Vandaag ben ik met mijn moeder gaan shoppen voor onze nieuwe slaapkamer. Al meteen bij Kwantum slaagden we voor het behang en de gordijnen. Allebei donkergrijs / zwart met een barok dessin. De gordijnen laat ik maken door Kwantum, voor drie vouwgordijnen en één paar overgordijnen (voor bij de terrasdeuren) van dezelfde stof was ik 490,00 euro kwijt. Dat vond ik reuze meevallen, aangezien vouwgordijnen altijd stevig aan de prijs zijn. Over een week of vier zijn ze klaar. In die tijd kunnen we de rest van de slaapkamer klaar maken en dan kunnen we half mei naar boven! Voor Jasmijn's nieuwe kamer scoorde ik voor half geld een leuke lamp. De kap is van doorzichtige roze stof met daarin een kroonluchter in verschillende kleurtjes. Op de kap zitten nog bloemetjes vastgemaakt. Echt heel lief...
@Anna: fijn,zulk goed nieuws over je moeder voor jullie! @MissDaantje: durf je jezelf niet te prikken dan? Kan me voorstellen dat je het effe niet ziet zitten, maar kop op hoor.! Het komt vast goed!
Iedereen heeft er toch wel drukke momenten opzitten zal de zon zijn, @miss Dantje ik vind het heel erg hoop dat ze snel een goed antibioticum vinden en dat ehlpt..kijk nu is het duidelijk wat het is en kan men er iets aan doen... @Lola klinkt mooi allemaal , is ook een beetje mijn stijl! droom alvast maar naar een schitterned eindrezsultaat! @mooiNiet wel wat een respect heb ik voor je! mooi zo....een vrouw met ballen zoals ze ze hier zo noemen! wel ik ben stikop veel buiten gewerkt en mijn ventje les gegeven , is raar hoor hihi, heb internationaal gespeeld maar zet me nu op een lager pitje.... en hij traint met de aouste hond , ze is gek op hem, en het gaat goed, maar is veel allemaal op te onthouden voor hem al is het nog een universitair! Tuin ziet er beter en beter uit! is mooi... en ga nu een lekkere douche nemen want alles doet een beetje pijn maar voldaan... morgen trainen en rust! Ik provbeer ondanks alle stress men gedachten te verzetten, en dat ging vandaag wel.... tot maandag brrrr fijne nachtrust iedereen...
@Lola: Foto's! We willen foto's zien natuurlijk van al je leuke lieve mooie aankopen....! Het klinkt in ieder geval goed. @Ritje: jij klinkt heel goed! Houden zo, dan is maandag zo voorbij.... wij hebben voornamelijk geklust (echt dus, hahaha) in en om het huis. De tuin is weer opgeruimd en ik heb van de badkamer een heel gezellige kamer gemaakt. Dus al met al hadden we een voldaan gevoel toen we om 20:00 uur aan de spaans gekruide kip met patatjes en sperziebonen zaten.......... 8) Grrr, ik heb vorige week in Spanje een mossel proberen open te maken met mijn handen en heb daarbij mijn linker middelvinger open gehaald. Omdat ik geen betadine ofzo in huis had, heb ik het maar zo gelaten en een pleister was ook zo onhandig..... dus je raadt het wel: het is nu ontstoken! Kan niet eens meer normaal typen... Ben blij dat mijn 2e sollicitatie gesprek pas op 22 april is.... Meisjes, droom van de hemel en wie weet kom ik jullie morgen weer tegen.....
@mooiNiet dat klinkt ook goed he, erg van je vinger wel om de onsteking eruit te helpen is zuustofwater heel goed hoor! Het word wit en dat is de onsteking dat het weghelpt, doe dat een paar keer zodat ze wonde proper is dan een goed betadine op en een pleister laat het een nachje trekken en zal er veel beter uitzien.. is echt een wondermiddel! Jij ook klusdag hihi, denk dat we hier alles na 4 maand verhuizing een beetje beetje bij beetje een plaats geven, en herinrichten net als jij je badkamer! En dat eten klinkt lekker! wow, mijn dochter had eten gemaakt 16 maar koken, wel t was lekker en verassend voor ons, we moedigen haar ook aan en ze maakt zelfs goede cijfers in de nieuwe school! ondanks soms pech en stress zijn er ook mooie dingen in mijn leven, wat het allemaal makkelijker maakt! en door jullie leuke berichtjes ook hoor! dank jullie wel.. Ritje
Ha Mooiniet: we geven voorlopig nog niet op, dus ik hoop dat je gelijk krijgt. Dank je voor de lieve woorden, liefffff
Hey Inez: daar hopen wij ook op en haar verhaal geeft inderdaad moed. Zien ook echt uit naar de 22e. Als we mogen, toch weer een stapje dichterbij, denk ik . Denk dat we het dan 1 kansje geven, mits het voorgestelde traject ons dan bevalt. Nog 1.5 week, dan weten we meer. Vind het heel lief dat je met Lola meehoopt, dank je
Arme Lola, zware nacht gehad en dan zo'n ochtend waarin alles tegenzit. Hopelijk is de rest van de dag extra gegaan, om de nacht en ochtend een beetje goed te maken.
@Mooiniet: Van het behang en de gordijnstof kan ik geen foto vinden op de site. Dit is de lamp... Het is geen mooie foto, in het echt is de lamp veel mooier... Enne... voor wat, hoort wat! In 'ruil' wil ik jouw badkamer zien... @Diaantje: Nee, niet echt! Er bleek achteraf meer met de auto aan de hand te zijn dan ik dacht. De pomp van de stuurbekrachtiging blijft ook na het afzetten van de motor draaien en dat trekt de accu leeg. Verwacht een rekening van circa 1.000...
@Ritje: dankje voor je raad, ik zal het nog ff snel doen voor ik naar bed ga.... En wat heerlijk van je dochter. Koken is echt heel leuk en je krijgt er altijd complimenten voor. En ze is duidelijk heel blij op haar nieuwe school! Super hoor!
@Diaantje: jij IVF op de 22e, ik mijn 2e sollicitatie gesprek! Spannend! Gaat beide lukken, ik voel het gewoon. @Lola: ehh ja ehhh, dan moet ik die eerst even maken morgen en dan stuur ik wat.... tis niet helemaal wat ik wil, want alles is wit. nou ja lang verhaal. tis beter dan het was in ieder geval!
@Lola: pfff, wat een gedoe, vergeet ik nog te zeggen dat het echt een hele lieve lamp is! De jouwe is roze dan toch? Deze is meer paars volgens mij..... in ieder geval leuk ontwerp zo'n lamp in een lamp... Wat vindt Jasmijn ervan? Wil ze nu de hele dag op haar kamer blijven met de lamp aan?
@ Lola: ooh wat balen van de auto. Aan de andere kant, goed dat de accu leeg was, anders was je er misschien nog niet achter gekomen dat er meer met de auto aan de hand was en had je ermee doorgereden. Was het misschien nog erger geworden. Geluk bij een ongeluk? Veel succes ermee. Hele leuke lamp trouwens, een echte meisjeslamp, top. De rest van je aankopen klinken ook heel mooi. @ Mooiniet: ik heb de 22e alleen een gesprek. Daarna zien we wel, weten nog niet of we mogen en of we wel willen, als we mogen. Maar jij veel succes met je sollicitatiegesprek. Zal wel goed komen als je voor een 2e gesprek mag, maar ik duim evengoed voor je. @ Anna: wat goed nieuws van je moeder. Hoop dat ze snel weer helemaal gezond mag zijn. @ Ritje: jeetje, wat zal je gebaald hebben dat je vrijdag voor niks naar het ziekenhuis bent geweest en dat je er weer een weekend tegenaan moest hikken. Wens je heel veel sterkte maandag. @ Moby: jij veel succes met je echo maandag. @ Strijkkraal: welkom en dat je maar snel roze mag worden na al die moeilijke jaren. @ MissDaantje: meisje toch, weer 2 cystes erbij en een man met die je niet kan spuiten. Ik hoop echt voor je dat de IVF gewoon door kan gaan. Het spuiten valt best mee hoor, het is gewoon een kwestie van wennen. Zal voor je duimen! @ All: iedereen een hele fijne zondag toegewenst.
@wat een schitterende lamp lola, is zo mooi, zal ze geweldig vinden! Hier regen, zal me maar dik inpakken met de training..... iedereen een fijne zondag! Liefs Ritje
Ritje, wat ellendig dat de punctie vrijdag niet doorging en je nu langer in spanning blijft zitten. Sterkte! Diaantje, verdarrie weer de Anja, ik ben een jaar geleden gestopt met roken. Het is moeilijk en je moet door een vreselijk zure appel heenbijten. Maar dan wordt het echt minder erg, je moet die 1ste rottige periode volhouden. Niet roken is zoveel beter voor je kindje, en natuurlijk ook voor jezelf! Er is veel hulp te krijgen, bijvoorbeeld bij je huisarts, stoppen met roken poli, Stivoro, forums op internet, boeken (net als Lola2 heb ik ook o.a. Rookvrij gelezen), acupuncuur, truucjes die helpen zoals je dagelijks ritme en routines wat omgooien, etc. Ik ben zooooooo blij dat ik niet meer rook, echt zonde van de afgelopen 25 jaar dat ik voor schoorsteen heb gespeeld. Moby, veel plezier en succes maandag met de 1ste echo! MissDaantje, wat balen dat er weer cystes gezien zijn en dat Randy die uitslag heeft. Ik duim voor je dat het allemaal geen gevolgen heeft voor de ivf-poging. Anna, wat ontzettend fijn dat er geen uitzaaiingen in de lymfeklieren bij je moeder zijn gevonden! Super nieuws! Over hoe ik met zwanger worden omging voordat ik zwanger raakte : ik deed ook dingen die een zwangere aangeraden wordt zoals niet meer roken, geen wijntjes meer, gezonder eten. Maar iets als een tartaartje ben ik wel blijven eten in de 2 weken vóor ovulatie, na de posi tests helemaal niet meer. Suzanne, welkom hier en heel veel succes. MooiNiet voor 99,9% zeker een nieuwe baan, super! Voor de overblijvende 0,1% zal ik voor je duimen Beterschap met je au au vinger! Lola, wat een leuke lamp! Die rekening voor je auto, gatver wat is dat veel geld...... Sjo, phoe hè hè, ik heb bijgelezen van de afgelopen 3 dagen! Hier alles goed maar ontzettend druk met van alles en nog moe, vandaar dat ik er wat minder ben. Dit weekend 2 verjaardagen gehad, gister naar m'n moeder om haar wat op te peppen, veel geshopt de afgelopen dagen voor van alles in huis, etc. Liefs aan iedereen!
@Mooiniet: Een witte badkamer kun je toch heel leuk opleuken met (fel) gekleurde accessoires... Enne... Jasmijn's lamp is inderdaad écht roze! @Anja: Weet je wat ik in het begin zo prettig vond aan niet meer roken? Niet meer druk te voelen van 'Kan/mag ik zometeen roken? En zo nee, dan steek ik nog gauw maar eentje op!' Niet langer opzien tegen een vlieg- of busreis omdat je dan zoveel uur niet roken mag. En last but not least: Geen stinkende kleding meer! Had ik vanmorgen lekker kunnen uitslapen (papa's beurt om samen met Jasmijn op te staan...), word ik zelf tegen 6.00 uur wakker van een mega hoestbui. Ik naar beneden om niemand wakker te maken en na een half uurtje dacht ik wel te zijn uitgehoest. Niet dus! Zodra ik in bed lag, begon het weer. Dus maar weer naar beneden en geprobeerd op de bank een oogje dichtje te doen. Lukte ook niet. En weet je wat nu mega irritant was? Jasmijn sliep tot 10.30 uur (!) en papa dus óók...
\hoi hoi, Moest te veel lezen, dus kan niet op iedereen reageren. Doe dus alleen maar ff aan de meldplicht Prettige zondag allemaal. Nog 4 dagen werken! JOEPIE
Lola, Hadden papa en Jasmijn dat niet stiekem samen bekokstooft? Als je het maar in mag halen op moederdag! Moby, Ik wens je heel veel succes morgen! Ellen, Heeeeeeerlijk he! Dat kan zo bevrijdend voelen, weg gaan waar je niet meer wilt blijven. Ik voel het bijna door het scherm heen. Natas, Hoe gaat het met je man inmiddels? Af en toe snap ik ook dat je best wel moe bent. Ik hoef nog maar 2 weekjes totaan de vakantie! Ook heerlijk. Aangezien het met mijn moeder goed lijkt te gaan kunnen we wat leuks bedenken nu. Zelf moet ik nog steeds bijkomen van de afgelopen week. Ik baal er eigenlijk van dat ik de klassenobservaties en de test van het bestuur ook niet gewoon afgezegd heb. Daar heb ik nu alle reden toe. Op zich ben ik er niet zoveel mee bezig, maar een gesprek over je functioneren vergt toch wel wat ernergie. En drie keer in een week is natuurlijk sowieso al (te) veel. Ik baal ervan als ik dat soort dingen niet goed voor mezelf inschat. Wij zijn inmiddels al weer rustig aan begonnen met klussen. Maar het is natuurlijk wel afwachten of de eisprong nu weer vroeg komt. Ik denk dat mijn lijf zich een beetje aan past aan de maancyclus. Aankomende keer kan mijn eisprong zo rond volle maan zijn. Ik begin nu voor het eerst weer een soort van drang te voelen om zwanger te raken. Vorige keer was ik in de tweede en derde ronde zwanger. Ik ben bang dat wanneer het nu langer gaat duren ik ongerust wordt. Nu is het weer de derde echte ronde na de MK van Januari. Ook zijn we straks alweer bijna een jaar bezig. Dat lijkt me ook geen feestelijk moment... Maar ja, acceptatie is het beste voor iedereen met een zwangerschapswens. Dus daar doen we maar ons best voor!