35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    En Zico?

Goed nieuws hoop ik?

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: Wat liefffff van je! Dank je. Ik neig er ook steeds meer naar om dan toch maar 1x IVF te doen, mochten we daarvoor in aanmerking komen en mits het gesprek me aanstaat. Heb inmiddels het een en ander erover gelezen. Lijkt me wel doodeng. Denk dat ik dan ook open kaart moet spelen op kantoor, daar baal ik wel ontzettend van. Er gaat namelijk echt veel tijd in zitten en het dichtsbijzijnde IVF centrum is een uurtje rijden. Maar goed, eerst maar eens kijken wat het gesprek morgen brengt. En ja, ik heb wel spijt dat we niet eerder zijn begonnen :cry: , dan was ons dit hele traject misschien wel bespaard gebleven.

@ Ellen: spannend hoor een nieuwe baan, nieuwe uitdaging. Duim voor je dat de keuze op jou zal vallen.

@ Natas: wauw, mooi buikje hoor. Jaloers :oops: !

@ Zico: Ik ben ook benieuwd, waar blijf je met het goede nieuws?

@ all: jeetje, zet ik shownieuws aan, komen de volgend berichten: Linda Wagemaker is zwanger, Tori Spelling is zwanger van een meisje, Angelina Jolie is zwanger van een tweeling, jongen en meisje...ben ontzettend jaloers, ken dat gevoel eigenlijk helemaal niet, heb dat nooit, maar nu opeens wel. IK WIL OOK :cry:

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden, de echo was super.
    Was wel door een andere gyn want onze was onverwacht weg gevallen.
    De nekplooimeting was 13mm, dus goed, ze hebben nu nog bloed genomen en deze wordt dan vergeleken.
    Mag volgende week vrijdag bellen voor uitslag.
    Ons kleintje bewoog zich goed en hartje hebben we weer gehoord. Het is al gegroeid tot 4.3 cm. Gemeten van hoofdje tot stuitje
    We hebben al het profiel van het gezichtje mogen waarnemen.
    Was geweldig
    De gyn was zeer lief en legde alles netjes uit
    5 Mei terug
    Photo's in album

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey Zico, jippie, heel mooi. En nu echt genieten hè. Duim voor je dat de uitslag de volgende week ook zo goed zal zijn.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dank je , het was een hele opluchting

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0

@Anna: Tja, je begint spontaan aan een beebje op latere leeftijd en denkt vol goede moed dat het je snel zal overkomen. Na een jaar (of meer) ga je aan van alles twijfelen, inclusief je latere leeftijd, je doorzettingsvermogen, hoeveel je aankunt, of je partner dit nu echt wel wil, tot hoever je moet gaan (en zo kan ik nog wel even doorgaan). Maar waar het op aan komt is dat je moet blijven geloven, volhouden en inderdaad heel bewust zijn van het feit dat het niet meer te veranderen is!

@Diaantje: Meis, heeeeel veel succes morgen bij je eindgesprek (je gaat alleen?) en ik denk aan je... Laat je het ons weten hoe het is afgelopen?
    Wat betreft jaloezie: ik ben het echt nooit maar nu het om een beebje gaat..... Ik had het met Jennifer Lopez, die is namelijk ook 39 en ik las dat ze maar niet zwanger kon worden, dus ik dacht: ik wel! Ik ben lekker eerder zwanger! Nou, dat was dus niet zo.... :cry:

@Ellen: Vet cool joh! Allemaal enthousiast! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je de baan hebt! Ik zit nog te wachten op de uitslag. Zou deze week komen....ik heb vandaag een gesprek (zonder nummer) gemist en geen voicemail... ik weet het niet. Morgen kan ook nog....
    Over dat kinderen willen werd mij ook gevraagd.... eigenlijk is dat een vraag die je niet kunt en hoeft te beantwoorden.... je weet het namelijk niet. Je bio klok is zo'n raar ding! Ik ben jaren lang van "heel graag" naar "echt niet" en weer terug gegaan, dus zoiets heb ik geantwoord :idea:

@Natas: Hahaha, jouw berenverhaal was ook berengoed! Wat een heerlijk leven lijkt me dat (vooral dat in 't rond meppen is af en toe best heel therapeutisch!).
    En OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, wat ben je al mooi! Lekker buikie hoor! En ook nog een vet leuk behangetje... goed bezig.....!

@Zico: Zie je wel? Helemaal toppie :thumup: . Ga zo door (en dat is een bevel!) ;)

@LMM: Hoe gaat het nou met je? Ben je nog steeds geveld door die rot griep?

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. Follikel is nu 1,6 cm groot en hij vond nog een tweede, kleinere. Nog niet alle uitslagen van urine en bloed zijn binnen, maar wat binnen is ziet er goed uit (m.a.w. kinderziektes gehad enzo, hormoonwaarden had hij nog niet allemaal).
    Zaterdag word ik weer verwacht voor de samenlevingstest. Ben zoooo benieuwd want als die niet goed is..... brrr denk er liever niet aan!
    Oja, en vandaag ben ik precies 1 jaar geleden gestopt met roken dus heb een klein cadeautje van mijn lief gekregen: kaartjes voor een concert van Nigel Kennedy (het enfant terrible van de klassieke muziek).
    Dus, bovenaan heb ik jullie al wat gewenst, maar ik ben vast nog wel online zo af en toe.

Knuffel!
    M.

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Zico: geweldig nieuws en nu lekker genieten met pasen! Echt super!

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Oh wat fijn Zico, ben echt blij voor jullie! :thumup:

Mooiniet, lekker genieten van dat concert! Is dat vanavond?
    Ik hoop dat de rest van de uitslagen ook :thumup: zal zijn!
    Jennifer Lopez is volgens mij net zo oud als ik, ze is geboren op 24 juli 1970 al lees je telkens weer wat anders. Zag net de tweelingfoto's met haar er ook op, daar staat weer dat ze 38 is...

Diaantje, ik denk aan je vandaag!

Vandaag dag 27 van mijn cyclus, voel alleen pijn in borsten (zoals bijna altijd) en af en toe wat gerommel en steekjes in mijn buik. Zal dus morgen of overmorgen wel etters op bezoek krijgen... :(
    Ben wel benieuwd, ik ben deze maand gestopt met de Etos Zwanger Worden pillen omdat ik daar af en toe vreemde verhalen over hoorde (ik slikt ze al zo'n 2 jaar) en slik nu Puur Mama van VSM...

Hahaha, kijk ik even bij Wikipedia staat er dit over Lopez:
    Zelf beweerde ze altijd in 1970 geboren te zijn, maar na een arrestatie werd haar werkelijke geboortejaar bekend (1969 dus).

Wat maakt zo'n jaar in hemelsnaam uit? Klinkt 1970 dan zoveel jonger ofzo? :rolleyes:

Liefs van Daantje

9. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Zico - kijk al het duim gedraai niet voor niks geweest. Heerlijk toch!
    Geniet er van. En hele fijne paasdagen maar die zullen voor jouw vast niet stuk kunnen.

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Mooiniet: wat heb je al een mooie Follikel en gelukkig zijn de uitslagen die je heb binnengekregen allemaal goed. Nu de samenlevingstest nog, spannend! Wens je in ieder geval heel veel succes en zal aan je denken. Van mijn zusje ontving ik vanmorgen al een succes-sms-je. Ze vroeg of ik wilde dat ze meeging voor morele steun, zoooooooooooo liefffffffff! Maar...ik ga toch liever alleen. Weet nog niet goed welke kant ik graag wil dat het opgaat. De ene dag denk ik: oké, dan maar IVF, de andere dag denk ik: laat maar, laat de natuur maar haar gang gaan. :( Dat J-Lo verhaal, ja, ik had ook zoiets van: zie je wel, je kan niet alles hebben, maar nu heeft ze dus een 2-ling, jongen en meisje, dus er zijn mensen die wel alles kunnen hebben, blijkbaar :confused: . Wat goed dat je al een jaar gestopt bent met roken! TOP! Ik heb deze week van de zenuwen weer een paar peukjes opgestoken :oops: , niet verstandig, ik weet het, maar zag het even allemaal niet meer zitten en had er heel even lak aan. Lief van je vriendje om je te belonen daarvoor. Veel plezier op het concert.

@ Miss Daantje: Ik duim evengoed stiekem voor je. Zou toch geweldig zijn als je op de valreep spontaan, zonder hulp, zwanger zou blijken te zijn. :thumup: [-o< :thumup:. En anders kunnen we elkaar binnenkort steunen, samen aan de IVF. Ik ben ook aan de Etos Zwanger worden pillen, welke vreemde verhalen doen de ronde? Ja, die Lopez, leugetutje! Maar wel met 2 kids ineens!

@ All: hele fijne vruchtbare ;) Paasdagen!

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ellen, wat klinkt dat goed die baan bij Fossil. Vind het ook een heel originele opdracht om je schriftelijk te late verwoorden wat je er van vond.
    Heb ik ook nog nooit gehad en ik heb toch wel al heeeeeel vaak gesolliciteerd. En heeeeeel veel banen en baantjes gehad. Ben een echte switcher. Ben bovendien 6 keer van land verhuisd. Dan neem je eerst aan wat je kunt krijgen en ga je daarna wat leuks zoeken, plus alle uitzendbanen... Ik zou het zo gek niet weten hoeveel werkgevers ik heb gehad.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Maf he, dat we toch een heel positief gevoel krijgen bij het voorjaar en de naderende zomer. Alsof er dan niet net zo veel nare bericten zouden kunnen komen... Ik heb het zelf ook heel sterk. Alsof alle ontluikende krachten in de natuur op ons door zouden kunnen werken.

Laten we er maar in blijven geloven. Alle positiviteit is goed.

Mooiniet,
    Goed folikeltje! :D Ik hoop dat jullie een goede samenlevingstest hebben. Ik denk dat goede seks daarvoor heel belangrijk is, dus ik zou er even de tijd voor nemen vandaag op goede VRIJdag. :)
    Wij hebben vanmorgen de dag er alvast maar mee begonnen. :oops: 't was er al weer een tijdje niet van gekomen en ik wilde mijn lange weekend goed inluiden.
    Mijn lief moet wel werken en ik ben daarna zo lief geweest om hem even naar de trein te brengen zodat hij niet door de mega hagelbui hier hoefde.
    :thumup: :thumup:
    SCHOUDERKLOPJE voor je stoppen met roken! Ik vind dat je daarmee een goede zwangerschap verdient!

Zico, fijn hoor voor je, dat alles goed is.

Ritje, deze uitslag is al een stuk positiever. Hopelijk is de uitslag hierna geruststellend.

Diaantje,
    Heel veel sterkte bij je gesprek vandaag. Kan je je vriend/man wel snel bellen als je buiten staat? Anders blijf je er zo alleen mee!
    Ik hoop dat je wel snel weer kunt stoppen met roken. Zou ellendig zijn, als je daar weer mee moest worstelen nu.

Miss Daantje,
    Ik duim extra speciaal voor jou deze dagen.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Anna: Dank je! Ik moet mijn vriendje daarna van zijn werk ophalen, dus, na het ziekenhuis even een 20 minuutjes alleen in de auto om het te laten bezinken en daarna heb ik vriendjelief bij me om het te bespreken. Hoest met jou?

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh da's fijn Diaantje.
    Ik heb zelf altijd heel veel behoefte om van me af te praten na een moeilijk gesprek.

Met mij gaat ie goed hoor! Ik heb vannacht heerlijk geslapen na een slopende dag op mijn werk gisteren. Paasviering in de kleuterklas. Er liepen om 8 uur al kindjes met een hazenmuts door de klas te hupsen. oink, oink, oink...
    Ik ben heel erg blij met dit lange weekend!
    Op je werk hoef je het natuurlijk alleen maar aan je leidinggevende te vertellen als jullie IVF gaan doen. Die moet dat natuurlijk voor zich houden, als je dat wenst. ik zou het zelf ook niet prettig vinden als iedereen overal van op de hoogte was. Maar da's voor iedereen verschillend. Ik werk hier ook pas 3,5 maand. Ik vond het al vervelend te moeten vertellen dat ik een miskraam ging krijgen.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooiniet wat een lief plaatje.....
    Heb je nu al wat gehoord van die baan? Mooie paaseitjes meis. 1,6 ze groeien ongeveer 0.2 per dag en ze springen meestal tussen 2,0 en 2,2 volgens mijn gyn dan ;)

Anna |Leuk is dat jobhoppen he! 8) Ik heb ook al bij heel veel bedrijven gewerkt maar dat komt ook doordat ik 5 jaar consultant ben geweest. Maar dan nog heb ik nog nooit ergens de 5 jaar gehaald :confused: Maar wie weet komt daar nu verandering in. Woon hopelijk straks gewoon nog geen 10 min rijden van mijn werk, zou het kunnen fietsen :rolleyes:

Diaantje sterkte met je gesprek. We willen graag de uitkomst weten....

Zico gefeliciteerd met je mooie echo.

Natas hij wordt groot en hij wordt groter hij spat bijna uitelkaar........... :) ;)

Ik dacht laat ik ook eens wat paaskleuren erin gooien vond het wel bij leuk staan bij Mooiniet. Helaas heb ik geen idee hoe ik plaatjes invoeg dus dat laat ik maar aan anderen over. Verder weinig te melden. Heb je zo als je lkkr op de bank hangt. Dadelijk maar weer eens een dvdtje erin gooien.

Meiden tot laterrrrrrr

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, heel veel succes met de eindbespreking vandaag.

MooiNiet, wat goed van je, een jaar geleden gestopt en wat lief van je mannetje dat hij je daarvoor een cadeautje geeft. Da's een mooie opsteker.

Zico, van harte gefeliciteerd met je goed echo. Kun je het al een beetje geloven meid?

17. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    hier een kort berichtje van mij, heb woensdag de curretage gehad en alles verliep heel snel ging veel beter dan vorige keer waar ik meer als 1 liter bloed had verloren en weken duurde voordat ik opknapte.....

Ondanks dit grote verlies is ons verlangen weer aangewakkerd, de kinderwens is weer heel heftig terug en we zijn er nog niet uit wat we hier mee aan moeten, dat worden nog vele gesprekken vermoed ik :rolleyes:

Gelukkig heb ik al een geweldig kind en die knuffelt me nog meer als anders. Ben blij dat ik hem nog niets verteld had, gezien de vorige ervaring waar hij zich heel lang heeft afgevraagd waarom zijn broertje of zusje niet bij hem wilde zijn is hij nu bewust onwetend gelaten.
    Heb me voorgenomen om niet zo in de put gaan zitten zoals vorige keer want hier loopt al een kleine rond en die heeft z'n mama hard nodig ;)

@Zico, ben blij voor je goede nieuws :D

andere meiden veel suc6

tot gauw

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Anna: leuk, kindjes met hazenmutsen. Heb je ook paaseitjes verstopt? Ik weet dat ik het alleen aan mijn leidinggevende hoef te vertellen, handig, ik ben het enige personeelslid. Alleen...ik weet niet of hij zijn mond kan houden, het is nogal een 'roddelvent'. Daarbij ken ik mensen die hij ook kent, dus zou me niets verbazen als hij het doorvertelt, onder het mom: je weet het niet van mij en je mag het ook aan niemand vertellen, maar...bla, bla, bla :confused: . En dat is waar ik zo tegen opzie. Voordat je het weet, ben je dan het zielige vrouwtje dat geen kinderen kan krijgen :( . Kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is geweest om te vertellen over de miskraam, zeker bij een baan waar je net zit. Vind het ook echt knap van je! Ben echt wel blij met het lange weekend! Alleen het weer werkt niet echt mee, jammer genoeg.

@ Ellen: ik denk dat je met Miss Diaantje mij bedoelt, of niet? In ieder geval bedankt. Ik laat jullie zeker iets weten.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    hmmm Ellen,
    Dvd kijken... moet je niet gaan stofzuigen ofzo?
    Ik eigenlijk wel. Tenminste, ik zie al stofplukken en het kan maar gedaan zijn. Maar filmpje kijken met chocoladeeitjes voor je neus is ook wel wat!
    Waar woon je? Wij hebben niet eens een dvd. Nou ja wel op mijn laptop.

Ik heb trouwens ook nog geen record van 5 jaar bij 1 werkgever hoor!
    Da's ook altijd zo'n vraag he, bij een sollicitatiegesprek. Hoe lang ga je hier willen blijven. Zwangerschapswensen is mij nog nooit gevraagd. Ik zou er ook alleen maar vaag over antwoorden. Waar ik nu werk weten ze nu dus al dat ik een zwangerschapswens heb. Ik denk dat ze dat toch beinvloed. Omdat ik nu op invalsbasis werk, weet ik dat dat bij het eventueel inplannen voor het nieuwe schooljaar natuurlijk niet heel makkelijk is. Maar ik zie het wel. Er zijn altijd leerkrachten die er voor lange tijd tussenuit vallen.

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: dank je meid! Nog steeds chaggie?

@ Diana: wat fijn dat de currettage meeviel t.o.v. de vorige keer. Hoop dat jullie er samen uitkomen wat te doen met de hevige kinderwens. Hopelijk ben je gewoon weer snel roze. Wat lief dat je zo'n knuffelkindje hebt en wat goed dat je niet in de put gaat zitten. Veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina