijd hebt... Maar ook weer voor een goed doel.... Nog ff terugkomend op mijn verhaal. Ja oma is daar idd ook zelf schuld aan dat weet ze ook. We zeiden gisteren al tegen elkaar. Wedden dat ze als ze een jaar of 17 is een 2e krijgt..... Nou verder weet ik het weer niet meer sorry.. Ik moet om 1 uur naar een intake gesprek voor een functie weer in Doetinchem dus dichtbij. Jullie horen van mij..... Laterrrrrrrrrrrrrrrr
hey meiden nou zit op 2 de dg van mijn ongie en heb ovutesten gisteren in huis gekregen dus zal mij benieuwen alleen weet nu niet welke dag ik moet beginnen moet ik nu rekenen vanaf 28 dg of nu deze cyclus van 36 dg pff blond he hahahah snap er niks van kan iemand mij uitleggen ? liefs kaley
@Kaley: je kan op de site een gemiddelde van je cycli laten uitrekenen. Moet je gewoon van de laatste 3x dat je ongesteld was het aantal dagen invullen en dan wordt er een gemiddelde uitgerekend. Misschien is dat dan een beetje een graadmeter om te weten wanneer met je ovu-testen te beginnen! Succes, Moby
Hey lieve meiden, Jeetje, wat kletsen jullie wat af zeg. Ben gisteren even niet online geweest en moest meteen heel veel bijlezen. @ Anna: heb je vandaag nog getest of niet? @ Mooiniet: dank je voor de duimen, heel lief! En wat fijn dat je lief niet weg hoeft. Klus ze en veel succes met de samenlevingstest! Ik duim voor je dat die goed is! @ Kaley: jammer meisje, ik had nog wel zo goed geduimd. Heel veel succes in de volgende ronde. @ Inez: wat zullen jullie genoten hebben van de pretecho. @ Pien: tjee, jij bent al ver zeg. Mooi dat het allemaal goed gaat! @ Miss Daantje: kabar baik tapi takot. Ajo, duimen maar. Jij ook veel succes de volgende maand. Ik zag dat jullie ervoor gekozen hebben om deze cyclus nog even niet te spuiten. @ Ellen: wat een trut zeg dat kind met een kind. Ik vertelde haar iets anders. Goed dat oma helpt, heel lief en nobel, maar oma hoeft niet alles te pikken natuurlijk. Hoe was je intakegesprek? @ Vlinder: top, een mooie echo, gefeliciteerd! @ LMM: sluit ik me bij aan, wil die jeuk ook wel, en snel! @ All: nog even een paar spannende dagen hier. Verder weinig nieuws. Wens iedereen nog een heel fijn weekend!
hoi hoi, Diaantje ik duimerdeduim voor jou! Intake was goed. Ze had een paar leuke functies dus wie weet. Is een vrouw die werving en selectie doet in haar eentje dus die moet er veel werk van maken als ze genoeg wil verdienen... Dus wie weet....
@LMM: Je zit nog 3 dagen tot je eisprong? Dan ga je toch gewoon heel erg je best doen voor een beetje jeuk? Hahaha, dat is ook een leuk synoniem voor een beebje.... @Pien: He meis! Gaan we weer... ik ken jou niet, maar je kent mij (waarschijnlijk) wel ondertussen..... Allereerst gefeliciteerd en fijn dat je je beter voelt nu! Da's ook niet nix altijd maar misselijk en doodmoe..... Schrijf je nu wat vaker mee? @Ellen: Ja ik ben ook heel blij dat hij hier is gebleven; we hadden het er al over: "zoals de konijnen", paaseieren en meer van die ondubbelzinnigheden.... Misschien kun je wel op dat werving en selectie bureau werken dan als die dame het zo druk heeft..... Ik heb maandag mijn 2e gesprek bij dat dating bureau. Ik vind het nog steeds een maf idee om bij zo'n bedrijf te werken..... @Kaley: Lekker handig dat je nu pas je ovu-testen binnen hebt....maar wel heeeel erg op tijd voor de komende ronde! Wanneer je volgende NOD is, is nu natuurlijk een beetje moeilijk te zeggen. Ik zou een gemiddelde nemen van je vorige NOD's. Ik heb vandaag een rustig dagje gehad... boodschapjes gedaan en wat klusjes voor m'n lief zodat hij lekker kon gaan golfen..... O Vanavond lekker kleine hapjes gekookt (niet te zwaar) en vanavond vroeg slapen. Hoewel ik niet zwanger ben, ben ik de laatste tijd ook best moe. Zal wel weer zo'n voorjaarsmoeheid ding zijn.... En deze is voor alle dames met jeuk of die graag jeuk zouden willen hebben (?)
Hey lady's, Benne ik weer, meldplicht..... @ Daantje, en of wij elkaar de komende maand(en) gaan steunen! Ik begrijp dat jullie dus tot volgende maand wachten, ik denk dat het goed is dat je die keuze hebt gemaakt. Ik denk dat ik zowieso pas na mei kan starten...gezien de aankomende drukte. @ Mooiniet, heb je goed gebruik gemaakt van de uitverkoop? @diaantje....hoping and praying here for you girl @ Annna, al getest? Of durf je het nog even niet aan? @ Vlinder, gefeliciteerd met de mooie echo. @ Natas, voel je je kindje overigens als schoppen enzo? Hier zit ik verder met een dilema, as disndag hebben we de informatiemiddag voor IVF. Maar vandaag krijgt mijn vriend zijn nieuwe werkrooster en ze hebben hem die dag ingeroosterd ondanks dat hij al had aangegeven niet te kunnen. Baal enorm, want vrij nemen gaat niet zomaar...hij is afgelopen dagen ziek thuis geweest en daar waren ze al niet happy mee. Weet nu niet of ik dan maar alleen ga of dat ik verschuif naar de volgende informatiemiddag. Maar dat kan wel maanden duren....zucht....
Ja, de uitverkoop was "too much for me". Kep veel te veel gekocht Wat betreft je IVF afspraak: ik neem aan dat ze het niet weten op het werk van je vriend? Tis natuurlijk zowiezo moeilijk om vrij te krijgen omdat je dit meestal niet aan de grote klok hangt... En als er nou iemand anders mee gaat? Je moeder ofzo? Is wel verstandig want 2 onthouden veel meer dan 1. Succes!
Mooiniet Je kan nooit teveel kopen in de uitverkoop hoor! Klopt, ze weten het niet en dat wil hij zo houden ook. Ik heb het wel verteld op mijn werk, maar ja ik werk daar ook wat langer en heb een hele andere positie dan hij. Hij werkt er net 2 maanden. Ik ga denk ik mijn zusje vragen ( maar volgens mij is het verplicht dat beide partners aanwezig zijn) mijn mams spreekt niet zo goed Nederlands,dus zou voor haar allemaal hocus pocus zijn
Hier heeft de misselijkheid in alle hevigheid toegslagen... :-& ik dacht dat ik deze keer de dans zou ontspringen maar nee... Ik heb 36 uur aaneen het gevoel gehad of ik op het punt stond om over te geven... bleh! Haha Mooiniet, je jeukplaatje.... geweldig! Bij deze wens ik jullie allen hééééééééél veel jeuk toe in de nabije toekomst! Ik duim voor Anna, Molly, diaantje en Miss Daantje! En ik hoop op een supereitje voor Mooiniet, LMM en Ellenk.
Dacht misschien al een berichtje van Anna te kunnen lezen, maar nog niets. Spannend hoor. Vandaag koffers pakken en morgen gaan we voor twee weekjes naar de Canarische... Goed kofferpakweer dus. Ook bij kapper geweest en niet in slaap gevallen, was wel helemaal gaar daarna. Zo'n verfbeurtje duurt altijd zo lang. Smoeltje kan je ook naar een info dag in een ander ziekenhuis? Ik zou er in ieder geval niet nog een paar maanden op wachten. Kaley jammer hoor, begin vooral niet te laat met testen, zeker omdat je cyclus nu anders was. Ik zou aan je normale cyclus vasthouden en misschien kost het wel wat meer tests, maar je krijgt dan ook meer duidelijkheid en begint dan in ieder geval niet te laat. En ik raad je aan ook te tempen. Succes. Bij mij hielpen de testen wel goed, maar we hebben er daarnaast ook hard voor moeten werken. Bijna week lang elke dag. Diaantje hoop op een hele positieve uitslag voor je. Als ik terugkom van vakantie, wil ik lekker veel roze zien dames!
Goedemorgen ladies op deze regenachtige zondagmorgen @diaantje, duim duim, ga je morgen testen??? Ontzettend spannend. Hoop het zo voor je @vlinder, welkom bij de club Maar ja ik denk maar altijd beter misselijk dan de hele tijd spugen, dat lijkt me echt erg..... Ben gelukkig (tot nu toe) geen spuger @ninO, ben een beetje jaloers, lekker naar de canarische eilanden....mmmm geweldig. Zijn vorig jaar oktober 17 dagen naar Gran Canaria geweest en (mijn) Nino wil eigenlijk elke dag terug, zo'n fijn klimaat zo top voor de kids @Annna, waar ben je????? Word wel erg nieuwsgierig hoop dat het kleurtje een positieve test geeft Duimen jullie morgen voor m'n 2de echo? Ik heb gisteren wel een positieve boost gekregen, zag dat het litteken van m'n keizersnede veel minder zichtbaar is als normaal, opgerekt zeg maar en de linea negra is er ineens , dus hoop dat dit goede "uiterlijke" signalen zijn. Ook aan alle andere meisies en ondanks de regen een fijne zondag gewenst, tot morgen
Smoeltje, balen dat je lief niet mee kan. Ik zou met je zus gaan, uitleggen waarom er ineens iets tussen is gekomen en als het verplicht is dat partner er ook geweest is de volgende keer weer gaan. En op je vraag : ja, ik voel het kindje al schoppen. Begon in week 17, toen wist ik het nog niet zeker de eerste dagen, maar inmiddels wordt het steeds sterker en voel ik het meerdere keren elke dag. Diana, je gaat morgen een mooie echo krijgen hoor, reken daar maar op Vlinder, sterkte met je misselijkheid. Nino, ooooh wat zalig, heel prettige vakantie! Anna en Diaantje, ik heb spierpijn in m'n duimen voor jullie!
Ik kwam snel even kijken of er al nieuws van Annna was, maar helaas... @Diaantje: Voor jou ga ik vandaag nóg een beetje harder duimen!
@ Nino, ja ik ga morgen gewoon even bellen en de situatie voorleggen...dan heb ik direct ook duidelijkheid. Lekker, de Canarische eilanden....heeeerlijk. Wij zaten ook al te kijken of we even een weekje weggaan voor het huwelijk om alle drukte even van ons af te laten glijden.En we een van onze keuzes zijn de canarische eilanden. @ Natas, heerlijk, gek gevoel is dat he? Het is voor mij alweer 18 jaar terug maar dat gevoel vergeet ik gewoon niet. Wilde ook iedereen laten voelen als hij weer eens tekeer ging. geniet er maar lekker van hoor!
Mooiniet, wel leuk dat je een 2e gesprek hebt. hahahaha tis wel grappig. Ik word voorgesteld bij een bedrijf die de verkoop verzorgt voor Armani, DKNY, Diesel etc. hahaha ik heb zelf helemaal geen sieraden om behalve een ketting die ik in Egypte heb gekocht jaren gelden. Annna, hoe gaat het meis? Smoeltje hoop dat je idd je zus mee kan nemen. Aaaah Cananrische eilanden wil ik ook hier is het k*t weer. Zelfs voetbal is hier afgelast. Wat een watjes zijn die mannen toch
@ Ellen, ja ze kan ook niet liet ze al weten. Is te kort dag om nog vrij te kunnen nemen. Maar ik ga gewoon morgen het ziekenhuis bellen en vragen wat handig is in deze. Armani, DKNY.....hey dat klinkt goed!