35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    SMOELTJE: 2x gefeliciteerd! jammer van die kou,hopen dat je snel weer opknapt.

LOLA: watn schatje! De mijne zijn nu ruim 6 en je weet nooit hoe ze gaan reageren. Eerst maares int roze en me daar dan pas zorgen over maken.

ELLENK; ik heb en poezen en kater gehad. Zijn allemaal lief, behalve mn lapjeskat(poes) oid dergelijks, die was kattig zeg maar, snel slaan.Dat schijnt een eigenschap te zijn van lapjeskatten.Heb net mn 20 jaar oude pers(poes) in laten slapen, was echtn schatje. Heb nu nog kat (tijgerachtig)en die is inderdaad al vroeg gecastreerd ivm sproeien.Maar een echte schat.Ik heb dus geen ervaring met verschil tussen kat en poes.Of het moet het ras zijn.(alleen de pers was een echte raskat)

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ANNA: lang wachten he, als het dan toch moet dan maar gisteren(operatie van je moeder). Maar je erop voorbereiden is toch ook heel belangrijk. HEEL VEEL STERKTE VOOR JE MOEDER.

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    smoetje: WATN MOOI STEL ZIJN JULLIE

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Sorry vergeet de L. maar hier MOETEN wel mooie kids van komen.

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Ellen: Onze familie heeft ons hele leven katten gehad (overigens geen raskatten) en altijd mannetjes. Mijn laatste setje katten is Jack & Jill en dus voor het eerst een vrouwtje erbij. Ze is echt super lief, maar ik weet nu waar het woord "kattig" vandaan komt.....als iets haar niet bevalt, haalt ze uit (meestal niet hard en zonder nagels), dus het is een echt meisje. Bovendien is het steriliseren ook een grotere en duurdere ingreep bij vrouwtjes dan de castratie bij mannetjes. Als je in een buurt woont met veel katten, zijn die ingrepen wel nodig. Ik zou persoonlijk voor een mannetje gaan. Ga wel een paar keer kijken nu ze nog aan de tepel liggen (als kan), want dan kun je alvast zien wie de "vechters" zijn en wie steeds aan de kant worden geduwd door broers/zussen! Dan kun je er alvast 1 reserveren.....

@Natas: Gelukkig ben je er blij mee. Ik was al bang dat het je misschien zou hypnotiseren en dan waren we nog verder van huis.....
    Heel veel plezier morgen!

@Ritje: ja, dat ken ik! Als je ooit zo'n kat hebt gehad die echt super cool was, dan hoop je de volgende keer dat je er weer zo een krijgt, maar als ze 8 weken zijn, zie je dat natuurlijk nog niet. Wij hadden er ook zo een: "Premier" een totaal zwarte kater en zo'n super beest!!! Hij is helaas aan katten aids overleden.... :cry:

@Smoeltje: oeps :oops: zijn we je een beetje vergeten? Je had het toch echt gezegd!
    Nog van harte meid, met je ondertrouw en je verjaardag!
    Aha! Dus daarom heet je smoeltje........wauwie wat een leuk stel zijn jullie!

@Kaley: veel plezier met klussen!

Ik heb weinig nieuws vandaag, morgen weer als ik het gesprek in het ziekenhuis heb gehad...

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Banner klopt wel ongeveer hoor, uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik nu een week over tijd zijn. Vanochtend was de temp weer die 0.3 gezakt (dus maandag -0.3 dinsdag +0.3 en vandaag weer die -0.3). Was er vandaag wel erg sjaggo van, voelde me gisteravond namelijk megazwanger, compleet met spierpijn in mijn buik.
    Heb vanmiddag een belafspraak met de gyn gemaakt. Ze belt mij maandagmiddag. Ik heb het gevoel dat ze haar tijd beter kan gebruiken dan mij weer op bezoek te krijgen. Het kan heel goed zo zijn dat ik maandag al ongi ben geworden en dan is het onzin om dat mens weer lastig te vallen. Mocht ik dan nog niet ongi zijn dan dring ik aan de telefoon wel aan voor een bloedafname. Die zou ik dan dinsdag kunnen laten doen.
    Ja, we hebben een echo gehad een dag of 5 na de eisprong, je zag keurig 1 geel lichaam. Het gekke was wel dat beide eitjes wegwaren en er maar 1 geel lichaam te zien was, bedacht ik me achteraf. Maar ik vermoed dat het grote ei (op de echo 24mm) niet goed meer was, de gyn noemde het ook eerst een cyste, er liep ook een lijn doorheen, maar dat betekent niet gelijk dat het ei niet te gebruiken is, zei ze.
    Hier zie je ze. Dit was dus 3 maart jl.

7. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tja, ze lopen hier rond. Poezen en katers, alles gecastreerd. Los buiten lopen is voor ons nooit een optie geweest, maar dat is een andere discussie ;)
    Kies het kitten wat je het meeste aanspreekt, en kijk dan pas onder de staart :) Enne, 1 is geen ;)

8. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Sjeetje MOLLY, watn onzekerheid. daar word je vast helemaal gek van. Nou op naar :evil: :evil: :evil: of anders datgene wat we allemaal liever willen zien.

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Spannend, meid. Eerst nog maar even lekker haar verjaardag vieren.

Misschien kijken of je geen stollingsprobleem hebt? Schijnt ook miskramen te kunnen veroorzaken. Kwam er laatst nog een topig tegen wat er over ging.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=85904

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ben momenteel wel kalm, na de hele dag sjaggo te zijn geweest. Hondje en paardjes en veul paardenpoep scheppen doen een mens goed :)

11. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ANNNA: succes morgen, aan de ene kant hopen dat er wat uitkomt waar wat aan gedaan kan worden om je kansen te vergroten opn goede fyne zwangerschap.
    Alvast gefeliciteerd met je moeder.

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MOLLY; ja afleiding en dan vooral lichamelijk kan een hoop stress wegnemen.Moeilijk hoor. Ik duim voor je dat er snel duidelijkheid komt!

13. @Ellen: Ik heb een poes (nu bijna 15 jaar oud) en eerder hadden we er ook nog een kater bij. Bij ons was het cliché waar: Joep was een echte aanhankelijke knuffelkat (kroop zelfs bij je onder de zonnehemel als je niet uitkeek...) en Lizzy is weliswaar ook heel lief, maar een stuk eigenzinniger!

@Molly: Bah... van die onzekerheid zou je toch gek worden. Je blijft toch constant denken aan 'wat het zou kunnen zijn'...

@Annna: Ik geloof dat je moeder morgen jarig is, nietwaar? Ik hoop dat ze ondanks de operatie die ze in het vooruitzicht heeft tóch een leuke dag heeft!

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Heeft iemand wel eens een preconceptieconsult gehad? Las een laatst een artikel hierover en zag het vandaag ook in huis-aan-huisblad staan; Care For Women. http://zwanger.careforwomen.nl/

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Yep, maar met een beetje nadenken kom je toch op "als er wat zit kan het met deze temperaturen toch hoogstwaarschijnlijk niet in orde zijn".

16. Tja... om er vervolgens dus tóch mee bezig te blijven...

Tenminste, ik ken dat van mezelf. Ook al 'weet' ik dat iets niet kan, toch dwalen mijn gedachten af naar andere scenario's...

17. Nee, ik ben in 2001 met de pil gestopt en 'gewoon' begonnen. Achteraf gezien zou het waarschijnlijk geen gek idee geweest zijn. Zo zou ik achteraf graag geweten hebben dat er zoiets bestond als ovulatietesten, dat had mij -vanwege mijn zeer onregelmatige cyclus - veel onzekerheden (en onnodig 'verplicht geklus'...) bespaard!

18. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey meiden,

Thanks hihihihi...dat is hoe ik er op mijn best uit zie hoor.
    Ik plaats volgende keer wel hoe ik er normaal uit zie hehehehe....HORROR!

@ Annna, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en mogen er nog vele en velen volgen.
    Wat Molly zegt kan inderdaad kloppen, weet van een andere meid die hier anderhalf jaar geleden prikte dat zij ong 6 miskramen had gekregen.
    Bleek ook een stollingsprobleem te zijn, en als het goed is heeft ze afgelopen jaar een gezond kind ter wereld gebracht.

@ Mooiniet, ja ik voel me ook heel erg gekwetst nu :cry:
    Hahaha....nee joh ik vergeet ook een hoop..is normaal voor onze leeftijd.

19. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Gisteravond weer geklust maar volgens mijn bevindingen was mijn eisprong gisteren al aangezien ik toen lage temp had en pijnelijke borsten en nu dus ook maar goed heb goed geklust om de dag dus kon hem deze x niet mislopen ...ook al gaf de ovu eergisteren posi aan

@Anna: ja ik heb al 2 kinderen uit vorige relatie
    een jongen van bijna 22 jaar die samen woont hier een straat verder hahaha
    en een meid van 17 jaar ....maar heb sinds 8 jr een nieuwe relatie en hij heeft nog geen kids dus zou het geweldig zijn als we nog een klein wondertje van ons samen zouden krijgen

liefs kaley

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hallo Smoeltje! Ik ben degene die vraagt om een foto en volgens mij ben ik de enige die hem nog steeds niet heeft gezien! :x ... :D
    Hij staat niet in je album toch?
    En natuurlijk van harte gefeliciteeeeeeerd met je verjaardag en jullie ondertrouw! :({|= :whistle: :whistle: :({|=

Anna, alvast gefeliciteerd met je lieve mamsje! \:D/ (fijn dat ze nog net voor de operatie haar verjaardag kan vieren!)
    Succes bij de gyn vandaag!

Tjeempie Molly, wat spannend zeg! Ik duim mijn duimen eraf dat je zwanger bent! [-o<

Lola, wat ziet Teri er lief uit zeg! Echt zo jammer dat je hem weg hebt moeten doen... :(

Kaley, ik hoop echt dat het voor jullie gaat lukken, zou natuurlijk super zijn als jullie je liefde kunnen bezegelen met een liefdesbaby! :D

Meisjes, ik ga op 13 april beginnen met spuiten... :pale:
    Zooooo wat zie ik er tegenop zeg, vooral omdat ik in 2006 op de natuurlijke manier zwanger ben geraakt en het eigenlijk dus zou moeten kunnen, ik kan het niet uitstaan dat het nu via IVF moet...
    Ben vooral bang omdat ik ms heb en hierdoor al sneller moe ben dan normaal, waarschijnlijk ga ik me door IVF helemaal een verfrommeld papiertje voelen. :(
    Je kunt overigens gewoon met IVF beginnen hoor als je ms hebt, het gaat me meer om de bijwerkingen die misschien heftiger zullen zijn bij mij dan bij iemand zonder ms. Ik ben nl sinds ik ms heb overal veel gevoeliger voor.

Jullie hoeven niet te schrikken dat ik ms heb hoor. Ik kan alles nog en je ziet niks aan me, waarschijnlijk blijft de ms zoals ie nu is en kan ik met een gerust hart zeggen dat ik een milde vorm heb (alhoewel dat ingrijpend genoeg is). ;)

Liefs, Daantje

Deel Deze Pagina