35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zoooooo herkenbaar Anna! En jouw wens raakt mij, dat heel graag willen maar nog niet de kans hebben gehad....ik bid, duim, hoop dat onze tijd heeeeeel snel komt! Zo'n uitgerekende datum blijft je bij he? Het lijkt mij zo vreselijk een tweeling te verliezen als je er al 3 maanden aan gewend bent dat ze in je buik zitten....er zijn ntuurlijk nog kansen zat maar je hebt iets heel bijzonders meegemaakt!

Koosje

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo meiden.... ff mijn aanwezigheidsplicht voldoen.
    Heb weinig te melden zit midden op de wachtbank (daaar waar ie wat doorgezakt is)
    HEb mijn contract getekend en wel binnen dus is echt OK....
    Ik moest aardig wat bijlezen maar weet niet meer waar ik op wil reageren....

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

O ja Molly

[-o< [-o< [-o< :D ziet er goed uit...............

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    LMM zit even in een dipje. Heeft niet kunnen klussen door de griep en de volgende ronde zit LMpapa in het buitenland. Als ze weer echt bezig is komt ze weer terug. Ik ben bang dat we haar nog een maandje kwijt zijn, helaas.
    We hebben gisteren een paar sms'jes over en weer gestuurd. Vanwege haar dipje heb ik maar niet verteld van mijn voorzichtig positieve Sensitest.

Ik, de trut, heb er na een dag vol met veel afleiding toch vanavond weer een ovtestje doorheen gejast. Had ik beter niet kunnen doen. Ben nu pissig op mezelf dat ik teleurgesteld ben. Toch is het niet zo gek dat ik na 7x op een dag plassen en maar 2 uur voor de ovtest nog geplast te hebben een negatief ovutestje heb. Ik heb nog 1 Sensitestje (zw.) en die bewaar ik tot maandag.

Temp was vanochtend, 2 1/2 uur eerder dan normaal, 0.1 hoger dan gisterochtend, en in de trein naar mijn paard toe zat ik vaak tegen kokhalzen aan. Net niet misselijk, meer heel erg wee in mijn maag (had dat 2 weken geleden ook op zaterdag). Elke 2 uur wat eten zorgt wel dat ik daar geen last van heb.

Ben hardstikke moe, dus ga over een half uurtje naar bed toe, zit er een beetje doorheen. Anderen testen al vet positief 12 dpo en ik nu nog niet echt. Het "zal wel weer mis gaan"-gevoel overheerst. Geef er maar even aan toe vanavond, even zwelgen, en dan morgen gezond en fris weer op.
    Vergeet niet de klok een uur VOORUIT te zetten dames!

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Zico: wat een fijn nieuws meis! Gefeliciteerd!

@Inez: als je nog duimen over hebt, graag!

@Natas: Hahaha, jij bent in je vorige leven een Amsterdamse uitsmijter geweest of niet soms?!

@Molly: SPANNEND! Wanneer test je weer?

@Koosje: gets meid, maar je gaat inderdaad spannende tijden tegemoet en dat is alleen maar fijn. Kun je je daar op focussen. Succes lieverd!

@Anna: dankje lieffie! Ik moet ook meer en meer mijn moed bij elkaar rapen als ik iemand moet feliciteren met een beebje....niet omdat ik het ze niet gun, maar omdat ik het ook zooooo graag wil en dan word het af en toe net iets te veel......

@Smoeltje: nee deze dan: ik zat bij mijn gyn dus donderdag en er zat een co-assistent bij. Het begon al dat hij het handschrift niet kon lezen van mijn gyn, dus ik proberen het een beetje uit te leggen. Gyn komt binnen, krijgt telefoontje op zijn mobiel. Was een collega die volgens mij een patient overnam. 1 minuut later, weer een telefoontje op zijn mobiel. In dit gesprek had hij het over "stevige balken"..... Dus de co-assistent en ik keken elkaar verward aan (weer een collega?) en mijn gyn ging vrolijk door over waar de tegels moesten komen. Nou, toen moesten we even onderdrukt lachen, want dit ging dus duidelijk niet over "het vak".
    Ja, ik ben wel zo'n tiepje die van sexueel getinte grapjes houdt.... ;) ;) ;)

@Jolanda: gaat dit allemaal via je gyn? Want een uitstrijkje kan alleen zien of je wel of geen ACTIEVE ziekten hebt. Als je ooit in je leven chlamydia hebt gehad, kun je dat alleen zien via je bloed. Hierdoor kunnen je eileiders verstopt zijn.

@Ellen: heb ik ook wel last van soms.... je moet dan ff op gang komen met reageren.....of je hebt natuurlijk echt echt echt geen zin. Gefeliciteerd met je contract en als je een nieuwe bank nodig hebt: ik ben volgende week in huis aan het klussen (ehh met hamers en boren en nog meer!) dus ik klus wel ff een nieuwe bank voor je, met kussentje!

@Molly (nog een keer): zwelgen is fijn, maar niet je hoofd laten hangen hoor! Je bent nog niet rood, dus we blijven duimen en hopen!

Ik heb gisterenavond lekker tapas gemaakt voor mijn lief; hij was een beetje down..... vandaag hebben we de restjes gegeten. We hebben ook samen gesjopt: een heel nieuw servies (gekregen omdat ik zo lekker kook) en ideeen opgedaan voor een aantal nieuwe kasten in huis. Volgende week (door de week) ga ik ze kopen want dan is het minder druk dan vandaag.
    Verder weinig te melden, ben vergeten de kapper te bellen SJ*T!
    En ik geloof dat mijn lief naar me lonkt op dit moment.....
    Sorry, moet echt gaan nu!
    Tjuus!

7. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje jullie berichten, maar ik ben net nieuw dus de namen en bij behorende vehalen haal ik nog al door elkaar!
    Wil jullie wel laten weten, dat ik meeleef, en zoo hoop voor iedereen op een gezonde zwangerschap !

Zelf ben ik al 45 jaar en voor de MMM te oud.

Dus ik leer wel veel over allerlei termen waar ik nog nooit van gehoord had.
    Maar verder reageer ik daar dan maar niet op het is zo dom om op 'n onderwerp te reageren waar je geen snars van snapt!

Soms lig ik ook wel in een deuk over de hilarische verhalen.

Ik merk wel dat jullie een hechte club zijn en dat is toch heel fijn vooral als iemand het heel zwaar heefd.

Mijn NOD is aanstaande vrijdag, heb 'n klein beetje hoop.
    Ik voel me misselijk, veel zeurende pijn onder bij baarmoeder.
    Maar goed het kan alle kanten op.
    Misschien houdt ik me wel weer voor de gek.
    Ben inmiddels wel al 2 jaar aan het proberen.
    Misschien zit het er voor mij gewoon niet meer in. :cry:

Ik wens het in elk geval voor iedereen !

Groetjes Beele

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Beele, vraag ons gewoon wat onze afko's ;) betekenen, je kunt er alleen maar van leren toch?

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Beele: meis, wat knap van je dat je toch al zo lang bezig bent! Wie heeft je gezegd dat je te oud bent (voor de MMM)? Is dat een medisch vaststaand feit? Je ziet, ik weet ook nog niet alles.... :(
    Ja we zijn best een hecht cluppie met z'n allen maar in ieder geval hebben we ons hart op de juiste plaats zitten :p en dat is heeeeel belangrijk af en toe. Je merkt hier echt heel goed dat iedereen een stevig portie levenservaring heeft, dus daar pas jij ook heel goed bij! De namen leer je vanzelf :rolleyes: , of anders kun je altijd ff teruglezen bij een specifieke naam.
    En ook voor de nieuwelingen duimen we hoor! Wat spannend voor je.... het zou toch maar eens raak zijn.....! [-o<

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee...... maar nu je het zegt, had het best wel es willen zijn! :D

11. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    He mooiniet, ik zie aan je banner dat we ongeveer gelijk zitten!
    Heb jij al een voorgevoel?

En 45 jaar is echt te oud voor MMM.
    Grens ligt ergens bij 43/soms44.
    We kunnen misschien wel wat onderzoeken laten doen.
    Maar kiezen daar niet meer voor!
    Als ik jonger was denk ik wel!

groetjes, voor iedereen Beele.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, ja ik ga a.s. donderdag aan VK vragen of op ijzer prikken nodig is.
    Fijn dat jij een methode hebt gevonden om je lontje langzamer te laten opbranden.

Molly, ik las dat je je laatste Sensitest tot maandag bewaart. Ik duim door!

Ah, arme LMM :cry:

Beele, gewoon vragen stellen hoor ;)

Anna, dat is een hele mooie wens die ik ook voel..... ik wou maar dat het voor iedereen snel komt.

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moly ik ben ook benieuwd meis!
    Je zwangerschapstest is zeer hoopgevend want ik zie toch duidelijk een streep (ik ga maar niet uit van de ovu testen tenslotte zijn die voor je LH piek ;) )

Hier net de auto gewassen, het begint nu te regenen maar ik heb tenminste alle zooi eraf gewassen dus nu mag de regen de rest doen ;)

Beele gewoon vragen hoor. dingen worden hier zonder problemen 80 keer uitgelegd wij oudjes zijn zeer geduldig :)

Balen voor LMM Ik hoop echt dat ze snel zwanger is en klan 'lachen' om haar gemoedstoestand nu .... Ik weet zeker dat het goed komt. Tot snel!

Nou ik ga maar weer eens aan de strijk..
    Laterrrrrrrrr

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MOLLY: moed houden!

KOOSJE: Bah bah bah

15. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

IK DOE WEER MEE! :D :) Gisteravond en vanochtend lekker "bezig"geweest.
    PPFF EINDELIJK NA 3 EINDELOZE MAANDEN.
    En toen ik zei dat het weer ouderwets lekker was geweest (sorry voor de details) zei hij : DAN MAG HIER OOK WEL EEN KINDJE VAN KOMEN!"

Dus dames, mn geduld word beloond en eindelijk kan ik
    weer zinnig meebabbelen en niet alleen maar negatief, hoop ik.

Ik ga mijn banner maar weeres uit ut stof trekken.

Jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat ik mega opgelucht ben.Geen idee oft aan de medicijnen ligt, hoop alleen maar dat het zo doorgaat.

Heb hem al gezegd dat we het vanavond nog eens dunnetjes overdoen.
    ;)
    Groetjes Sanrob

16. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    NOU hier issie dan weer.

Mijn NOD is 21 April. (heb cyclus op 28 dgn gezet, was eerder 26 dgn en laatste 2 x 29 dagen dus heb maar een beetje gemiddelde genomen)

17. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Beele: Welkom hier en dat je maar gauw in het roze mag komen!

@Sanrob: fijn te horen dat het nu zo gaat; wie weet dan toch de medicijnen;in ieder geval zijn jullie zo te horen weer op de rit!
    Succes en je banner doet ook weer mee!

@LMM: hoop dat je gauw weer terug bent!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MooiNiet, speciaal voor jou, hier komt 'ie dan!

[-o< [-o< [-o<

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wow SanRob, dat klinkt weer positief! Wat zal dat je goed doen meid.

Beele, inderdaad gewoon vragen hoor, wanneer het je even duizelt met al die afkortingen. En nog een paar daagjes tot jouw NOD. Spannend spannend.

En vooruit, nog maar een keertje voor iedereen die het nodig heeft:

[-o< [-o< [-o<

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve LMM, ik hoop dat de zon weer heel snel voor jou gaat schijnen en dat we ook jou hier snel in het roze zullen zien.

Deel Deze Pagina