35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Mooiniet, ik heb even naar jullie foto geloerd van jou en je lief en ik weet wel 1000% zeker dat jullie onzettend mooie kinderen gaan krijgen.
    Ik snap wel dat je even hebt gewacht tot je de juiste papa bent tegen gekomen hehehe.

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Goedemorgen dames,
    wel die foto was echt een grapje niets schokkens bedoeld,
    misschien soms wat humor op zen Belgisch....

Ik denk dat me dat nooit zou lukken daar een foto van te nemen..

Euh Diaantje ben maar een Belg wat betekend Hubbie?
    Is Hollands :oops:
    even wat uitleg?

Hier ligt sneeuw, wel wat een mooi uitzicht,
    heeft wat romantisch over zich,
    drukke dag gisteren gehad maar wel een mooie dag voor men vriend zen verjaardag hoor!
    alleeen er zat ietsa van in men heup ineens, was wel na een tijdje over,
    voelde me even 80 jaar ;))

Ritje

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ja smoeltje daar heb je 100% gelijk in wat een mooi stel,
    ze passen perfect met elkaar,
    en als een kindje daar komt,
    wel zal ouders hebben uit de duizenden.

Moet een knapperdje worden kan niet anders hoor,
    fijne dag MooiNiet en smoeltje

Ritje

4. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi meisjes..
    Ben ik weer even met prutnieuws: ik heb vandaag ('snachts) de etters op bezoek gekregen! :cry:

Ik wil jullie wel even bedanken voor jullie reacties en hoop! :D

Wij staan ook niet te springen om IVF maar we zijn al ruim 3 jaar bezig en wat Lola zei klopt ook een beetje voor ons. We dachten aan kinderen maar waren er niet echt bewust en gericht mee bezig, zelfs niet het eerste jaar dat ik gestopt was met de pil. We zagen wel! Maar toen ik eenmaal zwanger was geweest en een miskraam kreeg (juni 2006) wilden we niets liever want dat gevoel was zo intens mooi en helemaal nieuw!

Liefs, Daantje

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)

NOD

19-03 Molly
    27-03 Marieke
    03-04 LMM
    05-04 Mooiniet
    06-04 Ellen
    10-04 Anna
    14-04 Diaantje1
    17-04 Smoeltje
    21-04 Miss Daantje

AFSPRAKEN

18-03 Inez 20 weken echo
    18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag
    21-03 Diaantje1 eindgesprek IUI
    27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK
    27-03 Smoeltje startgesprek IVF
    31-03 Moby VK
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie
    09-04 Lola Verloskundige
    22-04 Diaantje 1e IVF gesprek
    00-04 Daantje start prikken IVF (weet het morgen)

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    29-10 Shiela
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

6. Niet meer actief

hoi hoi,

Ik had beloofd om af en toe wat van me te laten horen. Ik probeer hier mee te lezen als 35-er en te reageren maar dat vind ik heel moeilijk. Ik weet namelijk helemaal niet wat IUI en IVF en samenlevingstesten inhouden. Ik wil in ieder geval iedereen heel veel succes wensen met waar zij mee bezig is en ik hoop op een heleboel bevruchte paaseitjes! :D

Hier loopt het allemaal nog altijd naar wens. Bijna 19 weken en ik voel me goed. Nog drie weken en dan gaan we op vakantie (wat zeg ik... dan zijn we op vakantie). In principe onze laatste vakantie met z'n tweeën, ook heel bijzonder!

Hele fijne 2e paasdag!

Pien

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    [quote="diaantje1@ Koosje: je slaat de spijker op z'n kop. Heb nu idd zoiets: 6 maanden aan de hormonen, 4 kilo aangekomen door die rotzooi, tig keer naar het ziekenhuis, 6 gyn's en 2 ferti's tussen m'n benen gehad en nog niks.[/quote]

Tja, als je het zo omschrijft (en ik moet er eigenijk best om lachen :) ) dan weet ik ook niet hoe ver ik zou willen gaan....
    Diaantje, nogmaals, ik wens je zoveel wijsheid met je IVF beslissing en wat je ook kiest, zorg dat je er achter staat.

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Tja meis, als dit jouw zondes zijn, zou ik zeggen ga zo door :) :) :)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

8) hahaha ja

Ik zit deze cyclus trouwens ook aan die etos pillen en ik heb juist een heel vroeg ei. Maar volgens mij wil mijn ei per se op zondag uitkomen... en ligt het niet zo aan de pillen... Maar je hoort er idd heel wisselende reacties over.

Miss Daantje k*t van die :evil: :evil: Ze probeerden je voor de gek te houden maar helaas daar waren ze weer... Maar dit is vast de laatste of 1 na laatste keer dus "geniet" er maar van ;)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    MooiNiet, ik denk niet dat die Etos vitaminepillen zo'n grote invloed op je cyclus hebben hoor. Er wordt door sommigen veel aan opgehangen maar het is en blijft een gewone multivitamine.
    Wel met een extra stofje erin, maar dat is maar een kleine hoeveelheid.

Ik doe de laatste dagen rustig aan hoor, en zal volgende week aan m'n VK vragen of er nog iets extra getest moet worden. Maar er is niet veel te doen aan een te lage bloeddruk en het is verder ook niet schadelijk.
    Gelukkig voel ik het aankomen en kan ik op tijd gaan zitten zodat ik niet lelijk val of zo. Morgen begint de werkweek weer maar ik blijf erop bedacht. Gelukkig is het nog steeds bij 1 keertje gebleven.

Oh bah Miss Daantje, wat ontzettend balen! :evil: :cry:

Wat lekker Pien, nog even op vakantie!
    Waar gaan jullie heen?

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge,

Ellen, na 2 of 3 dozen Etos Zwanger Worden ben ik even overgegaan op de Foliumzuur tabletjes die ik nog had liggen. Hou het ook even daarop.
    Moest wel lachen over jouw bankgedoe, mijn eerste gedachte was "hee, zij ook?" :D
    MissDaantje, toch ongi, jammer...
    Hier eindelijk 36.5C, nu nog de :evil: en ik kan een nieuwe ronde in. Toch voel ik me niet als 36.5C want ik heb het juist hardstikke warm.

Fijne 2e Paasdag dames!

12. @Natas: Dat jij flauw werd in je hoofd kan ook liggen aan de dip in je bloeddruk die rond de 20e week optreedt. Ik heb dat bij Jasmijn ook gehad. Mijn bloeddruk was toen zó laag, dat de verloskundige mij aanraadde een zak zoute drop te kopen... ;)
    Gelukkig lees ik ook dat het alweer beter gaat!

@Smoeltje: Ik heb destijds ook stiekem gehoopt op een tweeling. Ik dacht: 'Dan zijn we in één keer klaar en hoeven we niet nóg een keer die molen in...'

@Ritje: Hubbie is een koosnaampje voor echtgenoot. Het komt eigenlijk uit het engels en is afgeleid van het woord 'husband'...

@Miss Daantje: Balen meid! Ik had je graag een 'ontsnapping' gegund...

@Molly: Voor jou hoop ik juist dat de :evil: :evil: :evil: gauw komen!

Ik wens jullie allemaal een heel fijne 2e paasdag!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Van hetzelfde...

14. Niet meer actief

Ik durf het bijna niet te zeggen... :oops: Hongkong en Bali. Ja, we nemen het er nog even van. Ik zie wel een beetje op tegen de lange vlucht maar goed, je moet er iets voor over hebben niet waar?

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Lola, ja ik weet dat het aan een te lage bloeddruk kan liggen..... en ik weet ook dat dit een heel goed excuus is om dropjes en chips te gaan eten! :D

Wat heerlijk Pien, en gelijk heb je dat jullie het er nog even van nemen!

16. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    He shit! Die had ik ook wel willen zien....ik heb i.d.d. zoiets al eens eerder gezien, maar dan met een eenling.

@NATAS: jij was toch ooit eens op zoek naar zoiets? Dit is wat ik toen bedoelde toen ik het had over een BBC docu....

17. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Nou wat ben jij een schatje..... ik hoop nu vooral DAT we een beebje krijgen.... :(

18. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Nee joh, ik vind dat ook humor. Moest er erg om lachen...don't worry....

19. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    OK! Genoeg nu! Zit hier achter mijn laptopje een beetje te :oops: :oops: :oops: (blozen)..... maar wel heel heel heel lief!

20. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    OK, vanmorgen een ontbijtje bij vrienden i.v.m. de verjaardag van het pete-kind van mijn Chris. Was gezellig! Daarna ff geklust 8) en nu weer tijd voor jullie..... :D

@Ritje: nog gefeliciteerd met je mannetje (sorry ik loop een beetje achter met lezen....) Ben ook blij voor je dat je je weer wat beter voelt en dat je weer meer zin hebt in "van alles"!

@Koosje: dankje...je bent nog steeds een schatje.... ik ben niet bang hoor voor de laparascopie. Ben zowiezo niet zo bang uitgevallen.. ik hoop alleen dat mijn lief me kan brengen en halen uit het ziekenhuis want ik ken hier nog geen mensen waar ik me zo lekker bij voel :(

@Lola: nee natuurlijk zijn niet ALLE Limburgse meiden verlegen schaapjes....dat ondervind ik hier aan den lijve.... ;)
    Ja dat was echt vet cool, al die kikkervisjes. Heel eerlijk gezegd hoop ik (alleen maar) dat mijn eileiders verstopt zijn, maar ja, dat is natuurlijk niet te kiezen.... :(

@Natas: jajajaja, ik woon helemaal in Duitsland. Tis al goed, tis mijn schuld......maar toch jammer hoor. Een "bakkie doen" zo af en toe zou wel leuk geweest zijn....Ik ben overigens ook zo ontzettend blij dat de test goed is/was! Echt een waanzinnige opluchting. Nu op naar de volgende stap!

@Diaantje: ik drink sinds kort heel af en toe een slokje wijn en doe niet meer mee met hele flessen bij het eten enzo. Ook daar werd ik een beetje moe van, want er is hier bijna elke dag wel reden voor een glaasje. In Duitsland drinken ze namelijk "bubbels" voor elke gelegenheid. Elkaar lang niet gezien, blij om mekaar te zien, verjaardag, feestdag, nieuwe baan, goeie verkoopcijfers.... noem maar op. Pffff :) Als ik erover nadenk leef ik bijna een spartaans leven..... :( Geen sigaretten, geen alcohol, alleen sex en af en toe een stukje chocola :) :-&

@Poohbear: Jeetje! Al 13 maanden geen eisprong? Dat is i.d.d. erg lang. Ik hoop waanzinnig voor je dat het vanaf 1 april beter wordt.....

@Miss Daantje: mooi prut inderdaad! Maar nu start je met IVF en gaan we met z'n allen nu daar onze hoop op vestigen voor je!

@SM591(Pien): Dankjewel... je kunt dingen ook nalezen op de volgende link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=46
    Wat heb jij trouwens een moeilijke naam (SM591). Hoe dat zo?

Pffff, bijna alles gelezen nu..... nog ff doorbijten..... dan ben ik weer bij...... 8-[

Share This Page