35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)

NOD

19-03 Molly
    27-03 Marieke
    03-04 LMM
    05-04 Mooiniet
    06-04 Ellen
    10-04 Anna
    14-04 Diaantje1
    17-04 Smoeltje

AFSPRAKEN

18-03 Inez 20 weken echo
    18-03 Mooiniet afspraak gyn + uitslag
    21-03 Diaantje1 eindgesprek IUI
    27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK
    27-03 Smoeltje startgesprek IVF
    31-03 Moby VK
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie
    09-04 Lola Verloskundige
    13-04 Daantje start prikken IVF
    22-04 Diaantje 1e IVF gesprek

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    29-10 Shiela
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

2. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Natas, Anna en Smoeltje...succes vandaag! :thumup:

Liefs, Daantje

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, veel succes vandaag.

Natas, ook jij veel succes, maar ook vooral veel plezier met de echo. Ondanks dat het vooral een medisch gebeuren is, hebben wij er toch voornamelijk van kunnen genieten.

Kaley, weer op de wachtbank. Hoop op roze voor jou.

MissDaantje, MS kent inderdaad vele vormen. Hoewel het natuurlijk nooit leuk is om deze diagnose te krijgen, ben ik gezien de omstandigheden blij voor je, dat je het slechts in een milde vorm hebt.

Smoeltje, dubbel gefeliciteerd met je verjaardag en met je ondertrouw. Maar nou niet ziek worden hoor, dat zou toch een minder geslaagd einde zijn van zo'n leuke dag gisteren.
    En helaas, ook ik heb je foto gemist. Was er erg benieuwd naar.

Ellen, katten zijn vreselijk gezellig. Wij hebben er zelf ook 2. Een kater en een poes en allebei 'geholpen'. Ik moet zeggen, dat mijn eigen voorkeur uitgaat naar de jeweetwelkater. Poezen zijn toch wat vinniger naar mijn idee. Maar ik sluit me wel aan bij iets wat ..... (weet even niet meer wie dat was) heeft gezegd, 1 kat is geen kat. Neem er 2. Ze kunnen samen vreselijk matten, maar meestal liggen ze gezellig met z'n 2en in 1 mandje.

LMM, kom je snel weer boven water? Je wordt gemist meid!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden allemaal succes vandaag (Natas, Annna, Smoeltje en Mooiniet) zo zeg staat veel op stapel vandaag.

Miss Daantje ik snap helemaal wat je bedoelt, je denkt dan toch ook echt dat het gewoon moet kunnen. Tenminste je krijgt ook van iedereen te horen van "je kunt tenminste zwanger worden" maar dat het allemaal niet vanzelfsprekend is blijkt wel weer. Dikke knuf...

allemaal trouwens bedankt voor jullie antwoorden inzake de kittens. Ach we zien wel. Ik wil meer een gezellige kat en mijn mannetje juist een eigenzinnige dus... Maar we zijn wel beide 'gevallen' op een gekleurde (er zitten 3 zwart-witten in het nest en 2 gekleurden)

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Smoeltje, ook jij succes vandaag!

6. @Natasja, Annna en Smoeltje: Heel veel succes gewenst vandaag!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Thnx allemaal!
    Ik mag om 16.00 uur, dus nog eventjes wachten.

Smoeltje, nog van harte met de ondertrouw en je verjaardag!
    Whèhèeee, heb ik je foto gemist! :cry: ;)

MooiNiet, Anna en Smoeltje, veel succes op jullie afspraken vandaag.

Miss Daan, naarmate het dichterbij komt wordt het zeker steeds 'echter' en daarmee confronterender. Het is fijn dat deze mogelijkheid en kans bestaat, maar lijkt me wel moeilijk te accepteren.
    Hou je taai!

8. beele

beele Actief lid

Mar 27, 2008
    116
    0
    0
    Hoi dames, mag ik met jullie meedoen?
    Mijn naam is beele ben 45 jaar en getrouwd mijn man is 37 jaardus zo oud nog niet.
    Wij proberen sinds 2 jaar zwanger te worden.
    En blijven vertrouwen hebben dat het een keer gaat lukken.
    Groetjes Beele

PS kaley, ken ik jou al niet? :) :)

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Beele, welkom hier en hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan.

Van dat stollingsprobleem heb ik inderdaad ook meer gehoord en het is goed behandelbaar. Meiden die daardoor na meerdere MK's toch nog een gezond kindje krijgen.

Verder bestaat er ook nog de Alife studie. Hier kunnen meiden aan meedoen die 3 of meer MK's hebben gehad. De ene helft krijgt een placebo, de andere helft wordt behandeld met aspirine. Aspirine schijnt een heel goed middel te zijn tegen MK's en men wil onderzoeken of ook vrouwen die geen last hebben van stollingsproblemen hier ook baat bij hebben.

Volgens mijn gyn en VK kan het absoluut geen kwaad voor de baby om gedurende een X-periode aspirine te slikken. Maar aangezien het nog in de onderzoeksfase is, willen ze het niet voorschrijven.
    Toeval of niet, heb zelf een halve aspirine per dag geslikt tot ik ca 14 weken zwanger was en deze kleine uk is in ieder geval blijven zitten en alles ziet er picobello in orde uit.
    Je moet alleen wel uitkijken welke aspirine je neemt. Er zijn pijnstillende en bloedverdunnende aspirines. En die bloedverdunnende moet je nemen.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hai Beele, welkom en leuk je hier ook te zien! :D

11. beele

beele Actief lid

Mar 27, 2008
    116
    0
    0
    Hoi meiden, natuurlijk Natas, wist ik dat ik jou ook kende, de wereld is maar klein achter je PC . HAHAHHAHA
    :lol groetjes Beele.

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ beele welkom en ik hoop dat je wens nog mag uitkomen!

@natas, ik duim voor je voor goed rezultaat...
    spannend..
    Nog eventjes meid!
    Laat het weten he...

Ben niet lekker ziekjes denk verkoudheid,
    alles gaat moeizaam vandaag,
    en voel me zo zwaar.....hoofdpijn..
    Tij dvan het jaar he...

Ritje

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Beele welkom... Ik hoop dat het snel mag lukken..

Blijft wel grappig dit is volgens mij het enige draadje waar ik een van de jongste ben :) :)

14. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meisjes,

@Smoeltje, Annna en Natas veel suc6 vandaag ;)

ben er een tijdje weer niet geweest en dan is het weer moeilijk onthouden wie waar wat...

@Daantje, tis afwachten en een beetje beangstigend wat de hormonen met je gaan doen, posi blijven en volhouden ;) en op naar een mooie kleine

@Beele welkom

Hier is het verder prut, dacht eerst dat afgelopen maandag het vloeien stopte en het maandverband in de kast kon gooien maar nee is nu al 4 dagen toch behoorlijk helder bloedverlies eigenlijk meer als in het begin, ik wacht tot maandag af als het ondertussen niet erger word dan :rolleyes:, heb afspraak bij gyn voor controle......
    pffff en gisteren was ik met Nino in een overdekt winkelcentrum en werd ontzettend duizelig en daarna paniekerig, moest ook nog naar huis rijden met het kind in de auto bah bah, hoe rot kun je voelen......
    zal wel weer hyperventilatie zijn geweest, tis ook niet niks the brains kunnen het weer niet aan van eerst dromen over een kindje en dan niks als leegte .....

liefs

15. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BEELE: welkom en dat je maar snel int roze mag komen na zo'n lange tijd.

Hoe is het iedereen met afspraken vergaan vandaag?

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Hey meiden,

Ben ook benieuwd naar de resulaten van de bezoeken van vandaag ....wacht-wacht-wacht....

Hoe is het met jou San Rob? Las dat je mannetje homeopathische medicatie slikt...waarvoor ook al weer? Had het wel gelezen maar weet t niet meer...trek jij het nog met het wachten? Lukt het nog wel op tijd te vrijen of heb je dat even gelaten deze maand(en)?

En Diaantje? Hoe is de stand van zaken in het nadenken over IVF? Je wilt sowieso toch een eerste keer? Is dat nog steeds zo en wanneer ga je dan beginnen?

Ik moet as zondag ongi worden en het voelt echt mega als niet raak in onze laatste spontane zwanger-worden-poging...geen opvallende en als zwanger-herkenbare symptomen :( maar dat betekent dat we dinsdag de uitgangsecho kunnen hebben en start van het hormonen-prikken voor IUI...eindelijk een reeele kans weer op zwangerschap! Duim maar voor ons!

Koosje

17. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Ik ga zeker voor je duimen Koosje. Heel hard.

Mijn vriendje heeft homeopatische med voor zn wisselende stemmingen en erge vermoeidheid.
    Ik heb wat opgezocht opt net over een stof(fosfor)wat in die medicijnen zit en dat komt echt helemaal overeen met waar hij last van heeft en voor welk type mens het geschikt is.Dus ben erg benieuwd. Hij moet na een maand terug naar die hom.arts.
    Dit jaar is er nog niks gebeurt wat een evt zwangerschap kan opleveren. (hoe heb ik dat omschreven....)Dus 3 maanden weggegooid al, en das erg frustrerend. Ik hoop zo dat de medicijnen aanslaan en dattie dan weer beter in zn vel komt, dan komt de rest ook wel weer goed.

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ Koosje wat hoop ik dat je nog snel roze mag worden,
    je begrijpt wel he bij het lijstje horen van de zwangere dames!
    misschien een goede poging nog deze keer!

Ritje

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Wat lief, dank dank dank!

Poeh...3 maanden geen kans maken door niet klussen is SUPER frustrerend....verplicht klussen is voor heel veel stellen niet gemakkelijk dus een of meerdere rondes voorbij moeten laten gaan kennen heel veel meiden denk ik (buiten die geluksvogels die mannen hebben die de moeten-knop uit kunnen zetten). Superklote en verdrietig makend! Maar gelukkig is er zicht op verbetering...daar hoop ik voor je op!

Liefs,
    Koosje

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Dank je Ritje....ik hoop met je mee dat deze poging raak is...dan gil ik alle sterren van de hemel :) :confused: ....maar voelt echt niet zo. Weet wel dat geen bloed moed moet geven (dat was ingewikkeld om op te schrijven... :) ) maar na zoveel rondes en het zwangere gevoel gehad hebben denk ik dat ik het kan inschatten :( ...maar goed...je weet maar nooit!

Koosje

Share This Page