hahaha Mooiniet wie zal het zeggen! Ik heb trouwens biezar gedroomd vanacht. Namelijk dat ik een broertje kreeg...hahahahaha mijn moeder is 62 en was met 34 al haar baarmoeder kwijt ..... Je blijft lachen met die dromen. Toen ik zwanger was heb ik gedroomd dat ik een drieling kreeg en omdat een vriendin van mij geen kinderen kunnen krijgen mochten ze er eentje van mij uitzoeken! Geweldig gewoon! Dit soort dromen zijn leuk PS de grote pukkel die zich nu aan het ontwikkelen is op mijn neus niet!
Goed hoor....ik had gepland om allang weer zwanger te zijn, maar ja... je hebt niet alles zelf in de hand, helaas. Hubbie is nu skieen dus deze maand is ook game over. We richten ons op mei. Af en toe (als ik ongi ben geworden) een dagje tikkie labiel, hihi , maar we houden de moed erin! Ik laat het je weten als het zover is!
Wat zitten hier toch een lieverds. Zit met natte ogen op mijn werk Bloed is afgenomen, heel lief prikmeisje. Ze zei "oe, spannend, ik ga het gelijk wegbrengen en dan zou over een uurtje de uitslag al bekend moeten zijn". Heb ik niet echt iets aan want moet wachten tot de gyn me vanmiddag belt. Gadverdarrie ik zit echt met de zenuwen nu. Ze zei ook nog dat het niet altijd even makkelijk is om HCG in urine aan te tonen, en ze had laatst nog bloed afgenomen bij een vrouw van 51 jaar die zwanger bleek te zijn.
Dus zo gek was mijn droom over een broertje nog niet Nou ja alleen mijn moeder heeft geen baarmoeder meer.... (kleinigheidje houd je toch 8) )
@Mooiniet Hihi...die rondjes Ikea....zal ik ook eens proberen taart eten voor het shoppen...zien of ik dan recht op de goede dingen afloop. Zal ikw el dik worden Jij zit 4 dagen voor je NOD...HOEST MET JE? Voel je iets bijzonders? Al kun je daar ook vast al niet meer van uit gaan @Molly Jemig......wat maak jij het spannend! Ik duim voor je meid! [-o< Die onduidelijkheid lijkt me killing.... Wij mogen deze maand van start met prikken voor IUI! Vanochtend was de uitgangsecho goed (=geen cystes, baarmoederslijmvlies dun) en ik begin vanavond met prikken. Volgende week dinsdag follikelmeting en naar verwachting volgende week donderdag inseminatie.......en dan HEEL LAAAAAANGE WACHTWEKEN! Diaantje....hoe ben jij die weken 6 keer door gekomen? Respect! Liefs, Koosje
Hihi Molly, nou snotter ik met je mee hoor. Maar zonder gekheid, ik hoop echt op een positieve uitslag voor je. Toch is het wel fijn om te weten dat de uitslag met een uurtje bekend zou moeten zijn, dan weet je in ieder geval zeker, dat je vanmiddag meer weet. Natuurlijk hoop ik niet alleen voor Molly op positief nieuws. Ik gun jullie allemaal zo'n wonder en ik zou de HCGtjes wel jullie lijf in willen kijken. Helaas werkt dat niet zo, maar duimen kan ik wel als een gek voor jullie en dat blijf ik dan ook zeker doen.
En Ellen, ik hoop dat die droom van jou ook positief nieuws betekent, hoewel zo'n pukkel natuurlijk weer wat minder is.
@Molly, god wat spannend laat horen he mied duim echt voor je! Ben zo nieuwschierig... @mooiNiet, wel ik wil er niet meer uitkomen met haar die is me al maanden aan het lijntje aan het houden, medelijden en geldnood en nu omdat ik afstand nam begon ze me te betichtingen van dingen die niet zijn gebeurd , ik ben het zo beu, dit is meer dan jaloers ze is er om bekend! ze is nederland ontvlucht en naar Belgie gekomen, en nu maakt ze verder slachtoffers.. ze staat zelfs op de site opgelicht en bestolen en fraude onder Hissie erg se.... dat er zo mensen bestaan! En het ergste is ze is zo gehaaid en slim en zoekt goede mensen uit om kunnen te misbruiken...en het lukt haar nog dikwijls ook! Neen geen weg terug hier! voor mezelf te beschermen! Nu het goed gaat met men gezin en dochter en alles zo een mensen uit de weg gaan! Liefs Ritje
@ Molly: ook mijn duimen draaien voor je! De middag is begonnen, heb je al nieuws? [-o< Walgen van koffie klinkt in ieder geval goed @ Ritje: heel veel beterschap en zulke "vriendinnen" kun je natuurlijk missen als kiespijn. @ Mooiniet: hier gaat eigenlijk alles wel z'n gangetje. Het weekend druk en onbezorgd aan het klussen geweest, heerlijk! Heb geen idee wanneer mijn eisprong is/is geweest. Maar had zoiets van: ik zie het allemaal wel, had er even helemaal lak aan. Hoe voel jij je ondertussen? Het wordt spannend voor je hè. Zou geweldig zijn als je in Spanje posi test! Ik duim voor je. Geweldig dat IKEA verhaal @ Ellen: jeetje, wat een droom zeg. Maar wel lief dat je je 3-ling wil delen . @ Koosje: wens je nogmaals heel veel succes met IUI en idd vooral met de wachtweken. Ik weet nog dat ik de 1ex al op dag 12 ongi werd, BALEN! Viel echt koud op m'n dak. Ben die 2 ww vooral doorgekomen door heel hard te werken en afleiding te zoeken. Je weet, wachten duurt altijd heel lang. Welke medicijnen gebruik je? @ Inez: vind ik een goed plan van die HcG-tjes. Strooi ze maar rond, zou ik zeggen
Wat dacht je van het openmaken van een blikje Pal hondenvoer? Stond zondag echt te kokhalzen van die geur Ik ga even door met ademen en doe alsof ik werk, zodra ik iets weet kom ik terug.
[quote="diaantje1Het weekend druk en onbezorgd aan het klussen geweest, heerlijk! Heb geen idee wanneer mijn eisprong is/is geweest. Maar had zoiets van: ik zie het allemaal wel, had er even helemaal lak aan] Dat is goed nieuws! Niets zo goed als onbezorgd klussen zonder benul van vruchtbare dagen ...zijn wij ook weer aan het opbouwen nu de MMM is gestart! Veel plezier! Koosje
Op dag 12 al ongi? Ooohh....dat lijkt me erg! Tranen met tuiten denk ik? Ik zet toch heel erg in op de eerste twee pogingen....moet ook denk ik, zonder hoop no glory! Ik gebruik Gonal 75 eenheden en Pregnyl...zelfde als jij? Koosje
@ Molly: fijn toch, dat je moet kokhalzen van een blikje hondevoer, willen we dat niet allemaal . Dat is goed van je, doen alsof je werkt , hihihi, en idd niet vergeten adem te halen. Duim, duim, duim, etc.. @ Koosje: idd tranen met tuiten, begreep er helemaal niets van. Zeker niet toen het de 2ex ook weer dag 12 was en de 3ex zelfs dag 10 . Ik heb toen in de laatste 3 rondes duphaston gebruikt, om de LF te verlengen. Verder gebruikte ik menopur (3 ampullen) en pregnyl. Veel succes met spuiten vanavond!
Hoe kan dat nou? ](*,) Zou daar ook helemaal onzeker van worden...zet je zo in op deze hulp, pakt het zo uit! Had je eerder ook al deze korte cyclussen of was het gewoon 'normaal' regelmatig? Lijkt me echt klote! Mijn mannetje en ik bedenken in dit soort situaties altijd de meest vieze, vervelende, rotwoorden die we dan tegen elkaar over de situatie zeggen...dan moeten we vaak zo lachen dat de spanning daarmee wat uit de lucht is. Maar dit zou in zo'n situatie als dat jij hebt meegemaakt niet helpen.. Is het daarna wel beter gegaan met de lengte van de cyclussen, in poging 4, 5 en 6? Hoe sta je nu tegenover starten met IVF? Hoorde vanochtend van de gyn weer dat met IVF de kans op zwangerschap toch echt 35-40% is per poging...vond ik hoog! Liefs, Koosje
@ Koosje: ja, met duphaston was het de 4ex en 5ex 14 dagen en de laatste keer 13 dagen, dus het heeft wel geholpen. Voor de IUI had ik altijd een heel regelmatige cyclus van tussen 26-28 dagen. We hebben 22 april 2008 een gesprek IVF. We krijgen dan info en waarschijnlijk, als we in aanmerking komen tenminste, zullen ze een traject voorstellen. Als dat traject ons aanstaat, zullen we 1 poging wagen. Ik heb er gewoon geen trek in om weer al die maanden hormonen te gebruiken, zonder dat daar iets uitkomt. Kortom, we hebben zoiets van: als 1x niet genoeg is en dus mislukt, dan laten we de natuur haar gang gaan en zien we wel waar het schip strandt. Hoop dat jij heel veel succes hebt met IUI.