35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik weet gelukkig niet wat hyperventilatie is uit ervaring maar ik kan me voorstellen dat het heel naar is....

Mooiniet meestal is er wel eerder plek, dus blijven vragen.

O ja die steen kan ik ook wel gebruiken ik wil ook hebben, hebben, hebben! :)

2. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Mooiniet: ik hoop dat je eerder een plekje krijgt voor de kijkoperatie en anders succes met wachten.
    Ik mag maandag naar de vk;ben dan 9 weken!
    Weet alleen niet of ik dan een echo krijg;hoop het wel!
    Denk als het daar positief was ik het eindelijk thuis ga vertellen,mijn ouder en zussen bedoel ik!
    Gr, Moby

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hoi Lola,
    wel deze morgen ging het een beetje,
    nu voel ik me echt slecht denk zelfs grieperig,
    misselijk en niet van de zwangerschap,
    keel en hoofdpijn,
    had een afspraak aar heb ze afgebeld want,
    het gaat me niet lukken,
    deze avond trainen ook niet!
    PPppffff....
    Wat liggen in mijn zeteltje wel...

Liefs Ritje

4. Ritje - en alle andere zieken(!) - beterschap..!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

ooooh wat een zielug plaatje Lola

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wat een zielig en lief plaatje Lola dank je wel...

Dikke knuffel Ritje

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey dames,

Natas, wat leuk dat de echo van 20 weken goed is. Het ging natuurlijk al goed ( afgezien van je vermoeidheid dan) maar dit is toch lekker een bevestiging en je zit nu precies op de helft...man wat gaat het snel zeg.

@ Mooiniet, inderdaad gewoon blijven bellen. Ik kon toen direct ruim een week later omdat ze ergens een gaatje hadden.

@ Diana, wat naar dat je je zo voelt...ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt zowel fysiek als mentaal.

@ Annna, ook een positief bericht voor jou, dat geeft toch wel weer wat rust.

@ Ritje, lekker je rust pakken hoor, trainen als je je niet goed voelt heeft geen enkele zin.
    Ik had de laatste paar dagen ook keelpijn en hoofdpijn. is gelukkig nu wel weer afgenomen, maar nog steeds snotterig.

Voor de foto missers...ik zal deze nog een keer plaatsen.

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ohja....hahaha was gisteren natuurlijk naar het ziekenhuis geweest.
    Was precies op tijd ondanks alle problemen met OV etc.

Leuk gesprek gehad, ik kon in principe al starten op 11 april ( bijna tegelijkertijd met jou Miss Daantje zonder I) maar hebben uitgelegd dat we wegens leuke omstandigheden daar even mee wachten.

Daarna langs de verpleegkundige om recepten, prikpen etc mee te krijgen en dar duurde laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanggggggggg.
    Kon ze niets aan doen, collega was uitgevallen wegens griep. Maar ik moest op tijd terug zijn op mijn werk ivm een belangrijke vergadering.
    Ik ben zowieso al de laatste tijd regelmatig afwezig wegens dit en andere zaken die geregeld moeten worden.
    En ik wil dit niet nou direct kwijt aan al mijn collegae.

Afijn, zijspoortje, ik griste die prikpen en de recepten zowat uit haar hand...zo gespannen zat ik op het puntje van mijn stoel.
    Maar eindelijk na alle uitleg ( die al driehonderd keer gegeven is door de schatten) mocht ik alles mee en racete ik terug naar mijn werk.

Overigens kwam ik tijdens het googlen een hele leuke weblog tegen van een vrouw die IVF krijgt eind vorig jaar.
    Was best wel lachen en herkenbaar, vooral omdat het hetzelfde ziekenhuis betreft.

Zal em ff zoeken.

9. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
  10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey allemaal,

Ben een paar dagen niet op het forum geweest en moest meteen een tig pagina's lezen. PFFF, wat hebben jullie veel te vertellen.

Hier eigenlijk niet veel te melden. Heb vandaag wel nog even onze ferti gebeld over de samenlevingstest, die we nooit hebben gehad. Hij gaf nogmaals aan dat we dat hebben overgeslagen omdat we IUI kregen. Bij IUI wordt het zaad meteen in de baarmoeder gebracht en is een samenlevingstest niet nodig. Ook zei hij dat er in veel ziekenhuizen sowieso geen samenlevingstest wordt gedaan, omdat de info die daaruit komt, posi of nega, daar wordt nooit iets mee gedaan. Daarbij heeft hij de ervaring dat als een samenlevingstest nega is, dus als je vijandig slijm hebt die het zaad doodt, je toch nog zwanger kan raken, hij heeft enkele koppels in behandeling gehad waarbij dat gebeurd is. Verder gaf hij aan dat als we persé zouden willen, hij wel een samenlevingstest bij ons zou willen doen. Daar ben ik verder niet op ingegaan.

Gisteren wel nog even geklust :oops: .

@ Beele: welkom bij de oudjes, hoop dat je snel roze meldt.

@ Natas: top dat alles in orde was bij de 20-weken echo :) .

@ Benthe: uiteraard duimen we voor je, mooi dat jullie nog een kansje hebben. Hoop voor je dat het nu eindelijk een keer raak is! En anders...heel veel succes met de eiceldonatie.

@ Ritje: heel veel beterschap.

@ Diana: ik hoop dat het bloeden snel mag stoppen.

@ Anna: nog steeds heel veel sterkte met je moeder, wel fijn dat ze zondag haar verjaardag nog thuis kan vieren. Maak er een gezellig dagje van.

@ Mooiniet: hopelijk kan je ergens ertussen glippen voor de operatie.

Dit was even wat ik onthouden heb. Voor de rest: heel veel sterke.

11. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Nou, kom maar op met die foto Smoeltje...nu ben ik online!
    Voor mij wel jammer dat je pas later start met IVf maar voor jullie natuurlijk wel te begrijpen... ;)
    Ik ga zo even naar je draadje kijken.

Diaantje, wij kregen ook te horen dat de samenlevingstest niet meer door elk ziekenhuis wordt gedaan en onze gyn deed hier dus niet meer aan. Bij het medisch centrum kinderwens vertelden ze ook dat voor IVF zo'n test niet nodig was en ook een HSG niet omdat een embryo meteen in de baarmoeder wordt geplaatst.
    Ik krijg kriebels als ik dit zo opschrijf, laat het maar snel 13 april zijn!

Beele, welkom meis!

Benthe, ik hoop met heel mijn hart dat er voor jullie nog een kans is op een wondertje van jullie 2jen. Hou ons op de hoogte!
    Veel succes! :thumup:

Anna, ik feliciteerde je alvast vooruit met je moeder, ik had begrepen dat ze zondag jarig is. ;)
    Ik hoop dat het een superdagje wordt voor haar! :({|= :whistle: :({|=

Super Natas! Een 'gevuld maagje' klinkt zo lief! Ik smelt helemaal. :baby:

Ritje, ziek zijn beter worden hoor! :D

Diana, een hele dikke vette megaknuffel meis, tis ook heel heftig dus zowel lichaam als geest hebben de tijd nodig om weer te herstellen en te helen!

Mooiniet, ik hoop dat je sneller geopereerd kan worden maar ja, of je na zo'n operatie meteen zin hebt om te ...eeehhhh...? :D
    Ik heb een behoorlijk hoge sexdrive maar toen even niet!

Liefs, Daantje

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een zieken allemaal. Iedereen beterschap!

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje: vanwaar dat schaamte-gezichtje achter het zinnetje dat je gisteren geklust hebt?
    Niet voor schamen, het is toch ook om ervan te genieten? Vind ik wel!
    Gr, Moby

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ok, daaaaar komt ie dan!

15. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Aaaaahhhhh....wat een héééééééérlijk stel zeg! :D :thumup:
    Dat worden natuurlijk snoepjes van kinderen!
    He he, is eíndelijk mijn nieuwsgierigheid bevredigd! :oops: :D

Liefs, Daantje

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha Smoeltje,
    Wat een leuk stel zijn jullie en wat een lief koppie heeft je mannetje...dat wordt een mooi beebje zeg!
    Prettig weekend!
    Koosje

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ladies, even ego tussendoor, moet de regen in om mijn camera op te halen en de paarden te gaan verzorgen.
    Vanochtend, Matcare dipstick (kon mijn laatste Sensitest zwangerschapstest niet vinden), toen uiteraard hyper en Persona ovulatietests er achteraan.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-8OKC7G73.jpg

Mijn mond viel open, want ik kan elk moment ongesteld worden. We hadden gister nog flink geklust in de hoop dat het ene minimale kleine draadje bruin wat ik in de nacht van woensdag op donderdag voor ogen kreeg wat sneller zou veranderen in ongesteldheid.
    Dit is de CB.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-MQLCVJKD.jpg

Kruidvattest gehaald, negatief.
    En het bleef maar spoken en spoken in mijn hoofd, ik wist zeker dat ik nog een Sensitest zw. test moest hebben. En ja, gevonden!
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-RGG8VAM4.jpg

Dus met die rare lijf, het rare ei, die rare temperatuurkaart,
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-7T8W7KZI.jpg

en dit rare lijf is het toch heel pril raak? Maandag heb ik die belafspraak met de gyn, dan kijken we wel verder....

18. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    hahaha...dank je wel!
    Laten we hopen dat ze inderdaad snoepjes worden, maar dat vind iedere ouder meestal wel toch?

Ok, kan ik hem weer weghalen hehehe.

@Koosje, ja lief koppie heeft hij he? Hij is heel erg groot en lang en kaal zoals je ziet. Dus dan kom je als snel dreigend over, maar hij is zo lief zoals hij er nu uitziet op die foto.

19. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Molly, misschien als je over een paar dagen weer test?
    Want dat ziet er toch wel zwanger uit vind ik.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oooh Molly, zou het? Meid wat ongelooflijk spannend toch weer. Hopelijk kan de gyn maandag uitsluitsel geven. Enne, ik zie toch echt een licht streepje op die sensitest hoor ......

Jeeetje Smoeltje, heb ik hem weer gemist.

Deel Deze Pagina