35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey meiden,

Even een tijdje niet meegel*ld, had het druk met van alles en nog wat.

@ Shiela, ik vind het echt heel erg klote voor je meid...weet even niet de juiste woorden.
    Hoop dat je lichaam zich spoedig herstelt en je innerlijk natuurlijk ook.

@ Mooniet, lief dat je naar mij vraagt :D
    Heerlijk gehad in Spanje? Dat geloof ik graag...dat is zo heerlijk zo'n net-lang-genoeg-om-er-weer-even-tegen-te-kunnen trip.
    Alleen jammer dat je toch bezoek hebt gekregen van de red devils.
    Weet je ook al wat meer over een datum voor de kijk operatie?

Andere lady's, genieten jullie ook een beetje van het beetje zon van de afgelopen dagen?
    Ik merk dat ik echt een zon-mens ben. Leef helemaal op. Jammer dat de zomers zo kort duren in Nederland...ach ja kan niet alles hebben.

Nou, ik ga mij nu wijden aan mijn lievelingsserie's: Desperate Housewives en de nieuwe Sexy Dirty Money.
    Lekker hersenloos belevenissen van anderen bekijken hihihi.

2. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Koosje: lief dat je dat zegt dat je mij graag leest; dat heb ik nou ook bij jou! 8)

@Inez: gelukkig zegt mijn huisarts dat ik flink aande pijnstillers mag... Het was wel ff uitzoeken welke het best helpen, maar nu gebruik ik die van Aleve feminax :D

@Sheila: Van mij mag je lekker ego zijn en poep praten en lekker nix lezen. Van mij hoef je helemaal niets! Van mij moet je lekker doen waar je zin in hebt!

@Smoeltje: Jaaaaaaaaa, daar was ze weer even..... Twas super in Spanje, lekker (maar heel venijnig) zonnetje en ongeveer 20 graden (zucht). Mijn operatie is in principe op 13 mei, maar hoop eerder!
    Oooowww, ik mis die series zo.... nou ja, ze komen hier wel op tv maar niet allemaal en in het duits nagesynchroniseerd :-&

@Nino: ja, ik moet eens vragen of ik een NL kaart kan krijgen....want de koffie is i.d.d. ook erg lekker daar!

En nou is Nessy alweer 12 pagina's "kwijt" :confused:

3. @Shiela: Gewoon laten stromen hoor, die tranen. Wat erin zit, moet eruit! Langzaam zal het beter gaan.

@Moby: De uitslag van nekplooimeting icm met de serumscreening gaf een kans weer van 1 op 1.700 op een kindje met een trisomie-afwijking en 1 op 52.000 op een kindje met een open ruggetje. De kans dat een vruchtwaterpunctie een miskraam tot gevolg heeft is 1 op 150. De kans op een miskraam is dus meer dan 10 keer zo hoog dan de kans op een kindje met een trisomie-afwijking. Dat risico wilde ik liever niet nemen bij zo'n goede uitslag...

@Natas: Ach... het geeft ook een voldaan gevoel wanneer je je 'hele' huis eens lekker onder handen hebt genomen... :D

@Smoeltje: Jaaaaaaaaaa... ik kan enórm genieten als buiten het zonnetje schijnt. Vandaag ben ik lekker met mijn moeder de stad in geweest!

4. Zó... ik heb zojuist weer een fase van mijn zwangerschap afgesloten. Ik heb mijn laatste plasje aan 'Moeders voor Moeders' gedoneerd! Ik had het graag over voor het goede doel, maar ben ook wel blij dat 'dit gezeik' nu voorbij is... ;)

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hahaha, ja kan me voorstellen dat je genoeg gezeikt hebt.... Waarom is het nu over?

6. De deelnametermijn is gewoon afgelopen. Het hcg-gehalte is alleen in het begin van je zwangerschap hoog genoeg om lonend te zijn voor Moeders voor Moeders...

7. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Fijn om te merken dat niemand mij mist...booohoooohooooh! ;) :D

Toch even vertellen dat ik over 4 daagjes ga beginnen met spuiten en dat ik gisteren mijn receptje heb ingeleverd bij de apotheek. Ben blij dat ik iets eerder ben gegaan want ze moesten de spulletjes nog bestellen. Anders was ik misschien te laat geweest en had ik nog een maandje moeten wachten.

Smoeltje wanneer ging jij nou ook alweer beginnen?

En Diaantje, weet je al iets meer?

Mooiniet lekker in Spanje geweest, helaas hebben de etters je toch weten te vinden! :x
    Ik heb trouwens ook vaak zo'n last van mijn menstruatie de eerste 2 dagen, vooral toen ik cystes had. Daar kan het dus mee te maken hebben.

Sheila, hele dikke knuf meis!

Hahaha, ik moest even lachen Moby, zoals je het schrijft zag ik je letterlijk nagels oppakken van de vloer en ermee naar mensen lopen...
    :)
    Ik duim voor julie dat alles ok is! [-o< :thumup:

Oh ja, vrijdag wordt er door een gyn in het ziekenhuis waar Randy werkt een echo gedaan (even snel tussendoor) om te kijken of mijn kleine cyste aan de rechterkant gegroeid is... [-o< van niet natuurlijk!

Speaking of missing: waar is Sabrinaatje uit Curacao nou? die heeft al heel lang niks meer van zich laten horen. Ze zou volgens mij weer voor IUI gaan. Zal maar even een pbtje sturen.

Liefs, Daantje

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Miss Dantje wat leuk je nog eens te horen,
    jij ook vrijdag naar de cho,
    ik duim voor je hoor dat alles niet erger word en er positief uitziet,

@lola mooi van je ze zouden zwangeren hier meer van op de hoogte moeten stellen hoe we anderen kunne helpen en het voorstel doen misschien is Belgie nog een beetje acht hiermee!

Vrijdag komt de BBbbbrrrr dag eraan,
    geloof me of niet ik ben bang!
    vruchtwaterpunctie!

Liefs Ritje

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ken je nog niet zo heel goed miss Daantje...maar miste je wel degelijk hoor ;) O:) .....lees dat je gaat spuiten, wat spannend! Wat ik mij herinner voor IVF toch? Ik wil je even een hart onder de riem steken: is ECHT NIET ENG of pijnlijk....zit er zo in, welk medicijn spuit je? Ik zou als ik jou was de eerste twee dagen rekening houden met heeeel veel moeheid en sjaggie zijn....maar da's ook bij iedereen anders natuurlijk.
    Ik ben vorige week begonnen met prikken van Gonal voor de eerste poging IUI en moet nu nog een aantal dagen langer doorprikken omdat het groeien van het follikel niet goed op gang komt :cry: ...dan word ik het prikken wel zat moet ik zeggen maar de eerste 'normale' week is prima te doen!
    Voor ons wordt het vrijdag heel spannend: nieuwe follikelmeting en dan kan gezien worden of eitje doorgroeit of niet. Als niet ws game-over deze maand, als wel doorpikken tot ei gaat springen [-o<
    Best moeilijk: we hebben zo ingezet op de eerste IUI...en dan ineens dit, terwijl ik normaal goede eisprong heb! :( :(

Jij, heeeeel veel succes!

Koosje

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ koosje wat men allemaal er niet voor over heeft,
    en dan ben ik bang voor vruchtwaterpunctie, :oops:

ik duim voor jullie dames en dat het allemaal toch een goed rezultatt mag hebben...

Miss Daantje is een een lieverd met een speciaal tintje!

Ritje

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    GOEDEMORGEN!

@MissDaantje: SORRY! Ben ik jou vergeten....? Tis ook zo druk aan het worden hier...... Nou bij deze ga ik je heel veel succes wensen over 4 dagen..... Ik ben benieuwd of Koosje zich al anders voelt, want die is al begonnen met spuiten....

Die ongi pijn de eerste 2 dagen heeft niet met cystes te maken, daar hebben ze al naar gekeken. Ik heb dat nou eenmaal. Mijn moeder was een hele week van de kaart. Ik had het ook voordat ik aan de pil ging zo'n 20 jaar geleden ( :confused: tjeeezzz wat word ik oud!)
    Ik hoop dat jouw cyste niet gegroeid is!

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Jeetje, wat een spanning voor iedereen!

Koosje & Ritje allebei op vrijdag heel veel succes alvast (voordat deze oude koe het weer vergeet..... :oops: )
    Ik weet nu dat ik weer hard moet duimen!

13. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ MooiNiet en ouwe koe
    hoe voel ik me dan hihi,
    :)
    zoiets mag je niet zeggen he!
    je ziet er heel goed uit zelfs!
    op je website!
    mooie vrouw....

enne bedankt voor de steun....

Ritje

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha Mooiniet dat dacht ik ook al toen ik ging uitrekenen vanaf wanneer ik de pil slikte....vanaf 19 t/m 28 en toen een paar jaar niet (was toch verstokt vrijgezel en dan vergat ik de condooms ook niet te gebruiken ;) ) met 32 weer begonnen voordat ik naar Costa Rica op vakantie ging en ik mijn mannetje net had leren kennne....

Voor al de spuitende junky's hier ;) heel veel succes deze ronde.... Tis allemaal wat. Ik hoop dat het een vruchtje mag afwerpen....

Zo ik ga ff naar mijn nieuwe baas het loonbelasting papier invullen en ff de stad in...

laterrrrrr... pff de eerste dagen van je ongi zijn saai. Ik ben het zat wil weer aan de klus...

15. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Dank jullie wel...jullie zijn lief! :D :oops:
    Hahaha Ritje bedoel je dat tintje letterlijk? :)
    Jij bent ook altijd heel lief voor iedereen Ritje!

Ik duim enorm voor jullie Ritje en Koosje! [-o< [-o<

Lola vandaag naar de verloskundige. Succes meis! :thumup:

En Koosje, ik vind dat prikken (idd voor IVF) niet eng aangezien Randy dat zal doen maar ben meer bang voor de gevolgen...
    Door mijn ms heb ik overal meer last van dan vroeger en ben dus bang dat ik een enorm labiel wrak word die alleen maar sjacherijnig is en elk moment in huilen uit kan barsten... :-#
    En dan moeheid, ja dat zal bij mij dan misschien nog erger worden aangezien ik door mijn ms ook al meer moe ben dan voorheen.
    Maar ja, ik bijt me er wel doorheen en hoop dat ik bij jullie mag uithuilen... ;)
    Ik begin zondag met decapeptyl.

Dank je lieve Mooiniet, ik bedoelde niet dat jij een cyste zou hebben hoor (gelukkig niet meis), was meer een algemene opmerking.
    En mijn moeder had idd ook altijd zo'n last van haar menstruatie, lag altijd wel een paar daagjes een tijdje op bed.
    Oud? welnee we zijn allemaal nog jonge blommen! :D

Ellen, jij heel veel succes met je nieuwe baan he? :thumup: Ik had je er nog niet voor gefeliciteerd denk ik!

Liefs, Daantje

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    NOD

10-04 Anna (probeert zaterdag 12-04 pas te testen :()
    14-04 Diaantje1
    15-04 Diana
    17-04 Smoeltje
    22-04 SanRob
    04-05 Ellen

AFSPRAKEN

09-04 Lola Verloskundige
    11-04 Miss Daantje echo controle cyste
    13-04 Miss Daantje start prikken IVF
    14-04 Moby4 nekplooimeting
    15-04 Inez VK
    22-04 Diaantje 1e IVF gesprek
    07-05 Inez gyn
    09-05 Inez pretecho
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    29-10 Shiela
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

17. @Miss Daantje: Ik moet eerlijk bekennen dat het mij meestal ontgaat wanneer iemand een poosje niet post :oops: . Maar dat heeft helemaal niets met desinteresse te maken hoor :D ! Voor jullie gaat het nu dus echt spannend worden. Ik hoop voor je (en misschien nog wel meer voor Randy... ;) ) dat je niet ale te veel last van de hormonen zult hebben...

@Ritje: Moeders voor Moeders is een initiatief van het Nederlandse pharmaceutisch bedrijf dat (onder andere) Pregnyl produceert. Misschien dat daarom alleen in Nederland urine wordt verzameld...

Mijn afspraak met de verloskundige is pas om 18.40 uur, dus het duurt nog even voordat ik daar verslag van kan uitbrengen...

18. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Oooooooh!
    Weer zo'n heeeeeerlijke zonnige dag!

Kom net een functioneringsgesprek uit met een medewerker waarin ik enorm veel complimentjes kreeg. Het werd zelfs op een gegeven moment een beetje genant.
    Hou er zowieso niet van, maar hij vond het nodig om te vermelden dat hij blij is mij als leidinggevende te hebben....

Miss Daantje, ik miste je ook al...ben alleen niet zo goed in het uiten van mijn gevoelens hihihihihihi......sorry ben een beetje melig.
    Blame it on the weather!

Ik werd gisteren toevallig ( nouja was wel afgesproken) door de arts van het AMC. Die ging er vanuit dat ik deze week gingbeginnen met prikken
    Maar we wachten dus tot volgende cylcus.
    We hebben even alles bekeken en ik zal toch vlak voor de bruiloft moeten beginnen.
    Anders wordt het pas weer in september en dat is een beeeeeetje te lang voor mijn gevoel.

Hoe gaat het prikken bij jou?

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Lola wel dat product heb ik genomen en ben ik zwanger mee geraakt ik had het gelezen,
    dat het van urine is van zwanger vrouwen...
    maar hier niets van gehoord of gevraagd,
    spijtig want mensen helpen is altijd leuk!

Liefs Ritje

20. Mee eens! En daarbij had ik ook het gevoel dat ik 'verplicht' was om mee te doen, aangezien ik zelf ook 8 ampullen Pregnyl heb gebruikt...

Deel Deze Pagina