Toen ik vroeg waar dan de positieve test van vrijdag vandaan kwam zei ze niet veel, alleen dat de waarde lager dan 1 is. Ze begon er eerst over om extra homonen in het bloed van vanochtend te bepalen (maar dat zou niet betrouwbaar zijn omdat dat gedurende de cyclus verandert). Daarna had ze het over een ontrekkingsbloeding opwekken en kijken wat er daarna gebeurt.
Ja dat is wel heel raar je had een positieve zw. test. Toch... blijft een beetje vaag. Ik hoop dat je volgende week meer duidelijkheid krijgt!
+ ovtesten, maar ik zal toch niet een eisprong hebben gehad zonder eerst een ongesteld te zijn geweest? http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETSLTQSW.jpg
Molly, Eindelijk je bericht. Maar wat is dit mnou toch allemaal weer. Tja niet zwanger zijn, terwijl we het wel wensten, dat hebben we allemaal wel eens gehad (helaas, vaker dan wel positief testen) Maar dit is toch wel heel frustrerend en verwarrend. Ik zou er zeker weer met een gyn over willen praten. Goed dat je er op aandringt. Het is toch goed om te weten of dit een mislukte innesteling is geweest of wat anders. Ze hebben zelf gezien dat er een folikel op springen stond. Daar hoort normaal een ongesteldheid bij. Als deze een maand op zich laat wachten... Misschien is er wel weer een cyste of iets dergelijks die de boel door de war gooit. Je bent echt gebaat bij hulp en advies. Zeker op onze leeftijd. :x Als ze dat niet willen, kan je altijd proberen of je bij een ander ziekenhuis terecht kunt. Bedenk voor vanavond iets prettigs om je zinnen te verzetten! En geniet daarvan Er is nog steeds veel hoop dat je snel weer zwanger zult worden. Koosje, Leuk hoe jullie samen de frustatie een beetje lichter maken! Sterkte en vooral succes vanavond met prikken. Ik hoop dat je er niet bang voor bent zelf. Anders ogen dicht en... oh nee mis, dat is in de bank... Denk nog maar niet aan die wachtweken. Alhoewel ik ze zelf ook wel moeilijk ind. Nog anderhalve week... (maar ik zal wel veel afleiding hebben nu, want we gaan eerst een weekendje weg en maandag moet mijn moeder geopereerd worden). Hoewel ik dolgraag zwanger wil zijn nu, is het eerste waar ik voor duim toch mijn moeder.
@Molly Fuck, klote, balen %@*^%&......ik begrijp er geen snars van! Na een goed ei MOET toch een ongesteldheid komen of niet ..maar dat is dus niet aan de hand.....weird! Wat Anna zegt ben ik het wel mee eens, een cyste kan heel veel in de war schoppen...dat kan wel twee of 3 maanden duren maar gaat ook vanzelf weer weg. En wat ik echt heel positief vind is dat jullie zo snel zwanger worden: zwemmers weten jouw ei super te vinden...en dat voorspelt voor de toekomst wel veel gunstigs! Al heeft het dan deze ronde nog geen beebje opgeleverd Veel sterkte meid! @Anna Ja, die wachtweken....zie ik echt wel tegenop. Merkd an dat ik mij zo slecht kan concentreren op het werk, komt niets uit mijn handen, natuurlijk straks helemaal met IUI....maar goed, sporten (hardlopen of tennissen) doet mij wel heel veel goed, dus dat maar dan. Ik hoop zo dat jou deze ronde veel moois gaat opleveren...afleiding nu met jouw moeder (ook al is dat zwaar zat lijkt mij ) is ook wel goed nu...wens je heel veel sterkte meis nu, hoop dat het met jouw mams redelijk gaat, je moeder is zooo iets dierbaars zeker in dit zwanger-worden proces he? Koosje
Ja Koosje, het zwangerschapswens proces is wel iets waarbij je gaat nadenken over ouderschap en ook het ouderschap van jouw eigen ouders. Bovendien is mijn moeder de gene die echt het allerhappiest zal zijn van het grootmoederschap. En de enige die een active grootouderrol kan vervullen. Maar we zijn wel optimistisch allemaal hoor. Dus ik hoop dat de operatie goed gaat en dat ze nog heel lang bij ons en ons toekomstige kindje mag zijn.
Ze zag toen 2 eitjes, de grote noemde ze eerst een cyste, daarna noemde ze het weer een eitje. Hier zijn ze. Een week later weer een echo, en toen zagen we geen cyste meer, en 1 geel lichaam. En ja, alles is in de war, ik kan zelfs zonder enige moeite vocht uit mijn borsten krijgen, en dat is zelfs af en toe wit. Kijk, ik kan prima accepteren dat ik niet zwanger ben, maar waarom dan inderdaad die licht positieve test van vrijdag. Tevens positieve ov.testen. Maar een nieuwe eisprong kan toch niet zonder menstruatie? 19 december had ik de curettage en heb een paar dagen gevloeid, daarna niet meer. Ik ga eens kijken wat ik met die banner ga doen. Ritueel verbranden denk ik
HEEL VREEMD JA...begrijp er niets van...vrouwenlichamen grrrrrr. Die banner...ritueel verbranden is absoluut een optie (met de testen er bij zou ik zeggen) maar em nog even laten staan tot je al dan niet met medicatie een bloeding hebt ook...da's dan toch weer de start van de nieuwe cyclus zou ik denken. Op naar de volgende ronde en het allermooiste, liefste en vooral van jullie-beebje! Liefs, Koosje
Wat een ontzettend 'niet te volgen' verhaal Molly! Daar krijg je toch de rambam van! Ik hier, snap er werkelijk niets van. Wat een engelengeduld (en wat een frustratie daarbij) moet je toch hebben, he? Ik had matcare testen besteld omdat we eigenlijk morgenochtend al willen testen maar ze zijn niet binnen. Is maar goed ook want onze jonge hond van 6 maanden oud, ligt als wij hiet thuis zijn in de gang en heeft vandaag heel de post in honderduizend stukjes gebeten. Het is een schatje.....
Hahaha Lola2/Josephine, om mij hoef je je nick niet te veranderen hoor En de anderen zijn slimmer dan ik, dus die komen er vast wel uit Ben ik je goede voorbeeld? Wow, ik voel me vereerd! Bedoel je in de zin van snel zwanger raken en het (dit keer) ook blijven? Mijn scherm zit al vol met barsten van de vruchtbaarheidskrachten die ik er naar jullie doorheen heb laten gaan. Maar ik heb er nog veel van over, dus ze blijven komen!
Ritje, beterschap met je keel en probeer je niet te veel aan te trekken van je vriendin hoor! Hahaha MooiNiet, toen jij bij de Ikea die taarten naar binnen zat te werken hebben ze stiekum alles neergezet op je rondje wat jij wilde kopen! Thnx voor je antwoord Joyce. Ik had tuurlijk aan je banner gezien dat je helaas niet nog een keer zwanger bent geworden. Je blijft je er dapper doorheen slaan zie ik. Hou vol, ook jouw positieve test komt weer! Koosje, de eerste IUI is dan nu echt aangebroken..... ik tik nu met m'n tenen want m'n handen zijn bezet voor het duimen! En dan bijna aan het eind van m'n bijlezen de ontknoping van Molly...... balen Goed van je dat je hebt aangedrongen op direct verder onderzoek. Je lijf reageert wel heel raar op dit moment.
volgens mij slaag je een ongi over en zit je nu al op 6 dagen dpo, zoals ik kan zien he. Ik heb 2x de ongi overgeslagen en anders was ik steeds netjes optijd
@Molly: Jee, wat een gedoe allemaal zeg heel onduidelijk. Goed dat je aandringt anders kom je er nooit achter waarom dit gebeurt zoals het gebeurt! Sterkte!
Misschien kan iemand effe een datum van mij in het lijstje bijschrijven: 14 april krijg ik een echo ivm nekplooimeting! Alvast bedankt! EN @SHIELA: als je nog online komt: TOI TOI TOI morgen, en laat gauw iets weten! Gr, Moby
Molly: ik heb hier geen woorden voor.... er zijn veel meiden die een traantje laten door het medeleven op deze site, maar ik zit nu toch echt met de waterlanders......ik had het zo ontzettend gehoopt voor je!
Hallo meiden, ben weer terug van mijn vakantie. Mooi eiland La Palma, niet helemaal zwangerschapsproof, want bij elke autorit was ik kotsmisselijk en de wandelroutes waren toch meer voor de kinderlozen en niet zwangeren,maar al met al 2 heerlijke weken gehad in een heel lief Canarisch vakantiehuisje en een zonnetje (hoewel die zich ook een paar dagen niet liet zien). Nu weer terug, in ons kikkerlandje en helaas weinig nieuw roze te zien. Had ik wel verwacht. Molly wat raar, ik heb even heel snel een paar pagina's terug gelezen. Bah zeg.. Lola gefeliciteerd met je mooie nekplooiuitslag. Ik zou de punctie afzeggen hoor. Zeker gezien je daar toch een risico op een mk loopt. Nou kijk maar waar je je het beste bij voelt. Vanmiddag maar weer een pakje ultradunne tena lady's en doosje Rennies aangeschaft. De kwaaltjes nemen best toe. Zat ook onder de zonneallergieuitslag (normaal nooit last van). En oeps 75 kilo (ben normaal 63). Voel me vreselijk vet. Verder moet ik weer even flink bijlezen geloof ik en ja het wordt druk de komende. Ons huisje moet nog de nodige veranderingen ondergaan voor nummer 2 en de nesteldrang neemt toe. lIEFS, Nin0
@ Molly: ik was even een paar uur offline, zet net de pc aan omdat ik wilde weten hoe het met je afgelopen was en wat lees ik: slecht nieuws. Maar zoals de anderen ook al zeggen: goed dat je hebt aangedrongen. Begrijp niet dat de gyn denkt dat je nog zeeën van tijd hebt. Wens je heel veel sterkte, hoop dat je lichaam snel weer doet wat die moet doen en dat je de volgende week een goed telefonisch consult krijgt. Nogmaals veel sterkte. @ Anna: jij ook al een weekendje weg. Wens je heel veel plezier dit weekend, geniet ervan, want erna zal een zware tijd aanbreken. Voor jou mammie heel veel sterkte toegewenst. Voor jou en de rest van de familie natuurlijk ook. Denk aan jullie!
@ Nin0: welkom terug in het kikkerlandje. Heb je een beetje zonnestraaltjes meegenomen? Kunnen we hier goed gebruiken.
@Ritje: Ja... zwanger zijn en dromen, dat blijft een verhaal apart! Zo droomde ik tijdens de zwangerschap van Jasmijn dat ik een kindje had gekregen dat zó weinig huilde dat ik helemaal vergat dat ik een kindje had. Toen me twee dagen later inviel dat ik toch écht mama was geqworden, was ze al dood... En dit heb ik dus zeker een keer of vier gedroomd. Nou, dan ben je blij om wakker te worden! @Mooiniet: Bij de decembermama's 2006 zit een Belgische en zij was er ook al achter dat het loont om naar Nederland te rijden. Om die reden zal IKEA Heerlen (Heerlen ligt vlakbij bij Aken) dan ook wel voor de zoveelste keer in een paar jaar aan het uitbreiden zijn. Het moet nu de grootste IKEA van Nederland worden. En ja, het stikt daar altijd van de 'Pruuse'... @Koosje: Fijn dat de start alvast goed was... Kopieer zoveel jullie willen / nodig hebben... Voor wie zich afvraagt wat dit is (wie niet...?): Dit is een schematische voorstelling van HcG... @Molly: Ik snap écht niet dat ze je ook nog willen afschepen met een half jaar wachten. Jeetje... kun je er wéér zelf achteraan gaan... ! @Nin0: Welkom terug! Fijn dat je vakantie zo goed bevallen is (op de autoritjes na dan... ) Ik heb de afspraak voor de vruchtwaterpunctie vanmorgen afgezegd. Statistisch gezien komt het erop neer dat het extra risico op een miskraam (1 op 150) als gevolg van de vruchtwaterpunctie ruim 10 keer zo groot is het risico op een kindje met een trisomie-afwijking (1 op 1.700) en dan moet je je afvragen of je dat risico nog wilt nemen. Het AZM stond ook helemaal achter deze beslissing en vertelde me dat ik voor een 38-jarige echt een hele mooie uitslag had...