Ik snap je 2de zin niet helemaal? Met Chris gaat het nog exact hetzelfde, zit thuis en voor 50% een beetje te pielen met een mank oog. Ook erg vervelend is dat hij allerlei signalen krijgt dat z'n bedrijf hem wil gaan downgraden, frustratie dus. Maar ja, niet alles kan goed gaan hè...... voor de rest mogen wij niet klagen
Molly, wat fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! Sjonge wat heeft dat lang geduurd zeg. Anna, ik kan me voorstellen dat je baalt dat je over je grenzen bent gegaan op je werk. Waarom hebben zo veel vrouwen daar nou moeite mee hè, grenzen stellen. Je angst over weer zwanger kunnen worden kan ik me natuurlijk ook heel goed voorstellen. Naarmate je langer bezig bent, meer nare dingen te incasseren hebt gekregen en de tijdklok harder tikt komt angst meer om de hoek kijken. Om dat meer los te laten is zo makkelijk gezegd, sterkte! Sandra, van harte welkom hier en heel veel succes. Fijn dat het met de baby van Lientje goed gaat, maar wat jammer dat ze zo ontzettend moe is. Als ik haar bericht zo lees denk ik dat ze het nog erger heeft dan ik, ik kan me tenminste nog een beetje staande houden. Lientje, als je dit leest : dikke knuf en sterkte! Jeetje Lola, wat een ellende dat je 's nachts wakker bent door het gehoest. Even naar je HA gaan, kijken of je er wat voor mag hebben? Nino, jullie zijn ook lekker bezig in huis! Wij hebben nog steeds geen babynaam. Maar we maken wel vorderingen, want eindelijk heb ik er eentje op het oog die Chris ook wel aardig vindt. En dat is al heel wat Moby meid, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd Ik ben vanmiddag weer weg, de nalatenschap van mijn tante speelt ook nog steeds en ik moet naar haar huis + naar de dealer waar haar auto staat. Misschien tot vanavond!
Anna, inderdaad uitkijken met over je grenzen heengaan. Je hebt best veel voor je kiezen gehad de laatste maanden, 2x miskraam, de ziekte van je moeder, dat gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten. Het is fijn dat je afleiding hebt gevonden in je werk, maar inderdaad wel uitkijken dat je niet over grenzen heengaat. (haha, moet je horen wie het zegt, hier nog zo eentje die makkelijk grenzen overschreed, al ben ik inmiddels door schade en schande wat wijzer geworden). Natas, zit er voor Chris al een einde aan te komen voor wat betreft de malaise van z'n oog? Ben even kwijt wanneer ze verder gaan met de volgende behandeling. Wel extra vervelend voor hem, dat hij nu ook nog eens seintjes doorkrijgt dat ze hem op z'n werk willen downgraden. Dat werkt niet echt motiverend lijkt me. En Natas, nog steeds bezig met de afhandeling van de nalatenis van je tante. Ik weet dat daar altijd het nodige bij komt kijken. Hoop dat je de zaken snel kunt afwikkelen. Dan krijg je wat dat betreft in ieder geval wat rust. En ja, ik ben echt blij dat het met de baby van Lientje goedgaat, zeker na de minder leuke berichten bij de julimama's van de afgelopen week. (tweeling vroegtijdig geboren en overleden). Ik maakte me best wel zorgen om haar en ik ben blij dat ze me even een berichtje heeft teruggestuurd. Wel inderdaad erg vervelend voor haar dat ze niets anders doet dan slapen buiten haar werk om. Ik hoop ook voor haar, dat haar bloeddruk en ijzer snel weer wat omhoog gaan zodat ook zij zich weer beter zal voelen en zich hier weer kan melden.
Helaas... Toen ik zwanger was van Jasmijn, ben ik in de laatste maand zó verkouden geweest dat ik mijn ribben er door kneusde. En zelfs toen schreef de huisarts me niets voor...
@Moby... Helemaal top.... je uitslag van de nekplooimeting. en het hartje zien en horen. ...Feli... groetjes Anja
Suerberichtje Moby. Gefeliciteerd meid. Ritje hoop dat de punctie is meegevallen en natuurlijk op een goede uitslag.
Moby gefeliciteerd hoor! Idd nu GENIETEN Ritje succes en sterkte Natas, vervelend dat dat werk van Chris er ook nog zo negatief doorheen fietst. Lola, tja dan kom je niet veel verder dan verzachten door thee met flinke klodder honing... Anja ook nog maar 2 nachtjes...
Hallo iederen, de vruchtwaterpunctie viel goed mee, wel een prik van een piikuur zoals we zeggen, hij heeft vorozichtig goed gezocht en goed zen werk gedaan, alleen echt het viel mee deed net zo pijn als ik er bang van was, hartje klopte goed, baby zag er goed uit! groeit mooi.... volgende week maandag weet ik zeker de uitslag, vrijdag zal nog te vroeg zijn! Dit was het ... Liefs Ritje
Ritje, gelukkig heb je de punctie nu achter de rug. Fijn dat het allemaal meeviel en hopelijk heb je inderdaad volgende week maandag de uitslag al.
@Ritje: gelukkig dat het meeviel en nu allemaal hopen op een goede uitslag en de komende dagen rustig aan doen!
wat fijn dat er vandaag zulke goede berichten zijn hopen maar dat er goede bericht blijven komen. ik had al steeds met je meegelezen ritje wat fijn dat het toch allemaal mee is gevallen en hopen op een goede uitslag ik zou er net zo bang voor zijn denk ik. en voor moby ook geweldig nieuws zeg heerlijk allemaal veel liefs sandra
@Ritje: Wat ben ik blij voor je dat de vruchtwaterpunctie zo is meegevallen ! Nu nog een berg zenuwen voor de uitslag, maar ik duim héél hard dat die uitwijst dat jouw kindje geen chromosoomafwijking heeft. Wil je trouwens ook weten of je een jongetje of een meisje krijgt?
Het ziekenhuis heeft me net gebeld en de uitslag was een kans van 1:11.000 ! Volgens de gyneacologe een prima uitslag. @Lola: had jij niet ook een vergelijkbare uitslag?
@Moby: Nee, de mijne was 1 op 1.700 en dat werd ook al een hele mooie uitslag genoemd voor iemand van 38 jaar jong. Maar de jouwe is dus helemáál super goed (of hebben ze zich een nulletje vergist...?) Zo'n goede uitslag heb ik zelfs nog nooit gezien bij iemand van onze leeftijd. Mooi hoor!
Das mooi nieuws Lola, ook voor jou, dit mag al eens he, goede berichtjes, ben ook altijd blij voor anderen en leef ook mee! Dit topic is echt fijn, ik vertelde van jullie aan de gyn , hihi oei en zei hij toch niets slecht, heeft zich geexcusseerd voor vorige vrijdag, het was heel druk zie hij anders als je hier in dit ziekenhuis was had ik het wel gedaan! Het is een drukke man maar goed in zen werk, en al was de teleurstelling groot , ik begrijp hem, voor vrouwen en voor ons maakt hij zoveel uren! Het is ook maar een mens en hij doet enorm zen best..... Men Gyn Dokter Donders wel het is een goed man waar ik vertrouwen in heb, dit mag ook eens gezegd worden! Ja ik wil het graag weten ene jongen of meisje, maar hij kon het niet zien! volgende keer meer geluk! Men schoonzus heeft nog zoveel voor de baby, dit is ook een meevaller... Iedereen een fijne dag! Liefs Ritje
@Lola: volgens mij niet hoor, heb het echt 2 x gevraagd! Maar zonder een nul dus ook nog een mooie uitslag!
Hallo meiden, Wat fijn om al dit goede nieuws te mogen lezen! @Moby: proficiat en @Ritje: fijn dat de vruchtwaterpunctie is meegevallen. Ik duim heel hard voor een goede uitslag! Gisteravond werd ik verrast door Een week te vroeg, dat is me echt nog nooit gebeurd. Op zich wel prettig omdat ik nu door kan met alle het andere. Vanmorgen gelijk gebeld naar de Geertgen en daar kan ik morgenmiddag terecht. Er zal dan een inwendige echo worden gemaakt en gespeurd worden naar eventueel aanwezige eitjes. Als die er zijn wordt bekeken wat voor behandeling er gang gezet zal worden. Als er geen eitjes zijn ben ik terug bij af en moet de eiceldonatie in gang gezet gaan worden... Vanmorgen ook met lood in mijn schoenen mijn baas ingelicht. Mijn contract loopt nog tot eind juli en ik heb dus geen vaste aanstelling. Maar ik moet nu wel vaak weg.... Voor de Geertgen maar ook voor het vasculair preventie centrum, kortom ik zit volop in de MMM. En dus vond ik dat ik maar beter open kaart kan spelen. Ik zag er erg tegenop maar het in 100% meegevallen. Lastiger is dat diezelfde baas om 17.00 uur is ingeruild voor een nieuwe. Kan ik dus nog een keer het verhaal gaan vertellen en wie weet hoe er nu op gereageerd gaat worden... Maar goed, dat is voor later zorg. Eerst maar eens kijken wat morgen voor me in petto heeft... Wordt vervolgd! Gr. Benthe