@ Miss Daantje: ik krijg ook al de kriebels over de 22e en ik weet niet eens of we het willen en of we in aanmerking komen. Duim voor je dat je maar 1x nodig hebt. @ Moby: en of ik ervan geniet , ik schaam me er zeker niet voor. Het is alleen zo raar om dat op te typen. @ Smoeltje: jaaaaa, ik heb de foto ook mogen bewonderen. Leuk stel zijn jullie. Die van mij is ook heel groot en kaal, maar zooooooooooooooo lief . @ Molly: oh wat spannend. Mijn duimen draaien dat je zwanger bent. Ik hoop het zo voor jullie! Duim, duim, duim, etc. @ All: allemaal een super fijn weekend gewenst!
Molly ik ga voor je duimen en hopen dat het raak is dat zou wel super zijn! Misschien is je test over een paar dagen nog duidelijker en ben je hartstikke zwanger!
@Mooly: je houdt het zeker spannend zeg! Kan goed dat je zwanger bent want de sensitest is heeeel gevoelig! Ik DUIM voor je! @Smoeltje: leuke foto! Zijn jullie van antilliaanse komaf ofzo?
Moby4, nee ik ben Marokkaanse, mijn man is Surinaams. Maar gek genoeg denken mensen vaak dat ik Zuid-Amerikaans ben en als ik bruin ben ( door de zon) denken ze vaak Surinaams of Antilliaans. Diaantje, hihihi nu ben ik wel heel erg benieuwd naar jullie. Jij bent Indo toch?
Jeetje MooiNiet, terug naar de rubberen oertijd....... Benthe, wat een super gesprek heb je bij Geertgen gehad! Ik ga heel hard voor je duimen. Jahaaaa, eindelijk de foto van Smoeltje gezien! Leuk stel! Weet je zeker dat je 35+ bent? Molly, wat spannend! Ik zie ook een streepje op de Sensitest..... de duimen draaien. Thnx voor de felicitaties van m'n 20 weken echo meiden! Er staan nu wat fotootjes in m'n album (haha en ik zat nu aan m'n limiet van foto's uploaden, de 2 pagina's zijn vol). En idd, op deze termijn is het nu echt Genieten met een hoofdletter. Mènnnn, wat gun ik jullie dat allemaal...... [-o<
Molly jij laat ons echt in de spanning, ben beniwud meid, ken er die ook zwanger waren en overtijd en niets aangaven op de zwangerschapsstick! Ik duim voor je! Dank jullie voor de bezorgd heid en beterschap, wel het gaat op en neer s morgens en s avonds voel ik me niet lekker ertussenin gaat het weer.. Nu net chinees gegeten buikje zo rond als een tonnetje, probeer de kilootjes echt bij te houden, mijn ventje lacht met men geknor, ik ga altijd over het hekje om de hondjes uit te laten en eten geven en zo, maar het gaat moeizamer en das niet fijn hihi, heb me al eens pijn gedaan (je weet wel waar!) me nu instaleren in men zeteltje...zal nodig zijn. Fijn weekend iedereen Ritje
Hoi Molly, Ik ben nieuw hier maar lees julie berichten wel en daarom wil ik je voorzichtig maar toch zeker feliciteren, Ik kan verder nog niet iedereen uit elkaar houden maar doe me best Mag ik je vragen of je ook al 'n vermoeden had. In elk geval geniet er van Groetjes Beele
Hey Smoeltje, Nee, ik ben geen Indo, maar Indisch. Betekent dus dat mijn beide ouders Indisch zijn. Een Indo is een mix. Daarbij heeft mijn moeder Ambonnees bloed van mijn opa. Mijn vriendje is Hollands, heel lekker . Ik heb geen foto's op mijn laptop, komt nog wel een keer, hou je tegoed!
Quote van Lola: Quote van Mooiniet: Hey wat leuk! Ik heb ook een hele aanhankelijke Joep gehad (bijna een sufferd eigenlijk) "Heb je het nu over een kat of over een vent... ? Je hebt trouwens best kans dat het lukt om er eerder tussen te komen. Ik kon door een uitgevallen operatie toen ook een stuk eerder voor mijn laparascopie terecht. Er vallen regelmatig operaties uit, bijvoorbeeld doordat patiënten koorts krijgen of zo en dan alsnog niet geopereerd kunnen worden..." Ja wat denk je nou? Ik geloof niet dat ik ooit een coole Joep (als persoon) ben tegen gekomen.... En sufferds val ik al helemaal niet op! Ik hoop echt dat ik eerder kan; ik ga vanaf de week van mijn ongi bellen of ik de week erna kan komen (dat zou 14 april zijn) OF IK HOEF NATUURLIJK HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL NIET! Dat kan ook..... [-o<
Zo, jij weet je nog eens goed uit te drukken?! Hahahaha! een gaatje, nou het worden er zeker 2! En ik hoop inderdaad snel! Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en ik hoop ook bij mijn eigen gyn, want daar heb ik ondertussen al een hele fijne band mee opgebouwd.
Sjips wat een mooie mensen zijn jullie, daar kan alleen maar een heeeeel mooi babietje uit komen! Inez, Gyn zal maandag weinig kunnen doen door de foon , maar even afwachten wat er maandagochtend uit een test komt. @ natas, wat een schitterende echo's weer, en wat fijn dat je kleine meid helemaal in orde is. @ Beele, welkom hier! Jij aan een maansteen? Ik zweer bij mijn Moqui Marbles Niet iedere steensoort is voor iedereen geschikt he, het is altijd goed om een betrouwbaar goed persoon ook nog na te laten pendelen of een bepaalde steen op dat moment wel geschikt voor je is. Zo heb ik een tijdje mijn Moqui's niet aangeraakt, had ze op dat moment niet nodig. Of ik een vermoeden had? Ik schrok me wezenloos vanochtend toen de temp weer gestegen was. Een lieve vriendin van mij, hier bekend als Freesia, heeft namelijk ook van 12 dpo tot 23 dpo een lage temp gehad, en bleek na haar miskraam gelijk al weer zwanger te zijn. Ik weet dus wel dat er gekke dingen gebeuren, misschien vaker bij ons ouwetjes? Omdat ik geen Sensitest zwangerschaps test meer kon vinden heb ik een ovulatietest gepakt, en schrok nog harder, ja, en dan ga ik toch verder zoeken, vandaar de CB en de Kruidvattest. Uiteindelijk heb ik toch de Sensitest teruggevonden en toch maar gedaan, terwijl ik nog geen 2 uur ervoor nog geplast had. Morgen test ik zowiezo niet, moet om 6.30 uur de deur uit, dus niet testen gaat wel lukken Was de temp vanochtend niet terug omhoog gegaan dan had ik niet getest, want ik was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. @ Mooiniet aan de condooms... @ Benthe 15 jaar mc's gefokt, ik 12 jaar Devon Rexen. Hier definitief gestopt met het fokken van het ras. @ MissDaantje, 13 april. Wowwwwwwww spannend meid! @ Anna 70% klinkt goed! @ Moby, maandag naar de vk, spannend joh @ Ritje, griep? Hhopen dat het gauw over is. Lola is onze plaatjesdiva @ Diana, hopen dat je je gauw wat beter voelt, meis.
Ja, echt vet leuk. Ik heb in een deuk gelegen. Dit soort mensen moeten op z'n minst columns gaan schrijven!
Diaantje: je gaat toch niet zeggen dat je je daarvoor schaamt? Daar zijn we allemaal constant mee bezig toch?
Inderdaad. Diaantje, niet schamen hoor, wij hebben het hier gisteravond ook nog vet naar onze zin gehad
Hihihi, tja, dat is nou eenmaal zo..... daarom hoop ik ook dat het in de week van de 14e gebeurt, omdat mijn lief dan de hele week op een beurs in Geneve zit (dan heb ik ff rust....!)
Molly: volgens mij is het toch raak hoor meid! Ik heb eens iemand gezien die voor de grap door had getest met ovu testen en de 2e streep werd steeds dikker en duidelijker totdat ze een zw test durfde te doen en toen was ze zwanger! Het zou wel heel raar zijn zou het niet zo zijn..... Ik ga in ieder geval duimen!
In eerste instantie vind ik het alleen maar fijn dat het zo goed gaat met jou! Inderdaad, die rubbertjes lijken echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden! Wij gunnen het ons ook hoor, maar blijkbaar is er iemand anders die het ons nog niet zo gunt. We moeten nog wat witte voetjes halen geloof ik...
Ritje wat weet jij dingen toch altijd leuk te omschrijven! Zal voor jou wel heel gewoon zijn he? Je bent een lieffie (en je ventje ook!)