35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Inez, Peppep is deze week weer begonnen met 1/2 dagen werken. Gaat officieel de MMM in, maar het gaat allemaal niet makkelijk worden. Ze zal zich wel weer melden als ze daar behoefte toe heeft.

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Doe hard mijn best...alles om jullie maar weer eens roze nieuws te laten hebben ;) ...prik me suf :)

De eerst kanshebbende is toch echt MooiNiet en die is er mooi niet...ligt ze daar mss wel roze te zijn aan het voorjaarsstrand in Spanje :confused: :)

Koosje

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @moby,
    je mag echt niet negatief denken en even afwachten,
    ik was ook bang,
    was blij dat ik de 14 weken had bereikt maar, nu dat die vruchtwaterpunctie er toch moet komen wel,
    de dokter heeft me eerst gerustgesteld en dan doen schrikken hij krijgt zoveel bezoek en zal het ich niet meer herinneren maar ik ben ook wat bang ik probeer dat altidj toch een beetje aan de kant te schuiven hoor,
    anders zit je altidj met angst en das niet goed voor de baby...
    positief denken meid....
    sterkte

@sheila wel heb ik ook gehad ik denk je wilt het zo graag dat je lichaam soms zo reageert....het is gek hoor.
    maar het bedriegt je wel...en dat doet je pijn als het dan niet blijkt te kloppen...
    erg meisje, heb het ook gehad , toen ik het losliet echt los,
    hoopte ik die pijn wat te verzachten en toen was ik zwanger...
    je ziet maar! kop op

@molly hopen dat ze toch weten wat er scheelt he,
    dan kan je verder onzekerheid wreet aan je zenuwen...

Ritje

4. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hee Koosje,

Wij hebben een (lieve) donor omdat het anno 2008 helaas nog steeds niet mogelijk is dat 2 vrouwen samen een kindje maken.... ;)
    Dus moeten we het iets anders aanpakken dan het gemiddelde stel hier.
    Er is heel wat discussie, kopzorgen en twijfels aan vooraf gegaan wat uiteindelijk heeft geresulteerd in 2 'oude' vrouwen (mijn vriendin en ik dus) die pas op het laatste moment (toen ik dus 40 werd) de knoop durfden door te hakken. (ja, ja wij zijn echte helden! :( )

Dus we zijn heftig op zoek gegaan naar een leuke papa en die denken we gevonden te hebben in onze donor. Hij wil het ook heel graag en we boffen....want hij is nog een jonge God ook!

Wat ik nu wel bij mezelf tegenkom is dat ik wat angstig kan worden bij de gedachte da we natuurlijk ook afhankelijk van hem zijn...Voor hetzelfde geld stopt hij er mee als het niet snel genoeg naar zijn zin zou lukken. Dat zou vreselijk zijn. :cry:

Ja, een mens kan zich gek maken met zijn hersenspinsels...........bah, bah! :rolleyes: Daar moet ik mee kappen!

5. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ritje: je hebt gelijk, ik ga positief blijven denken!
    Jij succes met je vp, ik overweeg dit ook als de echo goed is!
    Lijkt me inderdaad heel spannend....

6. Vozzie

Vozzie Lid

Dec 13, 2007
    68
    0
    0
    Lieve Shiela, meisje meisje, sterkte. Gelukkig vinden jullie ook troost samen. Goh, zal een kaarsje voor je branden. Dikke knuffelxxxx

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Hey meis, waarom zou hij er ineens mee stoppen als hij ook heeeeel graag een kindje wil? Jullie hebben er niet alleen belang bij maar hij ook wel degelijk, hij is ook afhankelijk van jullie want hij wil ook niet met iedereen in zee en heeft jullie uitgekozen...anno 2008 is het ook nog steeds niet mogelijk voor twee mannen een kindje te maken ;)
    Maar het maakt wel kwetsbaar ja, dat kan ik mij voorstellen :(

Enne...dat van die hersenspinsels....daar zijn we vrouwen voor...en dan twee bij elkaar, dat zal een boel spinsels geven! ;) :)

Hoop echt dat het deze volgende ronde lukt, eerst maar even opladen!

Lieve groet,
    Koosje

8. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    :D :D :D Koosje, je slaat de spijker op zijn kop! Het is hier af en toe een heel neurotisch huishouden :D :D :D
    Heet jij trouwens echt Koosje? Wat een leuke naam, zeg! (die ga ik onthouden. ;) )

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Lola2 wel bof je even en als hij zo lief is zal hij er wel mee door gaan!
    en een God wow,
    das wel een goede zet voor een mooi gezond kindje dit kan niet stuk!

Wel ik blijf ermee dat een kind van de liefde groeit al zijn het twee bezorgde lieve vrouwen die tederheid hebben voor twee dat bij
    sommige mannen men mist!
    heeft dat kindje even geluk....
    bter laat dan nooit die knoop doorhakken!
    vind het heel moedig van jullie beiden en een goede zet!

Ik had een moeder zonder moedergevoel,
    mijn vader was 20 jaar alcoholist!
    wel de liefde heb ik van mijn grootvader gekregen en ook hoe het kon en niet kon!
    Duidelijk dus!
    Ik heb men weg gezocht en gevonden met ups en downs, mijn dochter is gek op me en ik op haar
    dat hebben we dus al beter gedaan!
    Ze wil zo goed als der mama zijn maar ik vind ze beter,
    lief, bezorgd, pittig....

mijn vriend en dochter vinden me speciaal anderen ook,
    ik vind van niet, ik heb karakter en moed en doorzettings vermogen!
    zoals zoveel vrouwen hier,
    en het is leuk als de mensen waar je zoveel van houd ej speciaal vinden, ik vind het van hun ook!
    daarom zitten ze ook zo diep in men hartje...

zo zie je maar Lola2 het komt heus goed geloof er in en vraag
    met het aansteken van een wit kaarsje hulp van hierboven,
    veel succes
    tweifel niet je hebt een goede beslissing genomen!

Liefs Ritje

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    @Lola2

:D :D :D Vind ik echt ook een heel leuke naam....als mijn mannetje en ik een meisje krijgen (dat denk ik maar hij gokt op een Max (onze jongetjesnaam) ;) ) is 1 van de top 3 namen Koosje!
    Wel grappig want ook op de internetdatingsite waar mijn vriend en ik elkaar hebben leren kennen ( :confused: ) en ook hier heb ik mij bekend gemaakt als Koosje...dus mocht ons grietje Koosje gaan heten dan sleept daar al een heel verhaal aan vast :) :)

Vind Guusje trouwens ook zo'n enige naam....kan uuuuren zwijmelen over leuke namen.....

Koosje

11. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Lief van je, maar momenteel heb ik geen last van zenuwen, alleen van steekjes in mijn buik en ik heb 't zo warmmmmmmmm ;)

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Molly dat kunnen opvliegers zijn ineens warm
    maar ik ga je geen hoop geven want die heb je ook als je je menstruatie moet gaan krijgen,
    misschien een goed teken dan kun je herbeginnen en heb je een nieuwe kans.....ik hoop het meisje..

troost je ben de kuis aan het doen in stukken zweet me te pletter haha
    maar het gaat langzaam beter en beter met me..

liefs Ritje

13. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Lieve Ritje,

Dank je voor je lieve en mooie woorden.Door niet te vervallen in wat je ouders wel hebben gedaan doe jij iets heel bijzonder goeds in wat je doorgeeft aan je dochter. Je hebt het doorbroken! Fantastisch.
    De liefde van je grootvader en je eigen kracht zijn hier denk ik hele belangrijke ingredienten in geweest. Je dochter en je aankomend kindje zullen hier de vruchten van gaan plukken en op hun beurt weer doorgeven. Mooi he? En dat omdat jij de kracht en dapperheid hebt om het anders en beter te doen. Chapeau!

Ik herken je geschiedenis. Idem dito hier, maar dan uiteraard wel iets anders. Wellicht dat dat me ook wel wat heeft doen weerhouden in mijn kinderwens, de angst om het kind te gaan overbeschermen, ik hou nu al van 'ons' kindje (dat er nog helemaaaaal niet is). Soms is dat angstaanjagend om te denken (laat staan voelen) hoeveel je van zo'n kindje kan gaan houden.

En kaarsjes branden? Ik heb hier een kastje vol met beelden van Maria met kindje staan waar ik iedere dag 2 kaarsjes bij brand.
    Ik ben een Maria-ver-eerster (op mijn eigen manier). Ik vind Maria met kind een prachtig mooi symbool. Ik draag haar ook aan mijn kettingkje.

Zo, nu roept het aardse leven me weer. Ik moet echt de winkel in voor wat boodschappen want alleen leven van de liefde en de lucht lukt me nog net niet!

Nogmaals bedankt voor je lieve woorden.

Fijne dag nog!

14. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant

gewoon voor ons allemaal!

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @lola2 mooi ga eens in je box kijken pb
    fijne dag nog,
    je bent niet zoals je ouders ,
    het kan ook een hard maar goed voorbeeld zijn!

Fijn voor je en volhouden meid!

Ritje

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    dank je voor de complimenten Lola2 word er rood van :oops: :oops:

Ritje

17. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Nee, het zijn geen opvliegers, heb ze in de puberteit gehad. Ik ben gewoon heel warm opgestaan, heb het de hele dag al erg warm, mag ook wel als je met 37.2 opstaat :)

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    wel dat is inderdaad meer he, normaal maar 36,6 gr
    hoop niet ziekjes zoals ik ....

Ritje

19. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Ritje,

Dank je, ik heb een pb'tje terug gestuurd. :)

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    heb eindelijk foto's kunnen toevoegen nu nog men buikje erbij en men echo's eindelijk,
    dat had even in :) :)ook de pixels moeten goed zijn de groote van het plaatje!

Fijn weekend dames...geniet ervan

mijn kuis is gedaan dus het weekend begint voor mij ook,
    heb niet gewerkt deze week lukte me niet!
    En straks een lekker frietje eten se...
    dat heb ik verdiend, en die zijn heel lekker in Belgie :) :)

Liefs Ritje

Share This Page