35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha.... zit trouwens net te kijken bij NOD en volgens mij kunnen er daar alweer wat af toch...?

Lola2 wat is je nieuwe NOD?
    LMM kan er ook af... die kan er dan in mei weer in het roze op ;)

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola prachtige banner meisje

Diana das nie normaal de lerares gaat iets strengen moeten opdraaien voor de orde tussen de kids te herstellen je hebt er altijd zo bij maar leuk is het niet he,
    goed dat je er iets aan doet en niet bij de pakken blijft zitten!
    Veel succes

ben eindelijk blij mijn album te hebben bijgewerkt ook met echo's en nu vrijdag de volgende en vruchtwaterpuntie!
    dagen tellen af!

Ritje

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ritje, leuk al die foto's en om je gezicht nu te hebben gezien!

Hè bah Diana, zo'n kleintje die al gepest wordt :(
    Ik heb daar vroeger ook veel last van gehad, kan er zo kwaad om worden. Hoop voor Nino dat het direct op houdt!

Lola, de banner is idd een beetje moeilijk te lezen ;)

Wat een goed nieuws Benthe, gefeliciteerd! :D
    Maar ik ga wel een kritische vraag stellen, hoop dat je dat niet erg vind. Ik weet er niet het fijne van maar heb ergens een keer gelezen dat eiceldonatie boven een bepaalde leeftijd v.d. donor wordt afgewezen. Ben je dit soort dingen al nagegaan?

4. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier weer Update van mij zit 4 dg voor mn NOD en had vanmorgen een 2 de streep op mn ovutest heel vreemd want mijn eisprong heb ik al gehad

mn temp was 37'0 dus gaf ook aan dat ik mijn ei heb gehad en pijnelijk tepels en zijkanten boobs
    snap dr niks meer van zou ik 2x een eisprong hebben dan ?

ik w8 maar weer af hahahah zit nu eenmaal raar in elkaar denk ik

liefs kaley

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Kaley
    Dat ZOU kunnen betekenen dat je zwanger bent....tenminste als het streepje niet heeeel licht was (want dat is wel vaker gedurende je cyclus..). Zou dus de goede kant op kunnen gaan :) :) Ben benieuwd hoe dat de volgende dagen is! Als je het kunt uithouden woensda of donderdag nog eens met een zwangerschapstest testen?!

@Benthe
    Ook ik ken jou niet via dit forum (ben rel nieuw hier) maar vind het zooo prachtig dat er de mogelijkheid is voor jullie zwanger te worden! Wat bijzonder dat mensen zich spontaan aanbieden een eitje af te staan! Heel veel geluk!

Voor ons wordt het deze week heeeel spannend! Morgenochtend follikelmeting in het ziekenhuis...hoop zo dat er niet teveel of te weinig is gerijpt maar dat er een mooi eitje (of twee ;) ) zit zodat we de Pregnyl kunnen spuiten die er voor zoirgt dat de eisprong 36 uur later komt...vind het best eng want mijn cyclus was goed en dan zou je toch denken dat met extra FollikelStimulerend Hormoon er teveel eitjes gaan rijpen, maar de gyn weet vast wat ie doet en ik spuit de laagste hoeveelheid...zal allemaal wel loslopen!
    Mijn mannetje en ik willen een zeilcursus gaan doen deze zomer...hoop zo dat ik hem de startcursus voor vaderdag cadeau kan doen als papa to be! [-o<

Meiden, fijne dag!

Koosje

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En we wachten wat af. Wachten op je eisprong, klussen met of zonder medische hulp, wachten op je NOD, of eigenlijk beter, wachten op een positieve zw.test. Pfff, het leven is 1 grote wachtbank.

7. Niet meer actief

Hey koosje

ja is heel raar want de dagen hiervoor heb ik ook getest en kreeg ik niks nada bleef blanco

maar ik test volgende week pas als ik vrijdag niet ongie ben geworden ik weet inmiddels uit ervaring dat te vroeg testen ook niet goed is

en die streep is duidelijk te zien is niet zo donker als de test streep maar je hoeft geen loep erbij hahaha
    we w8 rustig af voel me verders prima zou wel leuk zijn om na 3 miskramen weer zwanger te zijn

liefs kaley

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koosje, spannend hoor, ik blijf voor je [-o< [-o< [-o<

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kaley, dat zou inderdaad helemaal te gek zijn. Ik duim voor je!

10. Niet meer actief

yah we hebben wat fases waar we doorheen moeten hahahahaha

klus fase
    ei fase
    innestel fase
    afwacht fase
    ongie fase

nu maar hopen dat al die fases goed resultaat opleveren hahaha

liefs kaley

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Spannend Kaley, ik duim!

Koosje : [-o< [-o< [-o<

12. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: inderdaad een hele leuke banner!

@Natas: ja, ik wacht geduldig af en geniet ondertussen maar!

@Benthe: wat een geweldig nieuws voor je zeg.....en nu maar hopen!

@Kaley: spannend, ik had ook 5 dagen voor mijn NOD een vrij positief ovu-testje ...... en zie..........
    Veel succes, ik duim voor je!

@Ellen: lekker aftellen naar je nieuwe baan en dan weer flink klussen etc voor ROZE!

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ritje: leuke foto's zeg!

14. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Dank je voor de foto's
    eidnelijk heb ik ze erop gekregen,
    Kaley en Koosje ik duim heel hard voor jullie!
    veel succes dames

Liefs Ritje

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

NOD
    05-04 Mooiniet OLE! queremos un SI! vanuit Spanje
    10-04 Anna (probeert zaterdag 12-04 pas te testen :()
    14-04 Diaantje1
    15-04 Diana
    17-04 Smoeltje
    22-04 SanRob
    04-05 Ellen

AFSPRAKEN
    09-04 Lola Verloskundige
    13-04 Daantje start prikken IVF
    14-04 Moby4 nekplooimeting
    15-04 Inez VK
    22-04 Diaantje 1e IVF gesprek
    07-05 Inez gyn
    09-05 Inez pretecho
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn

BEVALDATA
    03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    29-10 Shiela
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kaley: spannend hoor!
    Ik moet wel zeggen dat ik in het 2e gedeelte van mijn LF ook altijd een duidelijke 2e streep heb maar zeker niet positief. Maar je hebt ook nog een paar dagen. We blijven duimen hier!

Mooiniet al terug van Spain?

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Voor dames uit Belgie, vroeger was het naar de zikenbond gaan en na 6 maand zwanger een pakket aan vragen oo kreeg je een premie vor de eertse zoveel de tweede minder...

Nu vroeg ik dat onlangs want we hebebn nog tijd,
    maar dat was er niet meer daar?
    Waar kunnen we nu terecht?
    wat ik vernam is er toch nog recht op?
    help!

Het leuke na mijn familie bezoek wat redelijk is gegaan de zus van men vriend heeft de babyspullen laten zien, wat hebben we geluk,
    het is bijna alles en we zijn heel gelukkig ermee,veel kosten uitgespaard!
    schitterend,

de vader van men vriend heeft een babyborrel voorgesteld voor de familie omdat die aan die kant groot is,
    en ik heb meer vrienden....
    was mooi maar had het niet verwacht en hij wil meedoen in de kosten,
    is ook een zal mooi op een familiedomein!
    Het overvalt me allemaal een beetje.....

eerst de vruchtwaterpunctie!
    stap per stap

Liefs Ritje

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Jullie lullen te veel ;) , kan het nu niet bijlezen, zit op werk en heb over 1 1/2 wk functioneringsgesprek dus hou me even gedeisd.
    Gyn heeft gebeld. Bloedwaarden goed, weet alleen niet welke bloedwaarden.
    Ze heeft met een fertiliteitsarts overlegd, en ik moet doorgaan met tempen. Als mijn temp zegt dat ik een ovulatie heb, dan moet ik 6 dagen erna bloed laten prikken. Komt er een week daarna nog steeds geen menstruatie dan moet ik een afspraak maken en gaan ze middels een kijkoperatie kijken of de curettage niet iets heeft aangericht van binnen. Denk aan beschadiging of verkleving of iets dergelijks.
    Vandaag heb ik iets van "is het zo dan is het zo". Op bezoek zijn bij mijn niet meer kleine veulentje op haar opfokadres gisteren (ze is vandaag jarig) heeft me wel weer even met beide voeten op de aarde teruggezet. Ik heb met vent en te veel dieren een HEEL goed en fijn leven ook zonder een kindje.

19. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Benthe wat een fantastisch goed nieuws.

Kaley: dat klinkt veelbelovend zeg. Misschien over twee dagen nog een ovutestje proberen, als het streepje dan donkerder is, dan heb je grote kans dat je zwanger bent.

Ik merk nu goed dat ik zwanger ben en dat het wat zwaarder gaat worden. Vanmorgen was ik peuterzwemmen met mijn zoontje en nu helemaal uitgeput. Heb mezelf maar op twee tijdschriften en chocola getrakteerd en straks ga ik tenminste twee vuilniszaken troep weggooien (nesteldrang). Afgelopen zaterdag gingen wij wit laminaat halen bij IKEA voor boveno.a. het babykamertje, maar helaas alle schappen leeg, balen dus en binnenkort maar weer richting IKEA. Ik heb nu echt drang om iets met het kamertje te gaan doen. De appeltaart (met slagroom) bij smaakte overigens prima.

Ellen: hoe was je eerste werkdag?

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    veel sterkte molly en ja dit is misschien een positieve manier om verder aan de toekomst te denken ik deed dit ook,
    plannen maken zonder zwangerschap en kind....
    loslaten is het beste maar heel dikke knuffel en sterkte meid!

Ritje

Deel Deze Pagina