Al het duimen voor mij kan bij het duimen voor Diaantje opgeteld worden hoor! Vanmorgen op dag 16 na eisprong heel erg ongi geworden. :x Het verbaast me zelf, maar ik ben er wel een soort van opgelucht onder. Afgelopen dagen waren erg spannend en afgelopen weken waren dat sowieso natuurlijk wel, vanwege mijn moeder. Komende weken zullen dat zeker ook zijn, ik vind het een prettig idee dat ik daar mijn energie voor heb. Ik ben de laatste weken al errug moe. Dat mijn energie nu even alleen voor mijzelf is is best een prettig idee. Bovendien ben ik blij dat ik weer een korte cyclus had. Ik hoop dat die zo blijft. (tenminste, ik hoop natuurlijk op nog 1 korte cyclus en dan geen tampons meer voor de rest van het jaar). Mooiniet bij een dating bureau, had ik je veel eerder moeten kennen, had je een tolles Deutscher voor me kunnen vinden. Nee hoor, heb er lang op moeten wachten, maar heb de liefste vriend die ik me had kunnen wensen. En ervaren meiden zoals wij hebben er genoeg gezien om te weten wat echt de moeite waard is. Dus je zit er misschien wel op de goede plek. Alhoewel ik zelf wel denk dat daten tegenwoordig allemaal heel makkelijk via internet gaat. Smoeltje, wat een stomme baas heeft die vriend van jou. Ik zou denk ik toch maar gewoon alleen gaan, het komt toch vooral op jou aan. En hem 's avonds en alle andere momenten wel bijpraten en vertellen over hoe je voelt en denkt. Ben gisteren en vandaag ook misschien al 10 keer begonnen over mijn 'rare' onvoorspelbare cyclus. En hij laat me iedere keer weer uitpraten. Af en toe verwacht ik een reactie die zegt er nou eens over op te houden. Maar hij begrijpt dat ik het gewoon nodig heb om erover te praten. Kaley, Deze keer dacht ik ook weer ovutesten te doen, mijn laatste cycli waren 30 dagen lang (eisprong op dag 16) en ik starte dus 'ruim van te voren' te testen op dag 10. Ik kon de LH piek maar niet vinden, tot ik me realiseerde, dat ik mijn eisprong al gehad had op dag 10. Het gaf me wel een week stress, omdat ik maar geen eisprong kon vinden. Ik testte trouwens maar 1 keer per dag, sommigen doen dat 2 keer om er zeker van te zijn dat je de piek (die bij sommigen van korte duur kan zijn) niet te missen. Ik heb er in elk geval genoeg van, mij brachten ze extra stress en ik kocht ze juist om minder stress te hebben met het op tijd vrijen. Natas, leuk dat je het kindje al zo goed voelt! Dat lijkt me ook fantastisch. Nino, vind je het erg dat ik een beetje jaloers ben?
Ach Anna, toch wel jammer meid. Al kan ik me ook wel weer voorstellen, dat je je energie nu liever even anders gebruikt.
@Annna, maar goed dat je er een positieve draai aangeeft en je energie gaat sparen @Natas, dat vond ik mooiste van de zwangerschap de bewegingen voelen van je kindje, zoiets aparts, heb ik altijd aan terug gedacht. Hoop zo dat ik het nu weer mag meemaken..... @diaantje komen ze weer de duimen . tot morgenmiddag dames, hopelijk met goed bericht.... liefs
Diaantje, uiteraard draaien mijn duimen nog steeds mee. Hoop zo op geweldig nieuws van jouw kant ... NinO, wow, lekker hoor, naar de Canarische Eilanden. Natas, heerlijk he? Dat je de kleine kunt voelen. Nog even en dan kunnen onze mannen ze ook van buitenaf voelen. Al hebben we dat met Alyssa maar zelden meegemaakt. Als we onze handen op m'n buik legden op het moment dat ze lekker tekeer ging, hield ze onmiddellijk weer stil. Smoeltje, hoop dat het geen probleem is als je er evt alleen heen zou kunnen gaan. Het zou toch jammer zijn wanneer je nog zo lang zou moeten wachten voor je er weer heen zou kunnen gaan. Anna, wat fijn dat je mannetje je zo lekker laat uitpraten. Gelukkig zit er hier nog zo een. Bij hem kan ik m'n ei ook zo lekker kwijt en nooit een reactie van: hou nu maar eens op. Heerlijk. Ellen, wat leuk dat je gesprek zo goed uitviel. En nu al voorgesteld worden bij een bedrijf. Ben benieuwd of daar wat uit gaat komen. Vlinder, wat balen dat je nu zo misselijk bent. Sterkte ermee. Diana, succes morgen met je echo!
Goede avond lieve meiden, Allemaal bedankt voor het duimen, maar stop maar hoor. Vandaag een paar keer bij het afvegen een veeg bloed, verder niks in het slipje, alleen bij het afvegen dus. Ook niet met plassen. Zou normaal pas woensdag testen, maar door de onzekerheid, toch maar vandaag getest en nega . De laatste 2x werd ik pas dinsdags ongi, maar nu dus al vandaag, tenminste, ik ga ervan uit dat ik die vegen bloed dan maar als ongi moet zien. Sorry voor de details. Verder heb ik idd de ongibuikpijn, lage rugpijn en hoofdpijn, zoals normaal dus. Baal ontzettend! @ Anna: ik zag dat het bij jou ook mislukt is deze maand. Balen meid! Veel succes in de volgende ronde. @ Diana: heel veel succes morgen met je echo, natuurlijk duim ik voor je.
Diaantje, de duimen draaien hier volle toeren meid Miss daantje, ik hoop dat jullie nu ook in het kort mogen volgen. Smoeltje, er breken spannende dagen en weken voor je aan, succes meid. Hier gaat het, ben supermoe alle dagen. tot hores
@ Zico: hey meissie, vind ik heel lief van je hoor, maar is niet meer nodig. Tenminste...net weer geplast en geen bloed meer met afvegen, maar daarnet dus nega getest, begrijp er echt niks van.
Ik kwam weer even spieken of er nieuws was van de NOD-dames, maar helaas lees ik twee keer slecht nieuws... @Diaantje: Ik hoop toch zó dat jullie toch voor een IVF-behandeling in aanmerking komen... [-o< @Annna: Ik wens jou en je moeder veel sterkte de komende tijd en voor jou hoop dat dit je laatste cyclus voor het komende jaar wordt...
@ Lola: weet echt nog niet of ik dat wel wil. 6x teleurgesteld in IUI, moet er niet aan denken om met IVF verder te gaan. Met jou wel alles oké?
Jammer meiden....... succes in de volgende ronde gewenst.... Het gaat jullie ook wel lukken.... trusten, Groetjes Anja
@Nino: fijne vakantie;heerlijk........... @Diana: succes met je echo! @Smoeltje: zou toch proberen te gaan met je zus!
@Diaantje: wat erg voor je ;ik had het je zo vreselijk gegund......... heel veel sterkte! @Annna: Wat vervelend ook bij jou geen roze; ook jij heel veel sterkte!
Goeiesmorgens ladies! FF druk bezig geweest de afgelopen dagen, dus geen tijd om te lezen/schrijven.... Verder zijn we weer hard aan het SMEP-pen, wie weet wat er uit komt! Vandaag mijn tweede gesprek bij het dating bureau, morgen tweede afspraak bij de gyn..... Spannende dagen dus! @Smoeltje: Nee, ik denk niet dat het verplicht is dat beide partners aanwezig zijn, maar het is wel verstandig. Het kan natuurlijk zijn dat je door de emoties of zenuwen niet alles even goed hoort en dan is een tweede aanwezige heel fijn. Succes morgen, ik ga naar de gyn voor mijn 2e afspraak @Vlinder: je bent weeeeeeeer en schatje hoor! En jeuk en misselijkheid: ik teken ervoor, meteen! @Nino: Wat heerlijk meid! Lekker ff je botten opwarmen in een lente zonnetje. Zaaaaaaaaaalig, ik weet hoe dat voelt. Heel veel plezier! @LMM: hoe gaat het met je? @Diana: Natuurlijk duimen we voor je vandaag! En die symptomen klinken goed hoor! @Natas: Wat heerlijk! Vanaf nu heb je contact! @Ellen: Dat klinkt ook heel 8) . Wat voor functie zoek je eigenlijk? Alleen als ze nog jong zijn, zijn voetballers geen watjes. Het petekind van mijn lief heeft gewoon in de stromende regen gevoetbald..... Kanjer! @Anna: Ach meis, hoewel je niet al te treurig overkomt, is het toch weer een tegenvaller! Pfff! Dat dating bureau is in NL (gelukkig) en dating via het internet wordt over het algemeen gedaan door mensen tot een jaar of 35. Daarna gaan ze liever naar een dating bureau en dan hebben ze er ook wat geld voor over. (nog ff verder gelezen): Ja jij hebt inderdaad een heeeeeeeeeeeeele lieve vriend! @Diaantje: :x [-( ](*,) :c: :thumbdown: ale: : : :
Kan ik me voorstellen! Wij wilden na de eerste serie IUI-behandelingen graag een jaartje rust. Even geen gedoe aan mijn lijf en voor IVF schrok ik op dat moment ook een beetje terug (nóg meer 'gedoe'). Maar één ding is wel zeker: met IVF kom je in ieder geval een stapje verder als met IUI, er heeft namelijk al een bevruchting plaatsgevonden! Maar nogmaals: Ik begrijp het volkomen wanneer jullie het momenteel even niet meer zien zitten. Misschien nóg een opsteker: Ik heb 8 IUI-behandelingen ondergaan zonder resultaat en je ziet wat er daarna nog gebeurd is... Met mij is alles goed trouwens, mijn buikje en (.)(.) beginnen nu te groeien, dus ik krijg wat meer bevestiging dat ik zwanger ben... @Diana: Veel succes met de echo vandaag! Hier niet zoveel bijzonders te melden. Zaterdag lag er een afwijzing van de sollicitatie van 4 weken geleden in de bus. Had niet anders verwacht, aangezien we wat het aantal uren betreft niet overeen konden komen... Vandaag thuis een dagje geen internet en telefoon (wisseling van provider), dus neem ik op mijn werk maar even een kijkje...
Diaantje, weet even niet goed wat ik je zeggen moet, ik had het je zoooo gegund. Dus bij deze maar een dikke knuf! En ik blijf hopen en duimen voor je!
Hè bah, wat jammer voor je Anna En Diaantje, voor jou een nog zwaardere teleurstelling ..... hele dikke knuffel!
ook ik kan alleen maar slecht nieuws melden, ons kindje leeft niet meer, geen hartactie gelukkig kan ik as woensdag voor de curretage, als ik dat haal want mijn baarmoeder trekt als en gek en lichte rugweeen.....ik herken het van vorige keer, geen inbeelding dus. Er is echt een knop omgegaan opdat moment, wat is de geest toch voor raar iets dat het lichaam zo direct reageert : : mijn naamgenootje ook al zo'n pech, bah wat is het toch oneerlijk...... Gelukkig heb ik m'n mooie prinsje en man, m'n steun en toeverlaat....... kom voorlopig hier niet, kan ik niet moet afscheid van een droom nemen..... Gun het jullie van harte, dat alles goed mag gaan/komen Bedankt voor jullie steun al die tijd liefs
Ooooh meisjes toch! Wat een naar en verdrietig nieuws....ik weet gewoon niet wat te zeggen.... Diaantje en Diana, had dit absoluut niet verwacht en jullie zeker niet gegund. Diana, heel heel veel sterkte met het afscheid nemen van die kleine ziel in jou.... Diaantje, jij ook veel sterkte en ergens blijf ik hopen dat je geen afscheid hoeft te nemen van jullie droom.