Annna, ook voor jou balen dat het niet raak is deze keer...maar het is net als de wet van Murphy: wanneer je het niet verwacht gebeurt het. Ja, ze kampen met mensen tekort waar hij werkt dus ze plannen ze meer in dan ze contractueel aan uren hebben. Wordt niet eens gevraagd, wordt gewoon van je verwacht. Maar ja, gelukkig is hij volgende week vrij als we het startgesprek hebben. Dames: ik hang nu al 20 minuten aan de lijn ( kom er nooit doorheen als ik ze bel) met het AMC om te informeren voor morgen middag. Verder hier heel erg brak: waren al om 8:30 op het werk ( voor mij belachelijk vroeg) om samen te ontbijten met een vertrekkende collega. Was erg gezellig, alleen het gebak wat ik had besteld werd niet afgeleverd. Heb een keertje of 7 aan de lijn gehangen met de banketbakker, koerier kon het niet vinden en uiteindelijk heeft die flapdrol die andere flapdrol teruggeroepen en konden wij naar onze gebak fluiten
@Diana: wat een afschuwelijk nieuws zeg! Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het afscheid nemen van je droom...... Lijkt me heel zwaar maar fijn dat je veel steun hebt aan je man en kind. Ik wens je toch heel veel geluk toe! Meini
Allemaal nare berichten vandaag Werd gebeld door vriendin van klusjesman die bij ons de kamer aan het verbouwen is, hij heeft een hartaanval gekregen afgelopen zaterdag....... En ik zal voorlopig maar ook geen bestellingen plaatsen, waarschijnlijk rust er een vloek op ofzo: het laminaat wat ik ruim een maand geleden heb besteld en deels betaald blijkt ineens niet leverbaar....... Maar gelukkig ook een positief bericht: IVF-infomiddag is in principe verplicht, maar onze situatie is overmacht en de volgende middag is pas weer in de zomer en dat vonden ze zelf een beetje te lang duren....jippie!
Jemig Diana, wat een vreselijk nieuws meid. Ik schrik ervan. Heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven.
Diana & Diaantje, ik word hier echt heel erg treurig van.... wat een :c: leven is dit toch af en toe.... jullie hebben het allebei zo ontzettend verdiend! Diepe, diepe zucht....
@Smoeltje: Dit is de bevestiging: de service in Nederland is echt beneden alle peil en heel erg ver te zoeken. Leuk (not) als je verrassing zo in het water valt....
OOoooh Diaantje en Diana wat erg ik vind het erg Diana dat het hartje niet klopt verschrikkelijk, daar was ik zo bang voor! En ik vind het heel erg voor je meid! Veel sterkte! Liefs Ritje ik zeg het altijd graag met dieren!
Diana: Wat vind ik dit erg voor jullie, heb er geen woorden voor... Daarom van mij deze knuffel! Ik wens jullie heel veel sterkte...
Oh neeeee, Diana Wat erg voor jullie. Zeker na het zien van het kloppende hartje van 2 weken terug... Ik ben sprakeloos! Diaantje, voor jou is het op een andere manier vreselijk verdrietig. Jullie zagen dit als de laatste IUI... Beide Diana's heel veel liefs voor jullie! Neem er samen met je liefsten de tijd voor om dit een plekje te geven. En voel je vrij om je verdriet en gevoelens hier van je af te schrijven, wanneer je daar behoefte aan voelt.
Smoeltje, Jullie ontbijt met gebak was toch een beetje errug luxe. Hopelijk hadden jullie wel lekkere gezonde broodjes. Maar ik snap dat het ook balen was.
NOD dames, zet 'm op! We hebben weer positief nieuws nodig. 19-03 Molly 22-03 Miss Daantje 25-03 Smoeltje 27-03 Marieke 03-04 LMM 05-04 Mooiniet 09-04 Ellen 10-04 Anna Nieuwe NOD data nog even doorgeven! AFSPRAKEN 18-03 Inez 20 weken echo 18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag 27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK 31-03 Moby VK 03-04 Lola VK 07-04 Lola vruchtwaterpunctie BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 29-10 Shiela 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja [/b][/quote] Heb zover als ik weet alles up to date gemaakt. Als ik iets vergeten ben of te verkeerd weggehaald heb laat het maar even weten.
hahaha Annna, nee we hadden vantevoren ontbeten met luxe broodjes, vruchtensappen en (vers ahum) fruit. Wat achteraf niet vers was en waar 2 collegae ziek van zijn geworden ( jeetje het is wel een dramatische dag vandaag). Het gebak was voor later om 10:00 als haar team ook aanwezig was. Nu moesten we het doen op een heel erg Sonja Bakker verantwoorde manier met Liga koekjes. @ Mooiniet, ik voelde me er verantwoordelijk voor omdat iedereen iets zou regelen. En uitgerekend mijn taak loopt op een fiasco uit. Gelukkig konden we er wel om lachen, maar ik was eerlijk gezegd verbijsterd door de afhandeling van de banketbakker. En dan te weten dat ik daar mijn bruidstaart had willen bestellen, met de nadruk op had......
@ Lola, jammer van je sollicitatie...ook al had je het verwacht is altijd toch wel weer een teleurstelling. Althans dat was het toen in mijn geval zekers...
Diana, wat erg! Ik weet helaas wat je meemaakt.... Diaantje...heb je al een PB'tje gestuurd...dit was niet de bedoeling... Anna: jammer meid, die paar dagen later was zo hoopvol! Hier flinke griep dus geen Praxis de afgelopen dagen. Vanmiddag ei gevoeld maar ook nu niet in staat om te klussen. Deze ronde schrijf ik af!
Oh Diana, wat afschuwelijk voor je......... ik weet niet wat ik zeggen moet of kan, ik huil een beetje met je mee LMM, gatsie wat balen juist nu de griep
In een paar dagen een heleboel gelezen en weer geen leuke berichten.Nouja niet helemaal waar, wel leuke echofoto voorbij zien komen(zeker een meisje!)en hele mooi nekplooimetingen. Maar ook erg verdrietige mededelingen. Ik leef met iedereen mee en de tranen stonden dan ook bij menig bericht in mijn ogen. HELE DIKKE KNUFFELS VOOR IEDEREEN! Hier niks te melden. Ziek geweest in de vrachtwagen; nou kan je vertellen dat je daar niet echt vrolijk van word. dagen die om 04.00u begonnen en om 20.30 u "eindigden". Maar niks gebeurt en nee ook niet gebabbeld. KOmt misschien omdat ik tydens het doorspitten van de stapel tijdschriften die ik mee had tot 2 x toe een artikel tegenkwam over mannen waar de sex drive niet zo hoog is, zeg maar.Advies was om begrip te tonen. Sorry, maar mn begrip is bijna op en daar voelde ik me na dat artikel weer schuldig over. Morgen naar de homeopatisch arts met Robert, kijken of die wat heeft voor zn klachten en dan hopen dat die aanslaan.Ik laat het ff rusten.Wrs komt het gesprek dan vanzelf, zo gaat het meestal.
Wel grappig detail is dat ik dus nu 2 artikels over dit onderwerp regekwam en dat nu dus actueel is. Toen ik de vroige keer mee was, kwam ik verschillende artikelen tegen inde tijdschriften over moeder worden op latere leeftijd; en toen waren we net een paar maand "bezig".
@Diana Ik schrok van je bericht en wil je heel veel sterkte toewensen en hoop dat je het een plekje kunt geven..... leef met je mee liefs Anja
Dames, nu de tijd langzaam vooruit gaat heb ik een afspraak gemaakt voor een zwangerschapsmassage met een warm waterbedje over de rug, mijn rug is nooit geweest wat het moest, heb hem ook vroeger iets teveel belast, dus zijn we voorzichtig en ik ga eens zien of het werking heeft en wat het doet! Slecht kan het waarschijnlijk niet zijn.... Laat het weten, het gekke is ik heb een afspraak op Paasmaandag! Haha Nino wat gaat het snel he 20 weken al! wow soms kijk ik naar de andere dames zie ik het vooruit gaan... Fijn is dat! Ritje