Koosje, wat balen dat ze er weer zijn. Natas, heel goed hoor, dat je even laat prikken. Want om je nu steeds zo beroerd te voelen is nou ook niet bepaald prettig.
@Jolanda: ik dacht altijd dat je binnen 36 uur na je ovu test het meeste kans hebt om zwanger te worden .........
Ik geloof niet dat ik al wat voel... vorige maand wel. Allemaal rare dingen. Rillingen, krampjes, mijn NOD was ook 2 dagen later. Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen, want ik ben nl nog nooit zwanger geweest. Anyway, ik heb het gevoel dat ik een beetje verstopt zit zeg maar. Ik wacht tot er een plekje voor een laparascopie vrijkomt en dan weet ik meer. En jij? Heb jij al kinderen?
@SanRob wel mooi dit te horen, het kan de medicijnen zijn maar gewoon even in het hoofdje, denken dat ze helpen en het menselijk brein is gewoon eindeloos diep om soms te begrijpen.. In ieder geval succes , ben heel erg blij voor je @Beele, wel kim Clijster haar mama had mieuwe vriend en is ook 46 nu er pas een kindje weer kwam dochter en moederlief kort bij elkaar bevallen! En Wendy van wanten ook 46 zo zie je maar meer en meer worden mama's ouder! soms door onstandigheden... En ik duim dat jij daar vast snel mag bij horen! @koosje wat spijtig om dit te horen, hopenlijk snel beter nieuws en wens je een mooi roze kleur toe... Hier gisteren aanbevelen dor de gyn een ritje gemaakt op de mountenbike dorp ons nieuwe dorp, het uitzicht is heel mooi en het weer was er ook naar! men dochter mee van 16 en men vriend, het viel mee alleen de berg op maar iedereen had het er even moeilijk mee, maar erna weer gezondigd lekkere dame blance met warme chocolade gegeten MMmmm Voelde me goed , vandaag gaan trainen maar het regende en had weer wat keelpijn, gisteren voelde ik me goed! de ze avond zeteltje in met keelpijn en rillingen Bbrrr Hoop dat het snel voorbij gaat.. Fijne avond iederen! Liefs Ritje
Natas, sta er eigenlijk van te kijken dat je geen recente HB test hebt gehad nu je je nog steeds zo moe voelt. Ik hoop bijna maar dat het daar aan ligt. Dan ben je er vast wel weer snel bovenop na een zooi pilletjes. SanRob, Wat goed nieuws joh! En fijn dat het bevalt, maar ik zou hem nu niet uitputten hoor 3 keer in 36 uur is weer iets te veel van het goede misschien om zwanger te raken. Schijnt slecht voor de zaadjes te zijn. En hij zegt ook nog wel een baby te wensen. Dus da's misschien nog wel positiever. Ik zeg succes!
ANNNA: ik weet dat het teveel is, maar de rest vd week issie er niet he. Dus eerst maares de "ouwe troep"opmaken en dan maggie de verse voorraad aan me kwijt. HAHA
Hoi allemaal, Ik mocht vragen stellen he? Hier dan eerst een technisch vraagje, hoe krijg ik z'n witte herhaal citaat van iemand in mijn antwoord? Ik weet niet meer precies wat ik over mezelf heb geschreven. Mooiniet , vroeg of ik al kinderen had. Ja dus, 2 zonen! eentje van 24 jaar, en een zoontje van 9 jaar. Beiden uit vorige relatie, inmiddels al wat jaartjes samen met nieuwe man. Sinds vorig jaar getrouwd Op JAMAICA super romantisch. En mijn man heeft ook een lief zoontje uit vorige relatie. Onze grootste wens is een wondertje van ons samen. Zo, dat was even wat over mij. En vanaf nu ga ik jullie overvallen met mijn evt. vragen! Maar eerst wens ik Molly heel succes bij het testen ,ik duim voor je. En mooiniet, ik denk dat je niet altijd wat hoeft te voelen, als het daaraan lag was ik al vaakl zwanger geweest (heb me vaak voor de gek gehouden) en gedacht NU IS HET RAAK! ik zal gewoon net als eeneider op 'n positieve test moeten wachten. hoop as. vrijdag HAHAHAHA. Groetjes Beele,
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn nod nu is..... ik ben een heel jaar stipt op tijd geweest, maar vorige maand dus 2 dagen te laat (mijn eisprong was ook een dag later) en deze maand was mijn eisprong wel 4 dagen later dan normaal. Dussssss...... Ik ben van vrijdag t/m maandag in Spanje dus neem maar een testje mee denk ik..... Beele, ik hoop dat jij vrijdag al roze test!
Haha, jij kunt je ook al zo lekker uitdrukken; je banner uit het stof gehaald en de ouwe troep opmaken.... hihihi
Ik ben weer helemaal blij. Nu maar hopen dat het zo blijft en niet alleen om int roze te komen, maar 3 maand "droog staan" word je zowiezo niet echt vrolijk van
Mijn broer staat in de familie bekend als degene die alles dubbelzinnig opvat of opmerkingen als zodanig maakt. maar stiekum ben ik veel erger dan hij Tenminste dat zegt hijzelf. Aach, als je maar leut hebt, toch. ben allang blij dat ik me daar weer toe in staat voel.