Hoi Hoi, Ben weer terug ...online Mijn internet lag er een poosje uit.... Pfff en moet je heel wat pagina's lezen om weer bij te komen. Bij gaat alles goed en heb 9 april mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Omdat ik verder nergens last van heb, word het dan misschien een beetje echt. Ben zo nieuwsgierig of alles goed is en wil graag het hartje horen kloppen. Nog ff afwachten dus... groetjes Anja
Oh Anja wat spannend meid! Het is natuurlijk fijn als je nergens last van hebt, maar het kan ook een beetje beangstigend zijn....kan ik me heel goed voorstellen! Success de 9e (en ik weet zeker dat je ons dan veel goeds te vertellen hebt!)
Heb gisteren de uitslag gehad van bloedproef nekplooimeting. We hebben een zeer lage kans dat ons kleintje het syndroom van down zou hebben en we moeten geen verdere testen ondergaan, goed he Voor de rest alles ok hier.
Haha, nee, aan de telefoon zal gyn inderdaad weinig kunnen doen. Dacht dat je er heen moest en dat ze dan misschien meteen even zouden kunnen kijken. En natuurlijk ga je maandag weer positief testen! [-o< [-o<
Zico, wat een geweldige uitslag van de bloedproef en fijn dat verder alles goed gaat. Natas, mooie plaatjes weer meid, moet die van mij nog steeds scannen. Dat komt er steeds maar niet van. Hoe is het nu met de vermoeidheid? Voel je je al weer wat beter? Anja, 9 april de eerste afspraak. Kan me voorstellen dat het pas dan ee nbeetje echt gaat worden. Zeker wanneer je weinig kwaaltjes hebt kan de twijfel of het allemaal echt zo is snel toeslaan. Diaantje, het is inderdaad niets om je voor te schamen meid. Gewoon lekker van genieten. Doen wij ook.
@Zico wat is een lage kans? Ik had 7 op 8 kans van een gezond kind op de 10 moet ik me ongerust maken? wat is er tegen jou gezegd.... voel me er nog steeds niet zeker over! Greetz Ritje
Koosje, Wij zijn altijd heel blij geweest met het feit dat het zo snel lukt. De eerste keer was dat wat ik meteen zei; "ook al loopt deze zwangerschap uit op een miskraam, het is wel een goed teken dat ik zo snel zwanger ben geraakt". Ik had toen vooral gedacht dat het eerder in de zwangerschap mis zou gaan, we waren voro mijn gevoel al erg ver. Aan de ene kant voel ik me best bevoorrecht, dat het zo snel lukt. Aan de andere kant ben ik natuurlijk nu even ver als iemand die dezelfde 10 maanden nog nooit zwanger is geweest. Met lege handen dus. En met twee hele moeilijke ervaringen. Maar we putten veel hoop uit het feit dat zwanger worden niet al te moeizaam is gegaan tot nu toe. Goed (vaak genoeg) klussen is voor ons geen van zelfsprekendheid, maar als we er duidelijk alletwee voor gaan, dan komen we er dus wel. En we vinden het ook helemaal niet vervelend. Het gaat hooguit ten koste van je nachtrust Ik zal je ook blijven volgen hoor! En wens je heeeeeel veel succes. Benthe, Wat fijn dat het er nog een beetje hoop is. Ik duim zeker door voor je! Moby, Goed zeg, al bijna 9 weken! Ik hoop maar dat je snel voor een echo mag. Ik zou er de eerste keer maar niet op rekenene. Vaak doen ze dan een intake. Hebben ze bij die VK wel een echo apparaat? Vind het wel heel bijzonder dat we straks een paar IVF dames tegelijk hebben. Ik hoop dat we mogen meedelen in jullie hoop en zorgen EN BLIJDSCHAP als het lukt. Molly, De teststress? Ik meen dat je wilt vertellen dat je positief test! Zou weer heel mooi zijn dan. voorzichtig GEFELICITEERD Hopen dat alles goed blijft gaan. Mooiniet, Eigenlijk hoop ik neit dat je er voor die datum nog tussen kunt komen. IK HOOP GEWOON ECHT DAT JE DIE TIJD AL RUIM ZWANGER BENT!
weer niet wie het er laatst over had... Beele misschien ? Maar is het bekend dat je meteen na de ovulatie gevoelige borsten kunt krijgen? Ik heb er nooit eerder van gehoord! Ik heb echt al 2 dagen MEGA last van mijn borsten en heb maar net 3 dagen geleden mijn eisprong gehad. Dus ik weet echt wel dat het geen tekenen van zwangerschap kunnen zijn.
ritje ze hebben niet gezegd van zoveel op zoveel, gewoon dat het een heel laag risico is om een kleintje met down te krijgen
Molly meid, ik duim me gek voor je. Ga je morgen weer testen? Zico, wat fijn dat de uitslag goed was, gefeliciteerd! Ritje, bij mij was de uitslag van de Combinatietest een kans van 1 : 720 op Down. Dat is dus anders uitgedrukt als bij jou. Inez, nee helaas is de vermoeidheid nog steeds hetzelfde. Heel vervelend, maar gelukkig verder nog maar 1x duizelig geweest en niet meer flauw gevallen. En jij, hoe staat het nu met jouw energiepijl en lontje? Anja, spannend de eerste afspraak! En ja, het is allemaal nog zo onwerkelijk in het begin hè, als je nog niks voelt en nauwelijks wat merkt.
LMM, hoe issut met je? Heb even je profiel opgezocht en zag dat je laatst wel online bent geweest. Maar je bent erg stil, maak me een beetje zorgen om je.
Heb net negatief getest ...toch superjammer al voelde ik het wel aankomen. Mijn mannetje had wel goede hoop omdat ik zo emotioneel en moe was als 10 anderen. We balen maar gaan vol goede moed verder met IUI als de duivels er zijn! Heb daar ieg een heel goed gevoel over...maar ben het wachten wel heeeel erg zat! @Molly.....wat spannend! De tests zijn toch wel zeker positief hoor! Je bent gewoon zwanger denk ik! Alvast voorzichtig gefliciteerd! Koosje
Koosje, )(&&%$^&(*(!(#^*_ Wel fijn dat je zo positief voelt over de IUI. Het is ook zo raar zeg! Eerst heel snel zwanger en daarna zo lang moeten wachten. Maar het kan wel en met IUI is de kans natuurlijk een stuk hoger voor jullie! Ik wens je heel veel succes ermee! Gisteren trouwens op kraambezoek geweest van een meisje dat geboren is op de uitgerekende datum van onze eerste zwangerschap. 12 maart! Ze is lieeeeeeef! Zo'n mooi lief mensje. Natuurlijk voel ik wel oh dat wil ik ook! (alhoewel papa en mama (vorie week ook erge griep gehad) erg moe zijn en vooral papa errug twijfelde of hij ooit nog wel een keer zijn leven zo over de kop wil laten gooien). Maar gelukkig geen 'moelijke' gevoelens gehad. Ik was wel emontineel toen ik de moeder kuste. Zo fantastisch! ZE HEEFT NIEUW LEVEN GESCHONKEN. De gedachte dat ik dat ook dezelfde tijd had kunnen doen... Ik wil heel graag een kindje om voor te zorgen. Maar zelf een kindje krijgen... dat lijkt me ZO MOOI Ik wens het vooral heel sterk voor iedereen die dat heel graag wil en nog nooit gedaan heeft. Ik duim voor ons allen.
Hahahaha....weet je dat ik zelf altijd een hysterische lachbui moet onderdrukken als een van de gynac dit woord gebruikt. Vaak zeggen ze na afloop van een afspraak: zo, dan mag u nu naar de verpleegkundige en zal zij een afspraak met u maken, misschien dat ze ergens nog een gaatje kan vinden dan hoeft u niet lang te wachten.
Gisteren uitslag gehad van zaad vriend en die was goed en mijn uitstrijkje was ook goed dus ik heb geen enge ziekte. Nou dat scheelt weer alleen hoe nu verder? want ik ben nog steeds niet zwanger! Ik ga natuurlijk gewoon door met ovu testen en smeppen en pillen enzo maar moet ik nu nog een keer naar ha of vooral doorgaan? Molly ben nog steeds voor je aan het duimen! Spannend! zico gefeli met de uitslag, das goed nieuws en de rest een goed weekend!
Ga je nog laten testen op ijzer? Met mijn energiepijl gaat het redelijk zolang ik me maar aan een strak schema houd en met het lontje gaat het momenteel ook redelijk goed. We zijn met Alyssa met een nieuwe strategie begonnen, ze krijgt even een time-out wanneer ze doorgaat met ongein uithalen nadat haar verteld is dat iets niet mag. Het voorkomt een driftbui bij haar en mijn lontje blijft er langer door. Jolanda, fijn dat je deze uitslagen hebt gehad, maar inderdaad blijft nu toch voor jou de vraag hoe nu verder. Ik denk dat ik het er zelf niet bij zou laten en evt een doorverwijzing naar een gyn zou vragen. Koosje, toch jammer meid, ook al voelde je het aankomen hoop je toch nog altijd op een andere uitslag.
@Jolanda: wat is Smeppen? @Anna: ze hebben daar idd een echo-apparaat, dus wie weet..... @Zico: Fijn, een goede uitslag;geeft de burger weer moed! @Koosje: Jammer zeg, maar je zit nog 2 dagen voor je NOD; misschien nog een klein kansje? @LMM: inderdaad al een tijdje niet gezien;alles goed? Fijn weekend allemaal en groetjes, moby