O Annna had niet eens gezien dat je weer ongi was geworden. Verdorie.... Maar goed we worden gewoon lekker samen zwanger deze maand
NOD 14-04 Diaantje1 15-04 Diana 17-04 Smoeltje 20-04 Benthe 22-04 SanRob 04-05 Ellen/Annna AFSPRAKEN 11-04 Miss Daantje echo controle cyste 13-04 Miss Daantje start prikken IVF 14-04 Moby4 nekplooimeting 15-04 Inez VK 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja Hierbij Annna gesellie 4 mei 20.00 uur posi testen is wel heel symbolisch
NOD 15-04 Diana 17-04 Smoeltje 20-04 Benthe 22-04 SanRob 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje AFSPRAKEN 11-04 Miss Daantje echo controle cyste 13-04 Miss Daantje start prikken IVF 14-04 Moby4 nekplooimeting 15-04 Inez VK 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja Hierbij Annna gesellie 4 mei 20.00 uur posi testen is wel heel symbolisch Dan volgt Diaantje Anna op 6 mei om 06.30 uur
bedankt Lola en de anderen, wel had s morgens al een huilbui maar een vriendin hielp me met een gesprek er door heen, dus ondertussen op telefoontjes wachten thuis en de zon scheen lekker, gisteren wat in de tuin gewerkt en vandaag ook men zinnen herzet! Het heeft me goed gedaan ook de tuin, ook vandaag, alleen mijn bekken zijn aan men laatste wervel met kalk vastgegroeit en nu zit hij vast elke keer als ik zit , ga ik met pijn tot het wat los is precies, voel me 90 jaar oke teveel dus weer gedaan..... en nog een fikse wandeling met ventje en de honden gedaan, wow de mijne van twee jaar heeft wat temperament teveel, moet haar regelmatig toch in toom houden vandaag had ze het erg, vooral op men vriend, als hij er tegen in ging tanden blood en wel, ik heb ze over gepakt, normaal laat ik hem doen, nu voelde het te dreigend aan.... ze was kalmer, heb haar even op twee poten voor me gezet en roedel leider gespeeld. Ik ken haar dus ik ben haar gewoon! Een pittige dame..... en misschien ook geforceerd, dus nu naar de kl****men rug maar men hondje is weer braaf..... probeer ik men zinnen te verzetten raak ik weer wat lichamelijk vast! hoop dat ik morgen op de gyn stoel geraak alle probeer aan morgen niet te denken want anders slaap ik niet! fijne nachtrust liefs Ritje
KOOSJE; snap dat IUI je meer zegt, maar wij oude jongeren blijven benieuwd hoe het met je gaat, dus hou ons wel op de hoogte please.Heel veel succes.
Zeg dat niet, ons is het na 5 jaar en 8 IUI-behandelingen ook spontaan gelukt. Ik hoop waanzinnig dat jullie dit geluk ook ten deel valt (wel dan graag wat sneller dan na 5 jaar... ) @Ritje: Ik wil je alvast veel sterkte wensen voor morgen!
@ Lola: wat liefffffffffffffffff! Hoop dat je gelijk krijgt, dat het ons spontaan lukt én dat het véééééél korter duurt dan 5 jaar. Voor de rest ben je mijn grote voorbeeld, alleen...jij was wel een stuk jonger toen je Jasmijn kreeg
Goh... dit is de eerste keer dat iemand zoiets tegen mij kan zeggen. Meestal ben ík toch de oudere mama... Hoe jong ben jij als ik vragen mag?
Goedemorgen dames, daar zijn we weer! Gisteren een drukke dag; eerst gesolliciteerd (ging goed geloof ik) Daarna van alles en nog wat opgehaald en was gelijk thuis met mijn lief! @Shiela: wat heerlijk dat jullie beiden zo opgewekt zijn. Ik hoop echt dat jullie heel snel weer zwanger zijn. @Koosje: kort maar krachtig! Ga je missen hoor.... maar begrijp het wel natuurlijk. Veel plezier met de IUI dames! @Vozzie: ehhh, ga jij in Duitsland bevallen dan? Hoezo? @Nino: hartstikke goed meid dat alles in orde is.... en ook nog een vloer gescoord! @Diaantje: getverderrie! Toch weer die duivels en je was nog wel zo relaxed deze maand.....Maar jij gaat echt wel zwanger worden! @Ritje: tjee meid! Zinnen verzetten = pijn in je rug.... tja, volgens mij is het iets te krampachtig, maar ik weet het is voor een goed doel! Je komt glansrijk door de punctie heen, ik voel het! Ik denk aan je hoor!
Ritje Succes vandaag meis! Positief blijven denken en gluren naar de echo... Mooiniet fijn dat het wel goed ging. Wanneer krijg je wat te horen? Ik nog 5 dagen werken incluis vandaag... Ooooh volgende week om deze tijd
Ik hoop dat ik volgende week wat hoor, dan ben ik in Amsterdam, maar dan zou ik ff terug moeten komen voor een tweede gesprek....
MooiNiet, spannend hoor, met je sollicitatie. Ben benieuwd. Ellen, nog maar 5 dagen werken bij deze werkgever en dan beginnen met je nieuwe baan. Ook al zo spannend. Anja, voor de eerste keer bij de VK geweest. Je krijgt inderdaad een hoop informatie zo'n eerste keer. En dan volgende week de eerste echo. Spannend hoor. Ritje, ik denk aan je vandaag. En wat een pittig hondje heb je zeg. Leuke uitdaging, maar pittig. Diaantje, hoop echt dat jullie Lola gaan volgen. Lola's verhaal geeft moed en staat niet op zichzelf. En ik hoop met Lola mee, dat het voor jullie wat korter dan 5 jaar gaat duren. In ieder geval de 22e een gesprek. Die datum komt al rap dichterbij.
Volgens mij had ik hier vorige week een keer verteld over de kleindochter van onze buren die een paar dagen na haar geboorte al een hartoperatie heeft moeten ondergaan. Gelukkig gaat alles goed met het meisje en ze is al weer thuis. Was toch best opgelucht toen ik dat hoorde.
@Inez: Oei, dat is niet niks voor zo'n klein hummeltje! Gelukkig gaat het goed met haar... @Mooiniet: Ga je verhuizen als je die nieuwe baan krijgt? Meiden, ik heb een nacht en ochtend achter de rug... Rond 4.00 uur werd Jasmijn wakker en begon te huilen, het soort huilen waarvan ik weet dat ik eruit moet. Even troosten, beetje drinken en weer naar bed. Allemaal geen probleem. Maar toen begon het: Ik ben inmiddels mega verkouden en begon terug in bed dus (weer) te hoesten. Eerst vastzittend slijm (oké, dat moet los...), maar daarna kriebelhoest die niet te stoppen was. Omdat ik gek werd van mezelf zat ik na een half uur dus weer beneden en ik ben blijven hoesten tot de ochtend. Normaal kan ik best goed tegen een gebroken / korte nacht, maar nu ik zwanger ben even niet! Wil ik naar mijn werk gaan, start de auto niet! Binnenverlichting laten branden en accu leeg... ](*,) ! Dan maar op de fiets, maar die had twee platte banden. Tja, wat wil je als je de fiets sinds september niet meer gebruikt hebt... #-o Jasmijn vond het inmiddels niet lollig meer en begon een beetje te huilen. Snel de banden maar (half) opgepompt en Jasmijn naar het kinderdagverblijf gebracht. Flink te laat op mijn werk natuurlijk en nu zit ik krampachtig te proberen mijn ogen open te houden... En het is nog wel gewoon vrijdag de 11e...
Oh meid, is inderdaad niet de 13e vandaag, al lijkt dat wel zo. Pas over 2 maanden hebben we dat weer. Beterschap en hopelijk verloopt de rest van de dag beter dan dat hij begonnen is.
@lola Dit is echt zo'n dag dat je liever in je bed had willen blijven liggen.... sterkte vandaag.... groetjes Anja
Weet iemand hoe laat Ritje haar vruchtwaterpunctie heeft / had vandaag? Ik zit de hele tijd aan haar te denken, ze zag er zó enorm tegenop...