Zag net trouwens bij Geboren dat Kisbaba (43) jaar in februari is bevallen van een zoon. Zijn start was moeizaam, maar inmiddels gaat alles goed met hem. Dus voor de wat oudere jonge blommen onder ons, er is nog hoop.
Dag Sheila, Wij hebben elkaar nog niet virtueel ontmoet....ben pas een aantal dagen hier aanwezig....maar ik wens jou en je lief vanaf deze kant veel sterkte toe!
Goedemorgen meiden! Hier heeft het niet zo mogen zijn We hebben vanochtend getest, maar ik wist het eigenlijk al omdat ik wat aan het vloeien ben. Test wees negatief uit. Shit happens. Dus we gaan door voor ronde 3. (weer ovulatie traceren, donor bellen, insemineren, en dat zeker 2x per cyclus...en weet je........we krijgen er handigheid in, dat is dan wel weer grappig (lach als een boer met kiespijn) Dag meiden!
@lola2 wel ik vind je moed en doorzettings vermogen prachtig, en het verdiend ook een positieve uitslag ! Volhouden meid... Ik denk aan je en duim voor je! veel sterkte om dit weer even een plaatsje te geven.. Ritje
He....wat klote! Maarre...waarom hebben jullie een donor? ...lijkt mij idd heel wat en toch als je er de lol van kunt inzien, super! Veel sterkte...chocola en filmpje, op de bank en er niet meer vanaf-advies! Koosje
@Shiela: wat een vreselijk nieuws zeg! Ik wens je heel veel sterkte toe om dit te verwerken en een plekje te geven....... Dit maakt mij ook zo onzeker voor mijn echo 14 april;want het kan gewoon iedereen overkomen.... Ik heb de afgelopen dagen aan je gedacht en was echt ongerust omdat je geen bericht gaf..... succes en veel sterkte..... Gr, Moby
mogge. o, verdorie Shiela, wat erg... dikke knuffel vanuit hier voor jou. Lola2, wat jammer joh, je vriendin en jij mogen jullie gelukkig prijzen met je donor. Insemineert je vriendin dan? En inderdaad, humor kan je redden in sommige situaties. Ritje, je hebt me nog steeds niet verteld waar je mijn foto had gevonden!
@ Moby, maak jij je nu maar niet druk. Het wil niks zeggen bij jouw kan alles wel lekker gezond groeien. Ik had er ook moeite mee op alles te tikken tegenover jouw omdat ik al bang was voor deze reactie van jouw. Maar niet in de put gaan zitten alles komt goed bij jouw. Dikke knuffel van mij!
Meiden.....het wordt tijd voor wat goed nieuws!........weer eens wat roze of zo.....ik noem maar wat Koosje
@sheila: Heel veel sterkte meid zijn geen woorden voor hoe jij je nu moet voelen en natuurlijk is je eerste reactie we gaan niet bij de pakken neerzitten maar is je scherm die je omhoog klapt op het moment dat zoiets gebeurt neem je tijd meis om alles op je eigen manier te verwerken ik heb inmiddels 3 miskramen meegemaakt en kan je zeggen hoe optimistisch ik ook ben en hoe nuchter ook dat kleine leventje wat je in je had maakt je kwetsbaar en tuurlijk blijf je positief maar neemt niet weg dat je niet verdrietig mag voelen en leeg wen sje veel sterkte en dikke knufff liefs kaley
Lola2, jammer hoor. Hopelijk meer succes in de volgende ronde. Moby, ik kan me best voorstellen dat het nieuws van Shiela je onzeker maakt. Maar meid, probeer toch optimistisch te blijven. Je zult zien dat je over 1 1/2 week een prachtige echo krijgt. Koosje, daar sluit ik me helemaal bij aan meid, het wordt echt weer eens tijd voor goed nieuws! Maar gelukkig had Lola(1) deze week wel heel goed nieuws toch? Een prachtige echo met goede uitslagen.
Molly, die foto heb ik in google gevonden wilde eventjes een smile op de lippen brengen, gewoon tussen afbeeldingen... kom je veel tegen )) als je eens gaat piepen.. Ben met men scanner bezig wil een fot van mezelf en buikje en de echo foto's erin zetten lukt me niet echt, ga in het weekend hulp vragen, vorige keer ging het prima... volgende week vruchtwaterpunctie, het beangstigd me wel wat, omdat je niet weet wat het gaat zijn, dan weer een paar dagen op rezultaat wachten brrrr en daar ben ik ook niet goed in! Ziek zijn beterd maar men hoofd voelt nog zwaar aan snotvallinkje zoals ze op zen Belgisch zeggen... s avonds voel ik me meestal iets beter en in de dag.. hoop doet leven Ritje
@Sheila: Je hebt gelijk, ik blijf positief, maar ik had je het zooo gegund! Ik ga er maar gewoon van uit dat het goed zit ! En ,je moet je niet rot voelen om iets op te schrijven tegenover mij;het is juist fijn dat je hier je ei kwijt kan! Voelde je je eigenlijk nog wel zwanger?
Heel raar, maar in mn achterhoofd zat het al. Heb ook rare uitspraken gedaan waar ik achteraf schrok. Maar ik voelde me wel erg zwanger
Een mede-temperatuurkaartjesposter heeft me er op gewezen dat Matcare ook testen heeft om te kijken of je in de overgang zit, of in de fase ervoor. Ik zou dan een urinetestje moeten doen, en een week later weer. Heb me aan het begin van de week al afgevraagd of ik niet misschien toch al in de overgang aan het komen ben, kan toch? Temp is weer hoger, 37.2 nu. Maandag weer belafspraak met de gyn, en daarna ga ik maar eens in een fiks gesprek met mijn lijf, anders koop ik een ander.
Molly, van die testen had ik inderdaad ook al wel gehoord. Hoop van harte voor je, dat je nog niet in de overgang bent, anders moet je nog op zoek naar een nieuw lijf ook. Hoe is het trouwens nu met Peppep? Shiela, herkenbaar hoor, dat je het ergens toch in de gaten had dat het niet goed zat. Heb ik ook steeds gehad. Met name bij de eerste keer had ik dat heel sterk. Zo rond de 6 weken kreeg ik opeens heel sterk het gevoel dat het niet goed zat met deze zwangerschap. Ik schrok zo van deze gedachten, dat ik het heel diep heb weggestopt. Zo diep, dat ik er bij de echo eigenlijk ook weer van schrok dat het echot niet goed zat. En ik sluit me ook helemaal aan bij Kaley. Het is goed dat je optimistisch blijft meid, maar dat wil niet zeggen dat je er niet erg verdrietig om mag zijn. Wij hebben ook veel verdriet van de MK's gehad, maar zijn desondanks toch ook steeds optimistisch gebleven dat het vast nog wel een keertje goed zou komen.
Sheila meis, echt zwaar k*t. Het blijkt wel weer dat het gevoel van de vrouw goed ontwikkeld is. Ik had ook het gevoel dat het niet goed zou zitten, jij had dat ook heel duidelijk, hoewel we je nog moed in spraken (daar zijn wij voor ) Ik hoop dat jullie het samen even goed kunnen verwerken. Ik ben heel hard toe aan goed nieuws meiden! Roze ofzo....