35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey SanRob, ja absoluut.

Ik kijk er ook enorm naar uit.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    pfffffffffff meiden heb het doodsbenauwd, morgen echo.
    Vorige keer zat het toen verkeerd....Heb mezelf voorgenomen dat als dit weer fout loopt het eigenlijk niet zo zie zitten weer verder te proberen om zwanger te geraken.

Hopelijk morgen goed nieuws

3. @Zico: Ik duim voor je! Ik vond die eerste echo (en de tweede trouwens ook...) óók doodeng, bang om weer hetzelfde te zien als toen...

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zico het gaat nu vast goed.

Smoeltje lkkr drukke week ;)

ik heb eigenlijk niet veel te vertellen alleen dat de Praxis weer open is en dat mijn pakket ovu testen binnen zijn gekomen ;) :)

5. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    @Zico, ga 100000000000000 kaarsjes voor je branden. Wens je veel moed en rust voor morgen.

Hier niet veel te melden. Heeeeeel moe en ik geef er ook lekker aan toe. Heerlijk zo lekker diep slapen. 1ste bezoekje gehad bij de gynae. Alles in orde, hartje klopte al flink, was een aangename verrassing.

De 31ste gaan we voor een 1ste echo. Ben es benieuwd. Mijn ventje is overenthousiast. Die zou al de hele babywinkel willen leegkopen...tjonge. Leer hem helemaal opnieuw kennen. Leuk is dat. Lekker ding :) :)

Veel plezier met pasen allemaal meisjes, hoop dat er toch een beetje zon komt, zoniet dan toch in onze hartjes. Knuffels en groetjes.

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Jij slaat de spijker op z'n kop..... zo voel ik me dus ook. En ik heb de stap genomen, maar het blijft moeilijk.....

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Meiden!

@SanRob: ik hoop echt dat de medicijnen snel aanslaan zodat je lief inderdaad wat zekerder is en beter over dit onderwerp kan praten met je.

@Anja: succes meid, ga zo door (zonder kwaaltjes!)

@Smoeltje: ja, werk is af en toe een onaangename noodzakelijkheid. Maar wel heel veel leuke dingen om naar uit te kijken \:D/

@Zico: ik duim voor je hoor! Het zit vast goed allemaal.

@LMM: hoe gaat het met je? Hebben de sinaasappeltjes nog een beetje geholpen? Ik hoop dat je je alweer iets beter voelt....

@Ellen: zo te zien ben je er weer helemaal klaar voor! Go for it girl!

@Vozzie: veel plezier met je (op)nieuwe verliefdheid!

Vandaag is weer mijn kookdag/lief-verwen-dag. Ik ga een lekker visje maken (ff kijken wat de visboer in de aanbieding heeft) en daarna heerlijk naar de OBI. Wel fijn dat alle winkels hier gemiddeld tot 20:00 uur open zijn elke dag!

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Natas: hey meis, ik zie dat je al over de helft bent :D . Wat gaat dat snel zeg. Dank je voor het meedenken!

@ SanRob: jeetje, jij zit ook echt in een moeilijke situatie met dat mannetje van je :( . Hoop dat de medicijnen idd snel aanslaan.

@ Ellen: Dank je! Ik duim voor je dat je in september al lang breed zwanger bent ;) Klus ze

@ Anja: inderdaad gewoon toegeven aan je moeheid. Goed naar je lichaam luisteren en rusten als dat nodig is. Wat fijn dat je voor de rest nergens last van hebt! :)

@ Smoeltje: leuke week in het vooruitzicht. Wens je heel veel plezier, geniet ervan :) . Veel succes met de prikinstructie! En hopelijk gaat het goedkomen met het rooster van je vriendje.

@ Zico: heel veel sterkte met de echo morgen. We zijn wel weer aan goed nieuws toe en daar ga jij voor zorgen :) :) :)

@ Vozzie: wat leuk dat je ventje overenthousiast is. Geniet er maar lekker van mijn z'n tweetjes. Wat goed dat het hartje al flink klopte. En heel veel succes de 31e.

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    VOZZIE: klinkt goed inderdaad.

ZICO: heeeeeeel veel succes met de echo. Duim keihard voor je.

DIAANTJE; ja hoop ik ook

10. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MOOINIET: we blijven positief, dus de med MOETEN aanslaan.
    Als ik jouw verhalen lees, twijfel ik nog veel meer om ergens anders te gaan wonen. Dus blijft voorlopig nog maar even bij dromen.(over meer grond met beestjes voor minder geld, hihi)

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Sorry SanRob, ik wil je niet meer aan het twijfelen brengen....!

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MOOINIET: nee joh, je bevestigd alleen maar mijn eigen gedachten.

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Oh, gelukkig.....

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Vozzie geniet er maar van.... Tis ook een heerlijk gevoel...

Mooiniet al gemeld bij de Praxis?

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Smoeltje, dat wordt volgende week een leuke en spannende week!
    Maar laat je lief op z'n werk inderdaad nu maar het pootje stijf houden, niets daarvan weer omruilen met het rooster!

Zico, ik was ook zo bang nog bij de 2de echo. Maar het wordt morgen een prachtige echo hoor, dat heb ik voor je besteld!

Ellen, hoop dat je een mooie aanbieding kan vinden bij de Praxis ;)

Vozzie, het hartje gehoord bij de gyn?
    Je schrijft het zo even terloops, maar wat een goed nieuws joh, gefeliciteerd!

Ik ben hier even snel, ssssjt mag hier helemaal niet zijn want ik zit vandaag op kantoor. Maar ik heb totaal geen zin en ik ben weer ZO MOE! Niet normaal meer, leg/zet me ergens neer en ik slaap zo.
    Maar goed, ga zo maar weer wat nuttigs doen hier :(

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo iedereen,

Heb een beetje ontmoedigend bericht gekregen van mijn gy,
    uit de triplle bloedafnamen blijt het risico te hoog te zijn en is een vruchtwater punctie noodzakelijk.
    Ik schrok, eerst zei hei we zien wel en als die uitslag goed is hoeft het niet nu
    zei hij wel op 10% heb je kans dat je 7 a 8 % een normaal kindje hebt en de rest een mongooltje,

dames ik ben dus wel echt ongerust hierover,
    de vruchtwaterpunctie is gepland op 11 april s morgens dus nog zo lang en dan nog wachten op de uitslag!
    PPppppfff ik weet niet of ik dat volhouw....

Ben toch ongerust nu!
    De rest was zo in orde bleek, tot dit!

We zien wel...
    Liefs Ritje

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Dank je natas, het wordt weer spannend.

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Ritje: oh wat balen meid! Ik zal heel hard voor je duimen de 11e.

19. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Kom ook weer even gluren hier...

Tjeempie Ritje, dan slaat de schrik je toch om het hart he meis! Ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal zal meevallen en dat je goed nieuws in het vooruitzich hebt! Veel sterkte en ik duim voor jullie! [-o<

Vozzie...ik heb zo'n idee dat Randy een beetje hetzelfde gaat reageren als ik (ooit :( ) zwanger raak! Leuk zeg en superlief! :D
    En dan nog eens het hartje gehoord... :thumup:

Diaantje, lief wanitaatje :D een hele dikke knuffel en sterkte en succes bij het maken van jullie keuzes!

Ellen, geniet ze meis en leef je lekker uit! :) :D

Leuke dingen in het vooruitzicht Smoeltje! :thumup:
    Gelukkig was het een informatie avond...ik dacht al, zo'n persoonlijk gesprek moet toch met zijn tweetjes?
    Mag ik vragen wat de afkomst van jou en je vriend/man is (je had het een keer over allochtoontje ;) )
    Ik ben gewoon geinteresseerd omdat ik zelf een Indootje ben en Randy een Arubaantje :D

Zico, ik duim voor je morgen met al mijn duimpjes (helaas zijn het er maar 2 maar ze zijn wel heel sterk hoor :) )! [-o<

SanRob, ik duim voor succes bij je vriend/man! [-o<

Mooiniet, veel verwen-je-lief plezier! :)

Met mij gaat het wel goed hoor, ik ben blij dat ik nog even gewacht heb met spuiten enzo. Nu kan ik me iets beter voorbereiden en komt het allemaal niet zo rauw op mijn dak vallen. Ik zal over ongeveer 3 daagjes wel weer ongesteld worden en dan kan ik dag 21 van die cyclus beginnen met Decapeptyl geloof ik... hoi hoi hoi... :rolleyes: :pale:

Liefs, Daantje

20. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ritje: sterkte en ik hoop dat alles goed komt en dat het vlug 11 april is!

Deel Deze Pagina