35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Dankje lieve Ritje. Ik laat jullie weten wanneer ik echt onder het mes ga....
    Knuf!

2. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ha Koosje!
    Hihihi Ik weet ook nog toen ik wakker werd van mijn enige narcose tot nu toe: Waarom moet je in Godsnaam vanaf 100 achteruit tellen tot 1? Dat krijgt toch niemand voor elkaar :(: :confused:
    Jouw mannetje is een romantisch mannetje! Ik moet nog maar zien of mijn lief uberhaupt in het land is.....en of hij tijd heeft voor me.... Nou ja, zo erg is het natuurlijk niet, maar hij kan geen zakenreis afzeggen voor een bossie rozen (zeg maar) en dat verwacht ik ook echt niet.

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

Aangenomen... ik mag morgen om 10 uur al mijn contract komen tekenen!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Ellenk

Wij kennen elkaar nog niet zo goed maar toch HEEL ERG VEEL GEFELICITEERD!! :D :whistle: :whistle:
    Maarre...wat ga je precies doen? :oops:

Koosje

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    VET COOLE SJJJJJJJJJ*T!
    Gefeliciteerd meissie! Dit is toch bij Fossil? Cool merk hoor. Wanneer begin je officieel?

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik hoop dat ik hier weg kan per 1 mei, mijn contract loopt 1 juni af .... maar goed ben natuurlijk nu helemaal niet meer productief.

Ik word daar Financial Accountant.... tssss ze maken er ook steeds iets grappigers van eigenlijk een soort financial controller zeg maar dus moet de financiele handel en wandel in de gaten houden en 2 parttimers aansturen...

7. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Ellen wat leuk meid,
    wat een succes,
    geniet ervan ben zo heeeeeeeeeeeeeeel blij voor je!

Liefs Ritje

8. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLENK: SUPER GEFELICITEERD!

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MOOINIET: alvast heul veul succes met je lapo.Prettig voor je dat je er niet zo tegenop ziet.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee, die docu over meerlingen ken ik.
    Ik was op zoek naar een site met animatie over hoe de baarmoeder precies in de buik ligt en groeit tov organen van de moeder.

Hahaha, je weet wel prioriteiten te stellen :)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai jongens,

Kom weer even langs. Niet al te lang want vandaag gewerkt en ik moet nog koken.
    Niet weer flauw gevallen, dat is het goede nieuws. Minder goed is is dat ik werkelijk zo vreselijk moe ben dat ik het niet eens meer kan omschrijven.

Maar nog een keer goed nieuws : gisteren op de verjaardag van mijn oudste stiefdochter was de jongste ook aanwezig! (voor wie het verhaal niet kent : zij heeft veel problemen met haar vader gehad en wilde mij 3 jaar lang niet zien of spreken. Mijn naam was al genoeg......).
    Ze deed heel normaal tegen mij, begroette mij gewoon en daarna soms over koetjes en kalfjes. Ik heb het maar zo mee gespeeld en het verder ook nergens over gehad. Behalve even gezegd dat ik het heel fijn vond haar weer es te zien.

Aaaah Smoeltje, mag je foto er niet weer even op? Of pb'en naar mij, pliez? ;)

Diaantje, dit soort keuzes zijn zo persoonlijk.
    Ik heb hier niet lang over na hoeven denken gelukkig, maar ik had mijn keus denk ik al gemaakt : ik zou zijn doorgegaan tot er echt helemaal niets meer mogelijk zou zijn. Dus wel IVF, hoe eng, belastend en klinisch ook. Ik zou erg bang zijn geweest spijt te krijgen van het niet geprobeerd te hebben, en ik had/heb al zo'n spijt van onze keuzes betreffende kinderwens.

MooiNiet, ben benieuwd hoe je gesprekken gaan donderdag en wanneer de kijkoperatie gepland kan worden.

LMM, hoe is het met je?

Ellen, gefeliciteerd! \:D/

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Het is mij ook us gelukt een plaatje in mn album te zetten.NIet dat ik nou zo bere interesant ben om naar te kijken...... :( DIKKE BUIKEN DIE ZIJN PAS LEUK :)

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nou SanRob, ik vind het wel leuk om naar te kijken! Nu heb ik een gezicht achter de naam en de teksten.

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    NATAS1; ok ja je hebt gelijk.

15. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hey meis! Hoe gaat het met jou? En voornamelijk met de Rob-zijde van SanRob? Slaat de medicatie aan?
    Knuf,
    M.

16. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Hey, Mooiniet, ik weet niet of de medicatie al aanslaat, dat moet je na een week bekijken, en dat is zaterdag. Dan moet hij evt weer de medicatie nemen.En na een maand terug naar de hom.arts.Heb wel min of meer besloten nog een maand aan te kijken. Of de medicatie aanslaat en dan de sex ook weer terugkomt. Zoniet, dan ga ik heel erg goed nadenken of ik wel doorga met deze relatie. Dus eigenlijk nog geen steek verder.

17. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Jeetje, is ze als een blad aan een boom omgedraaid. Zou ze volwassen worden? Anyway, goed dat je het nog even zo laat en ik zou er maar van profiteren!
    Niet meer flauw gevallen.....bijna alleen maar goed nieuws dus eigenlijk..... behalve deze:
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen!

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    HAHA MOOINIET: geweldig die plaatjes.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Glulp! :confused: ben hier 3 dagen niet geweest!
    10 pagina's bijlezen, dat gaat me niet helemaal lukken. Ik zal kijken of ik het echt belangrijke nog weet. maar, helaas geen nieuwe zwangeren hier :(

Maar wel ander heel positief nieuws voor ELLEN. GEFELICITEERD!Leuk voor je. Verder:
    Goed op jezelf passen hoor!

En Natas,
    Ook goed nieuws voor jou! Het is toch wel fijn dat de jongste stief, weer een beetje normaal doet. Laten we maar hopen dat het een trend is die zich doorzet!

Koosje, welkom hier. Een echt jonkie onder de ouwetjes he! Leuk dat je mee gaat schrijven. Je bent al goed op dreef!
    Succes met je laatste poging au naturel en anders straks met de IUI.

Diaantje,
    Jouw gesprek bracht toch wel een heleboel te weeg zeg! Ik had wel eens gehoord van het feit dat een man en een vrouw bioloisch gezien geen goede match kunnen zijn. Maar het idee dat dat zou zou kunnen zijn is natuurlijk wel heel vervelend.
    Ik hoop dat je toch voor de IVF kunt gaan, want volgens mij is dat toch wel wat jullie wensen nu. Wanneer is dat gesprek?

Mooiniet,
    Mooi dat je lijf blij is met die zaadjes van je eigen vent. Ik hoop dat de kijkoperatie ook meevalt en dat alles goed blijkt.

Smoeltje.
    Jij hebt dan wel een superkans op een tweeling zeg!
    Ik hoop stiekum ook op een tweeling hoor! De enige manier om nu te weten dat de kindjes een broertje of zusje hebben. Maar met 1 zou ik ook wel helemaal happy zijn!

Miss Daantje,
    Jammer van je ongi, het had zo mooi kunnen zijn, nog net op de valreep en je hoort het zo vaak, dus waarom bij jou niet...
    Nou, een mooi IVF beebje is ook niet verkeerd. Ik hoop dat het meteen deze eerste poging raak is.
    Ik duim voor je!

Verder gaan wij weer aan de klus. Dit lange paasweekende hebben we uitgebreid genoten van elkaar :) tijdens de aanloop naar de vruchtbare periode. Die lijkt er nu ook aan te komen, dusseh... we gaan weer lekker vroeg naar bed!

20. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Nee joh! Een dikke buik is vergankelijk....... Ik vind het juist leuk om een gezicht bij al die text te zien. Ha! Leuke vrouw!

Deel Deze Pagina