35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hoi Anna! Hoe is het met je moeder?

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Leuk hoor allemaal die foto's dan heb je een beetje een gevoel...

3. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hallo meiden,

Even een snel berichtje... Ik heb net even bijgelezen en ik ben bang dat ik alle namen door elkaar ga halen, dus vanaf deze kant heel veel sterkte voor degenen die het nodig hebben! En Ellen, proficiat met de nieuwe baan! Super!

Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Weinig nieuws onder de zon, alleen dat ik goed door de testen ben gerold betreffende auto-immuunziekte e.d. Ik heb mijn medisch dossier meegekregen want we hebben donderdag een afspraak bij de Geertgen. Daar kan eventueel een eicel-donatie plaatsvinden. We gaan erheen voor een informatief gesprek... Wat kan ik verwachten, wat kan een donor verwachten e.d.

Positief was op zich wel dat de gyn geen reden zag waarom ik geen zwangerschap zou kunnen voldragen. Het enige wat eraan leek te schorten bij mij was een gebrek aan eicellen...

Ik sta helemaal achter het idee van een eicel-donatie al blijf ik het vreselijk jammer vinden dat een kindje echt van ons tweetjes er niet in zit...

Mijn vriendje is overigens wel een echt schatje hoor! Hij heeft voor van de zomer een weekje Parijs geregeld! Hij vond dat we nog steeds recht hadden op een beetje romantiek, nu het "kindjes maken" toch allemaal een heel klinisch, medisch verhaal gaat worden... Ik heb er nu al zin in om naar Parijs te gaan!

Liefs, Benthe

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooi Benthe, ik ben blij dat je weer een stuk positiever klinkt.... houd ons op de hoogte! ;)

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Benthe: hee meis! Geeft nix hoor als je onze namen door elkaar haalt, het is ook niet makkelijk al die verschillende meiden met hun eigen verhaal... Wat goed dat jullie toch voor eicel donatie gaan! Ik hoop heeeeeel erg dat het gaat lukken voor jullie zodat jullie van de zomer in Parijs iets te vieren hebben!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Laat het me nou ook regelmatig gebeuren als ik niet zwanger ben ... helaas hebben de hormoontjes hier niks mee te maken.

Ellen, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hoop dat je snel wegmag bij je huidige werkgever.

Natas, wat een fijn nieuws van je jongste stiefje. En goed van jou dat je zelf zo kalm op haar kon reageren.
    Minder fijn dat je zo moe bent. Heb je je bloed al op ijzer laten controleren? Soms kan gebrek aan ijzer ernstige vermoeidheidsklachten geven.

SanRob, nog even afwachten dus met de de medicatie van je mannetje. Ik duim voor je dat het allemaal heel gunstig uit zal pakken voor jullie beiden.

Benthe, wat klink je positief meid. Ben zo benieuwd naar hoe het je zal vergaan. Enerzijds gaan jullie nu een heftige tijd tegemoet, anderzijds zul je waarschijnlijk ook een hoop rust hebben gekregen omdat jullie er nu samen uit zijn gekomen.

Anna, hoe is het nu met je moeder? Weten jullie al wanneer ze geopereerd zal gaan worden?

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ellen: Proficiat met je nieuwe baan! Leuk!

@Sanrob: ben benieuwd of de medicijnen aanslaan?!

@Benthe: Klinkt allemaal wel heel spannend zeg; en een weekje Parijs doet misschien wel wonderen!

@Anna: succes met klussen!

Moby

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @betnhe thats the spirit,
    wow goed je zo positeif bezig te horen,
    ik hoop dat je een eicel donatie vind om een kindje te kunnen verwekken nog,
    als je het draagt blijft het toch van jou....

Dus goed zo...
    Parijs wat romantisch, wat zalig,
    geniet ervan meid en droom maar hardop!

@missDaantje ik hoop dat het goed lukt voor je wat zouden we allen blij zijn,
    fijn nu even duimen met zen allen voor jou ! :thumup: :thumup:

Susses

Hier druk druk werk werk van thuis uit wat makkelijk is,
    de honden sport even druk, en de pc man komt de laptob van men ventje even aansluiten, is makkelijk beneden dan.
    hoef ik niet altijd naar boven te lopen want men werk is op de pc.....
    en telefonisch.
    Alles komt hier wel op zen plaatsje ;)

Liefs Ritje

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Heb net mijn baas ingelicht en ik mag per 1 mei weg! Dus zal hopelijk per 18 april zijn! Joepie

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kijk Ellen, dat zijn nog eens positieve berichten. Goed man! Da's al over een paar weken.

11. @Inez: Ja, Jasmijn heeft altijd erg goed gegeten. Ze lust alles en laat ook nooit een kruimeltje liggen. Toch houd ik er rekening mee dat ook zij straks een periode van moeilijk eten kan gaan krijgen. Wel jammer als dat gebeurt, want het doet een ieder plezier om haar te zien eten. Ze zegt ook doorlopend 'mmm' en 'jammie' tijdens het eten.
    De keerzijde is echter dat ze langzaamaan wat te klein wordt voor haar gewicht. Maar Roy en ik hebben allebei een slank postuur, dus dat zal wel weer bijtrekken...

@Miss Daantje: Goh... heb jij MS? Daar schrik ik eigenlijk wel van. Een heel goede vriendin van mij leed ook aan die rotziekte.
    Ook zij wilde graag moeder worden, maar bij haar verliep de ziekte zó progressief dat die droom nooit heeft kunnen uitkomen... :cry:
    Ik heb destijds ook op mijn werk verteld dat we aan IUI gingen beginnen. Ik werkte toen als adviseur bij een bank en had dus veel afspraken met klanten. Maar geregeld moest ik op stel en sprong naar het ziekenhuis en dan is het voor collega's wel prettig om te weten waaróm ze onvoorbereid jouw afspraak moeten overnemen...

@Mooiniet: Weet je wat ik altijd doe wanneer ik een lange tekst aan het typen ben (zoals nu dus...)? Dan selecteer ik tussentijds de lap tekst een paar keer, klik op de rechter muisknop en kies dan voor 'copy'. Doe je dan iets 'onhandigs' ;) , dan hoef je daarna alleen nog maar op 'paste' te klikken en dan heb je je tekst weer...
    Want het is inderdaad mega irritant wanneer je een half uurtje aan typewerk in het niets ziet verdwijnen... :evil:
    Succes morgen!

@MissDaantje & Mooiniet: Ik mócht niet eens een ruggenprik voor mijn laparascopie... :(
    Ik vind trouwens dat mijn navel niet mooier is geworden van het sneetje dat ze er in hebben gemaakt... :(

@Ellen: Wat ontzettend leuk voor je! Een nieuwe baan... GEFELICITEERD :whistle: !

@SanRob: Ooooooooo, je hebt Jackies! Helaas hebben wij voor de onze een andere baas moeten zoeken nadat ze twee keer Jasmijn heeft proberen te bijten toen ze net een half jaar oud was. We hadden haar al 8,5 jaar en ik mis haar nog steeds. Gelukkig gaat het super met haar op haar nieuwe plekje. Ze is weer helemaal het hondje dat ze voor mijn zwangerschap was...

@Natas: Wat fijn voor je dat stiefdochter lijkt bij te draaien!

@Benthe: Je klinkt erg positief! Eiceldonatie heeft ten opzichte van spermadonatie het voordeel dat jij je kindje wel 9 maanden onder je hart kunt dragen en het zelf ter wereld brengt. Jouw lichaam heeft er voor gezorgd dat het groeide tot een voldragen baby. Volgens mij doet het er dan niet veel meer toe dat het allereerste beginnetje niet van jou was. Ik wens jullie heel veel succes!

Nou, dat was een hoop tekst in één keer. Over mezelf heb ik vandaag niet veel bijzonders te vertellen...

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    http://www.advocate.com/exclusive_detail_ektid52947.asp

Mooi zeg, een man die tweeslachtig is, en hormonen spuit zodat zijn mannelijkste geslacht blijft werken. Ontmoet een vrouw, ze trouwen, en willen een kind. Zij is geopereerd aan endometriose en kan geen kinderen krijgen. Hij stopt met zijn mannelijke hormonen en binnen een paar maanden wordt hij weer ongesteld. Zonder extra hormonen en met gebruik van een spermabank wordt hij zwanger. Helaas buitenbaarmoederlijk van 3 vruchtjes. Operatie nodig, eierstok verwijderd. Nu is hij zwanger van hun dochtertje wat in juli 2008 geboren gaat worden.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Lola: ik weet het allemaal niet meer hoor. Heb op verschillende sites gelezen dat als het baarmoederslijm vijandig is, er gestart kan worden met IUI. Denk dat ik vrijdag mijn ferti even bel om te vragen of wij niet alsnog een samenlevingstest kunnen krijgen, denk ik. Wordt gek van mezelf ](*,) Wat gezellig dat jullie kleine meid al zo goed meedoet met een etentje!

@ Inez: één ding is zeker: wij ondernemen helemaal niets, tot we er helemaal achter staan.

@ Miss Daantje: ik heb ervoor gekozen dat ik niet voor openheid op het werk ga. Wordt wel nog kunst- en vliegwerk, maar ik zie wel hoe ik het doe. Het is bijna april, dus bijna starten voor jou! Spannend! Ik had ook geen idee dat je ms hebt. Hoop voor je dat het niet verergerd!

@ Mooiniet: wens je heel veel succes donderdag met het gesprek. Hoop dat je gauw aan de beurt bent en dat de operatie goed verloopt. Ik ben ook zo'n zondagskind, heb eigenlijk lichamelijk ook nooit iets gehad. Maar...zei altijd al tegen mijn zusje (die wel het een en ander lichamelijk heeft meegemaakt): zal je zien, tegen de tijd dat ik een kindje wil, komen mijn lichamelijke mankementen. :(

@ Ellen: geweldig gefeliciteerd met je nieuwe baan. :whistle: En ik zie dat je al snel weg mag bij je oude baas. Mooi zo, goed geregeld.

@ Natas: wat fijn dat je stievie bij aan het draaien is!

@ SanRob: wens jullie heel veel succes zaterdag. Hoop dat de medicijnen goed zijn aangeslagen en dat jullie dan van elkaar genieten en snel roze mogen worden.

@ Anna: om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik wil, welke kant het gesprek opgaat. Ben er nog steeds niet uit. Het gesprek is in ieder geval 22 april. Wat fijn dat jullie het paasweekend van elkaar genoten hebben. Hoe is het trouwens met je ma?

@ Benthe: wat goed dat jullie voor eiceldonatie gaan. Zal voor jullie duimen dat het jullie geluk brengt. En wat een lievie is die vriend van je om een weekje Parijs te boeken.

@ Ritje: oh wat een luxe, werken vanuit thuis. Hoef je lekker niet door het hondeweer!

Zo, eindelijk 6 pagina's doorgeworsteld!

14. @Molly: Jeetje zeg, wat een verhaal! Je link doet het helaas niet. Als ik er op klik, krijg ik een wit scherm met de tekst: 'Service unavailable'... :(

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Paar keer refreshen werkte bij mij.

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Molly: de link werkt bij mij ook niet, ook niet na enkele keren refreshen. Vind het toch wel een beetje eng verhaal :evil:

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LOLA: helaas kan dat ook gebeuren met honden. Lijkt me vreselijk om ze weg te moeten doen. De mijne zijn vanaf geboorte opgegroeid met kleine kinderen; ze staan alletwee te kwispelen als ze een kinderwagen zien en als ik niet oppas lebberen ze het kind helemaal af.Je kunt hier echt geen baby of klein kind op de grond zetten of op de bank want dan word het helemaal gewassen. maar dat beter dat dan andersom.

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Link komt van een artikel van telegraaf.nl dus ik denk dat half NL zit te kijken ;)

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MOOINIET: succes morgen met je gesprek.

20. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Dag lieve meiden,

De laatste tijd heel weinig op dit forum geweest, want ik probeer het een beetje los te laten. Ik ben opeens zo moe van het temperaturen, het zoeken naar mijn ei, het 'verplicht' klussen, het steeds maar weer hopen enzo..... :cry: Ik wil er even niet meer mee bezig zijn. Sinds twee weken laat ik de thermometer liggen, en dat voelt echt heerlijk!

Ik zal af en toe nog wel meelezen (ben toch nieuwsgierig hoe het met jullie gaat) en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn!

Marieke

Deel Deze Pagina