Voor de dames die ooit een IUI ingaan....PRIKKEN IS ECHT NIET ENG, ERG OF WAT DAN OOK! De eerste stap naar onze frummel is gezet zullen we maar zeggen... Fijne avond ladies! Koosje
En waar zijn mijn eieren gebleven dan, Zico? Net als bij dieren door het lichaam weer opgenomen? (zie je wel, ben ik toch meer paard dan mens ) De ovulatie van morgen 3 weken geleden is zeker, die hebben we gezien op de echo. Ik moet zeggen dat ik er ook aan het zitten denken hoor, aan een nieuwe eisprong, had ook ehhhhhh extreem veel "zin" vorige week woensdag en donderdag. In combinatie met de ovtesten en de tempdaling... Maar bij een eisprong heb je toch geen licht positieve zwangerschapstest... tenzij de een mislukte en de ander weer sprong..... nehhhhhhhhh denk het niet. @ Mooiniet, gekkie, niet doen hoor! Ik heb zo veel om voor door te gaan, te veel katten, onze hond, in totaal 4 paarden. Veel internetvriendinnen. Oh ja, en mijn vent Heb daarstraks een fles wijn met de naam Fat Bastard gekocht, en die gaan we zo buit maken De naam vond ik erg passend. Het eerste woord voor mijn mooie figuur (100 kg schoon aan de haak) en Bastard voor het gedrag van mijn lijf. Gelukkig haal je uit 1 fles wijn maar vier glaasjes, gedeeld door vent en mij is 2 per persoon, dan kan ik tenminste nog redelijk nuchter hier meelezen. Welkom thuis Nin0! Diaantje, bevalt de bel afspraak van volgende week me niet dan vraag ik mijn dossier op en vertrek ik naar een ander ziekenhuis. We hebben hier nog heel wat ziekenhuizen in de buurt: Voorburg, Leiden, Leidschendam, en zowiezo nog 3 hier in Den Haag.
Molly proost op nog meer fat dan (zwangerschapsvet bedoel ik). mis die wijntjes best hoor. Op vakantie nog eens extra.
Koosje, de eerste prik is gezet. Mooi zo! Hmm weet niet of de fles wijn nu nog wel open gaat, Nin0, zet net de waterkoker voor koffie aan. En anders morgen. Ik ben helemaal geen zuiper omdat ik er niet tegen kan.
@Molly kill die fat bastard! ...nu het nog kan! Jij bent weer in een wip zwanger, je zult het zien! Weet niet in welk ziekenhuis in den Haag je nu loopt, maar ik heb heeeeel goede ervaringen met het Bronovo! Fertiliteitsafdeling staat ook erg goed aangeschreven, net als het Langeland trouwens in Zoetermeer...keuze genoeg! Of loop je al in het Bronovo misschien...dan zou ik je in principe al tegengekomen KUNNEN zijn...da's een grappige gedachte Koosje
MOLLY: zoals al meer gezegd wat is het vrouwelijk lichaam toch vreemd ding. Balen hoor, maar vind je toch positief klinken en das fyn. En ook goed dat je er achteraan gezeten hebt, voor verder onderzoek; we leven niet in Italie met vrouwen boven die 60 die ze "zwanger maken". Als je dat nog zou willen op die leeftijd.
Koosje, het is inderdaad Bronovo. Had eerst mevr Kaplan, maar ze is terug naar het Oosten van het land en is daar ook aan het werk als gyn. Ben gecuretteerd door dokter Verweij, en hij zei op de controle met een vaderlijke blik dat ik het maar een half jaar moest aanzien, en de keer erna heb ik gevraagd naar de opvolger van dokter Kaplan, dat is mevr Willems. Dokter Kaplan was toch meer "mens" wat mij betreft, ik krijg geen echt contact met dokter Willems. SanRob, wordt het te veel gekloot dan kap ik er mee hoor. Ben halverwege mijn leven en wil graag moeite doen voor een beebje, maar ik kan en mag er niet aan onderdoor gaan, er lopen nogal wat vierpoters en vierbeners rond die me nodig hebben. Klinkt misschien lullig, maar ook zonder kindje is het leven vaak heel mooi. Als het mag gebeuren dan gebeurt het.
Jij bent natuurlijk nog bij een 'normale' gyn....de fertiliteitsartsen Holleboom, Rhemrev en Nienhuis zijn errug geschikt, vooral Holleboom...zou jij vanwege je leeftijd niet onder ferti-artsen kunnen vallen? Tenminste als je daar liefst niet weg wilt..anders heb je, zoals je al zei, ook keuze zat in de regio! Succes meis! Koosje
Hihi...vind het altijd weer leuk het eerste berichtje op een nieuwe dag te plaatsen...een dag verder in de cyclus zien staan blijft leuk Koosje
Hallo Molly wat een leuke naam voor een fles wijn en gepast hihi, ik hoop dat er erg van genoten hebt, hoop toch verder voor je hoor! de moed niet laten hangen meid! NinO leukdat je toch een beetje hebt genoten van je vakantie, je bent aardig op weg he 27 weken fijn te horen! wow klinkt nog zo ver voor mij! Mijn dochter vroeg gisteren aan men vriend, hoe moet ik met die schommelingen van mama omgaan? Laten doen zei hij, gaat wel over! hihi tja de laatste dagen heb ik me druk gemaakt, ik heb me echt los moeten maken van ide zogezegde vriendin, men site verwijderd van internet andere provider laten unlocken, oke alles is sinds deze morgen in orde, Maar ga de dokter bellen, zie witjes en voel me nog steeds beroerd!
Toch vreemd hoe mensen in je omgeving kunnen reageren. Een collega die ik al jaren liever kwijt dan rijk ben, 16 jaar ouder dan ik, zegt net "in mijn tijd werden we gewoon zwanger, het is niet normaal om te horen waar JIJ je allemaal mee bezig houdt". Alsof ik niet het recht heb om te zorgen dat ik kijk op mijn lichaam heb... Raar wijf. Nieuwe belafspraak maandag, ergens tussen 12.00 en 14.00 uur. Ik lees later bij, te veel mensen die in- en uitlopen op mijn werk.
Idd gek wijf...mensen weten ook echt niet hoe te reageren...echt vaak onbenulligheid en dommigheid. Zo zei de vader van mijn mannetje laatst nog (75 jaar) 'goh, jullie zijn nu echt in de laatste fase beland he...als het nu niet lukt dan zit het er dus niet meer in'....NIET helpend en NIET leuk om te horen...word er niet eens echt pissig van, vind het echt getuigen van weinig inlevingsvermogen, triest. Liefs, Koosje
@Ritje: Beterschap! Ik begin eerlijk gezegd nu al op te zien tegen de zomer. Gisteren begonnen ineens de hooikoortsklachten en die waren meteen zó hevig dat ik nu al vrees voor wat komen gaat. Mijn hooikoorts was vorig jaar de reden dat ik moest stoppen met borstvoeding, aangezien ik op een gegeven moment toch medicijnen moest nemen. Maar (tijdelijk) stoppen met zwanger zijn gaat natuurlijk niet, dus zal ik het allemaal over me heen moeten laten komen...
Hallo, De persoon waar ik bij hoste had me geholpen met een website en vertelde me dat hij mij toebehoorde, ik wilde betalen maar ze wilde echter niets. omdat er al wederdiensten waren geweest. Toen er persoonlijke problemen onstonden, heb ik laten horen dat ik iemand nam onder betaling om de site te onderhouden en verder te hosten waar ik was, dit liet ze echter niet toe en nam de website eruit. Toen ben ik op zoek moeten gaan waar eigenlijk de website stond en heb jullie gecontacteerd, omdat ik eerst wilde gewoon mijn site terug online zetten, en andere paswoorden aanvragen heeft ze me volledig verwijderd en heb ik verder dit ook aangevraagd bij jullie. Ze beloofde dingen die ze maanden liet aanslepen en die ze na aandringen dan pas nakwam. Ik kon ook geen staat op haar maken. Dit was persoonlijk, en dit heeft tot het conflict van mijn website geleid, ze heeft dan deze manier misbruikt om het me moeilijk te maken en daardoor heb ik moeten handelen. Het is niet door jullie schuld, want tot gisteren wist ik zelfs niet waar ik zat met de websiteruimte. Het draaid met haar om macht en geld, en ik heb me daar proberen los van te maken en dit heeft tot dit geleid. Mijn excusses voor het ongemak. Wuyts Rita
sorry heb een brief verkeerd gepost de pc doet raar, was naar de host war mijn website was, sorry hiervoor, mijn klavier staat op azerty en hier lukt het me om iets normaal te schrijven , en had het gepost ipv gecopierd, mijn vriend moet het terug instellen het is vrij irriterend, sorry dames Ritje
voel me zo rot , kon niet wachten met testen tot vrijdag omdat ik me zo belabberd voel misselijk, enz maar je raad het al digitale test zei niet zwanger. moest dit eve kwijt, terwijl ik me zo zwanger voel of maak ik mezelf gewoon wat wijs.
Nino, welcome back en fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Lola, je hebt idd een prachtige uitslag van de nekplooimeting. Ik vind het ook niet meer dan logisch dat je niet door gaat met een VP. Oei, wat lastig dat je hooikoorts hebt! Dan hoop ik maar voor je dat het dit jaar een beetje meevalt met de pollen en de pluizen. Nah ja Molly, wat een ****-opmerking van die fijne collega van je! Beele, je bent nog ietsje voor je NOD dus in theorie zou het nog kunnen...... maar ik ben eerder bang dat je lijf je voor de gek heeft gehouden. Heb ik ook 1 cyclus gehad, verbazingwekkend wat voor 'symptomen' je allemaal kan voelen. Maar goed, ik blijf gewoon duimen hoor!
Beele heb dat ook gehad dat gevoel, en toen ik niks voelde was ik zo wacht twee dagen meisje want ervoor zijn er weinig testen die dan positief aangeven al is het positief iets met een bepaalde stof die er moet zijn om het duidelijk te zien, veel geluk en nog even geduld Liefs Ritje