{|= O wat is het leven fijn als de zon schijnt ..... Meiden, wat is het weer heerlijk weer de laatste dagen. Smoeltje, ik kan me voorstellen dat je nu toch maar net voor je bruiloft gaat beginnen, want wachten tot september is dan toch wel heel erg lang he? MissDaantje, voor jou begint het prikken over een paar daagjes al. Kan me goed voorstellen dat je toch wel een beetje huiverig bent wat het gevolg hiervan is voor je MS. Hoop dat de bijwerkingen allemaal mee zullen vallen. En succes vrijdag bij de echo. Duim met je mee dat de cyste niet gegroeid is. Lola, succes vandaag bij de VK. Ritje, het is zeker niet gek hoor, dat je toch wel een beetje angstig bent voor de vruchtwaterpunctie. Probeer je op het moment dat de prik gezet wordt zoveel mogelijk te ontspannen en aan leuke dingen te denken. Dat scheelt al een hoop. En bedenk je ook, dat je nog even extra naar je kindje kunt loeren. Dat is dan toch weer een leuk voordeel van deze punctie.
Zit ik lekker buiten int zonnetje, bij te lezen te kijken of ik nog leuke mails heb;komen dezelfde mails 8 x binnen en kannie 3 mails niet ontvangen omdat er een server fout is. ik heb er de ballen verstand van....straks mis ik vanalles....Wacht opn mail van mn ouders, die zitten momenteel in Australie bij een zus van mn moeder die ook kanker heeft(voor degenen die het nog niet weten, mijn vader heeft kanker)
HEEE SMOELTJE, daar is ze weer; hoop dat je niet al teveel bijwerkingen zult krijgen vh spuiten, zou zo jammer zijn van je trouwdag. Maar akn me levendig voorstellen dat je niet tot september wilt wachten. Miss Daantje; ik very very very hard voor je. Als Randy maar heel lief en zacht prikt. RITjE; spannend vrijdag; alvast heel veel sterkte. Jammer KOOSJE dat de follikelgroei niet zo goed verloopt nog. Maar we duimen dat het vrijdag een enorm ei is.En dan gaat het helemaal goed komen, zeker weten.
Hey meiden, Ik heb even een tijdje alleen gelezen, zonder te reageren. @ Sheila: digiknuf voor jou! @ Mooiniet: mooi dat je genoten hebt van Spanje en volgens mij heb je wat zonnestralen meegenomen. Alleen balen dat die verrekte je na zijn gereisd. Voordat ik de pil slikte had ik ook altijd zo'n ongipijn. Was ook heel heftig altijd, 2 weken wel, 2 weken niet, etc.. Toen toch maar aan de pil begonnen en...wat een verademing, gewoon 1 week ongi en 3 weken niet, pfffffff. @ Miss Daantje: nog een paar daagjes en dan mag je dus beginnen. Spannend! Veel succes met spuiten! Wij hebben 22 april 2008 ons 1e IVF gesprek en dan moeten we kijken wat we doen en of we wel in aanmerking komen. Nog even afwachten dus. Heel veel succes ook bij de echocontrole vrijdag, ik duim voor je! @ Smoeltje: tot september 2008 wachten is idd errug lang. Je maakt de bruiloft wel spannend zo, maar ik zou ook niet wachten. Veel sterkte! @ Lola: veel plezier bij de verloskundige vanavond! @ Ellen: nog een paar daagjes bij de oude baas en dan je nieuwe baan, spannend hoor! @ Ritje: jij heel veel sterkte met de VP vrijdag! @ Koosje: we zullen allemaal heel hard duimen dat je vrijdag een mooi eitje hebt! @ SanRob: bij jou alles oké? Goed geklust afgelopen weekend? @ All: het leven ziet er idd een stuk zonniger uit als de zon schijnt, alleen...hier verdwijnt die momenteel en maakt plaats voor wolken
iK was net naar de stad en het was gewoon heerlijk... Echt genieten. Alleen nu is de zon hier weg. Zo dadelijk maar weer eens mijn strijkwas naar voren halen. Bleh helemaal geen zin in maar goed.
@ Ellen: strijken, daar zie ik ook altijd tegenop, maar als je eenmaal bezig bent, valt het best mee.
@ Inez: eigenlijk niks bijzonders. We wachten gewoon het gesprek van 22 april af en zien dan wel verder. Hebben wel lekker ongedwongen geklust, omdat ik niet precies wist wanneer mijn ei was. Had er deze ronde heel even lak aan. Is ook wel eens fijn!
ook even gaan piepen Inez ja mooi buikje geeft me moed want ik dacht god ik ben echt al te dik maar op 16 weken dat van jou komt met mijn overeen! Nu voel ik me toch beter je bent mooi zwanger @Diaantje we hebben je gemist Ritje
Hier deze morgen de zon, en de temperatuur valt mee zacht, heb dus wat onkruid gewied in de tuin, wat bijgezaaid, met men hond wat gespeeld, en voel me stukken beter laten we hopen dat dit blijft! nu is de zon ook weg, maar geen regen, vond het zo erg dat ik zo ziek was om de laatste dagen mee te wandelen met men vriend en de hondjes... de buitenlucht heeft me goed gedaan... Liefs Ritje
Ja alles ok hier, dank je, we hebben ons suf geklust afgelopen weekend, nou maar hopen op een goed resultaat. Dus voor jullie een rustperiode, zeg maar. Hoop echt dat jullie ervoor in aanmerking komen en dat de 1e keer meteen goed raak is.
Ben ff opt fietsje naar de computerwinkel geweest en na een dik uur waren mijn probleempjes opgelost. Zit nu nog steeds int zonnetje en ga zo maares met de honden fietsen denk ik.
Diaantje, lekker ontspannen klussen is ook wel eens fijn voor de verandering. Ritje, dank je. Bij een tweede of derde gaat meestal je buikje wat harder dan bij de eerste, al moet ik zeggen dat ik met Alyssa ook al snel een buikje kreeg en nu ging hij nog harder. Wat hebben we vandaag toch een lekker weertje gehad. En voor morgen hebben ze ook al dit weer voorspeld. Heerlijk. Heb vanmiddag maar eens 'even' de buitenboel gelapt. Au, au. Voorlopig even niet voor herhaling vatbaar. Moet ik voor de volgende keer maar eens even aan schoonmama vragen of ze dat voor me wil doen.
Ik heb weinig gezien van de zon vandaag..............heb 3 uur staan strijken! Vreselijk, heb het te erg laten oplopen. Heb gewoon steeds geen energie ervoor! @Missdaantje: natuurlijk hebben we je gemist! @Lola: hoop dat je afspraak bij de vk goed is verlopen!
pffff word hier wat afgekletst, maar goed hier gaat alles z'n gangetje en met Nino gaat het ook beter met gepest, juf helpt hem goed hierbij. Eindelijk van de bruine smurrie af, GELUKKIG dus vanavond word misschien ook weer is leuk hier is vandaag 3 weken geleden van de curretage lijkt eigenlijk een eeuwigheid.....vind het nog altijd moeilijk om nu niets meer te hebben om te dagdromen over een beebje dan.... maar goed, ben benieuwd naar Lola had vandaag een afspraak bij de VK @missdaantje suc6 over een aantal dagen @mooiniet weer helemaal ontspaanst, weer terug in het "duitse"... verder ben ik het weer allemaal kwijt SORRY liefs
Pfffff heel erg moe van alle spanningen en de ziekenhuisbezoeken. De operatie van mijn moeder, maandag, is goed gegaan. Nu moeten we kijken hoe het herstel gaat en welke uitslag er uit de kweek vd lymfeklieren komt. Voorlopig is ze erg moe. Ze valt letterlijk tijdens een zin in slaap. Natas is er niets bij denk ik. Verder heb ik alleen opgepikt dat het met Shiela niet goed gegaan is. Shiela, Verdrietig om te lezen. Het lijkt een feit dat er altijd wel eentje bij is bij ons bij wie het mis gaat. Het is oneerlijk dat dit bij jou zo moest zijn. Je was er al zo bang voor. Misschien toch een onbestendig voorgevoel? Ik wens je heel veel sterkte en een grote digiknuf. Verder iedereen het beste en tot binnenkort. De dames die rond de eerste IVF en IUI behandelingen zitten wens ik heel veel succes voor wat er aan zit te komen. Dit weekend leek ik erg zwanger. Ongipijn, heel pijnlijke borsten en een donkere ring rond de tepels en goed zichtbare aderen. Een tweede temperatuurstijging voorafgegaan door een temperatuursdip (kan bij innesteling horen). Kortom allemaal heel goede tekenen. Maar sinds gisteren is dit grotendeels verdwenen, mijn temp is omlaag gegaan dus ik verwacht snel een ongi. Om eerlijk te zijn vind ik het uiteraard jammer, maar ben ik ook opgelucht die spanning nu niet meer te hebben. Het was een beetje too much. Zwangerschapstekenen te voelen en tegelijkertijd zo in de spanning te zitten voor mijn moeder.
Fijn dat de operatie goed gegaan is Anna. nu nog ff goed duimen voor de uitslag van de kliertjes. Sanrob nu ff een weekje rust en dan komt de spanning Ik ken het gevoel helaas Diana! *knuf*
Nou ELLENK, eigenlijk kan ik nu al bijna niet wachten, terwijl ik ook best weet dat het dan toch echt een toevalstreffer moet zijn geweest. Maar heb echt respect voor iedereen die al paar jaar bezig is en elke maand maar wachten, wachten, wachten.... en dan de teleurstelling. PPFFF Ik ben dan afgelopen zomer wel gestopt met de pil, maar dit is de 3e x denk ik, dat ik echt denk dat het zou kunnen. En rusten? Daggut nie, hij moet van het weekend echt wel weer aan de bak hoor,
FYN ANNNA, dat de operatie van je moeder goed gegaan is, nu hopen dat de uitslagen zo positief mogelijk zijn. Sterkte. Er is dus nog hoop(nog geen devils), al snap ik best dat je niet alles tegelijk aan kunt, maar het zou toch wel een positieve impuls kunnen geven.Al komen er dan weer andere spanningen en onzekerheden bij.