35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beele

beele Actief lid

Mar 27, 2008
    116
    0
    0
    mijn banner klopt niet weet niet hoe ik hem kan veranderen!

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wie weet Beele, als je het wat meer loslaat gebeurd het toch nog.... Heel veel sterkte...

*knuf*

3. Niet meer actief

Hey meiden

hahahaha lola ja ik hou van spanning hihi
    ik maak me eerlijk gezegd er niet zo druk meer om is het zo dan is het zo ...en mocht ik vrijdag toch ongie worden dan gaan we door naar april ben een positieveling nu eenmaal kan er niks aan doen

en mn lichaam doet het nog volgens onderzoeken en 3 miskramen en eisprongen en volgens gyn dus waarom zou ik dan mijn droom en hoop nu al op geven ....nee hoor zover ben ik nog niet we gaan gewoon door en wie weet is het geluk eens met ons en krijgen we dat kleine wondertje en mocht het niet zo zijn ben ik even gelukkig en heb ik achteraf geen spijt dat ik het niet geprobeert heb

dromen zijn er nu eenmaal om in te geloven dus laat mij maar lekker op die wolk drijven naar ons gelukje

liefs kaley

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kaley, het is inderdaad altijd heel fijn om te kunnen dromen. Hele luchtkastelen kan ik ermee bouwen. Heerlijk. Fijn dat je het zo positief in kunt zien allemaal. Maar ik hoop van harte voor je dat je de eerste pakweg 9 maanden gewoon niet meer ongesteld zult worden.

Beele, ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Wie weet dient zich toch nog een wondertje aan als je het loslaat. Heel veel sterkte en een dikke knuf.

Lola, wat een mooie banner weer.

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Beele, het is al een tijd geleden voo me,
    ik denk dat je ej eerste dag van menstruatie moet invullen..
    eerst naar banner links hier in dat vak,
    dan de datum ,
    dan krijg je een serie japans, :)
    ik denk het onderste en dat kopier je in je profiel beneden..probeer eens anders zie ik eens en leg ik het nog wel eens uit..

@welkom Susan 99
    hier hoor je en zie je veel!
    en het beste pen er maar in neer!

Liefs Ritje

6. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Susan: welkom hier en gezellig nog een zwangere erbij!

@Inez: mooie buik en zo te zien? heb je het kamertje al klaar?!

@Beele: Jee wat rot voor je, sterkte!
    Misschien haal je idd nog wat positiviteit uit de verhalen hier;ik hoop het!

@Mooiniet: op naar de laproscopie!
    En positief blijven meid!

@Lola: nu is ie inderdaad beter leesbaar!
    Groetjes,
    moby

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Moby, de babykamer is al klaar, alleen ligt Alyssa daar nu nog in. Zij gaat een nieuwe kamer krijgen en de baby krijgt haar kamer. Maar voor het zover is, moet er eerst nog een en ander worden verbouwd.

Onze garage gaat kantoor annex showroom worden voor mijn webwinkel, het huidige kantoor wordt onze slaapkamer en onze huidige slaapkamer wordt Alyssa's slaapkamer. Nog heel wat werk aan de winkel dus. Manlief is dan ook ieder weekeinde druk aan het klussen in de garage. Deze is nu op een heel klein stukje na geisoleerd en gegipst. Nu nog 'even' verwarming en het netwerk aanleggen, behangen, sauzen en inrichten en dan kunnen we in huis aan de slag.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jee wat een gedoe gezinsuitbreiding ;)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooiniet, wij hebben zondag harstikke mooi weer gehad hoor... ;)
    Fijn dat je het leuk gehad hebt.
    Jammer van je ongi... op naar de operatie... Komt helemaal goed :)

10. @Beele: Volgens mij moet je een nieuwe banner aanmaken en deze vervangen door de oude...

@Ellen: Inderdaad, gezinsuitbreiding is een heel 'gedoe'. Je complete huis komt overhoop te liggen door zo'n kleintje...

Hier is dat 'circus' ook losgebarsten. Ons huis heeft op de eerste verdieping drie slaapkamers, waarvan twee even groot zijn en eentje een stuk kleiner is. Op de kleinste kamer staat onze grote kledingkast. Jasmijn slaapt nu dus in de tweede grote kamer. Omdat we graag onze 'kastenkamer' willen behouden, verhuizen wij naar de zolder. Een mooie ruimte met openslaande deuren naar een groot dakterras. Jasmijn krijgt onze kamer en de babykamer blijft zoals hij is. We vinden 'm nog steeds erg mooi zo.

Afgelopen weekend zijn dus begonnen met de 'verbouwing' van de zolderkamer. De Billy boekenkasten zijn verhuisd naar de 'kastenkamer' en gisteren heeft Roy de pantry verplaatst naar het washok. Als de gordijnen hangen (moeten we nog uitzoeken) kan onze slaapkamer in feite naar boven. Er moet wel nog een muurtje worden behangen.

En dan... begint het leukste werk: het inrichten van Jasmijn's nieuwe kamertje :D !

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    MooiNiet, al weer een beetje opgeknapt? Hoop dat je de kijkoperatie inderdaad sneller kunt krijgen. Duim voor je.

Haha ja, gezinsuitbreiding kan inderdaad een hoop werk geven, zeker wanneer je klein behuisd bent zoals wij. Maar goed, met een beetje creativiteit komen we er wel.

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    @Beele: meis, is het nu echt over voor je? Ik lees wat tegenstrijdigheden, dus volgens mij ben je er toch nog niet helemaal over uit...?!

@Kaley: trots en onverdroten! Daar hou ik van.... :D

@Lola: wat ben je heerlijk complimenteus.... ;) Maar je hebt uiteindelijk wel een super toppie banner!

@Inez: Hoef je dus nog net niet te verhuizen..... :confused: Goh, zie ik net dat je een webwinkel hebt.... voor mij nog niet interessant.... 8-[
    Ja, voel me alweer wat beter....de eerste 2 dagen is het allemaal zo heftig dat ik soms niet eens kan lopen....dus dan maar gedrogeerd door het leven (alles voor m'n lief!). Nu gaat het weer. Kep weer energie en zin in van alles!

Wij willen zowiezo verhuizen, want:
    Het huis zou te klein worden (wij hebben ook een kastenkamer en een kantoor)
    Ik mijn kind niet zonder enige keuze in een 99,9% RK dorp wil laten opgroeien. Ik ben altijd voor de keuze gesteld door mijn mams en dat wil ik graag "erin" houden.
    Maar het is nu erg moeilijk het huis te verkopen, dus ik hou mijn hart vast!

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Trouwens, iemand nog iets gehoord van Smoeltje? En hoe gaat het ondertussen met LMM?

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wat ik vernomen heb is dat LMM ff een cyclus hier overslaat omdat haar mannetje er tijdens ei niet is..

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    MooiNiet, balen dat je de eerste 2 dagen zo'n last hebt van je menstruatie. Dat ken ik nog van vroeger. Moest toen ook gewoon van school verzuimen omdat ik zo ontzettend beroerd was altijd. Duizelig, missselijk, overgeven, buikkrampen, vreselijke rugpijn. En de huisarts (een wat oudere man) maar zeggen, dat ik maar moest leren wat meer te verdragen. Grrrrrr.

Ik kan me voorstellen dat jullie dan toch maar willen gaan verhuizen. Eigenlijk is het voor ons ook geen doen. We zitten hier echt te klein, maar we wonen hier verder wel lekker. We wonen in het buitengebied en zo even terugverhuizen naar een drukke woonwijk zie ik ook niet zo direct zitten.

Smoeltje heb ik hier ook inderdaad al even niet meer gezien.

16. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Hier weer even een kort berichtje van mij. Als ik tijd ga ik echt alles weer lezen maar het lukt me nu even niet. Maar jullie zijn zo lief voor mij dat ik wel even wil vertellen hoe het met me gaat. Heb gister een enorme K.. dag gehad. Ben weer naar mn werk gegaan maar ik begon bij aanvang te huilen en kon niet meer stoppen, ik was om half tien weer thuis. Ik denk dat ik even richting het dal moest want nu vandaag voel ik me werk super sterk. Gelukkig zie ik nu echt het licht weer!

Als ik de boel weer op order heb op mn werk ga ik er even voor zitten om alles door te lezen.

Liefs voor iedereen!

17. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: het zal misschien toch wel wat meer tijd nemen als je zelf misschien had ingeschat....
    In ieder geval heel veel succes!

@Aan iedereen: heeft iemand nog iets van vlinder gelezen?
    Heb er al een hele tijd niets van vernomen!

18. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Bij ons komt ''als alles okee"is de baby op het kamertje te liggen waar ik nu nagels doe!
    Ik ben toch voor de zekerheid al gestopt!
    Dus alleen nieuw verflaagje, vloerbedekking en meubeltjes.....
    En misschien pak ik de nagels weer op en ga dan gewoon naar de mensen toe...de tijd moet dat uitwijzen hoe alles gaat lopen.

@Lola: ik zag dat jij je vruchtwaterpunctie hebt afgezegd;was je nekplooimeting zo goed?
    ik heb het denk ik gemist?

19. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Sheila, dikke knuf!

Hier heeft het maken van een babykamer ook een domino-effect in de rest van het huis. Mede veroorzaakt door een beetje nesteldrang en grote achterstand met dingen in huis doen/afmaken, moet ik eerlijk toegeven.
    Het houdt ons van de straat! :)

20. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Bij mijn eerste zwangerschap werd het een verhuizing naar een iets groter, maar zeer lief klein huisje. Ik zat met weeen bij de hypotheekadviseur aangezien we een paar dagen na mijn uitgerekende datum dit huisje kochten. Nu nummer twee eraan komt gaan we eindelijk de vloeren vervangen. Boven wit Ikea laminaat (ik ben geen Jan de Boef aanhanger hoor!), maar vind het makkelijk te combineren en over twee jaar willen we uitbouwen, dus het is een tijdelijke oplossing en beneden gaan we ook de vloer vernieuwen. Met een baby op komst is het echt tijd voor uitgestelde klussen. Eigenlijk wel zo lekker. Leuk om te lezen dat jullie er ook zo mee bezig zijn.

Oh ja de IKEA family card is ook erg handig (gratis koffie en thee bij de taart, ha ha).

Kaley goed dat je zo positief bent. Ik hoop zo dat het raak is. Het is mogelijk. Ik ben nu ook zwanger geworden op mijn 43ste na 3mk, dus wie weet wat deze maand jou brengt.

Share This Page