@Diaantje Ik kijk met je mee uit naar 22 april en hoop dat ze meteen een traject voorstellen! Sterkte voor nu en veel vrijplezier! (heet dan ineens helemaal niet meer klussen...heerlijk!) Koosje
Molly, walgen van koffie en kokhalzen van hondenvoer klinkt wel veelbelovend hoor. Straks mag jij hier met de HCGtjes gaan strooien meid! Bij jou moeten ze nu voorlopig even toenemen, bij mij zijn ze al weer aan het minderen.
@ Koosje: dank je, jij nogmaals heel veel succes met spuiten en het hele traject IUI. Hoop dat je mooie eitjes rijpt en dat de 1e meteen raak mag zijn.
O gelukkig, ik ben dus niet de enige die het leven steeds minder begrijpt....dromen ben ik ook heel goed in.....sex met de meest onaantrekkelijkste collega, schoonmoeders die ik vermoord, noem maar op! Aan de andere kant, het maakt het leven wel wat smeuiger en gelukkig kan ik hier gewoon over praten met mijn lief 8)
@Molly Grrrrrr %*&?^! .....weet die man niet dat jij en hier een hele bups vrouwen met jou wachten op zijn uitslag : : : : : Koosje
Dat is nog eens een goed idee! Ik vind het zowiezo heel knap van stellen dat ze elke keer die tegenslagen weer opzij schuiven en met opnieuw verzamelde moed doorgaan. Echt geen idee hoe ik daar mee om zou gaan, maar Koosje, ik geloof erin dat je snel roze word. Je bent per slot al eens (heel snel) zwanger geworden en ik weet ook waarom het daarna niet meer lukte. Dus mijn zegen heb je!
ik wil eve zeggen dat ik ook al de hele middag naar het scherm kijk Molly je maakt het echt spannend!
De gyn is een vrouw, Koosje De baliemedewerkster vertelde me dat ze het heeft geprobeerd maar dat de gyn me na het spreekuur terugbelt.
Hihi, we zijn wel een lekker stel zo bijelkaar. Heerlijk dat we dit (lief en leed) allemaal met elkaar kunnen delen. De gyn van Molly maakt het wel errug spannend en wij maar allemaal naar dat schermpje blijven turen in afwachting van hopelijk geweldig nieuws. Tot dan blijven gewoon nog even [-o< [-o< [-o<
Da's ook waarom ik nu zo hoopvol ben...IUI ondervangt niet snel bewegende zwemmertjes en de laatste maanden was het verplichte klussen ook niet zo motiverend (en da's met IUI ook opgelost) dus het zou moeten kunnen lukken! Ben idd hoopvol, net als jij Ben trouwens ook hoopvol dat het jullie gaat lukken...hoop alleen buiten de MMM om! [-o< Maar hoe is het met jouw symptomen zo vlak voor je NOD? Koosje
Niet zwanger, waarde is lager dan 1. Normaal wachten ze met verder onderzoek een half jaar en daar wilde ze me ook wel mee afschepen. Ik heb gezegd dat er vanwege mijn leeftijd druk achter zit. Ze gaat het lab bellen om te vragen of ze bepaalde hormonen in het bloed van vanochtend kunnen bepalen. Volgende week weer een belafspraak.
Lieve Molly, had graag andere berichten van je gehoord. Maar wel heel goed van je dat je aandringt op onderzoeken. Gezien je leeftijd zit je er inderdaad niet op te wachten om daar nog eens een half jaar op te moeten wachten. Veel sterkte meid!
Dat eerste heb ik ook regelmatig. GRRRRRR wordt je daarvan. Dat tweede vroeg ik me nou ook net af gisteravond. Lientje, updeetje plies.
OOooooooh wat vind ik dit erg Molly, meisje toch! Ik had het zo gehoopt..... Men hartje treurt met je mee! liefs Ritje