35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jammer dat ze niet ff een fm doen... Dan weet je tenminste of ei er aan komt....

*dikke knuf*

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Eerste werkdag is pas 5 mei nin0 moet eerst hier nog 7,5 dag werken..... (helaas kost nl. best veel energie maar is eindig dus dat helpt)

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Bij mij? Zou ook nog kunnen ja, maar ik ga wel door met tempen. Mijn temp zegt dat ik em 1 1/2 week geleden heb gehad, tegelijk met die licht positieve zwtest ;)

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    RITJE WAT BEN JE EEN LIEFFIE :) :) :) EN WAT EEN VERHAAL WEER VAN JEZELF EN WAT EEN WIJSHEID OOK NOG :) BRAVO :)

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    MooiNiet

Wil laten zien omdat je van ver soms komt je toch een pad kunt inslaan,
    dat nog positief is....al kom je van een heel moeilijk start en weg!

Liefs Ritje

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Lieverds!

Ik ben er weer en hoewel je kunt zien dat ik weer vanaf voor af aan ben begonnen (*zucht*) ben ik niet hopeloos! Ik ga voor de laperoscopie en dat is het!
    Het weekend was overigens heerlijk; ik heb begrepen dat we precies de sneeuw en hagelbuien zijn ontvlucht want het is hier nu heel erg lekker weer (hoewel 10 graden kouder dan in Spanje!). O, en ik lees nu pas al jullie lieve wensen....nog bedankt daarvoor!

@Beele: meis, wat rot nou weer voor je. Niet opgeven! We willen je nog niet kwijt!

@Natas: Ik had je "stoppen met roken dag" nog in mijn agenda gezet, maar tegen de tijd dat het zover was, was ik niet heel erg in de buurt van mijn computer... :oops: Nog van harte meid! Echt een super prestatie! :D :D :D
    En kep met je te doen: zoethoutthee?! Gatver!

@Kaley: hahaha, je tomtom?! Jeetje, moet er niet aan denken, heb jij die met die grote of iets kleinere display :(: :(: :(: :(: :(: :(:

@Anna: je heb nix gezegd over al je vreemde talen, maar typte zo hier en daar duits en dan weer spaans enzo. Ik was gewoon opmerkzaam....

@Shiela: tjeeezzz meid! Wat een kl :c: te bericht nou van je. En wat een waanzinnige kracht dat je meteen je schouders eronder zet! Bravo meid! :thumup:

Meis, jammer dat het deze ronde mis is gegaan, maar ehh, wat zei Cruyff nou toch ook alweer?

@Ritje: Wauwie, mooie foto's (en ikke maar denken dat je een blondine bent :( ) Hahahah: snotvallinkje? Die houden we erin!

@Inez: wat een verschrikking is dat als je dat over een beebje hoort! Ik hoop maar dat alles goed komt, gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig bij die kleine guppies!

@Moby: Wij duimen voor je hoor, voor de 14e! En gelukkig zijn we niet hetzelfde allemaal (dat blijkt maar weer eens), dus bij jou gaat het gewoon goed!

@SanRob: Wat ben ik blij dat voor jou weer een heel nieuw tijdperk is aangebroken! Je zult je wel een heel ander mens voelen (en niet te vergeten je lief ook!)

@Benthe: wauwie! Kippevel hoor. Dat is nog eens fijn! Dan heb je in ieder geval altijd nog een tweede kans. Gefeliciteerd!

@Diana: Tja, dat is niet leuk als een kind gepest wordt op school. Ik hoop dat de juf genoeg lef heeft om hier iets aan te doen! Succes ermee...

@Kaley: ja hoor, het zou kunnen dat je zwanger bent.... :confused: Probeer nog ff af te wachten?!

Pfff, lange lijst weer, maar ik ben bijgelezen!

Een hele dikke knuffel aan jullie allemaal, want jullie zijn stuk voor stuk supermeiden!

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LOLA: wat een ontzettend leuke banner, wou dak zo creabea was.

KALEY; spannend!

KOOSJE: ik duim heeel heeeeeel hbard voor je. Op mooie eitjes (niet teveel)en daarna opn geweldig gezond mooi embryootje.

BENTHE: watn geweldig nieuws, daar waren we aan toe. 2 donoren nog wel, geweldig. Proficiat. Ik hoop in 1e instantie dat je eigen eitjes het nog doen, maar anders toppie die 2 donoren.

8. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    HEE MOOINIET; welkom terug in ons kouwe kikkerlandje.

9. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Thanx voor alle lieve woorden, ik voel me ook een gezegend mens! ;)
    Tuurlijk hoop ik dat toch mijn eitjes nog tot "leven" komen, want een kindje van ons tweetjes is natuurlijk waar we mee begonnen zijn. Maar ik vind het super dat ik iig een alternatief heb.

@Natas1: Ik weet dat leeftijd een rol speelt bij donatie van de eitjes. Ik heb ziekenhuizen gevonden waar de limiet 40 jaar is. Mijn donor is nu 35 (wordt volgende maand 36) dus die zou overal nog "aan de bak" kunnen... :)

Mijn humeur is nog even niet stuk te krijgen! Ik hoop zo dat ik snel mijn NOD krijg, dan kunnen we tenminste verder. Ik weet niet of iemand me aan het lijstje zou kunnen toevoegen: 20 april zou mijn NOD weer zijn.

In het begin werd ik opstandig van die NOD. Want als ik dan toch in de overgang ben en geen eisprong meer heb, waarom moet ik dan zo nodig nog een NOD krijgen? Maar goed, er is nieuwe hoop aan de horizon gaan gloren. En nu kan ik niet wachten tot die NOD komt want dan kan ik tenminste laten checken of ik nog iets van mijn eigen eierstokken kan verwachten....

Gr. Benthe

10. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Jeetje Mooiniet, dat doe ik jou mooi niet na, al die supermegamindymeiden persoonlijk toespreken...Knap zeg!

Ik voel me soms digitaal schuldig (anno 2008 is digitaal gezien alles mogelijk) dat ik dat niet kan :(

Weet wel dat ik iedereen, echt iedereen heel veel goeds wens, en ja dat wat Ritje schreef was inderdaad heel lief en openhartig. Het raakte me wel want het heeft ook iets herkenbaars voor me.

Iedereen een fijne avond!

(ik voel me in zo'n niemandsland verkeren...pas mijn menstruatie gehad, in afwachting van mijn ovuluatie om dan weer als 2 hysterische wensmoeders :D ;) te gaan insemineren en dan weer in verwachtingsvolle afwachting. Dus deze periode tussen menstruatie en ovulatie is zo'n grijs niemandsland. )

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @lola ik heb hulp gehad van men ventje!
    voel je zeker niet schuldig,
    als je een foto hebt wil ik dat voor jou ook doen als je hem gewoon doorstuurd als dat lukt!

@mooiNiet ik was blond echt blond als ik 16 was lange blonde lokken na mijn dochter blond lang met krullen, nu verkies ik donker.....
    ik ben een type dat alle aknten uitkan das makkelijk,
    mar de grijze haartjes zijn er ook al hoor :)

fijne avond iedereen!
    Liefs Ritje

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Mijn banner klopt ook geen ei van. Had zaterdag licht 2e streepje bij urine die 1.5 uur in de blaas zat en zondag helemaal nikkus nada geen streepje bij urine die braaf 4 uur in de blaas gezeten had.
    Denk (lees HOOP) dat ik dit weekend mn eisprong heb gehad.
    En nu dus weer wachten.....En voor de lol lekker doorklussen.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, wat klink je positief meid. Desalniettemin hoop ik toch dat jullie gezinnetje ook met nog een mensenkindje mag worden uitgebreid.

Natas, had ik helemaal overheengelezen. Je bent een jaar rookvrij.
    Gefeliciteerd meid!

SanRob, ook bij jou klinkt het nu allemaal weer zo positief. Wat heerlijk om jou te horen zeggen dat jullie nu gaan klussen voor het plezier. Houden zo meid!

Voor de liefhebbers, ik heb weer een nieuwe buikfoto in m'n album geplaatst.

14. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    ik ben ook al oud :eek: voel me anders niet zo, kinderwens begon toen ik 29 was, voor mijn partner er aan toe was was ik 31 dus met pil gestopt en op mijn 37e ben ik in mijn 4e zwangerschap bevallen van een dochter (3 miskramen gehad) en nu spontaan tijdens de borstvoedingsperiode weer zwanger! ik vind het super leukmaar ik denk dat het herstellen langer duurt, ik was nog niet echt bij gekomen van mijn eerste bevalling + wennen aan het nieuwe leventje en nu dus alweer zwanger maar wel gelukkig

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Mooiniet
    Je bent er weer, fijn! Altijd leuk je te lezen! Jammer genoeg niet roze :( ...maar wel een prima stemming...blij toe! Ik blijf je volgen hoor...net zolang tot je zwanger bent...over 4 weken dus, nog net voor de kijkoperatie ;)

@SanRob
    Dank voor je lieve wensen...dat niet teveel eitjes en een prachtig embryootje houd ik er in! Dat ik jou hetzelfde wens spreekt voor zich maar meen ik echt! pendel staat goed...maar die hebben al eerder heeeeel wat voorspeld :) ...maar deze gaat gewoon uitkomen!

Lieve groet,
    Koosje

16. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Molly: Dat is echt wel nodig af en toe; weten wat je WEL hebt (bereikt) in dit leven! :thumup:

@Nino: Ja, ik ben ook al 2 weken aan het heen en weren naar IKEA... en die taartjes aldaar zijn super! Ik hoop dat het snel lukt met de vloer, maar wit is weer erg Jan des Bouvrie-in, dus je bent i.d.d. niet de enige!

@Ellen: zwaar he als je weet dat je weggaat....maar je hebt ons en afronden is ook wel fijn denk ik.... Succes!

Lieve Lola2: Wat wij doen, is 2x de site openen; 1 om te lezen en 1 om een reactie te plaatsen. Dus echte ultra supervrouwen zijn we nou ook weer niet.... ;) ;)
    En wat betreft die wachtweken... ik denk dat iedereen daar een vreselijke hekel aan heeft. De vraag is alleen of je het met 2 vrouwen dubbel zwaar hebt of juist niet?!

@Ritje: nou, pffff, ik dacht al, ik zit er niet zo vaak naast met mijn gevoel! Dit staat je ook heel erg goed hoor!

@Inez: wauwie wat ben jij lekker zwanger zeg! En dat zwart kleedt niet echt meer af..... ;)

@Susan: welkom meis! je bent nooit te oud natuurlijk. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, dan ben je volgens mij zo gewend...

@Koosje: ja, nou nog een beetje sjachie door die waanzinnige ongi pijnen, maar dat komt wel weer goed. Ik ga morgen bellen of mijn kijkoperatie eerder kan.....

Ik kruip nu naast m'n lief, hij moet om 04:00 uur op morgen, dus anders maak ik hem weer wakker en dat wil ik niet!

Trusten en tot morgen weer!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Molly, dit lijkt me een hele goede manier om hier mee om te gaan.
    Zoiets moet je wel kunnen, soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Knap van je dat je dit zo kan.

Hahaha Nino, wat een lekkere dingen zie ik bij jou allemaal voorbij komen..... appeltaart, slagroom chocola! :D
    Was zaterdag ook bij Ikea, het schapje waar wij moesten zijn gelukkig niet leeg. Daarvoor waren we in Villa Arena geweest, al bekaf en moe en hongerig toen we om 17.45 bij Ikea aan kwamen. Heb een bord patat gegeten mét mayo én chocolademousse!

MooiNiet, ik zie 2de cyclusdag in je banner staan : balen :(
    Dank voor je niet-roken felicitatie, ook later is dat errug leuk om te horen! Minder leuk is die zoethoutbende ja, maar we klotsen monter door.

Benthe, fijn te horen dat je mogelijke donor nog onder die rottige leeftijdsgrens zit.
    Maar, eerst gaan we hier duimen voor eigen Benthe-eitjes! ;)

SanRob, zou wel heel goed uitkomen als je dit weekend idd je ei hebt gehad!

Inez, ook nog dank!
    Super mooie buik meid :thumup:

Susan, welkom hier en gefeliciteerd met je 2de wondertje op komst!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Susan, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij, Natas en ik zitten aardig dicht bij elkaar zie ik. Wel even pittig voor je, zo snel al weer zwanger, maar natuurlijk ook wel erg leuk dat er maar zo weinig verschil tussen zit. Had dat zelf ook graag zo gezien, maar helaas gooiden een paar MK's roet in het eten.

MooiNiet, hihi, normaal kleedt zwart inderdaad mooi af. Maar grappig genoeg komt mijn buik in dit zwarte shirt het mooiste uit. En hoewel ik normaal gesproken best een buikje heb van mezelf waar ik niet echt dol op ben, ben ik nu wel weer erg trots op m'n buik.

Nino, lekker aan het shoppen geweest bij IKEA. Wat jammer dat de vloer niet op voorraad was, maar wel lekker gegeten daar.

19. Zó...! Nu is mijn banner beter leesbaar. Hoeven de 'ouwetjes' hier hun leesbril er niet voor op te zetten... ;)

@Kaley: Jij houdt de spanning er wel in zo... :D

@Koosje: Ik hoop dat jij morgen één (of twee...) héél mooie rijpende eitjes te zien krijgt! Succes...

@Molly: Ik ben blij dat 'ze' eindelijk iets gaan doen...
    Maar je hebt gelijk: een leven zonder kinderen kan ook heel erg leuk zijn. Saillant detail: toen ik me dat realiseerde en mijn MINI Cooper kocht werd ik een paar maanden later zwanger...

@Nin0: De appeltaart van IKEA is inderdaad niet verkeerd (en lekker goedkoop... ;) )

@Mooiniet: Fijn dat je weekendje Spanje zo fijn was! Ons personeelsreisje gaat dit jaar naar Madrid, helaas zal het plaatsvinden in de derde week van september. Drie keer raden wat IK dan op de agenda heb staan... :(

@Susan99: Welkom hier! Leuk... nog een zwangere erbij. Hebben we toch nog een beetje het roze nieuws waar we al een poosje op zitten te wachten... ;)

20. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    hoi allemaal, ik heb al jullie berichtjes gevolgt!
    spannend voor sommige!
    en wachten voor andere!
    Ik hoop dat degene die op behandeling zitten te wachten snel geholpen mogen worden.
    Ik ben behoorlijk deprie sinds vorige week, was zo overtuigd dat het raak zou zijn!
    Ik geef het op dames, gezien mijn leeftijd 45 jaar, zal het zo wel moeten zijn.
    uit pure frustratie ben ik o zo dom weer gaan roken!
    maar ik blijf jullie verhalen nog een tijdje volgen misschien geeft het me de kracht om er toch weer in te geloven.
    Veel liefs voor iedereen Beele.

Deel Deze Pagina