Nou Molly, dat is een felicitatie waard. Het liet wel op zich wachten zeg. Nu maar hopen dat deze cyclus zich echt herkenbaar toont door je temperatuur. Laag, eisprong hoog! En dan natuurlijk het liefst zwanger.
@Molly: O... wat fijn voor je! Nu kun je tenminste echt vooruit gaan kijken. Ik wens je een heel mooi ei (liefst bevrucht ) toe...
Anna, het jammere is dat mijn temp vanochtend 37.0 was, dus geen daling bij ongi deze langggggggggggggggggggggggge ronde. Volgende week is het 4 mnd geleden dat ik gecuretteerd werd, en de laatste ongi was begin oktober. Het moment was niet echt handig, ik stond net een paardenstal uit te mesten
Molly, wanhoop niet. Mijn temp zakt ook pas een paar dagen na het begin vd ongi. het is irritant he, wekenlang kun je rondlopen met maandverband of tampons, maar het komt altijd onverwachts. Maar je was toch al eerder na de curetagge een keer ongesteld geweest. Hoewel kort, het was toch een ongi? Of was dat volgens jou te weinig?
Nee, ik ben niet ongesteld geweest, ik heb laatst 1 miniveegje bruin gehad, een paar dagen voor die vage lichtpositieve zwangerschapstest. Daarna bloed laten prikken en HCG was <1.
hallo ik ben sandra en ben 41 jaar en ik heb drie zoons van 15, 13, en 8 en mijn man en ik willen dolgraag nog een baby. Ik verlang er al heel lang naar maar heb mijn man nu zover gekregen dat hij het toch ook best wel leuk vind. Ik was na 1 maand al zwanger in februari maar is na 7 weken een miskraam geworden ik hoefde gelukkig niet gecurriteerd te worden maar de gyn zag wel een cyste zitten maar die zou vanzelf verdwijnen en kon gewoon doorgaan met zwanger worden nu heb ik vandaag dus weer voor het eerst mijn ongi gekregen en wil nu heel graag met jullie meekletsen maar ik lees eigenlijk al een tijdje met jullie mee maar durfde eigenlijk nooit ertussen te komen want jullie kennen elkaar al zo goed maar ik zie dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben en dat vind ik juist zo fijn. groetjes en liefs sandra
Molly, nieuwe cyclus, nieuwe start. Heel veel succes deze nieuwe ronde! Onderstaand berichtje heb ik vandaag van Lientje gehad! Het gaat hier wel goed en toch ook weer niet. In die zin dat het allerbelangrijkste wel goed gaat, ons kleine meisje doet het prima in de buik. En daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Met mij gaat het niet zo lekker. Ik ben erg moe, of eigenlijk heel erg moe. Mijn bloeddruk is te laag en mijn ijzer ook. Ik doe thuis niet veel meer dan slapen en wat op de bank liggen met een boek. Werken doe ik nog wel, maar nog maar 16 uur ipv 32. Daarnaast loopt het op mijn werk zoals je weet ook niet goed. Iedereen is wel lief voor me hoor, maar het zit er niet in dat het een prettig einde zal gaan hebben ben ik bang. Maar goed, ik heb inmiddels wel met mijn oude werkgever gesproken en die wil heel graag dat ik terug kom na mijn verlof. Dus dat geeft wel een hoop rust. Ik voel me net een ouwe taart zeg maar en gezien de verbouwing hier, ben ik niet zo heel veel online tussen de rommel in. Dinsdag moet ik weer naar de verloskundige en ik denk dat ze gaat zeggen dat ik moet stoppen met werken. Het valt dus allemaal wel mee, maar ik word goed in de gaten gehouden. Ze hoopt zich snel weer te melden en vond het prima dat ik jullie even een berichtje gaf.
Nou... ik zit inmiddels weer voor blaffende waakhond te spelen. Na welgeteld twee uurtjes slapen is de rust hier weer voorbij... @Inez: Wat fijn om weer iets van Lientje te horen. Wat jammer dat het met haar niet zo lekker gaat, maar gelukkig maakt haar buikbaby het goed! @Sandra: Welkom hier! Ja, we hebben inderdaad veel steun aan elkaar. Op 'onze leeftijd' hebben we toch zo onze eigen problemen en zorgen rondom zwanger worden en zwanger zijn. We worden en zijn over het algemeen toch wat minder onbezorgd zwanger dan de 'jonkies' en dan is het fijn om daar hier over te kunnen praten. Nou, ga maar eens kijken of er verder nog wat te beleven is op dit forum. Want als het zo blijft, is de nacht nog héél lang...
@Moby, het is bijna half negen en ik duim heel hard voor je! Ben heel nieuwsgierig hoe het gegaan is.
Goedemorgen dames. Ritje: heel veel succes vandaag. Wat balen dat je vrijdag voor niets bent geweest. Anna: geweldige uitslag van je moeder. Dat geeft moed. Sandra en Strijkkraal welkom hier Lientje: fijn dat het goed gaat met je baby en doe vooral rustig aan. De nieuwe vloer in de babykamer ligt, er moet nog wel gekit worden enzo, maar het is in ieder geval iets. Nu is alleen het kamertje (nou ja meer een hok) waar onze kleren straks gaan komen nog niet af, dus het staat nog vol troep, maar het begin is er. En ook de kamer van mijn zoontje heeft een nieuwe vloer. Heb helemaal de kriebels om te beginnen met inrichten en verven. Vanmiddag eerst maar eens met de stofzuiger aan de gang. Babynamen willen niet echt opschieten bij ons. Zijn de zwangeren onder ons hier al een beetje uit? en Kaley al nieuws? Bij mijn eerste zwangerschap hield ik overigens helemaal geen rekening met voeding en alcohol etc. vooral niet met wijntjes en biertjes. Mijn zoontje is erop verwekt geloof ik. Er ging dagelijks een flesje wijn door bij het eten en heel wat biertjes op het terras en het cafe (lekker sociaal met collegae) kwamen een paar keer per week voor. Het was toen best lastig even om te schakelen, maar na een positieve test moest het roer toch om en heb ik 1 x per week een klein glaasje wijn gedronken. Nu drink ik helemaal niets, behalve heel af en toe een minislokje wijn voor de smaak. Ach en aangezien ik ook straks weer heel lang borstvoeding wil geven (mijn zoontje van bijna drie, lust 's avonds nog graag een slokje) zal het bij af en toe een glaasje blijven. Ik voel me er overigens wel veel beter bij en heb gelukkig nooit meer katers, hoewel gebroken nachten wel weer voorkomen en dat een soortgelijk gevoel geeft en ik ben erg ongezellig op het werk, want borrel nooit meer mee, ha ha.
NOD 15-04 Diana 17-04 Smoeltje 20-04 Benthe 22-04 SanRob 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje AFSPRAKEN 14-04 Moby4 nekplooimeting 15-04 Inez VK 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
@Moby: Ik hoop dat ze een mooie dunne nekplooi hebben gemeten... @Ritje: Heel veel sterkte gewenst vandaag! Ik hoop dat er deze keer niets misgaat... [-o< Rond 4.00 uur heb ik nog een poging gewaagd en ik heb zowaar kunnen slapen tot 7.00 uur ! Niet dat ik me nu fit voel, maar die 3 uurtjes zijn beter dan niets... Ik heb me alleen vanmorgen door mijn moeder naar mijn werk laten brengen. Omdat mijn auto morgenavond pas terug komt, zou ik op de fiets gaan en Roy zou Jasmijn al om 7.30 uur naar het kdv brengen. Hij vroeg me nog of hij mij ook naar mijn werk moest brengen, maar dat aanbod sloeg ik af. Dan was ik bijna 1,5 uur te vroeg op mijn werk (Roy kon niet later, want hij had een vergadering die hij moest leiden). Bovendien was het droog om 7.30 uur. Maar een uurtje later regende het pijpenstelen! Nu ben ik niet van suiker, maar met zo'n verkoudheid en zonder regenpak zag ik die fietstocht toch niet zitten. Dus heb ik mijn moeder gebeld...
Lola, nog steeds in de lappenmand en slechte nachten. Hoop dat je je snel beter voelt. Ik loop zelf ook regelmatig te nachtbraken, maar dat komt meer omdat ik gewoon niet meer lekker kan liggen. Ik pak m'n boeltje (dekbed en kussens) dan op en ga het verder proberen op de bank en al lukt het slapen dan ook niet altijd, ik lig dan in ieder geval weer even wat lekkerder. Moby, vandaag de nekplooimeting. Heel veel succes vandaag meid. Ritje, nieuwe poging vandaag. Ook jij heel veel succes vandaag. Sandra, welkom hier. Wat triest dat je pas een MK hebt gehad. Heel veel sterkte en hopelijk mag jullie wens snel weer in vervulling gaan. Nino, jullie zijn lekker druk geweest in de babykamer. De nieuwe vloer ligt, het wordt vast heel mooi. Gisteren hebben we de verjaardag van m'n mannetje gevierd. Eindelijk mocht Alyssa de 'dootjes' die we vorige week hadden gekocht aan haar papa geven. En natuurlijk mocht papa ze niet uitpakken en heeft zij dat maar even voor hem gedaan.
@Sandra, welkom hier! En je hebt helemaal gelijk als je zegt dat iedereen elkaar hier steunt. Ik heb anderhalve week terug een miskraam gehad en je wilt het niet weten hoeveel woordjes ons zijn toegesproken. Toen ik na het bezoek aan de verloskundige 2 dagen niet online was gingen ze zich zelfs zorgen maken. Dus echt super toffe meiden hier! Heel veel succes met het zwanger worden!
Ooooh, meiden.......ik ben zo opgelucht! Het zag er allemaal heel goed uit: heb het hartje zien kloppen en ook gehoord! Alles erop en eraan! Kan niet echt beschrijven wat ik nu voel.............. Mijn kinderen vonden het geweldig om mee te kijken en waren zeer onder de indruk! Ik krijg vanmiddag of morgen de uitslag vd nekplooi-meting maar volgens de gyneacologe zag het er goed uit! Iedereen bedankt voor het duimen en alle opbeurende woorden............vond het heel eng en durfde pas te kijken toen ze zei dat ze een hartje zag kloppen! Ben enorm opgelucht en ga nu dan maar ECHT genieten! Groetjes, Moby
@ Moby, ojee, ik ben zo enorm blij! Ik begon me toch ook een beetje naar te maken om je. Gezien een uitspraak van "we gaan gelijk op" wat je in het begin zei. Ik dacht we gaan het toch niet meemaken dat we echt gelijk opgaan. Ik heb vanmorgen vanaf half tien elke keer gekeken of ik al een bericht van je zag. Heb serieus heel hard voor je geduimd. Heeft helemaal geholpen dus. Nu volgas gaan genieten!
@Moby ik ben zo blij voor je echt blij, geniet ervan meid! Ik ga me klaarmaken het is een goed weekend geweest en al druk met men werk deze morgen.. dus nu snel klaarmaken en dan vertrekken naar de kliniek... duim voor me meiden. liefs Ritje