2ellen kijk maar naar dat werk uit maar de kans is altijd groot als je bewig bent met iets anders dat het wel eens kan dat je spontaan zwanger word hoor veel succes met beiden was hier ook ben weer ziekjes ben het stilaan beu het blijft hangen, en straks naar familie zal niet leuk zijn al kijk ik er naar uit liefs Ritje
Bijna naar je nieuwe baan Ellen, spannend en leuk! Moby, hou je taai hoor meid. Nog maar een paar daagjes wachten tot je echo! SanRob, have fun! 8) Ritje, alweer niet lekker? Duurt erg lang hoor, wat vervelend voor je. Maar als je ziek bent en je hebt geen zin om naar familie te gaan, kun je dat niet afzeggen dan? Lola, drop wordt vaak aangeraden bij lage bloeddruk maar volgens mijn VK klopt dat niet helemaal. Het zout in drop doet bij lange na niet genoeg om een te lage bloeddruk omhoog te krijgen. Wat wel wat doet is de zoethout die altijd in drop zit, maar daar zit te weinig van in om echt effect te hebben. Vandaar de zoethoutthee (brrrrrrrr). Maar neemt niet weg dat het een goed excuus blijft om dropjes te mogen eten
wel Natas ik heb mijn eferotill tegen lage bloedruk genomen en het is blijkbaae beter, van lage bloedruk kun je ook heel ziekjes zijn, is zoeken wat er is dan even, en het is de verjaardag van een neefje van men vriend en ook de babay spullen bekijken die we kunnen gebruiken, nu ist ietsje beter zal wel lukken... dank je voor de bezorgdheid, heb eindelijk alle men ventje de scanner kunnen instaleren ontrak een twain driver, en men echo kunnen scannen die ik nu bij men foto album zet....das handig....foto's zaten er in van gisteren... Ritje
Nou uit met het mooie weer hier. Begint te regenen. Verdorie en het zonnetje scheen zo lekker. Ik weet niet wat ze bij de buren aan het doen zijn maar het lijkt wel of ze aan het verbouwen zijn. Maar goed, papa en mama zijn niet thuis dus wat zoonlief aan het doen is... geen idee....
Ellen, kan me ook goed voorstellen dat je in de proefperiode van je nieuwe baan liever niet net zwanger bent. Nog even, en dan mag je er beginnen. Spannend hoor.
Hallo lieve meiden, Voordat ik van wal steek, wil ik eerst héééél erg veel sterkte wensen aan Shiela. Wat ontzettend erg! Ik hoop dat dit een plekje kunt geven en dat je over een aantal maanden toch jullie kleine beebje in je armen mag houden! Tsja, hier is ook weer het een en ander gebeurd... Zoals ik jullie heb laten weten wordt er nu toch gekeken of er zich bij mijzelf nog ergens eicellen verstopt zijn die zich tot activiteit laten stimuleren. Dit kan pas als ik menstrueer, dus dat laat nog wel even op zich wachten. Hieraan voorafgaand mag ik me gaan melden bij een vasculair preventie centrum, dit in verband met mijn hoge bloeddruk (heb ik al jaren). Maar nu het fantastische nieuws! Ik heb ook een eicel-donor gevonden! Ik ben er nog steeds enorm van onder de indruk. Het komt uit een hoek waar ik het nooit van verwacht had... Het is een vriendin die al uit mijn prille jeugd ken, nu bijna 30 jaar. Gisteravond waren we daar voor een spelletje Catan en toen kwam voor haar het hoge woord eruit. Ze heeft vreselijk veel op internet gezocht en er met mensen over gepraat en is tot de conclusie gekomen dat ze mijn eicel-donor wil zijn! Ik vind het zo fantastisch. Mijn vriendin heeft 2 kinderen en voor haar is haar gezin compleet. Haar zoontje is nu bijna een jaar dus als het bij mijzelf niets uithaalt dan kunnen we op deze manier aan de slag. Ik ben haar waanzinnig dankbaar... Maar dit forum is ook fantastisch! Ik weet niet of ze wil dat haar naam genoemd wordt dus dat zal ik ook nog niet doen, maar op de dag dat ik hier vertelde dat er voor mij geen andere mogelijkheden meer waren dan eicel-donatie heeft zich hier iemand spontaan aangemeld... Is dat niet helemaal geweldig! Het zou nog wel een poos duren voor het zou kunnen, maar toch!Ik ben er nog steeds waanzinnig van onder de indruk dat iemand zoiets onbaatzuchtigs zou willen doen voor iemand die ze niet eens kent, het heeft mij enorm veel moed gegeven! Ik heb haar een PB geschreven, maar ook op deze plek wil ik toch nog even mijn oneindige dankbaarheid uiten voor de moed en positieviteit die ze mij bezorgd heeft. Lieve ......., ontzettend bedankt! Lang verhaal geworden, maar ik wilde dit toch ook graag even met jullie delen! Dikke kus voor jullie allen, Benthe
Hé Benthe, wat een geweldig nieuws! En een dikke pluim voor je vriendin (en ook eentje voor de 'mysterieuze' eicel-donor)...
Dag Benthe, We 'kennen' elkaar nog niet, ik ben sinds een aantal dagen hier op het forum te vinden. Wat een ontzettend ontroerend verhaal heb je. Wat zul je je rijk en gelukkig prijzen en inderdaad wat een groots gebaar van beide dames. Wat mooi! Wij zelf hebben een spermadonor gevonden en in onze speurtocht daarnaar heb ik dikwijls aan vrouwen gedacht die een eiceldonor nodig hebben. Dat lijkt me namelijk nog wat moeilijker te vinden dan een spermadonor. Ik wens jou en je lief een zeer mooi en vruchtbare tijd toe! Laten we het aller, aller mooiste hopen. Veel succes! Groetjes Lola2!
Wat tof Bente zo leuk voor je, besef nu pas wat een mens voor een mens kan doen ze is een schat en een engel! Geniet ervan! Liefs Ritje
Oehoe... nog niemand wakker hier... ? Ik heb gisteravond weer eens lekker zitten Photoshoppen (zie mijn nieuwe banner...), maar ben nog niet tevreden over het resultaat. De tekst is niet goed leesbaar. Morgenavond - als ik toch alleen thuis ben - maar eens verder knutselen...
Jaaa, ik ben inmiddels weer een beetje wakker. Benthe, wat een geweldig nieuws voor jullie meid. Positief nieuws, daar zaten we na een aantal droevige berichten op te wachten en zie daar ... daar kom jij met voor jou heel geweldig nieuws. Ik ben ontzettend blij voor jullie dat niet alleen een vriendin zich heeft aangediend als donor, maar ook nog iemand hier via het forum en ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie over niet al te lange tijd nog meer positief nieuws hebben en dat ook jij in het roze verschijnt op de lijst.
hoe kan ik ook nou niet meer bij het NOD lijstje staan vorige lijstje stond ik er wel bij, voel me een beetje zielig..... 15-04 is mijn NOD als mijn lijf een beetje z'n best doet dan kan iemand erbij pleuren? Sheila, heel normaal dat je gelijk opnieuw zwanger wilt worden, de wens is nog steeds hetzelfde, dat veranderd niet, is hier ook zo, alleen de angst en twijfel neemt toe Hier slecht geslapen, of bijna niet Nino gisterenavond weer aan het huilen, wilde wéér niet naar school....maar eindelijk verteld waarom, word gepest en heel hard geduwd door een jongetje in z'n groep. Hij staat er zwaar om bekend, blijft gewoon etteren dat joch, heb het ook vaak zelf gezien bij Nino en andere kids Sinds er begin jan een nieuwe juf is, heel jong ding, is het toch alleen maar erger geworden. Mama en papa gelijk vanmorgen bij de juf op de stoep want is toch van de gekke dat een kind van 5 in groep 1 zich zo gepest voelt dat hij hij nu al niet meer naar school wil terwijl hij altijd heel leuk vindt/heeft gevonden Maar goed word in de gaten gehouden en vervolgd liefs liefs
lola mooie banner hoor idd wat moeilijk te lezen. Och je met er gewoon wat meer moeite voor doen benthe wat fijn van je vriendin en dat er weer licht aan het einde van de tunnel is. Hier nog 8 dagen werken bij deze baas! JAHOE gaat gewoon goed komen hahahaha
NOD 03-04 LMM (ziek tijdens eisprong) 04-04 Beele 06-04 Lola2 ( op 04-04) 05-04 Mooiniet OLE! queremos un SI! vanuit Spanje 10-04 Anna (probeert zaterdag 12-04 pas te testen ) 14-04 Diaantje1 15-04 Diana 17-04 Smoeltje 22-04 SanRob 04-05 Ellen AFSPRAKEN 09-04 Lola Verloskundige 13-04 Daantje start prikken IVF 14-04 Moby4 nekplooimeting 15-04 Inez VK 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 29-10 Shiela 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja Diana, daar ben je weer...
Graag gedaan Diana. Ellen en ik hadden dezelfde gedachten alleen was zij net wat sneller dan ik. Maar ... je staat erop en daar gaat het om.